Ollaan oltu ystäviä vuosia. Nyt ystävyytemme on muuttunut. Muutos on tullut ystävän erottua. Hän on muuttunut paljon ja tuntuu että en oikein tunne häntä enää. Hänestä on tullut melko itsekeskeinen, ja asiat pyörivät hänen ympärillä. Hän puhuu omia asioita, ei kysele mun kuulumisia. Hän hakee huomiota todella paljon. Kertoo miten miehet kehuvat häntä ja hehkuttaa uutta suhdetta niin mulle kuin somessa. Hän on muuttunut ulkoisesti paljon ja muutenkin pinnallisempi. Mun on vaikea olla hänen kanssaan enkä puhu hänelle enää asioitani. Kuormitun, jopa ahdistun hänen puheluistaan. En halua tavata häntä koska hän vie tilan ja hapen. Tunnen itseni hänen kanssa jännittynneeksi, en luota häneen. En osaa olla luontevasti jja tunnen itseni mitättömäksi hänen kanssaan. Oon surullinen että ystävyys ei enää ole samanlaista, en koe yhteyttä enkä samalla aaltopituudella olemista. En tiedä mitä tekisin. En haluaisi loukata, mut en jaksa. Onko muilla tämän tyyppisiä kokemuksia?
Muuttunut ystävyys vie voimia
1
118
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa ny kyllä siltä että olet mustis. Koet hänet uhkana koska hän sinkku. Ja pitääkö toisen aina kysyä kuulumisten perään? Mikset vaan kerro mitä haluat kertoa. Kyllä hän kuuntelee jos on ystäväsi. Todennäköisesti hän olettaa että sinulla on kaikki hyvin ja olet tyytyväinen elämääsi. Miksi hän olettaisi muuta jos et kerro. No jos hänellä on rankka suhde/ero takana niin anna hänelle oikeus nauttia hauskan pidosta. Kyllä hän siitä rauhoittuu kun tapaa jonkun jonka kanssa tahtoo asettua. Eikä sen pitäisi olla sinulta mitään pois. Tutki tunteitasi ja ole rehellinen, mikä on se asia joka saa sinut tuntemaan itsesi epävarmaksi? Koska se paistaa tekstistäsi läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175