En kirjoita treenejäni ylös siitä syystä että kehonrakentajana koen ettei painoilla ole merkitystä. Jos kirjoitan painot ja toistot muistiin, niin tulee houkutus katsoa edellisen treenin painot ja sarjat, ja tulee houkutus väksisin yrittää kovempaa.
Tämä ei mielestäni ole oikein. Minulle riittää että muistan suurin piirtein. Kyllä lihas vahvistuu ja kasvaa ilman että yrittää jokaisella kerralla kovempaa.
Jos olisin huipputason urheilija jossakin oikeassa lajissa, olisi tilanne täysin toinen.
Miksi en pidä kirjaa
Anonyymi
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Lihas tottuu jos junnaa aina samoilla painoilla. Kyllä sitä aina välillä on hyvä kiivetä raskaampienkin puolelle. Jos painoilla ei olisi mitään merkitystä, niin yhtä hyvinhän voisi nostella maitopurkkia.
- Anonyymi
Älä nyt kerro tota muille, koska kohta kukaan ei osta kaikenmoisilta "peeteiltä" treeniohjelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976