Ongelmani on

Anonyymi

Etten ole juonut viinaa enkä käynyt baareissa joten olen sinkku enkä ole naisia voinut tavata. Naiset kuitenkin haluaa miehen joka juo ja olenkin vuosia yrittänyt naisia mutta eivät ne halua miestä joka ei juo. Oon sanonut että juon vettä jos jotain alkoholi tarjoilua tulee niin ovat naiset sitten lopettaneet yhteydet.

18

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko ehdotellut sitä ennen yhdyntää ja laittanut kuvia pippelistä? Silläkin on merkitystä. 😆

      Muuten viinamies, nää sun provot näkee näinkin päin... hakeudu hoitoon jo.

    • Anonyymi

      Ei tietysti yhtäkkiä pusty jotain tukakkaakaan loettamaan mutta niin pikkuhiljaa.

    • Anonyymi

      Viinaa pitää juoda jos naisseuraa halajaa.

      Viinamies on mukana porukoissa ja juo viinaa naisten kanssa.
      Raitis mies on yksin kotona.

      t. viinamies

      • Anonyymi

        Pääsitpä vastaamaan itsellesi.

        Ei sinun ongelmasi ole alkoholi vaan joku muu, mitä et edes suostu katsomaan...


    • Anonyymi

      Unelmien mies. Raitis mies. Missä mies luuraa? Hyvin on piiloon mennyt ei näy ei kuulu.

    • Ongelmasi on jokun muu kuin alkoholin juomattomuus. Se on fakta.

      Jostain syystä kytket sen siihen? 🤷‍♂️

      Kannattaa hakea apua, eikä ihmetellä pelkästään asiaa täällä. 🤔

    • Anonyymi

      Ongelmanne on että ette ole jännämiehiä.

    • Anonyymi

      Ei tässä itekkään saa naisia kun lopettanu juomisen.. yksin kotona ja töissä.

      • Anonyymi

        Viinaa pitää juoda jos naisseuraa haluaa.

        t. viinamies


      • Anonyymi

        Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.

        ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkäpä monen sinkun syy onkin poteroituminen omaan kotiinsa niin ihmisten kohtaamisesta tulee kynnys vastaan tavata uusia kasvoja,

        Luultavasti juuri näin. Ei kukaan osaa tulla ketään kotoa etsimään. Ei siihen viinaa tarvita, mutta sosiaalisia kontakteja ja - tilanteita kyllä. No, näin korona-aikana ovat tosin luultavasti olleet kaikilla aika vähissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ongelma ei ole se viinattomuus, vaan sosiaalisten tilanteiden puute. Se on totta, että kukaan ei osaa tulla sua kotoasi etsimään. Jos ei siellä töissäsi ole naisia niin mistäpä sinä niitä naisia sitten löytäisit ja vaikka töissäsi olisikin naisia niin valtaosa ihmisistä on töissä tekemässä töitä, eikä etsimässä parisuhdetta.

        Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.

        Viinamies on porukan mukana juomassa viinaa ja päätyy sosiaalisiin tilanteisiin.

        Raitis mies on yksin kotona.

        t. viinamies


    • Anonyymi

      Auton kuljettaja on automaattisesti alkoholisti.

    • Anonyymi

      Inhottavaa jos tosiaan niin loukkaantuu jotenkin ja joutuu sairailaan.
      Mutta niin sairaanhoitajiien hoidettava kuitenkin.

      • Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Joudutko sairaalaan? Eikö sinne pääse? Vai makaatko lepositeissä vasten omaa tahtoasi siellä?

        Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D

        Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaantumalla jotenkin pääsee sairaaloihin petiin nukkumaan :D

        Kun louttaantuu ja ambulahssi viie, pääsee sairaalaan.

        No sitähän minäkin....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe