Kouluaikainen ihastus syttyi uuteen kukoistukseen

Anonyymi

Suhteiden synnyssä täytyy olla kemiaa jonka ihminen saa jo nuoruudessa ja kantaa läpi elämänsä.

Keskikouluaikainen luokkajuhlaihastus tuli eteeni tanssilavalla ja vaikka en tunnistanut häntä näöltä vuosikymmenten jälkeen niin jokin voima sai minut hakemaan häntä tanssille.

Hän hoksasi ensin tuttuutemme mutta panttasi sitä tietoa kunnes kolmannen tanssiinhaun jälkeen hän pyysi että kävisimme ulkona juttelemassa ja silloin paljastui se että olimme "vanha pari".
Ilta kului todella nopeasti ja tuntui kuin kumpikaan ei olisi halunnut lähteä pois tilanteesta.

Olimme kumpikin omilla autoillamme liikenteessä ja hänellä oli vielä kyytiläisiä kotimatkalle.
Kun halasimme ja sovimme että tullaan seuraavana lauantaina sinne uudestaan niin lähdin autolleni pää pyörällä illan tapahtumista.
Istuin jonkin aikaa vielä autossani parkkipaikalla ja juuri kun olin käynnistämässä autoa kuulin naputuksen ikkunaan.
Hän tuli viereeni etupenkille ja sanoi että hän ei voi olla kauan kun toiset odottaa jo kyydissä häntä.
Hän halusi puhelinnumeroni ja antoi samalla omansa kysyen että voiko hän soittaa kun on vienyt kyytiläiset kotiin.

Se puhelu kesti pari tuntia ja jatkui saman päivän illasta vielä pidemmällä puhelulla.
Siitä alkoi suhde joka kesti kesti kaikkine vaiheineen usean vuoden ajan.
En voi kertoa kaikkea koska siihen liityi myös kolmas osapuoli joka sai kärsiä tarinastamme jo aivan tarpeeksi silloin.

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jompi kumpi oli siis varattu ja alkoi salasuhde? Kaipaat häntä vielä? Omaksesi ottaisit, jos saisit?

• Anonyymi

Ihminen on mestari etsimään tekosilleen oikeutuksia menneisyydestä ja tulevasta, ja tekemään lähes mitä tahansa ettei tarvitse kohdata itseään ja katsoa totuutta silmästä silmään, että jokin on niin ohi kuin se olla voi. Joskus ne omat demonit on kuitenkin kohdattava, tehtävä tiliä menneisyyden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7658
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3702
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1120
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      983
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      951
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      752
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe