Mitä tehdä kun mies ottaa ja pettää ja sit jättää kylmästi?
Jätetty nainen
11
792
Vastaukset
- Anonyymi
Olla iloinen kun pääsi sellaisesta saastasta eroon.😊
- Anonyymi
Tohon voisin , vielä lisätä että mies petti ryöreissullaan, jo 6kk sitten ja tuli luokseni viel puolex vuodeksi. Ja nainen odottaa kiltisti kotona. Missä vika.....
- Anonyymi
Miehessä, sehän petti ja petti jälleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira pitää mua, vielä kii siinä ihmisessä... jos sitä nyt voi sellasen sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mix, mulla sit on tunteita sitä kohtaan ja suunnaton IKÄVÄ.... se oli parasta mitä mulla on koskaan ollut ja sit kävi näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä hölmö itken sen perään.....
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin sinä sen rotan perään itket. Surusi on siitä että luotit ja uskoit itseesi, menetit sen kauniin tunteen. Sillä vätyksellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Yliarvoit nyt sen aika pahasti.
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Toivottavasti..... mut sydän särky ja pahasti vaikee luottaa enää miehiin, vaikka ei pitäis yleistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole iloinen siitä että totuus paljastui. Nyt olet kokenut pahimman ja tulet toipumaan siitä. Löydät arvoisesi vielä, jos vain haluat. Lupaan sen❤Uskallanko enään rakastaa... 17.v ikäeroo ite just 50 täyttäny ja toinen 33.
- Anonyymi
Nyt meni vikaan. tuo ei ole oikea päätelmä. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Sopiiko kysyä, että mitä et ymmärtänyt? Onko oikein, että nainen odottaa miestään reissu duunista kotiin ja mies pettää siinä samal ku toinen odottaa kotiin. Ja sit jättää kylmästi ja hetimiten toinen nainen sylissä.... Hyvät yöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832