Huppu tyyppejä haussa!

Moikka!
Sitä huomaa yhtäkkiä että monet ystävät ja tuttavat ovat lähteneet perheen perustamisen, erojen, muuttojen ja elämän muutosten tuulien mukana ihan liian pitkälle.
Hyviä tyyppejä siis hakusessa!
Suhtaudun elämään intohimoisesti. Liikuntaa harrastan pyöräilyn, ratsastuksen, lenkkeilyn ja kuntosalin mainitakseni mutta uudet lajit kiinnostavat ja minulta kuulee helpostikin että "joo tottakai, milloin mennään testaamaan".
Kaipaisin pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja joissa ei aina ole välttämättä mitään järkeä. Pohdiskelua ja haaveilua ja mielipiteiden vaihtelua. Toisaalta, urheilun parissa haasteiden heittoa ja pientä kilpailua. Ja kaikenlaista mitä vain mutta hyvässä huumorin täytteisessä meiningissä.
Minulla on lapsia jotka haastavat arjessa teini ikäisten ajatusmaailman kanssa. Ehkä niistäkin saattaa keskusteluihin aiheita pompahdella.
Jos yhtään vaikuttaa siltä että lenkki seuraa tai jotain edellämainittuja olet vailla niin laitathan viestin.

7

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisähuomautus vielä että asun pääkaupunkiseudulla 😅

• Anonyymi

Onkohan täällä noin selväpäisiä, kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

• Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

• Katzky kirjoitti:

Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

Ja hyvä kun kirjoitusvirheitä hyväksytään. Huppu tyypit on varmaan oma luokkansa ja sielläkin on niitä huippu tyyppejä joita oli tarkoitus huudella 😅

• Moi, olisi todella kiva tutustua.

• Moikka,
      Etsin itsekin uusia ystäviä ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia ensin vaikka sähköpostilla.

• Mailiosoitetta ei valitettavasti voi tänne laittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1235
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1037
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      841
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe