W.A.S.P.

Blind in texas

mitä mieltä olette maailman parhaasta hevi joukkiosta W.A.S.P.:sta on oma lempi bändini omistan kyseiseltä bändiltä lp:WASP, the last command ja singlen n.a.s.t.y/ easy living ja dvd:n the sting mah´tavaa matskua!!!

ja uusimmat levyt neon god part.2 en ole vielä kuullut 1:stä oli mahtava levy ei niin hyvä kuin edelliset mutta hyvä!

mitä tykkäätte bändistä?
levyistä?
tai kokoonpanosta?

mua vituttaa vaan eniten se että en pääse vuokatin keikalle ikärajan takia,saatana!!!!

give me your comments!

32

2586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdqq

      Ketä kiinnostaa joku W.A.S.P. kun fakta on, että

      Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Kissin legendaarinen PETER CRISS. Criss soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes ex-kiss rumpalit Singer ja Carr eivät pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Criss luo rumpusooloillaan. Crissillä on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Criss. Criss on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Kiss olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Crissiä. Kissin alamäki alkoikin Crissin poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Crissin johdolla. Toivon, että Crissille pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Criss elää ikuisesti .

      • Blind in texas jonka toinen...

        en ole sanonutkaan, koska parhaisiin bändeihin minun mielestä kuuluu kiss. olen kiss fani myös!!
        ja peter griss on huippu rumpali, ihan helevetin hyvä, mutta en puhu enempää kissistä tässä keskustelussa, tää on W.A.S.P. keskustelu! hei äijä ootko sää kuullu waspia, kannattaa jäin heti koukkuun ja haltioituneeksi faniksi!


      • blind in texas

        ja puhut totta eric singer on ihan hinttari äijä!!!! carr on hyvä rumpali mutta ei kuulu minun mielestä kissiin ollenkaan!


      • Neil Peart on oikea rumpali
        blind in texas kirjoitti:

        ja puhut totta eric singer on ihan hinttari äijä!!!! carr on hyvä rumpali mutta ei kuulu minun mielestä kissiin ollenkaan!

        ...säkin hinttarimikkihiiri luulet tietäväsi rummuista tai niiden soittamisesta!!??


      • Blind in texas with w.a.s.p.
        Neil Peart on oikea rumpali kirjoitti:

        ...säkin hinttarimikkihiiri luulet tietäväsi rummuista tai niiden soittamisesta!!??

        elä tuu tänne topicciin puhumaan mistään sun lempi hinttari rumpalisra kun tää on W.A.S.P. tópic ja täällä puhutaan kyseisestä bändistä!!!!!!!!!!!!


      • Mikä pässi oletkaan!!!
        Blind in texas with w.a.s.p. kirjoitti:

        elä tuu tänne topicciin puhumaan mistään sun lempi hinttari rumpalisra kun tää on W.A.S.P. tópic ja täällä puhutaan kyseisestä bändistä!!!!!!!!!!!!

        Alkaako täällä alaikäiset mikkihiiret kukkoilemaan? Häh? W.A.S.P. on loistava bändi, mutta KISS ei ole. Siinä minun mielipiteeni sekä maailmasta löytyy monia huomattavasti parempia rumpaleita kuin Peter Criss vai mikä lie olikaan... Kiitos ja hei, nähdään W.A.S.P.in keikalla! Ai niin olitkin vielä mopoiässä...


      • Blind in texas
        Mikä pässi oletkaan!!! kirjoitti:

        Alkaako täällä alaikäiset mikkihiiret kukkoilemaan? Häh? W.A.S.P. on loistava bändi, mutta KISS ei ole. Siinä minun mielipiteeni sekä maailmasta löytyy monia huomattavasti parempia rumpaleita kuin Peter Criss vai mikä lie olikaan... Kiitos ja hei, nähdään W.A.S.P.in keikalla! Ai niin olitkin vielä mopoiässä...

        surkeata, sen keikan ikärajat on paskat! me muuten kavereitten kans mentäisi mutta ne saamerin ikärajat. pidä ihmeessä hauskaa minunkin puolestani. ja mulla on vitutus!
        m


      • aksu

        no jos nyt parasta rumpalii haetaan ni slipknotin joey ja metallican lars ja sit on viel yks iron maidenin McBrain siin on vähän kovii rumpaleita


      • aksu
        aksu kirjoitti:

        no jos nyt parasta rumpalii haetaan ni slipknotin joey ja metallican lars ja sit on viel yks iron maidenin McBrain siin on vähän kovii rumpaleita

        joey on nopein


      • Anonyymi

        Joskus luin jonkun jutun missä Paul Stanley kertoi Crissin olevan kelvoton soittaja, eihän se nyt mitenkään niin surkea ole ainakaan rumpu videoiden perusteella, itse olen diggaillu aina Carria🥢, mut tää Criss taitaa olla multi instrumentaalisti😗


    • nahkafagotti

      kiinnostaako sinua oikeasti muiden mielipiteet, vai halusitko vain naamailla omilla kivoilla leluillasi?

      • Blind in texas with w.a.s.p.

        otti tuo äijä vaan pahasti päähän, laita viestiä waspista!


      • Blind in texas
        Blind in texas with w.a.s.p. kirjoitti:

        otti tuo äijä vaan pahasti päähän, laita viestiä waspista!

        mitä miltä olette bändistä?


      • Animal
        Blind in texas kirjoitti:

        mitä miltä olette bändistä?

        W.A.S.P (nykyään näköjään jätetty tuo viimeinen piste pois, ilmeisesti kertomaan että kyse ei ole mistään lyhenteestä) on eläimellisen kova bändi.

        Enpä ole kokonaisuutena kuullut miltään bändiltä yhtä loistavaa tuotantoa.

        Mitä mieltä tästä nyt enää voi olla? Hah, if you fuck like a beast, you must be an ANIMAL.


      • aikanaan
        Blind in texas kirjoitti:

        mitä miltä olette bändistä?

        IRON MAIDENin lämmittelybändinä. En muista vuotta, mutta liekit niitten munista suihkus. Voittaa toisen
        lämppärin (MÖTLEY GRuE) 100-0.


    • Blind in texas

      parhaita biisejä tässä:Wild Child
      L.O.V.E machine
      I wanna be somebody
      9.-5 N.A.S.T.Y
      Hellion
      Cryies in the night
      school daze
      sleeping in the fire
      incide to electric sircus
      i dont need no doctor
      the real me
      widowmaker
      animal(fuck like a beast)
      on your knees
      tormentor
      chainsaw charlie


      ja miljoonia muita huippu wasp biisejä on waspilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • yrkki

        Kanttaako the crimson idol ostaa? On kuulema aika hieno lätty!


      • Mie
        yrkki kirjoitti:

        Kanttaako the crimson idol ostaa? On kuulema aika hieno lätty!

        Kannattaa. Ei yhtään huonoa tai edes heikompaa biisiä.


      • blind in texas
        yrkki kirjoitti:

        Kanttaako the crimson idol ostaa? On kuulema aika hieno lätty!

        siinä on hyviä biisejä kuten chainsaw charlie.........murders murders!!!


      • Anonyymi
        yrkki kirjoitti:

        Kanttaako the crimson idol ostaa? On kuulema aika hieno lätty!

        Osta ennemmin: Still not Black enough, 🥢


    • I wanna be somebody

      K.F.D. oli kansikuvaa myöten kuvottava tekele. muuten toi Blackie (onko se ihan oikeasti Lucy:n veli?) Lawless on aika äijä!

      • Mie vaan

        Ei oo Lucy veli, Blackie Lawless ei edes ole äijän oikia nimi


    • Deth

      Bändi itsessään on hyvä, mutta sinä jotenkin pilaat koko bändin. Joten painupas vittuun.

      • Blind in texas

        minä en sanonut sinusta mitään joten ei taida sinullakaan olla muita keskustelioita vastaan olla mitään, ja tuo oli aika asiaton viesti vai?

        jos se on minun lempibändi ja jumaloin heitä , niin miten minäpilaan sen, idiootti!!!!


    • lare

      en oo kuunnellu W.A.S.P:ia, mut kehuja oon kuullu. pitäs kuunella...

      • Blind in texas

        lare suosittelen kuuntelemaan, se on mun lempibändi nykyään! waspilta kannattaa aloittaa kuuntelu ensimmäisillä albumeilla kannattaa lainata vaikka kirjastosta albumi live in the.....raw. siinä on monia waspin huippu biisejä!!!! ja ei kun kuuntelemaan maailman parasta bändiä!


      • Dr. Feelgood

        Alahan Lauri "Reijon poika" Heikkinen mennä kuuntelemaan W.A.S.P.:ia,sillä se on mahtava bändi. Blackie Lawlessilla on mahtava,"karhea" lauluääni,joka sopii hyvin Heavy-musiikkiin. Mikset LARE oo muuten kuunnellu sitä Miian ja Hennan kasettia?Siinä on 2 W.A.S.P.:in biisiä (The Idol ja Hold On To My Heart)

        W.A.S.P.:in parhaat biisit:

        I Wanna be somebody
        L.O.V.E machine
        Blind In Texas
        Wild Child
        The Idol
        Animal (Fuck Like The Beast)

        hyviä/huippuja biisejä on lisääkin,mutta tuossa on suunnilleen parhaat.

        W.A.S.P. ei kuulu lempibändeihini,mutta oisin menny sinne Vuokatin keikalle,mut siinä oli se vitun paska ikäraja,joka oli ihan perseestä!!!! Ja perkele sama juttu on siinä Twistareitten Oulun keikassa. SAATANA että ottaa päähän!!!


      • Blind in texas
        Dr. Feelgood kirjoitti:

        Alahan Lauri "Reijon poika" Heikkinen mennä kuuntelemaan W.A.S.P.:ia,sillä se on mahtava bändi. Blackie Lawlessilla on mahtava,"karhea" lauluääni,joka sopii hyvin Heavy-musiikkiin. Mikset LARE oo muuten kuunnellu sitä Miian ja Hennan kasettia?Siinä on 2 W.A.S.P.:in biisiä (The Idol ja Hold On To My Heart)

        W.A.S.P.:in parhaat biisit:

        I Wanna be somebody
        L.O.V.E machine
        Blind In Texas
        Wild Child
        The Idol
        Animal (Fuck Like The Beast)

        hyviä/huippuja biisejä on lisääkin,mutta tuossa on suunnilleen parhaat.

        W.A.S.P. ei kuulu lempibändeihini,mutta oisin menny sinne Vuokatin keikalle,mut siinä oli se vitun paska ikäraja,joka oli ihan perseestä!!!! Ja perkele sama juttu on siinä Twistareitten Oulun keikassa. SAATANA että ottaa päähän!!!

        tarkoitit varmaan, että ne on sinun mielestä parhaat. koska tuossa ei ollut kuin minimaali osa waspin biisejä eikä noissa ollut lähellekkään kaikki parhaat, minun mielestäni. oikasin vain virheen! ei kannata puhua yleisesti.

        minun mielestäni tässä on oma listani jota voin suositella kaikille W.A.S.P.:ista kinnostuneille, tsiikatkaa!!

        tässä viisuja joita kantsii käydä läpi:


        Wild child
        sleeping in the fire
        inside to electric sircus
        hellion
        I Wanna be somebody
        school daze
        Chainsaw Charlie(awesome)
        easy living(cover)
        9.5-nasty
        L.O.V.E machine
        i dont need no doctor
        headless children
        fistfull of diamods
        Blind in texas(lemppari)
        sex drive
        shoot from the hip
        The last command
        the flame
        back to black
        animal(fuck like a beast)(huono versio stingillä, liian epä selvä)

        on your knees
        tormentor
        bad
        the Grimson idol
        Harder Faster
        Scream until you like it( elokuvan chouliesII tunnari, se on kauhuleffa)
        Helldorado(huippu biisi ja nätti levyn kansi!)
        Dirty balls
        The real me
        The manimal
        for whom the bells tolls(vasta kuulin itsekin)


        tuossa on janspe sinullekkin ja larelle ja muille waspista kiinnostuneille todella kattava lista Waspin huippu matskua!!!!

        Noita kaikki W.A.S.P. Fanaatikot pänttäämään!


        W.A.S.P. rOckS!!!


      • Dr. Feelgood
        Blind in texas kirjoitti:

        tarkoitit varmaan, että ne on sinun mielestä parhaat. koska tuossa ei ollut kuin minimaali osa waspin biisejä eikä noissa ollut lähellekkään kaikki parhaat, minun mielestäni. oikasin vain virheen! ei kannata puhua yleisesti.

        minun mielestäni tässä on oma listani jota voin suositella kaikille W.A.S.P.:ista kinnostuneille, tsiikatkaa!!

        tässä viisuja joita kantsii käydä läpi:


        Wild child
        sleeping in the fire
        inside to electric sircus
        hellion
        I Wanna be somebody
        school daze
        Chainsaw Charlie(awesome)
        easy living(cover)
        9.5-nasty
        L.O.V.E machine
        i dont need no doctor
        headless children
        fistfull of diamods
        Blind in texas(lemppari)
        sex drive
        shoot from the hip
        The last command
        the flame
        back to black
        animal(fuck like a beast)(huono versio stingillä, liian epä selvä)

        on your knees
        tormentor
        bad
        the Grimson idol
        Harder Faster
        Scream until you like it( elokuvan chouliesII tunnari, se on kauhuleffa)
        Helldorado(huippu biisi ja nätti levyn kansi!)
        Dirty balls
        The real me
        The manimal
        for whom the bells tolls(vasta kuulin itsekin)


        tuossa on janspe sinullekkin ja larelle ja muille waspista kiinnostuneille todella kattava lista Waspin huippu matskua!!!!

        Noita kaikki W.A.S.P. Fanaatikot pänttäämään!


        W.A.S.P. rOckS!!!

        Ei LARE älyä kuunnella W.A.S.P.:ia!!! Oon kuullu melkein kaikki noista biiseistä joita luettelit tuossa..


      • lare
        Dr. Feelgood kirjoitti:

        Ei LARE älyä kuunnella W.A.S.P.:ia!!! Oon kuullu melkein kaikki noista biiseistä joita luettelit tuossa..

        oohan hiljaa hintti!!!


      • Dr. Feelgood
        lare kirjoitti:

        oohan hiljaa hintti!!!

        En oo hintti niinku eräät..


    • CHolmes

      Onko täältä porukkaa lähdössä Vuokattiin kuuntelemaan WASPIA?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe