Ongelmani on

Anonyymi

Etten ole juonut viinaa enkä käynyt baareissa joten olen sinkku enkä ole naisia voinut tavata. Naiset kuitenkin haluaa miehen joka juo ja olenkin vuosia yrittänyt naisia mutta eivät ne halua miestä joka ei juo. Oon sanonut että juon vettä jos jotain alkoholi tarjoilua tulee niin ovat naiset sitten lopettaneet yhteydet.

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko ehdotellut sitä ennen yhdyntää ja laittanut kuvia pippelistä? Silläkin on merkitystä. 😆

Muuten viinamies, nää sun provot näkee näinkin päin... hakeudu hoitoon jo.

• Anonyymi

Ei tietysti yhtäkkiä pusty jotain tukakkaakaan loettamaan mutta niin pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda jos naisseuraa halajaa.

Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa naisten kanssa.
      Raitis mies on yksin kotona.

t. viinamies

• Anonyymi

Pääsitpä vastaamaan itsellesi.

Ei sinun ongelmasi ole alkoholi vaan joku muu, mitä et edes suostu katsomaan...

• Anonyymi

Unelmien mies. Raitis mies. Missä mies luuraa? Hyvin on piiloon mennyt ei näy ei kuulu.

• Ongelmasi on jokun muu kuin alkoholin juomattomuus. Se on fakta.

Jostain syystä kytket sen siihen? 🤷‍♂️

Kannattaa hakea apua, eikä ihmetellä pelkästään asiaa täällä. 🤔

• Anonyymi

Ongelmanne on että ette ole jännämiehiä.

• Anonyymi

Ei tässä itekkään saa naisia kun lopettanu juomisen.. yksin kotona ja töissä.

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.

ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,

Luultavasti juuri näin. Ei kukaan osaa tulla ketään kotoa etsimään. Ei siihen viinaa tarvita, mutta sosiaalisia kontakteja ja - tilanteita kyllä. No, näin korona-aikana ovat tosin luultavasti olleet kaikilla aika vähissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.

Viinamies on porukan mukana juomassa viinaa ja päätyy sosiaalisiin tilanteisiin.

Raitis mies on yksin kotona.

t. viinamies

• Anonyymi

Auton kuljettaja on automaattisesti alkoholisti.

• Anonyymi

Inhottavaa jos tosiaan niin loukkaantuu jotenkin ja joutuu sairailaan.
      Mutta niin sairaanhoitajiien hoidettava kuitenkin.

• interlocutrice

Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?

Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D

Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D

Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.

No sitähän minäkin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe