Rakastan vähän vieläkin.koskee..millä toipuu???
Vastaukset 8
- Anonyymi
Liiton alkuaikoja 17 vuotta vasta
- Anonyymi
Lähtökuopissa
- Anonyymi
Suomen kaikki horot yhdessä ja samassa paketissa ei voi mitään.
Täällä ne ovat. Magneetin tavoin imevät horot toisiaan. - Anonyymi
Sen pitää antaa mennä,
- Anonyymi
Kutsu toki keskustelemaan asiasta ja purkamaan suhteen kulkua. Molemmin puollin hyvä käydä läpi mikä onnistui, mistä jäi hyvät muistot, mikä epäonnistui ja milooin alkoi mennä pieleen, mitä olisi voitu tehdä asian korjaamiseksi ja olisi puhuttu. Siiä oppii itse kukin.
- Anonyymi
Mä sanoisin ettei tuossa kannata enää puhua mistään. Suosittelisin myös puhelinnumeron vaihtoa.
- Anonyymi
Onko varmasti nyt eroamassa jos vaan viestillä ilmottaa?
- Anonyymi
Rankkapaikka. Itse jouduin eroon myös 17vuoden yhteis elon jälkeen. Aikaa vei päästä sinuiksi. Eikä uuden hyvän suhteen löytäminen ole missään nimessä helppoa mutta onneksi ei mahdotonta.
Nyt sinulla on hyvää aikaa tehdä itsetuntemus matka, joka kannattaa tehdä tarkkaan. Onneksi elämä on tarkoitettu elämistä varten parisuhteet ja erot kuuluvat elämään. Vaali muistoja ja tuntemuksia, opi kokemuksesta. Et ole hevosen seälässä enää anna aikaa itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551