Panthera on perseestä

Gale

Pitäisköhän nukuttaa lisää miehiä!

25

1814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deathguy

      Panthera = Pantera

      Nukuta ennemmin itsesi, jollet ymmärrä hyvän musiikin päälle mitään!!!

    • Hnd

      Vihdoinkin joku puhuu järkeä. Pantera on tosi paska homojen bändi ja sen vuoksi kuunnelkaa Kissiä ja tässä faktaa:

      Ketä kiinnostaa joku W.A.S.P. kun fakta on, että

      Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .

    • CemeteryGates

      Pantera ei toimi,

      mutta DIMEBACK ON/OLI KUNINGAS, ellei jopa JUMALA

      • ArchHereticAngelo

        Dimebag Darrel eikä Dimeback?


      • Anonyymi
        ArchHereticAngelo kirjoitti:

        Dimebag Darrel eikä Dimeback?

        Häkis tai paremminkin Räkis ei toimi.


    • Anselmo

      Kannattaisko tutustua aiheeseen ennen lässytyksiä
      jos et ees tiedä miten pantera kirjoitetaan!!!
      Pelle

    • Anselmi-hiiri

      Ja Phil Anselmo huumehörhö pelle, joka heroiiniyliannostuksen otettuaan pyysi lehdistön paikalle sairaalaan. Pantera on lähinnä räkäisten yläastetyyppien musiikkia.

      • heresy

        SELKÄÄN SIETÄISITTE SAADA HAUKKUJAT! PANTERA ROCKS!


    • Jawbreaker

      Siis Philip Anselmohan on loistava laulaja!!!
      Kuin Dobermanni jonka perseeseen on survaistu skeittiauta :)
      Ja Dime soolottelee Ynkänkin suohon. VInnie on perkeleen nopea rumpali. Ja Rexin loistava pomppubasso, aah...

      • eyeless666

        Mitä olisi -90 luvun alun metalli ollut ilman Panteraa???????


      • Jawbreaker
        eyeless666 kirjoitti:

        Mitä olisi -90 luvun alun metalli ollut ilman Panteraa???????

        Kauheata aikaa.


      • Hieno bändihän se oli ja kyllä Dimebag oli kevyesti jotain Malmsteenia parempi ja tyylitajuisempi kitaristi. Rumpalina Vinniellä on oma, tunnistettava tyylinsä ja bassot ovat todellakin hienon kuuloisia, varsinkin soolon alla, joihin ei ole useinkaan lisätty mitään ylimääräisiä kitaroita.


      • salonkikelpoinen
        eyeless666 kirjoitti:

        Mitä olisi -90 luvun alun metalli ollut ilman Panteraa???????

        Miten niin? Luuletko että Pantera on jotenkin erityisen merkittävä metalliskenen kannalta?


      • Anonyymi
        eyeless666 kirjoitti:

        Mitä olisi -90 luvun alun metalli ollut ilman Panteraa???????

        Ihan yhtä paskaa kuin se on Panterankin kanssa. Yksi paska bändi vain vähemmän.
        Junteille toki sopii ja ei vois vähempää kiinnostaa joku Dimebag Darrell ja Vinnie Paul. Molemmat voi mun puolesta tunkea vaikka kävyn perseeseensä.


      • Anonyymi
        Vitun_idiootti kirjoitti:

        Hieno bändihän se oli ja kyllä Dimebag oli kevyesti jotain Malmsteenia parempi ja tyylitajuisempi kitaristi. Rumpalina Vinniellä on oma, tunnistettava tyylinsä ja bassot ovat todellakin hienon kuuloisia, varsinkin soolon alla, joihin ei ole useinkaan lisätty mitään ylimääräisiä kitaroita.

        No nyt kyllä vitsin repäisit, HAHAHAHAHAHA xDDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kyllä vitsin repäisit, HAHAHAHAHAHA xDDD

        Pitkät piuhat kun melkein 20 vuotta vanha kommentti naurattaa…
        Kävitkö ryypyllä tässä välissä?
        Pakko kysyä jos olet metallin kallu (ent. muusikko).


      • Anonyymi
        Jawbreaker kirjoitti:

        Kauheata aikaa.

        Ihan sama kuin Panteran kanssa. Mua ei tollaset Appotit ja Pappotit kiinnosta. Tunkekoon vaikka kävyn perseeseensä.


    • murmeli

      kirjoittaja on ilmeisesti joku vuonna 1987 tai jopa VIELLÄ NUOREMPI!!joka pitää "hyvänä" musiikkina jotain limp bizkititiä tai jotain teräsbetonia!!!
      sillä itse olen niitä 80luvun alussa syntyneitä ja silloin oli vain PANTERAn ja SLAYERin ja muutaman muun oikean trash bändin aikakausi!!
      PANTERA on tehnyt NII-IN suuren työn metallimusiikin eteen että ovat jo LEGENDOJA!!
      että näin =)

      • MetalHead_1987

        Minä olen syntynyt 1987, mutta en todellakaan voi kuunnella mitään vitun LimpBizkittiä, mutta TB on ihan OK...

        Mutta siis Pantera on tosi hyvä bändi ja Dimebag oli kyllä niin hyvä kitaristi että \,,/

        Mutta Slayer on (jos vain mahdollista) vielä Panteraakin parempi.


      • Walk

        Et taida osata kirjoittaa Thrash? varmasti syntynyt 80-luvun alussa?.


      • Anonyymi

        Minkä työn?

        Joku Slayerin Kerry King on PASKIN KITARISTI IKINÄ. Menee näiden vitun babbottien allekin reippaasti. Vedet silmissä on tullut naurettua näitä Kingin sooloja, alittaa jopa Hannemanin. Slayer yliarvostettua kuraa samoinkuin tämä Texasin äpärä-pantteri.


    • Soldier-of-fortune

      vitun perspano

    • Anonyymi

      Mua ei kiinnosta mitkään juntti-Abbotit. Paska kitaristi, typerä juntti kuten paska rumpaliveljensä. Harmi kun eivät ampuneet kaikkia kerralla.

    • Anonyymi

      Ei pysty kuuntelemaan kovin montaa biisiä.Pantera,Slayer,Anthrax.samanlaista skeidaa kaikki.

      • Anonyymi

        South of Heaven soimaan. Panteralta vaikka Official Live. Ja Anthraxilta öö... Attack of the Killer B's?

        Kyllä noita silloin tällöin pystyy kuuntelemaan ihan koko levynkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe