Kävin parturissa ja ajoin partani pois

Anonyymi

Kävin noin kuukausi sitten parturissa leikkautin korona tukkani siiliksi. Oli kaamea hippiletti ja parta. Nyt kun katselen pelistä itseäni, tulee siisti ja köykänen fiilis. En tiedä mua hävetää jos on pitkä tukka ja parta. Tulee sellainen epäsiiisti tunne. NIinkuin olisin puliukko Hyi h*lv*tti ! . Joku palstalaista on sitä mieltä että parta ja hippiletti on parempi. Minusta ei

19

74

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvat voi pitää myös siististi, mutta kyllä iso parta on aika kamala vaikka olis miten siisti.

• Anonyymi

Niin, taas tekee posliinia mieli, vai?

• Anonyymi

Jos ajaisin partani, pois, niin olisin vieläkin rumempi.
      Parta pehmentää kasvonpiirteitä ja peittää rumuutta.
      Sen olen huomanut, että naiset katselee ja hymyilee meikäläiselle, kun on parta.
      Silloin, kun ei partaa ollut, niin ei naiset juurikaan katsellee, eivätkä varsinkaan hymyilleet.
      Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen antanut parran kasvaa.

• Anonyymi

Minä olen karmeen näkönen kun on parta. Silti pitää olla vaan. Yksin kertaisesti mulle ei sovi parta.
      T: alottelija

• Anonyymi

Kuinka kauan kasvatit partaasi. Meikäläisellä oli harva näköinen risuparta aluksi, mutta kun parran antaa kasvaa useamman kuukauden, niin parrasta tulee tuuhemapi.
        Kokeilepas kasvattaa partaa vuoden verran, niin huomaat muutoksen sille, ettei parta sinulle sovi.

• Anonyymi

Karvat jo korvissakin kutittelee jos on viikset, viikset vinkuvat jo korvisakin kuin asiat vilisevät korvakarvoissa.

Mutta niin höylää käytän monestikin ja vaahtoa viiksissä jotta äänet eivät vilise nenäkarvoissa.

• Anonyymi

Jos itsestä tuntuu, että parta ei itselle sovi, niin sitten vain pois.

Mulle on pari kertaa käynyt niin, että olisin halunnut koskettaa tuntemattoman miehen partaa, mutta en sitten uskaltanut, kun en tiedä mitä miehet siitä tykkää. Ja pitää aina olla varovainen, jos vaikka emäntä onkin lähettyvillä.

• Anonyymi

Onko krva ongelmia?

• Anonyymi

Teit aivan oikein, ettet mennyt koskettamaan partamiehen partaa. Se parta on meille partamiehille pyhä asia, eikä kellään ole asiaa tulla partojamme hipelöimään ilman lupaa ja jos joku pyytää lupaa, niin tarkoin harkitsemme annammeko henkilölle siihen lupaa.
        Tuskinpa sinäkään siitä tykkäisit, jos joku tulisi koskettelemaan hiuksiasi.

Jos haluat tietä miltä parta tuntuu, niin se tuntuu samettisen pehmelltä, ei miltään teräsvillamaiselta ja kovalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teit aivan oikein, ettet mennyt koskettamaan partamiehen partaa. Se parta on meille partamiehille pyhä asia, eikä kellään ole asiaa tulla partojamme hipelöimään ilman lupaa ja jos joku pyytää lupaa, niin tarkoin harkitsemme annammeko henkilölle siihen lupaa.
        Tuskinpa sinäkään siitä tykkäisit, jos joku tulisi koskettelemaan hiuksiasi.

Jos haluat tietä miltä parta tuntuu, niin se tuntuu samettisen pehmelltä, ei miltään teräsvillamaiselta ja kovalta.

Juuri näin olen ajatellutkin. Minulle on aina sattunut kohdalle miehet, jotka ajaa parran pois tai sitten on ollut vain sänki, ei kunnon partaa.

• Anonyymi00018
        UUSI

porsliininaama ei ole nyt muodissa. ei nyt saa pillua, ellei ole metsäläispartaa.

• Anonyymi

Liian vaarallista urheiluakin itsellä joskus pyöräilyt jne, kun loukkaa itse itseä, ja omassa asunnossakin voi jotenkin pahasti loukkaantua...

• Anonyymi

No jaa.. ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville.. sikseen yhel miehellä lettiparta makee ja laulaa ihanasti.. keikalle tullaan..

• Anonyymi

Sen takia se sovi tekee niin saat*n*n vanhan näköiseksi. Toinen syy äite ja yksi täteistäni ei tykkää, ne rupee räpättään, en jaksa kuunella. Olen joutunut kuunteleen sitä. Pääsee helpommalla. Yleensä kesällä mulla ei ole muutenkaan partaa ja siilitukka. T:Aloittaja.

• Anonyymi

Jaa, että ei äitee ja täti tykkää parrastasi.
        Kokeilepas ehdottaa, jos he alkavat räpättään parrastasi, että juu ajat partasi, jos äitee ja tätisi ajaa hiuksensa pois, niin kävisiköhän, se olisi tasaveroinen asia.
        Miehelle parta on, kuin naiselle ovat hiukset.
        Monesti on käynyt niin, että kun mies joka ei ole partaa kasvattanut, niin jos hän antaa parran kasvaa, niin suhtautuminen voi muuttua, ettei mies halua enää parrastaan luopua.
        Parrasta tulee miehen uusi identiteetti, eikä se parta äkkiä kasva, kun varsinkin naisilla on erikoinen kuvitelma, että parta kasvaa saman mittaisekis yhdessä yössä, että sen voi ajaa milloin vaan pois ja se kasvaa takaisin sormia näpäyttämällä.

• Anonyymi

Partavaahtoa laitat naamaan niin kuin niin, ei paljoa tarvitse, näkökulma on hassu kuin jotain sokerijuttua naama täynnä kun sitten leikkaa, mutta niin pehmentää karcoja se vaahto.

Naama täynnä vaahtoa olisi huvittavaa kun itse katsoo peiliä.

• Anonyymi

Partavaahtoakin jos laitat mielinmäärin koko naama täynnä sitä sitten.

• Anonyymi

Valkonaama tulisi josd laittaisi jotain partavaaahoa koko päähän, ja tyttöjen mielestä olisi vähän hassua :D

• Anonyymi

Käytän ajaessa partavaahtoa. T: aloittelija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      363
      7866
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      107
      5559
    3. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      111
      4643
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      27
      4440
    5. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      164
      4371
    6. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      52
      3957
    7. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      158
      3847
    8. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      77
      3727
    9. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      37
      3647
    10. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      85
      3471
    Aihe