Olen ilmoittautunut piikille

Anonyymi

Mikäli, täällä mahd. äänekkäimmästä hell.uskonnon uhrista, ei lähiaikojen jälkeen enää mitään kuulu, länsi-salaliitto Venäjä-ystävällistä rauhan-perSu-kansalaista vastaan mitä ilmeisimmin onnistui ja myös tekin (jo vihdoin) päässeet rauhaan alati kitisevästä rikosuhristanne.

Kiitos Herralle, se kuoli! Eikö Herra olekin hyvä? Ameeen! 😇

Vähän jännittää, mutta en kamalasti pelkää. Tärkeintä on hyvät suhteet Taivaan Isään.

Elin aika värikkään ja monitahoisen elämän.

Kuollessaan ihminen ei kuulemma kadu niinkään sitä, mitä on eläissään tehnyt, vaan enemmänkin sitä, mitä ei tehnyt.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitat varmaan rokotusta. Ajattelepa niin, että rokotteita on laitettu jo vuosikymmeniä ja tietämys on kehittynyt silläkin alueella. Kaikkeen voi liittyä jotain riskejä, mutta mitäpä ei elämään kuuluisi ja itsehän jokainen arvioi riskin ja hyödyn suhteet. Jos menee leikkaukseen kun siinäkin on tehtävä samat arviot. Tuskin 5g foliohattujutuille kuitenkaan on mitään perusteita.

LS

• Anonyymi

Joo, vaikken muutoin pelkää itse koronaa, tuolta rokotuspaikalta saatava rokotustodistus voi helpottaa elämää paljonkin, jos haluaa esim. matkustella.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, vaikken muutoin pelkää itse koronaa, tuolta rokotuspaikalta saatava rokotustodistus voi helpottaa elämää paljonkin, jos haluaa esim. matkustella.

Mä sain sen lauantaina ja se ilta ja sunnuntai meni pedissä käsi kipeenä ja kuumeessa.
        Tuli tuo otettua. Ei muuta kuin zemppiä soffiina..kyllä siitä elävänä selviät☺️

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

Mä sain sen lauantaina ja se ilta ja sunnuntai meni pedissä käsi kipeenä ja kuumeessa.

Kiitoksia. 🙂

Hiukan kyllä pelottaa, kuin ryhtyisi venäläiseen rulettiin. 😶🔫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitoksia. 🙂

Hiukan kyllä pelottaa, kuin ryhtyisi venäläiseen rulettiin. 😶🔫

Ei kait nyt sentään, rokotuksilla käyminen ole verrattavissa venäläiseen rulettiin...olet jo siinä rokotusryhmässä, että Suomessakin on pistetty rokote ainakin miljoonalle ennen sinua.

Kuume on normaali reaktio rokotuksen jälkeen ja moni ei saa edes sitä.

LS

• Anonyymi

Mulla oli rokotuskohta vain vähän kipeä. Ei sen kummempaa oiretta kuin influenssarokotteissakaan.

• Anonyymi

Piikki saatu. Astra Z.

Istun pihalla auringossa. Jossain selän takana naputtelee tikka puuta.

• Noniin. Ihan turhaan pelkäsit. Olet ilmeisesti yli 65-vuotias.muille ikäryhmille kun ei astra zenecalia kun ei anneta. Mikä on nyt vointi?

• Anonyymi

Noniin. Ihan turhaan pelkäsit. Olet ilmeisesti yli 65-vuotias.muille ikäryhmille kun ei astra zenecalia kun ei anneta. Mikä on nyt vointi?

Rokotuskohta on edelleen kipeä.
        Eilen ei ollut kuumetta, mutta tänään on n. 38°.
        Päätä hiukan jomottaa ja on semmoinen huterahko olo.

• Anonyymi kirjoitti:

Rokotuskohta on edelleen kipeä.
        Eilen ei ollut kuumetta, mutta tänään on n. 38°.
        Päätä hiukan jomottaa ja on semmoinen huterahko olo.

Mulla oli sama. Pari päivää sitä kuumetta ja kipua kesti. Se on vaan nyt itsensä hoitamisen paikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe