Lihava nainen ei ole kaunis

Anonyymi

Itselleen ei pidä valehdella jos olet lihava niin et voi sanoa että olet kaunis.

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun mielipide ei ole absoluuttinen totuus. Tarkoituksesi on ilkeillä ja en ymmärrä mitä kaltaisesi ihminen hyötyy tuollaisista viesteistä.
      Jokainen näyttää miltä näyttää ja painaa mitä painaa. Älä sinä näe vaivaa muiden asioista.

      Tuskinpa kovin moni muutoinkaan hehkuttaa ja kehuu itseään.
      Kauneus on katsojan silmissä.
      Sinä aloittaja olet ruma ihminen ainakin sisältä.
      Ymmärrätkö edes hävetä. Tuskinpa.
      Sun kaltaiselle kiusaajalle pilkka tulee vielä omaan nilkkaan.

    • Anonyymi

      Ootko sä raskaana ja nyt sitten rehellisesti vastaus. Ei aikuinen kirjoita mitään painosta ellei sitten ole raskaana ja varsinkin kun tiedät että oon muutenki nii mustasukkainen nii en todellakaan ymmärrä mitään tollasta viestiä vitsinä. Ootko sä huorannu.

      • Anonyymi

        En ole. Lihonnut olen sua ikävöidessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Lihonnut olen sua ikävöidessä.

        Nii no mitä sitten kirjoitat jostai painosta jos tiedät että mulla muutenkin vilkas mielikuvitus ja kuvittelen jo muutenkin koko ajan että sulla on joku nii ei toi oo kivaa kun kirjoitat että paino tullu lisää nii mä toivon että voisit kirjoittaa siinä samalla että esimerkiksi "en ole raskaana joten en ole pettänyt sinua, vaikka minulla on tullut painoa jne jne..... Nii mulle riittää se eka rivi siitä lukee että et ole raskaana. Mitä merkitystä sillä on mistä se paino on tullut tai kuinka paljon painoa on kunhan et ole ollu muiden kanssa nii mun ei tarvi pelätä koko ajan että huoraat kun mä en voi sille mitään että olen sinusta näin paljon mustasukkainen mutta mä lupaan että se helpottuu kyllä ajan kanssa kun et tahallisesti tee minua mustasukkaiseksi. Rakastan sinua ikuisesti


    • Anonyymi

      Ihminen voi myös valehdella itselleen että muita kiinnostaa sen mielipiteet.

    • Anonyymi

      Oon joskus kännissä kehunut rumaa ja läskiä naista kauniiksi. Ei ollu muutakaan tekemistä :D

    • Anonyymi

      Lihsaisa Kaisa ei ole siis kaunis... itse kun käytän kyllä joskus tyttöjen ehdottamia kaune4ushoito6tuotteita kuten kasvojenhoito juttuja ja muitakin joskus :D

    • Anonyymi

      Lihavalla voi olla kultainen sydän. Lihava voi laihduttaa.

    • Anonyymi

      Lestasinkut on aika pahoja.

    • Anonyymi

      Mies voi olla lihava mutta ei nainen.

    • Ap, mikä sua siinä lihavuudessa niin kovasti kiinnostaa, kun pitää jatkuvasti siitä aiheesta postata ja etenkin negatiiviseen sävyyn?

      Sä vähättelet ihmisiä, ja annat pätevästi ohjeita siitä mitä ei missään nimessä saa olla, joillain omasta mielestäsi "hyvillä neuvoilla".

      Tiedätkö mitä? Vaikka olisi kuinka hoikka ja kaunis muodoltaan, ei se merkitse mitään jos se ihminen on tyhjäpäinen ja ruma sisältään. Kato aina voi tiputtaa painoa ja muokata ulkonäköään, mutta jos on sisäisesti ruma tyhjäpää, ei sille voi tehdä yhtään mitään.

      Tiiätkö myös mitä. Sä voit sairastua vakavasti, loukkaantua onnettomuudessa parantumattomasti, tai joutua väkivaltaisen teon henkiin jääväksi uhriksi, jolloin elämä muuttuu toisenlaiseksi, mahdollisesti jopa lopuksi elämää.

      Jotkin sairaudet aiheuttavat elimistössä sen, ettei aineenvaihdunta enää toimi, vaan se on häiriintynyt ja kerryttää painoa. Nesteet kertyvät kroppaan, eivätkä poistu enää samoin kuin aiemmin.

      Tietyt kipulääkkeet, masennuslääkkeet ja epilepsialääkkeet lisäävät ruokahalua siten, ettet edes itse sitä huomaa mistään muusta kuin siitä että vaa'an lukemat nousee ja vaatekoot suurenee. Jopa puolessa vuodessa voi tulla parikymmentä kiloa painoa lisää, siitä huolimatta että liikkuu tasan saman verran mitä ennen kyseistä lääkettä.

      Jos kyseinen lääke on petipotilaan ja "normaalin elämän" erottava tekijä, niin kumman valitset? Lihottavan, mutta kivut/sairauden kurissa pitävän lääkkeen, joka mahdollistaa työssä käynnin, ystävien tapaamisen, osallistumisen perhe-elämään, harrastukset jne. Vai olla ottamatta kyseistä lääkettä, joka pitää sinut edelleen hoikkana, mutta kivuliaana, mahdollisesti kohtauksia saavana petipotilaana, jonka elämä koostuu niistä makuuhuoneensa muutamasta neliöstä ja sängystä, ja jolloin viikon kohokohta on se että pääsee suihkuun, vaikkakin sen jälkeen voimat ovat pitkään, ellei jopa seuraavien päivien ajan poissa.

      Et pääse töihin, et harrastuksiin, et perhe-elämään ja sen aktiviteetteihin, et pääse kaverien kanssa käymään missään, koska et yksinkertaisesti pysty lähtemään sängystä. Olet elossa, mutta et elä elämääsi. Mutta hei, mikä tärkeintä, olet edelleen HOIKKA! Millä hinnalla?

      Onnettomuudet tulevat yllättäen, ja silloin kun et sitä osaa odottaa. Muutama hetki, ja elämäsi ei ole enää koskaan sitä mitä se oli ennen onnettomuutta. Silloin tärkein opetus on se, että on armollinen toisia kohtaan, mutta eniten itselleen, koska mennyt ei enää palaa. On opittava hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, vikoineen päivineen.

      Terveisin: yli 100 kiloinen läski, joka on toistaiseksi tyytyväinen itseensä, koska ylipäätään on hengissä lähes kaksi vuosikymmentä sitten tehtyjen itsemurhayritysten jälkeen, vaikkakin vammautuneena lopullisesti. Ja joka saa kuitenkin pidettyä oman psyykkisen voinnin hyvänä siitä huolimatta, että kokee joka päivä yhtäjaksoisesti aamusta iltaan asti sellaista hermokipua, kuin vedettäisiin terävällä puukolla selkää auki ilman puudutetta, ja vailla yhdenkään lääkkeen lievittävää vaikutusta, tai kivun kokonaan poistamista. Ainoana vaihtoehtona on purra hampaat yhteen ja kestää päivä toisensa jälkeen.

      Tee sama perässä ilman että sun pää hajoo, niin sitten saat ehkä oikeuden kommentoida toisten ulkonäköä.

      Muista! Että jokaisen tilanne voi muuttua sekunneissa, eikä paluuta entiseen ole.

      • Anonyymi

        "Kato aina voi tiputtaa painoa ja muokata ulkonäköään, mutta jos on sisäisesti ruma tyhjäpää, ei sille voi tehdä yhtään mitään. "

        Jos "sisäinen rumuus" kumpuaa vaikka pahasta olosta, niin kyllähän sille voi jotain tehdä, vaikka terapeutin avustuksella. Luonnetta ja asennetta voi aina muuttaa, vaikkei se helppoa oliskaan. Myös älyä voi kehittää ja tietoa kartuttaa, jos on tyhjäpää.


      • Anonyymi

        Voimia sinulle ja oikein hyvä kirjoitus. Monet ei osaa tuota ottaa huomioon. Monet lääkkeet aiheuttaa ylipainoa ja nesteen kertymistä. Nämä lihavuus kuten ei muutkaan ihmisiä haukkuvat kirjoitukset ole kivoja täällä. Ylipainosta sanoisin kuitenkin, että paljon on myös niitä, joilla se on itse aiheutettua. Jo nuorissa on yllättävän paljon ylipainoisia ja heillä ei monesti vielä ole mitään sellaisia lääkityksiä ja sairauksia, joita vanhemmilla ihmisillä on, mutta painon kertyessä niitä kyllä tulee, valitettavasti. Monet on myös erinomaisia perustelemaan ylipainon niinkuin monen muunkin asian elämässä itselleen parhain päin. Syödään liian suuria annoksia, epäterveellistä ruokaa, herkkuja liian usein, ei liikuta. Ja kyllähän nämä monesti liittyy juuri tuon pääkopan toimintaan ja sama tietty toistepäin eli syödään liian vähän, ruoka hallitsee elämää ja kuihdutetaan itsensä, anoreksia ym. Suhde ruokaan ei ole enää normaali nykyihmisellä. Siitä on tullut elämys, joka hallitsee monen ajatuksia liikaa ja tämä on kyllä nykypäivän ihmisen ongelma myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinulle ja oikein hyvä kirjoitus. Monet ei osaa tuota ottaa huomioon. Monet lääkkeet aiheuttaa ylipainoa ja nesteen kertymistä. Nämä lihavuus kuten ei muutkaan ihmisiä haukkuvat kirjoitukset ole kivoja täällä. Ylipainosta sanoisin kuitenkin, että paljon on myös niitä, joilla se on itse aiheutettua. Jo nuorissa on yllättävän paljon ylipainoisia ja heillä ei monesti vielä ole mitään sellaisia lääkityksiä ja sairauksia, joita vanhemmilla ihmisillä on, mutta painon kertyessä niitä kyllä tulee, valitettavasti. Monet on myös erinomaisia perustelemaan ylipainon niinkuin monen muunkin asian elämässä itselleen parhain päin. Syödään liian suuria annoksia, epäterveellistä ruokaa, herkkuja liian usein, ei liikuta. Ja kyllähän nämä monesti liittyy juuri tuon pääkopan toimintaan ja sama tietty toistepäin eli syödään liian vähän, ruoka hallitsee elämää ja kuihdutetaan itsensä, anoreksia ym. Suhde ruokaan ei ole enää normaali nykyihmisellä. Siitä on tullut elämys, joka hallitsee monen ajatuksia liikaa ja tämä on kyllä nykypäivän ihmisen ongelma myös.

        Ja tuo 22.44 kommenttini oli siis Lauruskalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimia sinulle ja oikein hyvä kirjoitus. Monet ei osaa tuota ottaa huomioon. Monet lääkkeet aiheuttaa ylipainoa ja nesteen kertymistä. Nämä lihavuus kuten ei muutkaan ihmisiä haukkuvat kirjoitukset ole kivoja täällä. Ylipainosta sanoisin kuitenkin, että paljon on myös niitä, joilla se on itse aiheutettua. Jo nuorissa on yllättävän paljon ylipainoisia ja heillä ei monesti vielä ole mitään sellaisia lääkityksiä ja sairauksia, joita vanhemmilla ihmisillä on, mutta painon kertyessä niitä kyllä tulee, valitettavasti. Monet on myös erinomaisia perustelemaan ylipainon niinkuin monen muunkin asian elämässä itselleen parhain päin. Syödään liian suuria annoksia, epäterveellistä ruokaa, herkkuja liian usein, ei liikuta. Ja kyllähän nämä monesti liittyy juuri tuon pääkopan toimintaan ja sama tietty toistepäin eli syödään liian vähän, ruoka hallitsee elämää ja kuihdutetaan itsensä, anoreksia ym. Suhde ruokaan ei ole enää normaali nykyihmisellä. Siitä on tullut elämys, joka hallitsee monen ajatuksia liikaa ja tämä on kyllä nykypäivän ihmisen ongelma myös.

        Joo ei ketään haittaa eikä kiinnosta jos paino on tullut mistä muusta tahansa syystä kunhan ei pettämisen takia ole paino tullu. Jokainen mustasukkainen puoliso on vaa iloinen kuullessaan siitä että oma rakkaus ei ole pettänyt ja raskaaksi tullu, että painoa on tullu vaikka syömisestä tai sitten jostain muualta. Mä ainakin olisin nii helpottunut jos mun rakas sanoisi ettei ole pettänyt vaan että paino tulee vaikka syömisestä tai muuten vaan. Mutta mun vaimo ihan tahallisesti kirjoittaa siihe tyyliin että hän on mahdollisesti raskaana ja sitte ku mä hermostun nii sitten vasta hän kertoo että ei ole raskaana mutta en ole varma enää mistään kun oon nii mustasukkainen omasta rakkaasta.


    • Anonyymi

      Olematon neuvo lihavalle, laihduta. Siihen pystyy aniharva, suurin osa ei koskaan vaikka haluaisi.

    • Anonyymi

      vähän inhottava juttu kun en aisi liikuttaa käsivartta ollenkaan, mutta paranee tuo, pitäisi pitää jalan viressä nukkuessakin käsivarsi 3hk parantuaika noin kun noniin.

    • Anonyymi

      Mikähän joku huijausvarustekin voisi olla tyttöjen joku.

    • Anonyymi

      On kyllä joo tyttöjen kai keksimä saanonta: huijausvaruste?

    • Anonyymi

      Inhottaa itseä koska käsivartta kokonaan ei saisi liikuttaa kolmeen kuukauteen jotta paranee kunnolla :E

    • Anonyymi

      Aika inhottavia ja kivuliaita juttuja jos luunmurtumia, itselle voi sattua kun urheilen, sitten vähän ajan päästä verenpurkaumia eli mustia juttuja jälkeen sellaisista.

    • Anonyymi

      Inhottavaa kyllä tuollainen luunmurtuma sellainen viiltävä kipu luiissa Ö:LDE

    • Anonyymi

      Nii mikä murtuma on tullu. Nyt kerro. Ja et todellakaan saa mennä tuolla pitkin poikin ilman että tiedän missä oot ja oon nii varma että oot raskaana kun taas kirjoitat painosta. Sano rehellisesti ootko raskaana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe