Latinomies vai espanjalainen? Mistä maasta latino?

Anonyymi

Hullaannuin aivan täysin yhteen latinomieheen, mutta hän on naimisissa ja uskollinen tapaus vieläpä, mutta kun latinomiehen kanssa on toveerannut, ehkä vähän flirttaillut, ja sydämensä menettänyt, niin ei tästä enää ole paluuta. Se lämpö, elämänilo ja miehekäs itsevarmuus on jotain niin vetoavaa. Komeinkaan suomimies ei enää sytytä, enkä ketään niin jumalattoman seksikästä ole tavannut kuin tän latinon joka vei multa järjen ja sydämen.

En tiedä oonko tarpeeksi rohkea lähtemään latinalaiseen Amerikkaan. Espanjaan voisin lähteäkin. Kysymys kuuluu, mihin maahan kannattaisi suunnata rakkautta etsimään? Brasilia, Argentiina, Meksiko, Kolumbia? Olen lukenut, että kuubalaisista, Dominikaanisesta ja puertoricolaisista kannattaa pysyä kaukana, ovat pahimpia pelimiehiä.
Entä voiko Espanjasta helposti löytyä joku latinon kaltainen hurmuri, vai ollaanko siellä jo eurooppalaistuttu?

Tiedän, että latinot ja espanjalaiset ei ole ehkä kaikkein luotettavimmasta päästä, mutta löytyyhän niitä sikoja suomalaisistakin.

8

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi olla että Italialainen olisi vähäkarvaisin, mutta ne ei puhu espanjaa.

      • Anonyymi

        Karvoitus nyt on toissijaista. 😅 Haluan löytää karismaattisen miehen joka on hyvä rakastaja ja elämänkumppani.


    • Olen Venezuelasta, asun Suomessa 6v. Terv Daniel

      • Anonyymi

        Unelmissasi vain asut sääliperse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unelmissasi vain asut sääliperse

        Olipa ikävästi kirjoitettu.En ihmettele jos saat kuraa niskaan elämässäsi..


    • Anonyymi

      Vinkki 5. Ei kannata lähteä, jos yleissivistys on tuota luokkaa.

      • Anonyymi

        Juu eikä monissakaan edellä mainituissa maissa katsota hyvällä ätmejä noin muutenkaan


    • Anonyymi

      Minun latinoni on alunperin Kolumbiasta, mutta mä kyllä löysin hänet ihan Suomesta. Oli täällä opiskelemassa silloin ja tälle tiellensä jäikin. Hän ei kylläkään ole sellainen kovin stereotyyppinen latinomies. Aika suomalaistunut täällä oleskellessaan, mutta kyllä hän edelleen hieman keskivertosuomalaista sosiaalisempi ja elämäniloisempi tapaus on. Oikein hyvä minulle, kun en itsekään oikein suomalaisen stereotyypiin sovi. 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe