Ohhoh meno päälläkö?

Anonyymi

Yllättäen huomasin, että lähestulkoot flirttailin kahdelle miehelle, ihan huomaamatta!

Taitaa olla kevät ja kesä tulossa vähän varkain ihon alle🐱😝

Oletko huomannut?

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meno päällä muttei miesten vuoksi.

      • Anonyymi

        Mien niin ei😄? Luuletko että olen joku frigidi, kun en syöksy samantien haaroihin kiinni?

        Aina on sekin mahdollisuus kanavoida energiaa.

        Ehkä on puolitie myöntävään vastaukseen.


      • Anonyymi

        Vai siis sulla?

        Mikä meno? Meinaatko lähteä johonkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mien niin ei😄? Luuletko että olen joku frigidi, kun en syöksy samantien haaroihin kiinni?

        Aina on sekin mahdollisuus kanavoida energiaa.

        Ehkä on puolitie myöntävään vastaukseen.

        Luulin et piruilit.

        Täälä palstalla tulee vähän vainoharhaiseksi, kun jatkuvasti hyökkäilyä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et piruilit.

        Täälä palstalla tulee vähän vainoharhaiseksi, kun jatkuvasti hyökkäilyä...

        Miten niin vaioharhaiseksi? Oletko joku cia:n tai fsb:n agentti? Onneksi ovessani on 10 turvaketjua. 👹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin vaioharhaiseksi? Oletko joku cia:n tai fsb:n agentti? Onneksi ovessani on 10 turvaketjua. 👹

        😄😄😄❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai siis sulla?

        Mikä meno? Meinaatko lähteä johonkin?

        En, meno ihan vaan erään projektin vuoksi. Tosin VTUTTTTTAAAAA näpytellä tietokonetta aamusta iltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, meno ihan vaan erään projektin vuoksi. Tosin VTUTTTTTAAAAA näpytellä tietokonetta aamusta iltaan.

        No toivottavasti tulos on kaiken vaivan arvoinen👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivottavasti tulos on kaiken vaivan arvoinen👍

        Tulee olemaan. En muuten viitsisikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee olemaan. En muuten viitsisikään.

        Hyvä. Mikäs sen makeempaa, kun tähdätä korkealle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eiiiiii...muistan hämärästi tuon sanonnan joka jäi kansankieleen😝👍😂😂


    • Anonyymi

      Itsellä miestutka päällä 😁 ja kaikki kaksilahkeiset tsekataan, erityisesti 50 ja työvaatteet päällä.

      Saas nähdä miten akan käy 😉

      • Anonyymi

        Oon kanssa huomannut, että kaikilla vähän sama, kovasti silmäilyä tuolla ulkona puolin toisin...

        Täytyy varmaan laittaa siveysvyö päälle ja heittää avain..öööö...mettään vaikka..ei nyt ole järveä lähellä mistä ritari voisi sen sukeltaa🙋

        Ihan kiva, että ihmisillä on selvästi paremmat tunnelmat ja mukava olo, kyllä tässä nyt piristystä kaipaakin jo taas vaihteeksi.


      • Anonyymi

        Työtönkin saa huomiota jos laittaa työvaatteet päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työtönkin saa huomiota jos laittaa työvaatteet päälle.

        En tiedä mikä miesten työvaatteissa on, että ne saa hormoonit heräämään. Ehkä se on se, että ne ammatit, missä käytetään työvaatteita mielletään miehisiksi aloiksi, vaikka niissä nykyään onkin jo jonkin verran naisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kanssa huomannut, että kaikilla vähän sama, kovasti silmäilyä tuolla ulkona puolin toisin...

        Täytyy varmaan laittaa siveysvyö päälle ja heittää avain..öööö...mettään vaikka..ei nyt ole järveä lähellä mistä ritari voisi sen sukeltaa🙋

        Ihan kiva, että ihmisillä on selvästi paremmat tunnelmat ja mukava olo, kyllä tässä nyt piristystä kaipaakin jo taas vaihteeksi.

        Juu kyllä me tarvitaan tähän kurjuuteen kunnon flirttiä ja toivon mukaan myös muutakin vipinää 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä miesten työvaatteissa on, että ne saa hormoonit heräämään. Ehkä se on se, että ne ammatit, missä käytetään työvaatteita mielletään miehisiksi aloiksi, vaikka niissä nykyään onkin jo jonkin verran naisiakin.

        On ne naisetkin univormuissa komean näköisiä.

        Itelläkin yksi tummansininen jakkupuku, niin pro että valkoisen paidan kanssa näytän vähintään ministeriltä😄!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä me tarvitaan tähän kurjuuteen kunnon flirttiä ja toivon mukaan myös muutakin vipinää 😁

        Kiitos vähän vielä enemmän, kun pelkkää vipinää tänne suuntaan.

        Jossei ihastus nyt kunnostaudu tekemään sitä pihtaamaansa aloitetta, niin menen Tinderiin ja hankin sieltä oikean poikaystävän jossei lähempää löydy.


    • Anonyymi

      Kun aamulla neräsin niin joku Steppenwolf mielessä jo, kun hyvä elokuvsa mielessä jo aamiaisella.

      • Anonyymi

        Itsellä kans olen katsonut Orange is New Black-sarjaa ja oikein odottaa että pääsee jatkamaan.

        Vaikka hetero olenkin, niin on tosi hyvä sarja.

        Tuo Steppenwolf kuulostaa tutulta, mikä elokuva se on?


    • Kyllä kieltämättä alkaa suhinaa kuulua jostain taustalta. Kahvitus/treffikutsuja taitaa tänäkin keväänä lähteä ilmoille. 😄

      Vieläkin mietin, että pitäisikö poiketa käytännöistä ja kysäistä viimesyksyiseltä nsiseläjältä, josko vielä katseltais... kummallakin oli vähän huono sauma silloin... hän oli vaan sopivan jämäkkä nainen, eikä mikään hyssytteliä ja varpaankärjen pyörittäjä. 😬

      • Anonyymi

        Oliko se se yliannostuksen ottanut joka haettiin ambulanssilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se se yliannostuksen ottanut joka haettiin ambulanssilla?

        Ei se! 🤣

        Se oli kyllä pohjanoteeraus, mutta kaikenlaista elämää ihmiset elävätkin. Jotkut elää reaalielämää, jotkut haavemaassa. 😕
        Kyllä mua kävi sääliksi häntä ja ennenkaikkea hänen lapsiaan. 🙄

        Ei sen puoleen olen mä tavannut muitakin surkeita kohtaloita kokeneita, jotka pitävät elämäänsä ihan hyvänä. Kai hänkin sitten piti? 🤷‍♂️

        Juu, ei siis tämä... mä en ole kaikista liikkeistä tänne kertoillut, ihan kyttääjien takia.


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ei se! 🤣

        Se oli kyllä pohjanoteeraus, mutta kaikenlaista elämää ihmiset elävätkin. Jotkut elää reaalielämää, jotkut haavemaassa. 😕
        Kyllä mua kävi sääliksi häntä ja ennenkaikkea hänen lapsiaan. 🙄

        Ei sen puoleen olen mä tavannut muitakin surkeita kohtaloita kokeneita, jotka pitävät elämäänsä ihan hyvänä. Kai hänkin sitten piti? 🤷‍♂️

        Juu, ei siis tämä... mä en ole kaikista liikkeistä tänne kertoillut, ihan kyttääjien takia.

        No pääasia kai, että ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä? Se ei ole oikein, jos päihteitä käytetään ja lapaet kärsii, hyi. Ei kannata tehdä lapsia, jos haluaa käyttää.

        Hyvä, että vientiä riittää ja jopa joku oikein mieluinen, sehän on mahtavaa👍👍👍

        Kyllä se on niin, että vasta ajan kanssa pystyy tekemään vakavia päätöksiä suhteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No pääasia kai, että ovat tyytyväisiä omaan elämäänsä? Se ei ole oikein, jos päihteitä käytetään ja lapaet kärsii, hyi. Ei kannata tehdä lapsia, jos haluaa käyttää.

        Hyvä, että vientiä riittää ja jopa joku oikein mieluinen, sehän on mahtavaa👍👍👍

        Kyllä se on niin, että vasta ajan kanssa pystyy tekemään vakavia päätöksiä suhteissa.

        No luultavasti hän ei edes tajua käyttävänsä pillereitä. Joku kaksisuuntainen mielialahäiriökin tais olla. Mähän en tiennyt niistä mitään, kunnes kävi miten kävi..🙄

        Juu, ei ole ongelmaa, etteikö mukavia ihmisiä tapais, mutta sellaisia millä on oma elämä hallussa ja omissa näpeissä, niitä löytyy yllättävän vähän. Tuo syksyllä seurusteluasteella ollut nainen oli kyllä fiksu ja tasapainoinen ihminen. Mikä lie tullutkaan, että ei jatkettu? 🤔

        Oikeastaan sellainen määräämätön seurustelu kävisi mulle hyvin. Ei mitään suunnitelmia tulevaisuuteen, kun olis vaan yksissä kun on aikaa kummallakin. Ei säätelyä ja kääntelyä. 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No luultavasti hän ei edes tajua käyttävänsä pillereitä. Joku kaksisuuntainen mielialahäiriökin tais olla. Mähän en tiennyt niistä mitään, kunnes kävi miten kävi..🙄

        Juu, ei ole ongelmaa, etteikö mukavia ihmisiä tapais, mutta sellaisia millä on oma elämä hallussa ja omissa näpeissä, niitä löytyy yllättävän vähän. Tuo syksyllä seurusteluasteella ollut nainen oli kyllä fiksu ja tasapainoinen ihminen. Mikä lie tullutkaan, että ei jatkettu? 🤔

        Oikeastaan sellainen määräämätön seurustelu kävisi mulle hyvin. Ei mitään suunnitelmia tulevaisuuteen, kun olis vaan yksissä kun on aikaa kummallakin. Ei säätelyä ja kääntelyä. 😁

        No voi että, ehkä tuli otettua vääriä annoksia. Varsinkin rauhoittavat ovat sellaisia jotka koukuttavat ja toleranssi nousee. Kurja homma. Ehkä hän vaan koitti pärjätä stressitilanteessa😢

        Niin se elämänhallinta ei olekkaan ihan pikkujuttu.

        Kaikki näyttää niin yksinkertaiselta, muttei sitä sitten olekkaan. Moni ei kestä eikä oikein pärjää, vaikka yrittää parhaansa ja yrittää hyvää.

        Suurin osa siltä keskiväliltä.

        Huipputekijöitä se promille ja siinäkin miinupuolensa, tuskalta ei voi välttyä😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi että, ehkä tuli otettua vääriä annoksia. Varsinkin rauhoittavat ovat sellaisia jotka koukuttavat ja toleranssi nousee. Kurja homma. Ehkä hän vaan koitti pärjätä stressitilanteessa😢

        Niin se elämänhallinta ei olekkaan ihan pikkujuttu.

        Kaikki näyttää niin yksinkertaiselta, muttei sitä sitten olekkaan. Moni ei kestä eikä oikein pärjää, vaikka yrittää parhaansa ja yrittää hyvää.

        Suurin osa siltä keskiväliltä.

        Huipputekijöitä se promille ja siinäkin miinupuolensa, tuskalta ei voi välttyä😂

        Joo, oli jonkun tspauksen takia jäänyt pillerikoukkuun ja joko siitä tai muusta syystä vähän mielenterveys sakkas myös. Valitettava tapaus...

        Joo, no en tarkoita mitään ihan älytöntä a, b, ja d-vaihtoehtoja huomioivaa kontrollifriikkiä, vaan ehkä sellaista perus jalatmaassa-tyyppistä ihmistä. Niitä on vaikea löytää tuosta vaan. Pitäis luutia siellä ja täällä silmät ja korvat auki. 😁


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Ei se! 🤣

        Se oli kyllä pohjanoteeraus, mutta kaikenlaista elämää ihmiset elävätkin. Jotkut elää reaalielämää, jotkut haavemaassa. 😕
        Kyllä mua kävi sääliksi häntä ja ennenkaikkea hänen lapsiaan. 🙄

        Ei sen puoleen olen mä tavannut muitakin surkeita kohtaloita kokeneita, jotka pitävät elämäänsä ihan hyvänä. Kai hänkin sitten piti? 🤷‍♂️

        Juu, ei siis tämä... mä en ole kaikista liikkeistä tänne kertoillut, ihan kyttääjien takia.

        Olet itse kyttääjä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet itse kyttääjä .

        Aha... ketä kyttäilen? Ja ennenkaikkea miten se näkyy?


      • Anonyymi

        "Vieläkin mietin, että pitäisikö poiketa käytännöistä ja kysäistä viimesyksyiseltä nsiseläjältä, josko vielä katseltais... kummallakin oli vähän huono sauma silloin... hän oli vaan sopivan jämäkkä nainen, eikä mikään hyssytteliä ja varpaankärjen pyörittäjä. 😬"

        Sinä tarvitsetkin jonkun kunnon miesvihaa täynnä olevan alistajamatamin, siinähän sitten oppisit :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vieläkin mietin, että pitäisikö poiketa käytännöistä ja kysäistä viimesyksyiseltä nsiseläjältä, josko vielä katseltais... kummallakin oli vähän huono sauma silloin... hän oli vaan sopivan jämäkkä nainen, eikä mikään hyssytteliä ja varpaankärjen pyörittäjä. 😬"

        Sinä tarvitsetkin jonkun kunnon miesvihaa täynnä olevan alistajamatamin, siinähän sitten oppisit :D

        -harmiseikirj-

        Ratsaa palstan naikkoset uudestaan:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Vieläkin mietin, että pitäisikö poiketa käytännöistä ja kysäistä viimesyksyiseltä nsiseläjältä, josko vielä katseltais... kummallakin oli vähän huono sauma silloin... hän oli vaan sopivan jämäkkä nainen, eikä mikään hyssytteliä ja varpaankärjen pyörittäjä. 😬"

        Sinä tarvitsetkin jonkun kunnon miesvihaa täynnä olevan alistajamatamin, siinähän sitten oppisit :D

        -harmiseikirj-

        Oli jo. Be in there, done that! 😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ratsaa palstan naikkoset uudestaan:)

        AsianVierestä

        Tjaa...


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        No luultavasti hän ei edes tajua käyttävänsä pillereitä. Joku kaksisuuntainen mielialahäiriökin tais olla. Mähän en tiennyt niistä mitään, kunnes kävi miten kävi..🙄

        Juu, ei ole ongelmaa, etteikö mukavia ihmisiä tapais, mutta sellaisia millä on oma elämä hallussa ja omissa näpeissä, niitä löytyy yllättävän vähän. Tuo syksyllä seurusteluasteella ollut nainen oli kyllä fiksu ja tasapainoinen ihminen. Mikä lie tullutkaan, että ei jatkettu? 🤔

        Oikeastaan sellainen määräämätön seurustelu kävisi mulle hyvin. Ei mitään suunnitelmia tulevaisuuteen, kun olis vaan yksissä kun on aikaa kummallakin. Ei säätelyä ja kääntelyä. 😁

        Ja mä etsin vastaavanlaista miestä 👍

        Kuinka olet ajatellut asian markkinoida naisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä etsin vastaavanlaista miestä 👍

        Kuinka olet ajatellut asian markkinoida naisille?

        Ota Disse :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä etsin vastaavanlaista miestä 👍

        Kuinka olet ajatellut asian markkinoida naisille?

        No ihan sanoa ääneen heti treffeillä. Siellähän usein kysellään, että mitä suunnitelmia?

        Mutta oikeastaan seurusteluaikahan on parasta. 😁
        Ja tämän ikäisillä on jo vahvasti oma elämä, miksi sitä muuttaa radikaalisti? Luo vaan paineita juttuun. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota Disse :D

        Äppäp pää... ei mua tuosta vaan ”oteta”. 😀


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Äppäp pää... ei mua tuosta vaan ”oteta”. 😀

        Olet helppo :D


    • Anonyymi

      Joku steåpåem rorf, semmoinen hahmo pyörii päässä kun herää :D

    • Anonyymi

      Voi sattua onnettomuuksia jos pyöräileein kovaa vsauhtia.

      • Anonyymi

        Älä sitten pyöräile kovaa vauhtia paitsi selvillä suorilla!

        Itse en ikinä uskaltaisi pyöräillä täällä liikenteen seassa, mutta useimpa näkee kun pyöräillään ilman kypärää ja aika usein juuri naisia ovat😯

        Tulisi joku bussi siihen perään, niin pyörtyisin kauhusta...ja niitä menee koko ajan eestaas ja joskus kuskit kiukkuisella tuulella😧😬😱😱😱

        En tuollaista käytöstä ihan ymmärrä itseä ja muita kohtaan, kun ei voi muka kypärää edes pistää ja silti on tungettava pyöräilemään Helsingin ruuhkaväylille keskustaan keskelle tietä vetelemään👎


    • Anonyymi

      Tyttöjen minihameen nimitys voisi olla... MenoMekko.

    • Anonyymi

      Jolly roger moo salkoon jos menee onkimaan kalojakin, musta lippu sou5ug43neessäkin, kaapparivene.

    • Anonyymi

      Merirosvojen lippu niin musta soutuveneessäkin jos tyttösillä olisi.

    • Anonyymi

      Keväällä alkaa mahla virrata vanhassakin koivussa....

    • Anonyymi

      Miten nainen flirttaa, räppääkö silmä hurjasti, onko huulet hymyssä, kietooko hiusta sormenympärille, pyllisteleekö miestä kohde, onko huulet törröllään, miten nainen flirttaa ?????

      • Anonyymi

        Empä kerrokkaan, saat itse todeta asian😘


      • Anonyymi

        Läppä lentää ja iho koskee ihoa (käsivarren koskemista juuri juuri, että sen tuntee) , pilkettä silmäkulmassa 😊. Riippuu tietysti millainen vastapuoli on.

        Kyl on kiva kun kesä tulee👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä kerrokkaan, saat itse todeta asian😘

        Jaa, no siinätapauksessa keikistellä miten päin tahansa, kun en sitä flirttailuksi miellä, vaan, että nainen muuten vaan elehtii oudosti ja lähden siitä sitten menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läppä lentää ja iho koskee ihoa (käsivarren koskemista juuri juuri, että sen tuntee) , pilkettä silmäkulmassa 😊. Riippuu tietysti millainen vastapuoli on.

        Kyl on kiva kun kesä tulee👍

        Ei saa, ei saa nyt iho toista koskettaa, koska turvavälit on pidettävä ja koskettamista ei enää koskaan, eikä kättelyä, kun siinä virukset leviää.
        Maailma muuttui, maskit päässä on oltava loppuelämä, ettei korona lähde leviämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no siinätapauksessa keikistellä miten päin tahansa, kun en sitä flirttailuksi miellä, vaan, että nainen muuten vaan elehtii oudosti ja lähden siitä sitten menemään.

        Saat kyllä oottaa, että käyn munaasi kiinni julkisella paikalla..

        Heippa!!!


    • Anonyymi

      ehkä jotain tyttöjen kanssa höpötyksiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe