Mitä tehdä kun mies ottaa ja pettää ja sit jättää kylmästi?
Jätetty nainen
11
902
Vastaukset
- Anonyymi
Olla iloinen kun pääsi sellaisesta saastasta eroon.😊
- Anonyymi
Tohon voisin , vielä lisätä että mies petti ryöreissullaan, jo 6kk sitten ja tuli luokseni viel puolex vuodeksi. Ja nainen odottaa kiltisti kotona. Missä vika.....
- Anonyymi
Miehessä, sehän petti ja petti jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira pitää mua, vielä kii siinä ihmisessä... jos sitä nyt voi sellasen sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix, mulla sit on tunteita sitä kohtaan ja suunnaton IKÄVÄ.... se oli parasta mitä mulla on koskaan ollut ja sit kävi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Toivottavasti..... mut sydän särky ja pahasti vaikee luottaa enää miehiin, vaikka ei pitäis yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Uskallanko enään rakastaa... 17.v ikäeroo ite just 50 täyttäny ja toinen 33.
- Anonyymi
Nyt meni vikaan. tuo ei ole oikea päätelmä. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Sopiiko kysyä, että mitä et ymmärtänyt? Onko oikein, että nainen odottaa miestään reissu duunista kotiin ja mies pettää siinä samal ku toinen odottaa kotiin. Ja sit jättää kylmästi ja hetimiten toinen nainen sylissä.... Hyvät yöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106