Yötä myöten etsit hätäpäissään pitkin somea onko teistä kirjoitettu totuuksia. Ei hätää, kyllä ihmiset teidän todellisen luonteen muutenkin havaitsee.
Pelkokerroin
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ööö? Kuka tällaista soopaa ja hepreaa kirjoittaisi ellet itse olisi juuri tuollainen. Etsippä nyt vaan. Kyllä ne totuudet sinusta vielä paljastuu 😂
- Anonyymi
Miksi pitää edes vastata noin typerään aloitukseen joka on ilmiselvästi kettuiluna tarkoitettu.
Olet ihan yhtä typerä kuin tuo aloittaja.
Teidän kaltaiset kuspäät sais sulkea joka paikasta pois, kun tarkoituksena on vain kirjoittaa täyttä pas kaa ja aiheuttaa mahdollisimman paljon pahaa mieltä.
Häpeisin jos olisit joku jonka tunnen.
Itse et varmaan tajua edes hävetä, vaan saat voimaa ja hyvää mieltä vastailemalla noihin typeriin viesteihin.
- Anonyymi
Niin, ja nuo totuudentorvetki on kyllä niin viimmesen päälle läpinäkyvää sakkia, omia vikojaan peittelevät muita solvaamalla.
- Anonyymi
Aloitus näköjään osui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus näköjään osui.
Niin se vain menee, Jussi Juonio ja Matti Mainio nuo oivallisen terävät paljastajat 😘😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54812Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764