Miten ihmeessä aseksuaali deittailee?

Anonyymi

Seksi kuulemma suurimmalle osalle on se suurin motivaatio edes seurustella.
Mutta entäs ne, jotka eivät sitä halua?

Meneekö vain treffeillä, jos tyyppi vaikuttaa mukavalle niin kerron olevani aseksuaali ja sormet ristiin että hyvin käy?

19

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Deittailee kaverina. Matkaseurana bileseurana. Jne. Ei mitään vaikeutta.

• Anonyymi

Mutta jos ei halua pelkkää kaveria, vaan kumppanin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos ei halua pelkkää kaveria, vaan kumppanin.

Se muotoutuu siitä ajan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa,okei.
        Sori ymmärsin väärin.
        Luulin että tarkoitit ettei edes yritä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siit on puhuttava heti, mitään muotoutumista ei saa tapahtua, se olisi ajanhukkaa jos aseksuaalisuus paljastuu vasta viikkojen päästä eikä toinen pidäkään siitä.

• No ei kai siinä muu auta? 🤷‍♂️

Mutta kannattaa ottaa puheeksi heti alkuun. Mä en ainakaan halua seksitöntä suhdetta. 😊

• Anonyymi

Niin, ja silti aina sellaiseen päädyt

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja silti aina sellaiseen päädyt

Miten niin? En ole päätynyt... ihan on ollut raikasta meininkiä sillä osastolla aina. Paitsi lasten äitin kanssa suhteen loppumetreillä... silloin oli sellaista ”avaruusseksiä”.... kerran kuussa. 🤣

• Anonyymi

Miksi et etsisi kumppania aseksuaalien sivustoilta, tai laittaisi deitti-ilmoitukseen suoraan että olet aseksuaali? Karsisit heti pois ne jotka eivät moisesta perusta, mutta saattaisi samalla houkutella muita aseksuaaleja kun avoimesti asiasta kertoo.

• Anonyymi

En ole löytänyt kuin yhden aseksuaali sivuston, ihan pystyyn kuollut, eikä sielläkään mitään treffi/tapaamis-juttuja ollut.

• Anonyymi

Ehkäpä muunmaalaisilla aseksuaalien sivustoilla olisi vertaistukea ja neuvoja enemmän tarjolla? Esim amerikkalaisilla sivustoilla voisi olla enemmän vipinää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä muunmaalaisilla aseksuaalien sivustoilla olisi vertaistukea ja neuvoja enemmän tarjolla? Esim amerikkalaisilla sivustoilla voisi olla enemmän vipinää?

Oh my god...hyviä neuvoja,

• Anonyymi

Hei minäkin haluan tietää!

• Anonyymi

Kerran iltasanomissa oli aseksuaali pariskunnasta.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se riippuu paljolti siitä oletko aseksuaali joka ei koskaan harrasta seksiä vai harrastatko sitä joskus, toista miellyttääksesi? Kaikki ei varmaan ole tietoisia että aseksuaali myös voi harrastaa seksiä mutta ei syty siihen samalla tavalla kuin muut. Kaikki ei varmaan edes tiedä olevansa aseksuaaleja.

• Pitää paikkansa. ☝️

• Anonyymi

Ei, en ole näitä aseksuaaleja, jotka (pystyvät) seksiä harrastaa.

• Anonyymi

Eikös tää maailma ole jo ylikansotettu. Se vie jo seksihalut. Omalla kädellä ei synny lapsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe