Mitkä ovat sinkin parhaat lähteet energiataloudellisuusjärjestyksessä?
Vastausta toivotan asap.
Vain asiallisia vastauksia, kiitos
Apua! Hätä! Sinkki
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Now Foods, Sinkki, 50 mg, 250 Tablettia
Tuo on aika hyvä energiatalouden suhteen. Olen itse käyttänyt vuosia, loppui muuten flunssat siihen kun aloin tuota syömään.
Ei 50mg nappia joka päivä mutta pari kertaa viikossa. - Anonyymi
Sinkkitabletti. Siinä ei ole kaloreita ollenkaan.
- Anonyymi
Ninhän tuossa aiemmin jo sanottiin.
- Anonyymi
Onko sinulla joku syy epäillä, että kärsit sinkin puutteesta? Vai minkä vuoksi tarvitset energiataloudellista sinkkiä?
Itse olen syönyt talven ajan ihan edullisen hintaluokan xylitolipohjaisia sinkkitabletteja. Imeskelen muutenkin syönnin jälkeen xylitolipastilleja, joten tulee tavallaan aamulla kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Syön sinkkiä ehkäistäkseni kurkkukipua. Tosin tähän tarkoitukseen pitäisi sinkin olla sinkkiasetaattimuodossa. Oma sinkkini ei ole, mutta olen kokenut sen silti hyödylliseksi.
Komppaan edellistä. Energiataloudellisin vaihtoehto lisäsinkille on tabletti.
Voit etsiä vastauksesi finellin nettisivuilta. Jos olet kovin matalaenergisella dieetillä, niin voisi ehkä olla järkevää täydentää ravitsemusta jollakin monivitamiini-hivenainevalmisteella. Et voi itse olla varma, minkä ravintoaineen puutoksesta kärsit.
https://fineli.fi/fineli/fi/ravintotekijat/2282 - Anonyymi
Aloittaja jolla on "hätä" on sama joka niitä listojaan tänne suoltaa. Haluaa antaa vaikutelman että joku muka tarvisi niitä. Ei tarvi. Miten kukaan on muka pystynyt syömään mitään, jos tarvisi jotain "energiataloudellisia" listauksia? Älytöntä.
Jos on jostain tietystä ravintotekijästä puute, sen saa "hädän" tullen purkista.
Jokaisessa ruokavaliossa dieetillä ollessakin saa ylen määrin kaikkea. Ainoastaan kuidun, proteiinin, rasvan ja hiilihydraattien määrää kannattaa tarkkailla ja ratkaisee paljon dieetissä.
Ainoat vitamiinit mistä helposti tulee tiukalla dieetillä puutos on C-vitamiini ja D-vitamiini. Ne saa ilman lisäenergiaa purkista myös.
Muuten ateriansa voi laittaa Fineliin ja tehdä ruokapäiväkirjan joka laskee valmiiksi prosenttimäärät paljonko mitäkin on ravinnostaan saanut. Jos jotain jatkuvasti puuttuu niin purkista, eikä dieetti mene pilalle. - Anonyymi
"Mitkä ovat sinkin parhaat lähteet energiataloudellisuusjärjestyksessä?'
😆 Ketään ei kiinnosta järjestykses. Vähän huvittaa
ja säälittävä yritys esittää jotain toista ja kysely itseltään. En ole ikinä missään kenenkään kuullut käyttävän termiä "energiataloudellisuusjärjestys" kuin sinun tällä foorumilla kun olet itse keksinyt koko naurettavan termin. Olitko kanannahkaurputtaja vai mikä.
Monivitamiini-hivenainetabletteja saa kaupasta eikä tule kalorin kaloria. Sinkkiäkin saa erikseen jos on flunssaa tai mieskunto hiipumassa. - Anonyymi
Aika läpinäkyvä aloitus. Tulit sitten alustamaan seuraavan listasi spämmäystä. 😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565