Yötä myöten etsit hätäpäissään pitkin somea onko teistä kirjoitettu totuuksia. Ei hätää, kyllä ihmiset teidän todellisen luonteen muutenkin havaitsee.
Pelkokerroin
5
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ööö? Kuka tällaista soopaa ja hepreaa kirjoittaisi ellet itse olisi juuri tuollainen. Etsippä nyt vaan. Kyllä ne totuudet sinusta vielä paljastuu 😂
- Anonyymi
Miksi pitää edes vastata noin typerään aloitukseen joka on ilmiselvästi kettuiluna tarkoitettu.
Olet ihan yhtä typerä kuin tuo aloittaja.
Teidän kaltaiset kuspäät sais sulkea joka paikasta pois, kun tarkoituksena on vain kirjoittaa täyttä pas kaa ja aiheuttaa mahdollisimman paljon pahaa mieltä.
Häpeisin jos olisit joku jonka tunnen.
Itse et varmaan tajua edes hävetä, vaan saat voimaa ja hyvää mieltä vastailemalla noihin typeriin viesteihin.
- Anonyymi
Niin, ja nuo totuudentorvetki on kyllä niin viimmesen päälle läpinäkyvää sakkia, omia vikojaan peittelevät muita solvaamalla.
- Anonyymi
Aloitus näköjään osui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus näköjään osui.
Niin se vain menee, Jussi Juonio ja Matti Mainio nuo oivallisen terävät paljastajat 😘😘😘
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64185Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va972327Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J611009Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186880Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38871- 47864
- 34831
- 36796
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119785Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35782