Huppu tyyppejä haussa!

Moikka!
Sitä huomaa yhtäkkiä että monet ystävät ja tuttavat ovat lähteneet perheen perustamisen, erojen, muuttojen ja elämän muutosten tuulien mukana ihan liian pitkälle.
Hyviä tyyppejä siis hakusessa!
Suhtaudun elämään intohimoisesti. Liikuntaa harrastan pyöräilyn, ratsastuksen, lenkkeilyn ja kuntosalin mainitakseni mutta uudet lajit kiinnostavat ja minulta kuulee helpostikin että "joo tottakai, milloin mennään testaamaan".
Kaipaisin pitkiä mielenkiintoisia keskusteluja joissa ei aina ole välttämättä mitään järkeä. Pohdiskelua ja haaveilua ja mielipiteiden vaihtelua. Toisaalta, urheilun parissa haasteiden heittoa ja pientä kilpailua. Ja kaikenlaista mitä vain mutta hyvässä huumorin täytteisessä meiningissä.
Minulla on lapsia jotka haastavat arjessa teini ikäisten ajatusmaailman kanssa. Ehkä niistäkin saattaa keskusteluihin aiheita pompahdella.
Jos yhtään vaikuttaa siltä että lenkki seuraa tai jotain edellämainittuja olet vailla niin laitathan viestin.

7

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisähuomautus vielä että asun pääkaupunkiseudulla 😅

• Anonyymi

Onkohan täällä noin selväpäisiä, kuullostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

• Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

• Katzky kirjoitti:

Kai sekin on sitten tapa erottua 😅.. toisaalta, se kun huomaa olevansa välillä hieman yksinäinen ei voi koskaan kuulostaa kovin hyvältä.
        Vaikka ympärillä olisi paljon ihmisiä ja elämä aktiivista voi silti puuttua just ne omat superhenkilöt, ystävät.

Ja hyvä kun kirjoitusvirheitä hyväksytään. Huppu tyypit on varmaan oma luokkansa ja sielläkin on niitä huippu tyyppejä joita oli tarkoitus huudella 😅

• Moi, olisi todella kiva tutustua.

• Moikka,
      Etsin itsekin uusia ystäviä ja olisi kiva vaihtaa ajatuksia ensin vaikka sähköpostilla.

• Mailiosoitetta ei valitettavasti voi tänne laittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe