Synercos Oy

Anonyymi

14

13899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse olen ollut puolitoista kuukautta nyt ja maksavat reippaasti paremmin kuin moni muu kilpaileva puhelinmyynti yritys, missä olen aikaisemmin ollut. Ei mitään pahaa sanottavaa ainakaan vielä tähän mennessä ole ollut.

      • Anonyymi

        paljonko on tuntipalkka , noutattaako puhelinpalvelu tessiä,


      • Anonyymi

        Minkälaiset on työajat?


    • Anonyymi

      Mitä siellä myydään?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti ns. sissimarkkinointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti ns. sissimarkkinointia.

        Tällä hetkellä myyvät vitamiineja, maskeja ym. terveystuotteita.

        Laitoin haun vetämään ja soittelivat perään, kysyin puhelimessa et mitä tämä yritys tekee kun ilmoitus oli ”hieman” ympäripyöreä. Mutta joo, puhelinmyyntiä tuo on kaikessa yksinkertaisuudessaan.


    • Anonyymi

      Jään myös odottelemaan et mitä myydään

    • Anonyymi

      Onko tuolla tuntipalkka vai pelkällä provikallako myydään?

      • Anonyymi

        Provikalla myyvät. Työhakemus oli kyllä mielenkiintoisempi verrattuna mitä muilla puhelinmyyjä hakemuksilla on.


    • Anonyymi

      Puhelupalvelu alan tes pohja palkka on min 10.71€ . Ja tää yritys myy provikalla että jos on huono myynti päivä niin ei saa mitään ja tällä alalla on paljon 0 päiviä, että kannattaa aina kysyä noutattaako tessiä. Sillä turvaat 1750€ kk tilin

    • Anonyymi

      Paljonhan noita yrityksiä on, jotka palkkaa tekijöitä jollain 500-1200 pohjalla ja lopu tartteeki sit itse kerätä bonuksilla. Tai sitten ihan puhdas provisio palkkaus.

      Jos hakee puhelintyötä niin kannattaa kartottaa muutkin kuin vaan provisiopalkatut joissa luvataan kuu ja aurinko " voit saada 4000€/kk kun teet ahekrasti töitä "
      Jokainen joka on ollut puhelintyössä ja tai puhelinmyynnissä tajuaa että päivät on niin erilaisia ettei se perustyöntekijä siellä puhelimenpääsä tule saamaan sitä 4000, hyvä jos 1500 pelkillä provikoilla. Se että kuittaisi 4000 vaatis jo oman asiakaskunnan jonka tilauksia vaan päivitetään ja jatketaan. Kylmämyynnillä tuollaisia on ihan turha odottaa.

      Tämänpä takia oon monta kertaa miettinyt, että mikä siinä on, että firmoja jokka palkkaa tessin mukaisella kiinteellä palkalla syrjitään nii paljon ? Siihen tulee lisäksi ne bonarit ja provisiot, helposti sen 2000-> kun on kiintee palkka pohjalla.
      Ainakin mä saan töistäni sen. Ja teen aspaa/puhelinmyyntiä.

    • Anonyymi

      Älkää ikinä hakeko.. Käsittämätöntä toimintaa palkan maksussa ja yritys on konkurssi kypsä muutenkin

    • Anonyymi

      Myyvät vitamiineja

    • Anonyymi

      Olin 4kk firmassa ja ihan hyvä paikka. Vitamiineja myyvät puhelinmyyntinä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe