Mieheni on tylsä. Miten saan hänet innostumaan tekemään jotain kanssani

Anonyymi

Olen seurustellut noin 4 vuotta miehen kanssa joka on aika masentunut ja vähän kuin aikuislapsi. En saa häntä lähtemään mihinkään ehdotuksiini mukaan kuin hyvin harvoin jos edes kerran vuodessa. Meillä oli toinen vuosipäivä kihloissa noin kuukausi sitten ja ehdotin että mentäisiin play arcadeen ja syömään ja olisin jopa itse maksanut huvittelut mutta aina jokin este tai hän ei jaksa lähteä. Joskus olemme käyneet pelaamassa bilistä yhdessä ja se onkin ainoa asia mitä ollaan voitu tehdä joinakin merkkipäivinä kun olen saanut hänet mukaan lähtemään. Hän ei innostu oikeen mistään. Ennen vietettiin aikaa vain ryypäten yhdessä mutta siihenkin kyllästyi eikä ollut hyvä elämäntapa muutenkaan. Nyt olen raskaana ja en edes voi juoda hänen kanssaan. Miten saan hänet piristymään ja nauttimaan edes pienistä asioista elämässä? Päivät kuluvat niin että hän istuu sängyllä pelaten puhelimellaan ja katsoen tv sarjoja mistä en itse edes ole kiinnostunut ja katson usein vieressä omalta läppäriltä jotain omia ohjelmia tai elokuvia. Toivon miehiltä vastauksia jos heillä on ymmärrystä miestäni kohtaan. Kyse ei ole siitä etteikö hän rakastaisi minua vaan häneltä puuttuu kiinnostus lähes kaikkea kohtaan.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa kyllä siltä että ottaa sun läsnäolosi itsestäänselvyytenä eikä siksi vaivaudu yhtään panostamaan teidän yhteiseen aikaan. Miksi viitsiä, kun roikut seurassa kuitenkin.

Eipä tuo tilanne tuosta enää mihinkään parane joten tsemppiä loppuelämällesi! Ellet sitten havahdu vaihtamaan miestä aktiivisempaan malliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Mustafa paljastaa, onko sutinaa vai ei - Yllätys kuvausten jälkeen

Turkin lahja suomineidoille elikkäs Maajussi-Mustafa on kyllä aikamoinen tapaus! https://www.suomi24.fi/viihde/mita-kuuluu-nyt-maajussi-mustafa-palja
      Viihde ja kulttuuri
      61
      4815
    2. Miesten kokema seksuaalinen ahdistelu

Mieheni on kertonut aika uskomattomia juttuja nuoremmalla iällä tapahtuneista ahdisteluista. Oli vielä kokematon ja uimarannalla häntä vanhempi nainen
      Parisuhde
      98
      4263
    3. Korona Hyrynsalmella

Se sitten koronakin saavutti Hyrynsalmen.Kaikki siis nyt maskia käyttämään ja muutenkin olemaan varotoiminen.
      Hyrynsalmi
      108
      2860
    Aihe