Voi. Voi, nyyh.

Anonyymi

Kyllä nyt on niin paha olo ja syy on tietysti muissa vai mitä? Miten olisi jos katsoisit peiliin? Vaan kun et pelkuri uskalla.

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla taitaa olla paha olo. Minä kyllä tiedän pahan oloni syyt. Eikä ne kaikki syyt oo mussa.

• Anonyymi

On sun syy että me ollaan näin huonossa väleissä ja nyt ne esteet korjaan jo huomenna saan olla sun kanssa ja sitten kysyn että mikä oli nii vaikeeta kahdestaan poistaa ne esteet mutta nähtävästi nautit kun muut tietää meidän asioista ja ilmasiks ne sonta kerho navetta siat ei meille tehny tätä. Nautin niin huomisesta alkaen kun tuut huomaa että se ei kannattanut tehdä minua mustasukkaiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sun syy että me ollaan näin huonossa väleissä ja nyt ne esteet korjaan jo huomenna saan olla sun kanssa ja sitten kysyn että mikä oli nii vaikeeta kahdestaan poistaa ne esteet mutta nähtävästi nautit kun muut tietää meidän asioista ja ilmasiks ne sonta kerho navetta siat ei meille tehny tätä. Nautin niin huomisesta alkaen kun tuut huomaa että se ei kannattanut tehdä minua mustasukkaiseksi

Katsoppas sinne omaan napaan myös. Kyllä sieltä myös syytä löytyy. Tästä tilanteesta ei nauti kukaan. Yhtä surua ja itkua ja ikävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppas sinne omaan napaan myös. Kyllä sieltä myös syytä löytyy. Tästä tilanteesta ei nauti kukaan. Yhtä surua ja itkua ja ikävää.

Olenko minä koskaan ollu esteenä ettei saada olla tekemisissä ja monta kertaa päivässä olen sanonu että kuka haluaa kuolla sen vuoksi että on esteenä meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä koskaan ollu esteenä ettei saada olla tekemisissä ja monta kertaa päivässä olen sanonu että kuka haluaa kuolla sen vuoksi että on esteenä meille.

No nuo sun uhkailut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot puutteessa. Kuvittelet mut muiden kans oleen. Haluat sitä mun kans paljon. Etkö ymmärrä, että ton väkivaltaan viittailun takia ei olla sylikkäin.

• Anonyymi

Siehän tuon aloituksen teit ja haastat riitaa, että katso itse vaan peiliin. Ymmärrätkö edes mitä peiliin katsominen tarkoittaa, herää kysymys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      252
      2560
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1591
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1489
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      374
      1334
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1231
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1147
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      180
      974
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      876
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      833
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      831
    Aihe