Kylmäsuhde ja lapsia

Anonyymi

En tiedä miten olla ku parisuhde on yli 10 vuotias ja läheisyyttä on illalla sohvalla vierekkäin istumista tv ääressä ja sänkyyn viereen nukkumaan menoa.
Siinä meidän läheisyys on.
Olen puhunut useasti että kaipaan läheisyyttä, pusuja, haleja, kauniita sanoja, hymyä, kannustusta arkeen ja seksiä.
Hän on itsekäs nainen, ei halua eikä tarvitse mitään yllä mainituista.
Kun tulee asia puheeksi niin kyllä ailloin hymyillään pari minuuttia ja saan ehkä märän pusun, sit taas mennään normaalilla tyylillä.
Hän kertonut vain että sitä on tehty jo monet kerrat niin ei halua kun se on jo koettu.

Lapset on pienempiä ja haluaisin itse hoitaa lapsia jos erottaisiin.
Olen sanonut useasti että erotaan, hän vastaa että ei lähe tästä mihinkään.

Toisaalta hänen kanssa on kiva olla kun hän käyttäytyy asiallisesti, silloin hän ei komenna tekemään sitä ja tätä, en teekkään ellei ole lapsista kyse. Puhuisi asiallisesti niin asia olisi toinen.
Hän ei kunnioita toisia lainkaan välillä .
Tuntuu hirveeltä millainen hirviö hän on minua ja lapsia kohtaan välillä, saati erotessa miten käyttäytyy lapsia kohtaan kun hän olis heidän kanssa.
Jos ottaisin ja lähtisin yksin niin tulisi isot elatusmaksut ja en saisi olla lasten kanssa kovin paljoa.

Kertokaa miepiteenne niin voin pyöritellä asiaa ja ehkä nähdä asian uudesta näkökulmasta

0

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
        Suomalaiset julkkikset
        76
        1991
      2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
        Ikävä
        366
        1239
      3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
        Suomussalmi
        25
        1042
      4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
        Ikävä
        141
        1028
      5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
        Ikävä
        91
        729
      6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
        Lieksa
        118
        712
      7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
        Ikävä
        45
        697
      8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
        Ikävä
        63
        662
      9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
        Ikävä
        59
        655
      10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
        Ikävä
        59
        608
      Aihe