Kaikki on kaljuja ja laiskoja. Enää ei ole tukka päässä olevia, sänkipartaa eikä pukupäällä olevia herrasmiheiä.
Se on kurjaa kun pitää alkaa kasvattamaan heistä miehiä. Pukeutuminen ja hiusten siisti kuosi, kaljut on yäk.
En tajuu että miehet haluu olla kaikki samannäköisiä kuin kiinan sotilaat.
Miksi hyvännäköisiä miehiä ei ole?
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Naisella ei myöskään saa olla karvoja
Kiitos!- Anonyymi
Hehheh. Oranki 🤢
- Anonyymi
Sama kuin yleistäisi, miksi naiset on lihavia ja marmattajia. Yleistäminen on ikävää.
- Anonyymi
kerran iskin komeen miehen oli naimisissa mut ei mua haittaa, sitten se erosi ja olin onnellinen et sain hänet. Ei mitään väli onko varattu, mutta nyt mies on onnellinen ja sanoi että ihanaa kun on kaunis nainen vierellä. Olemme edelleen ydhessä ja onnellisia, Jos läytää komeen miehen ei kannta välittää musta kuin omasta onnesta. Rumia on tarjolla mutta komeita ei siksi pitää heti iskee kun näkee.
- Anonyymi
En nyt tiedä tota sun juttua kaikillahan on samanlainen parta /sänki nehän näyttä kaikki samalta koita päättää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532434Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖291817Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt731511Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2661420- 1381230
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11983vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23978- 65965
- 68953