En tiedä miten olla ku parisuhde on yli 10 vuotias ja läheisyyttä on illalla sohvalla vierekkäin istumista tv ääressä ja sänkyyn viereen nukkumaan menoa.
Siinä meidän läheisyys on.
Olen puhunut useasti että kaipaan läheisyyttä, pusuja, haleja, kauniita sanoja, hymyä, kannustusta arkeen ja seksiä.
Hän on itsekäs nainen, ei halua eikä tarvitse mitään yllä mainituista.
Kun tulee asia puheeksi niin kyllä ailloin hymyillään pari minuuttia ja saan ehkä märän pusun, sit taas mennään normaalilla tyylillä.
Hän kertonut vain että sitä on tehty jo monet kerrat niin ei halua kun se on jo koettu.
Lapset on pienempiä ja haluaisin itse hoitaa lapsia jos erottaisiin.
Olen sanonut useasti että erotaan, hän vastaa että ei lähe tästä mihinkään.
Toisaalta hänen kanssa on kiva olla kun hän käyttäytyy asiallisesti, silloin hän ei komenna tekemään sitä ja tätä, en teekkään ellei ole lapsista kyse. Puhuisi asiallisesti niin asia olisi toinen.
Hän ei kunnioita toisia lainkaan välillä .
Tuntuu hirveeltä millainen hirviö hän on minua ja lapsia kohtaan välillä, saati erotessa miten käyttäytyy lapsia kohtaan kun hän olis heidän kanssa.
Jos ottaisin ja lähtisin yksin niin tulisi isot elatusmaksut ja en saisi olla lasten kanssa kovin paljoa.
Kertokaa miepiteenne niin voin pyöritellä asiaa ja ehkä nähdä asian uudesta näkökulmasta
Kylmäsuhde ja lapsia
Anonyymi
0
64
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1767328
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes803149- 572285
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681402- 571333
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201286Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171051Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010