Huppu tyyppejä haussa!

Moikka!
Sitä huomaa yhtäkkiä että monet ystävät ja tuttavat ovat lähteneet perheen perustamisen, erojen, muuttojen ja elämän muutosten tuulien mukana ihan liian pitkälle.
Hyviä tyyppejä siis hakusessa!
Suhtaudun elämään intohimoisesti. Liikuntaa harrastan pyöräilyn, ratsastuksen, lenkkeilyn ja kuntosalin mainitakseni mutta uudet lajit kiinnostavat ja minulta kuulee helpostikin että "joo tottakai, milloin mennään testaamaan".
Kaipaisin pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja joissa ei aina ole välttämättä mitään järkeä. Pohdiskelua ja haaveilua ja mielipiteiden vaihtelua. Toisaalta, urheilun parissa haasteiden heittoa ja pientä kilpailua. Ja kaikenlaista mitä vain mutta hyvässä huumorin täytteisessä meiningissä.
Minulla on lapsia jotka haastavat arjessa teini ikäisten ajatusmaailman kanssa. Ehkä niistäkin saattaa keskusteluihin aiheita pompahdella.
Jos yhtään vaikuttaa siltä että lenkki seuraa tai jotain edellämainittuja olet vailla niin laitathan viestin.

7

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisähuomautus vielä että asun pääkaupunkiseudulla 😅

• Anonyymi

Onkohan täällä noin selväpäisiä, kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

• Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

• Katzky kirjoitti:

Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

Ja hyvä kun kirjoitusvirheitä hyväksytään. Huppu tyypit on varmaan oma luokkansa ja sielläkin on niitä huippu tyyppejä joita oli tarkoitus huudella 😅

• Moi, olisi todella kiva tutustua.

• Moikka,
      Etsin itsekin uusia ystäviä ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia ensin vaikka sähköpostilla.

• Mailiosoitetta ei valitettavasti voi tänne laittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe