Mitä tehdä kun mies ottaa ja pettää ja sit jättää kylmästi?
Jätetty nainen
11
935
Vastaukset
- Anonyymi
Olla iloinen kun pääsi sellaisesta saastasta eroon.😊
- Anonyymi
Tohon voisin , vielä lisätä että mies petti ryöreissullaan, jo 6kk sitten ja tuli luokseni viel puolex vuodeksi. Ja nainen odottaa kiltisti kotona. Missä vika.....
- Anonyymi
Miehessä, sehän petti ja petti jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira pitää mua, vielä kii siinä ihmisessä... jos sitä nyt voi sellasen sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix, mulla sit on tunteita sitä kohtaan ja suunnaton IKÄVÄ.... se oli parasta mitä mulla on koskaan ollut ja sit kävi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Toivottavasti..... mut sydän särky ja pahasti vaikee luottaa enää miehiin, vaikka ei pitäis yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Uskallanko enään rakastaa... 17.v ikäeroo ite just 50 täyttäny ja toinen 33.
- Anonyymi
Nyt meni vikaan. tuo ei ole oikea päätelmä. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Sopiiko kysyä, että mitä et ymmärtänyt? Onko oikein, että nainen odottaa miestään reissu duunista kotiin ja mies pettää siinä samal ku toinen odottaa kotiin. Ja sit jättää kylmästi ja hetimiten toinen nainen sylissä.... Hyvät yöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san912047- 561230
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621157Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661117Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861013Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122968Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962- 94959