Etten ole juonut viinaa enkä käynyt baareissa joten olen sinkku enkä ole naisia voinut tavata. Naiset kuitenkin haluaa miehen joka juo ja olenkin vuosia yrittänyt naisia mutta eivät ne halua miestä joka ei juo. Oon sanonut että juon vettä jos jotain alkoholi tarjoilua tulee niin ovat naiset sitten lopettaneet yhteydet.
Ongelmani on
18
54
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ehdotellut sitä ennen yhdyntää ja laittanut kuvia pippelistä? Silläkin on merkitystä. 😆
Muuten viinamies, nää sun provot näkee näinkin päin... hakeudu hoitoon jo. - Anonyymi
Ei tietysti yhtäkkiä pusty jotain tukakkaakaan loettamaan mutta niin pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa halajaa.
Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa naisten kanssa.
Raitis mies on yksin kotona.
t. viinamies- Anonyymi
Pääsitpä vastaamaan itsellesi.
Ei sinun ongelmasi ole alkoholi vaan joku muu, mitä et edes suostu katsomaan...
- Anonyymi
Unelmien mies. Raitis mies. Missä mies luuraa? Hyvin on piiloon mennyt ei näy ei kuulu.
Ongelmasi on jokun muu kuin alkoholin juomattomuus. Se on fakta.
Jostain syystä kytket sen siihen? 🤷♂️
Kannattaa hakea apua, eikä ihmetellä pelkästään asiaa täällä. 🤔- Anonyymi
Ongelmanne on että ette ole jännämiehiä.
- Anonyymi
Ei tässä itekkään saa naisia kun lopettanu juomisen.. yksin kotona ja töissä.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.
t. viinamies - Anonyymi
Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.
ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,
Luultavasti juuri näin. Ei kukaan osaa tulla ketään kotoa etsimään. Ei siihen viinaa tarvita, mutta sosiaalisia kontakteja ja - tilanteita kyllä. No, näin korona-aikana ovat tosin luultavasti olleet kaikilla aika vähissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.
Viinamies on porukan mukana juomassa viinaa ja päätyy sosiaalisiin tilanteisiin.
Raitis mies on yksin kotona.
t. viinamies
- Anonyymi
Auton kuljettaja on automaattisesti alkoholisti.
- Anonyymi
Inhottavaa jos tosiaan niin loukkaantuu jotenkin ja joutuu sairailaan.
Mutta niin sairaanhoitajiien hoidettava kuitenkin.Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?
Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D
Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan. Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D
Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.No sitähän minäkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457