Etten ole juonut viinaa enkä käynyt baareissa joten olen sinkku enkä ole naisia voinut tavata. Naiset kuitenkin haluaa miehen joka juo ja olenkin vuosia yrittänyt naisia mutta eivät ne halua miestä joka ei juo. Oon sanonut että juon vettä jos jotain alkoholi tarjoilua tulee niin ovat naiset sitten lopettaneet yhteydet.
Ongelmani on
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ehdotellut sitä ennen yhdyntää ja laittanut kuvia pippelistä? Silläkin on merkitystä. 😆
Muuten viinamies, nää sun provot näkee näinkin päin... hakeudu hoitoon jo. - Anonyymi
Ei tietysti yhtäkkiä pusty jotain tukakkaakaan loettamaan mutta niin pikkuhiljaa.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa halajaa.
Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa naisten kanssa.
Raitis mies on yksin kotona.
t. viinamies- Anonyymi
Pääsitpä vastaamaan itsellesi.
Ei sinun ongelmasi ole alkoholi vaan joku muu, mitä et edes suostu katsomaan...
- Anonyymi
Unelmien mies. Raitis mies. Missä mies luuraa? Hyvin on piiloon mennyt ei näy ei kuulu.
Ongelmasi on jokun muu kuin alkoholin juomattomuus. Se on fakta.
Jostain syystä kytket sen siihen? 🤷♂️
Kannattaa hakea apua, eikä ihmetellä pelkästään asiaa täällä. 🤔- Anonyymi
Ongelmanne on että ette ole jännämiehiä.
- Anonyymi
Ei tässä itekkään saa naisia kun lopettanu juomisen.. yksin kotona ja töissä.
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.
t. viinamies - Anonyymi
Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.
ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,
Luultavasti juuri näin. Ei kukaan osaa tulla ketään kotoa etsimään. Ei siihen viinaa tarvita, mutta sosiaalisia kontakteja ja - tilanteita kyllä. No, näin korona-aikana ovat tosin luultavasti olleet kaikilla aika vähissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.
Viinamies on porukan mukana juomassa viinaa ja päätyy sosiaalisiin tilanteisiin.
Raitis mies on yksin kotona.
t. viinamies
- Anonyymi
Auton kuljettaja on automaattisesti alkoholisti.
- Anonyymi
Inhottavaa jos tosiaan niin loukkaantuu jotenkin ja joutuu sairailaan.
Mutta niin sairaanhoitajiien hoidettava kuitenkin.Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?
- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?
Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D
Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan. Anonyymi kirjoitti:
Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D
Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.No sitähän minäkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782