Oli väärin toimittu.
En halunnut kokea sitä mitä mulle tehtiin
10
89
Vastaukset
- Anonyymi
Vika varmaankin on vain sinussa
- Anonyymi
Tein vaan töissä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tein vaan töissä töitä.
Taidat olla melko pas ka tyyppi.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla melko pas ka tyyppi.....
Ota huomioon että keskustelet randomien kanssa täällä. Et voi tietää toisen tunteista jos et ole kysynyt
- Anonyymi
No voi että...
- Anonyymi
Siis onhan se ihan törkeää miten ihmiset leikkivät toisten tunteilla ja sitten vetävät maton alta, eikä edes omatunto kolkuta että on satuttanut. Sydämetön p*skiainen sellainen.
- Anonyymi
Ota huomioon että multa vedettiin matto ensin, kun sitten horjahdin nii tarrasin sun mattoon vahingossa kaataen sinutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota huomioon että multa vedettiin matto ensin, kun sitten horjahdin nii tarrasin sun mattoon vahingossa kaataen sinutkin.
Noh, noustaan yhdessä ja pyyhitään pölyt. Joku keppostelija oli vain huomionkipeä... :)
- Anonyymi
No voi kamala.
- Anonyymi
Kuule, tässä on jo yksi jos toinenkin saanut kärsiä. Viisaampi antaa periksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996