Olen suunnitellut meneväni Turussa Pulssiin plastiikkakirurgin vastaanotolle arven vuoksi. Kenelläkään kokemuksia kyseisen talon plastiikkakirurgeista?!
Pulssin plastiikkakirurgit
3
1921
Vastaukset
- Tissuliini
on Pulssin plastiikkakirurgi Rintamäki tehnyt rintojenpienennyksen ja leikannut 4 luomea ja tyytyväinen olen
(minut leikattiin Jyväskylässä josssa hän ottaa myös vastaan)- Riippis
Kävinkin juuri pulssin sivuilla katsomassa! Olen menossa rintojen kohotukseen (ei proteeseja, vain kohotus), on ilmeisesti samankaltaiset ja hintaiset leikkaukset, siis kohotus ja pienennys. Mitä pulssissa toimenpiteesi maksoi? Sivuilla ei hinnastoa ollut. Kauanko olit kipeä toimenpiteen jälkeen?
- Tissuliini
Riippis kirjoitti:
Kävinkin juuri pulssin sivuilla katsomassa! Olen menossa rintojen kohotukseen (ei proteeseja, vain kohotus), on ilmeisesti samankaltaiset ja hintaiset leikkaukset, siis kohotus ja pienennys. Mitä pulssissa toimenpiteesi maksoi? Sivuilla ei hinnastoa ollut. Kauanko olit kipeä toimenpiteen jälkeen?
maksoi jyväskylässä 3700; pulssin hintoja en tiedä,mutta taitaa olla kalliimmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693