Latinomies vai espanjalainen? Mistä maasta latino?

Anonyymi

Hullaannuin aivan täysin yhteen latinomieheen, mutta hän on naimisissa ja uskollinen tapaus vieläpä, mutta kun latinomiehen kanssa on toveerannut, ehkä vähän flirttaillut, ja sydämensä menettänyt, niin ei tästä enää ole paluuta. Se lämpö, elämänilo ja miehekäs itsevarmuus on jotain niin vetoavaa. Komeinkaan suomimies ei enää sytytä, enkä ketään niin jumalattoman seksikästä ole tavannut kuin tän latinon joka vei multa järjen ja sydämen.

En tiedä oonko tarpeeksi rohkea lähtemään latinalaiseen Amerikkaan. Espanjaan voisin lähteäkin. Kysymys kuuluu, mihin maahan kannattaisi suunnata rakkautta etsimään? Brasilia, Argentiina, Meksiko, Kolumbia? Olen lukenut, että kuubalaisista, Dominikaanisesta ja puertoricolaisista kannattaa pysyä kaukana, ovat pahimpia pelimiehiä.
Entä voiko Espanjasta helposti löytyä joku latinon kaltainen hurmuri, vai ollaanko siellä jo eurooppalaistuttu?

Tiedän, että latinot ja espanjalaiset ei ole ehkä kaikkein luotettavimmasta päästä, mutta löytyyhän niitä sikoja suomalaisistakin.

8

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi olla että Italialainen olisi vähäkarvaisin, mutta ne ei puhu espanjaa.

• Anonyymi

Karvoitus nyt on toissijaista. 😅 Haluan löytää karismaattisen miehen joka on hyvä rakastaja ja elämänkumppani.

• Olen Venezuelasta, asun Suomessa 6v. Terv Daniel

• Anonyymi

Unelmissasi vain asut sääliperse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelmissasi vain asut sääliperse

Olipa ikävästi kirjoitettu.En ihmettele jos saat kuraa niskaan elämässäsi..

• Anonyymi

Vinkki 5. Ei kannata lähteä, jos yleissivistys on tuota luokkaa.

• Anonyymi

Juu eikä monissakaan edellä mainituissa maissa katsota hyvällä ätmejä noin muutenkaan

• Anonyymi

Minun latinoni on alunperin Kolumbiasta, mutta mä kyllä löysin hänet ihan Suomesta. Oli täällä opiskelemassa silloin ja tälle tiellensä jäikin. Hän ei kylläkään ole sellainen kovin stereotyyppinen latinomies. Aika suomalaistunut täällä oleskellessaan, mutta kyllä hän edelleen hieman keskivertosuomalaista sosiaalisempi ja elämäniloisempi tapaus on. Oikein hyvä minulle, kun en itsekään oikein suomalaisen stereotyypiin sovi. 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe