Voi. Voi, nyyh.

Anonyymi

Kyllä nyt on niin paha olo ja syy on tietysti muissa vai mitä? Miten olisi jos katsoisit peiliin? Vaan kun et pelkuri uskalla.

7

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sulla taitaa olla paha olo. Minä kyllä tiedän pahan oloni syyt. Eikä ne kaikki syyt oo mussa.

• Anonyymi

On sun syy että me ollaan näin huonossa väleissä ja nyt ne esteet korjaan jo huomenna saan olla sun kanssa ja sitten kysyn että mikä oli nii vaikeeta kahdestaan poistaa ne esteet mutta nähtävästi nautit kun muut tietää meidän asioista ja ilmasiks ne sonta kerho navetta siat ei meille tehny tätä. Nautin niin huomisesta alkaen kun tuut huomaa että se ei kannattanut tehdä minua mustasukkaiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sun syy että me ollaan näin huonossa väleissä ja nyt ne esteet korjaan jo huomenna saan olla sun kanssa ja sitten kysyn että mikä oli nii vaikeeta kahdestaan poistaa ne esteet mutta nähtävästi nautit kun muut tietää meidän asioista ja ilmasiks ne sonta kerho navetta siat ei meille tehny tätä. Nautin niin huomisesta alkaen kun tuut huomaa että se ei kannattanut tehdä minua mustasukkaiseksi

Katsoppas sinne omaan napaan myös. Kyllä sieltä myös syytä löytyy. Tästä tilanteesta ei nauti kukaan. Yhtä surua ja itkua ja ikävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppas sinne omaan napaan myös. Kyllä sieltä myös syytä löytyy. Tästä tilanteesta ei nauti kukaan. Yhtä surua ja itkua ja ikävää.

Olenko minä koskaan ollu esteenä ettei saada olla tekemisissä ja monta kertaa päivässä olen sanonu että kuka haluaa kuolla sen vuoksi että on esteenä meille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä koskaan ollu esteenä ettei saada olla tekemisissä ja monta kertaa päivässä olen sanonu että kuka haluaa kuolla sen vuoksi että on esteenä meille.

No nuo sun uhkailut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot puutteessa. Kuvittelet mut muiden kans oleen. Haluat sitä mun kans paljon. Etkö ymmärrä, että ton väkivaltaan viittailun takia ei olla sylikkäin.

• Anonyymi

Siehän tuon aloituksen teit ja haastat riitaa, että katso itse vaan peiliin. Ymmärrätkö edes mitä peiliin katsominen tarkoittaa, herää kysymys.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27