Jokainen varmaan on samaa meiltä tästä

Anonyymi

Biologia ja terve järki sanoo, että kaksi penistä tai kaksi vaginaa ei ole tarkoitettu keskenään seksuaaliseen kanssakäymiseen.

28

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Että te jaksatte, päivästä toiseen, miettiä, että mihin se miehen pili on nyt menossa ja laittaako oikeaan reikään...

• Anonyymi

Itse olen yllättynyt siitä miten paljon uskovia kiinnostaa toisten ihmisten penikset. :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen yllättynyt siitä miten paljon uskovia kiinnostaa toisten ihmisten penikset. :/

Onhan se älytöntä väittää, että penikset TAI vaginat olisivat sukupuoliyhteydessä keskenään.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan se älytöntä väittää, että penikset TAI vaginat olisivat sukupuoliyhteydessä keskenään.

Teille sopii uskonto, jonka sisältö on pimpit ja kikkelit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on uskovien toteemipaalu, jonka ympärille keräännytään. Siihen ei saa koskea ja on tärkeää, että se on asetettu oikeaan reikään. Freud kuvasi tätä Oidipus-kompleksina, joka liittyy lapsuudenaikaiseen falliseen kehitykseen. Penis ilmentää isää, johon lapsella on yhtäaikaa pelonsekainen ja kiintymyksellinen suhde. Isä on rankaiseva, mutta myös rakastava, tosin vain silloin kun lapsi noudattaa isän käskyjä. Lisäksi vain isällä on oikeus työntyä äitiin, mikä saa aikaan lapsessa mustasukkaisuuden ja hyljätyksi tulemisen kokemuksen. Penis on näin symboli sille vallalle, mikä isällä on naiseuden ja äitiyden suhteen. Infantiilivaiheeseen seksuaalisesti ja kulttuurisesti jäänyt uskovainen toistaa tätä lapsuuden pakkomiellettä ja suuntaa alitajuisen vihansa kaikkeen seksuaaliseen toimintaan, joka uhkaa tätä pakkomiellettä.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on uskovien toteemipaalu, jonka ympärille keräännytään. Siihen ei saa koskea ja on tärkeää, että se on asetettu oikeaan reikään. Freud kuvasi tätä Oidipus-kompleksina, joka liittyy lapsuudenaikaiseen falliseen kehitykseen. Penis ilmentää isää, johon lapsella on yhtäaikaa pelonsekainen ja kiintymyksellinen suhde. Isä on rankaiseva, mutta myös rakastava, tosin vain silloin kun lapsi noudattaa isän käskyjä. Lisäksi vain isällä on oikeus työntyä äitiin, mikä saa aikaan lapsessa mustasukkaisuuden ja hyljätyksi tulemisen kokemuksen. Penis on näin symboli sille vallalle, mikä isällä on naiseuden ja äitiyden suhteen. Infantiilivaiheeseen seksuaalisesti ja kulttuurisesti jäänyt uskovainen toistaa tätä lapsuuden pakkomiellettä ja suuntaa alitajuisen vihansa kaikkeen seksuaaliseen toimintaan, joka uhkaa tätä pakkomiellettä.

Tuo selittää paljon, kiitos!

• Veikkaan yksiavioista suhdetta nyrkkikyllikkiin.

• Voi olla ettei Heittomerkkiräyhis enää muista niin vanhoja.

• Aitouskovaisten ihannevaltio on yllättävän lähellä – Latviassa!

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/988336d9-1c7a-4089-9435-65ee7f85cc9f

Homolle osoitettiin tietysti tässäkin vain rakkautta. Mitä pahaa on rakkaudessa?

Leikki leikkinä! Kun miehen ja naisen avioliittoa kunnolla puolustetaan, tulee tietysti joskus pieniä ylilyöntejä. Pääasia on kuitenkin hyvä tarkoitus eli perinteisten arvojen puolustaminen kaikkialta hyökkäävää Lopunaikojen pahuutta vastaan.

Olen varma, että nyt jokainen latvialaisnuori miettii kaksi tai kolmekin kertaa ennen kuin valitsee seksuaalisuudekseen homouden. Kannattaisi miettiä meilläkin!

• Anonyymi

Yrittäisitkö vastata aloitukseen, kiitos.

• Anonyymi

Eikö?

• Anonyymi

Mikseivät uskovaiset kommentoi tätä rakkaudentekoa? Latvian tie on myös meidän tiemme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikseivät uskovaiset kommentoi tätä rakkaudentekoa? Latvian tie on myös meidän tiemme

Kommentoikaa te homottajat vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö?

Miksi miesten siittimien ja naisten vaginoiden pitäisi olla keskenään sukupuoliyhteydessä?

Käytetäänkö sinun mielestäsi Raamatullisessa sukupuoliyhdynnässä ehkäisyä tai onko sellaisessa naisella oikeus kieltäytyä seksistä tai onko ylipäätään enää Raamatullista seksiä koska nainen ei enää ole miehen omaisuutta?
        Yhdynnän biologisena tarkoituksena on suvun jatkaminen eli lapsen syntymään johtava raskaus.

Jotenkin huvittavaa miten yhden vaimon miespapitkin pitävät itseään moitteettomina seurakunnan papeiksi vaikka käyttävät ehkäisyä Luomistyön vastaisesti estääkseen vaimonsa hedelmöittymisen raskaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi miesten siittimien ja naisten vaginoiden pitäisi olla keskenään sukupuoliyhteydessä?

Käytetäänkö sinun mielestäsi Raamatullisessa sukupuoliyhdynnässä ehkäisyä tai onko sellaisessa naisella oikeus kieltäytyä seksistä tai onko ylipäätään enää Raamatullista seksiä koska nainen ei enää ole miehen omaisuutta?
        Yhdynnän biologisena tarkoituksena on suvun jatkaminen eli lapsen syntymään johtava raskaus.

Jotenkin huvittavaa miten yhden vaimon miespapitkin pitävät itseään moitteettomina seurakunnan papeiksi vaikka käyttävät ehkäisyä Luomistyön vastaisesti estääkseen vaimonsa hedelmöittymisen raskaaksi.

Miksi 99,9% heteroista haluaa juuri peniksen ja vaginan yhdyntää.
        Mutta yritä nyt vain selittää aloituksen kysymystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi 99,9% heteroista haluaa juuri peniksen ja vaginan yhdyntää.
        Mutta yritä nyt vain selittää aloituksen kysymystä.

Hahhah. Jotkut naiset kokevat juuri peräsuoliyhdynnän hyvin miellyttäväksi. Mitäpä naisten nautinnosta vähät välittävät aitouskovaiset tästä tietäisivät…

• Anonyymi kirjoitti:

Kommentoikaa te homottajat vaan.

Tekijät olivat kylläkin teikäläisiä.

• Anonyymi

Eli aloittajalle seksuaalinen akti on joku mekaaninen toiminta ilman muuta kontaktia. Rakkaudesta nyt puhumattakaan. Asia selvä.

Tuo biologian sekoittaminen tuohon kontrastiin on todella outo vertaus. Kai se vain kuulostaa sinusta hienolta sanalta, ilman, että tunnet tarkemmin kyseistä tieteenalaa.

Joten aloituksesi on väärässä. Kaikki ei ole samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi

Jokaisen pitäisi myös olla samaa mieltä että ne ovat Suomen lakien mukaan sallittuja. Älkää siis asettuko lakia vastaan, se on rikos.

• Anonyymi

Mitäpä biologiasi ja terve järkesi sanoo onko miehen ja naisen väliseen seksiin tarkoitettu ehkäisy Raamatun mukaista ja hyväksymää toimintaa?

Nähdäkseni ainoastaan lisääntymismielessä harjoitettu seksi miehen ja naisen välillä on kuvattu Raamatun Kirjoituksissa hyväksyttävänä.

Lisäksi naisen kanssa yhteen liitetyn miehen siemenen haaskaaminen Luomistyön vastaisesti ilman lisääntymismieltä on monissa kohdin ankarin sanoin kielletty... moniko mies mahtaa itse noudattaa sitä mitä vaatii seksuaalisilta vähemmistöiltä sekä avioliiton ulkopuolisilta miehiltä ja naisilta.

Suojeletko aviovuodettasi siveettömyydeltä!

• Anonyymi

Onko aloituksen kysymys sinustakin ihan mahdoton? Peniksen eivät voi yhtyä peniksiin eikä vaginat vaginoihin?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko aloituksen kysymys sinustakin ihan mahdoton? Peniksen eivät voi yhtyä peniksiin eikä vaginat vaginoihin?

Mutta työnnät silti itse peniksesi vaimosi suuhun. Ei se siemen siellä idä. Väärin tehty!

• Anonyymi

Näinhän asia on, vaikka tilaisi liian kalliita satuloita itselleen.

• Anonyymi

Kyllä ne jonkin keinon siihen keksii luulen, on se niin iso asia.

ei mulla muuta nyt.

• Anonyymi

Onpa asenteellinen aloitus. Mikä biologiassa muka hylkisi nautinnon tuottamista? Eihän pääasia ole tapa jolla nautinto tuotetaan, vaan itse nautinto?

• Anonyymi

Nautinnonhalu vie turmioon yhtä varmasti kuin huumeet! Sama systeemi! Nautinnonhalu ei tyydytä koskaan, vaan koko ajan vaaditaan kovempia annoksia ja sitten tulee romahdus vääjäämättä.

Jumala haluaa suojella ihmisiä tuholta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautinnonhalu vie turmioon yhtä varmasti kuin huumeet! Sama systeemi! Nautinnonhalu ei tyydytä koskaan, vaan koko ajan vaaditaan kovempia annoksia ja sitten tulee romahdus vääjäämättä.

Jumala haluaa suojella ihmisiä tuholta.

Nauttia voi kohtuudella.

• Anonyymi

Minäkin ajattelen vain peniksiä ja vaginoita ja kaikkia niitä tapoja joilla ihmiset niitä käyttävät ja koskettelevat ja aaahhhhhaahhhh.. Ja Jeesusta siinä välillä kun olen penisten ja vaginoinnin ajattelusta voipunut.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe