Fimean tutkija myöntää maskien puutteet.

Anonyymi

14

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkäs nyt suu pannaan. Maskiuskovaiset? Tais mennä aamukahvit väärään kurkkuun aika monella...

• Anonyymi

Vieläkö täällä joku imbesilli jaksaa läyhätä niistä maskeista?
        No näköjään. Etsisit itsellesi ennemin jotain kehittävämpää tekemistä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi itsellesi oikein likainen maski ja laita naamaasi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, jatkan treenaamista Kalevan Kisoihin!

T. 2-kertainen sm-mitalisti

• Anonyymi

Yhdellä maskilla on pärjännyt koko korona-ajan, se kukee kivasti takin taskussa ja laitan aina saman maskin uudestaan. Kerran kuussa olen pessyt kun alkaa olla liian paskainen.

• Anonyymi

Olen kerran nähnyt, kun mies otti roskiksesta maskin ja laittoi naamalleensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kerran nähnyt, kun mies otti roskiksesta maskin ja laittoi naamalleensa.

Mä oon monta kertaa nähny ku joku sunlaises on ottanu maasta röökin natsan ja suoristellu sitä enne ku laitto sen suunpieleensä.

• Anonyymi

Ja minä olen nähnyt, kun sinun näköisesi on haistellut omaa pieruaan ja pyörrynyt onnesta.

• Anonyymi

Likainen maski paras maski.

T. Nuhanokka

• Anonyymi

Niin on!!

T. Salminen

• Anonyymi

Jos vähänkään miettii asiaa ja tietää että tuolllaiset maskit eivät suojaa itse viruksilta yhtään.
        Lääkäritkin käyttävät maskia esimerkiksi leikkauksissa siksi että bakteeriroiskeet ja muut pöpöt eivät lennä avohaavaan ja sylki. Kun virologit puuhaavat virusten kanssa heillä on melkoiset suojavarusteet, koettakaa nyt tajuta tämä maskien käytön turhuus viruksia vastaan, katupölyn takia voi käyttää jos haluaa ettei keuhkot likaannut mutta ei virusten estämiseksi.

Miksi maskien käyttäjät uskallatte ottaa tämän tuosta maskinne pois, ruokaillessa, nenäänne nistäessä, maskia vaihtaessa, vettä juodessa, odottaako virus että saatte nuo tehtyä ja sitten se taas vaanii? Sitten laitatte maskinne taskuun nuukuuksissanne ja sitten taas otatte sen taskusta ja naamalle, saman maskin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vähänkään miettii asiaa ja tietää että tuolllaiset maskit eivät suojaa itse viruksilta yhtään.
        Lääkäritkin käyttävät maskia esimerkiksi leikkauksissa siksi että bakteeriroiskeet ja muut pöpöt eivät lennä avohaavaan ja sylki. Kun virologit puuhaavat virusten kanssa heillä on melkoiset suojavarusteet, koettakaa nyt tajuta tämä maskien käytön turhuus viruksia vastaan, katupölyn takia voi käyttää jos haluaa ettei keuhkot likaannut mutta ei virusten estämiseksi.

Miksi maskien käyttäjät uskallatte ottaa tämän tuosta maskinne pois, ruokaillessa, nenäänne nistäessä, maskia vaihtaessa, vettä juodessa, odottaako virus että saatte nuo tehtyä ja sitten se taas vaanii? Sitten laitatte maskinne taskuun nuukuuksissanne ja sitten taas otatte sen taskusta ja naamalle, saman maskin?

Yhdyn edelliseen puhujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli vuosi ja vielä on ihmisiä jotka eivät tiedä, että maskien päätarkoitus ei ole suojata käyttäjää vaan muita.

• Anonyymi

Maskit vuosituhannen turhakkeita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe