Oon kyllä sitä mieltä

Anonyymi

Että danny on sygar daddy ja helmi on säälittävä nainen joka on sen miehen kanssa rahan takia.

8

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon sitä mieltä taas, että Dannyon säälittävä ja sitä ja sen kuuluisuutta käytetään hyväksi surutta. Lakaisee itsellään lattiaa ja uskoo johonkin mitä ei enää ole.

• Anonyymi

Mikko Alatalokin alkaa kohta olla siinä iässä, että aika kattella joku helmi vierelle.

• Anonyymi

Dannyn viereltä on aika moni tähti syttynyt.

• Anonyymi

Ketähän aloittajanaisen mielipiteet tässä asiassa kiinnostaa.

• Anonyymi

Aamun tv:ssä oli huumekuskeista, no sen tietää että kannabis tekee höperöksi, amfetamiini vikkiksi kokaiini vaaralliseksi.

Mutta niin mitä itse teen niin pitkiäkin, ei yhtään pysty sitten humalassa tai mitenkään ajelemaan, pitää olla terävänä sitten ja pyörä kunnossa.

• Anonyymi

Ja aamun uutisissa huvittaa katsoa maailman säät että mitä on Houstonissa, koska jotain tuttuja sieltä päin amerikasta, Tony ja Tiffany niin.

• Anonyymi

Jos joku tuossa säälittää niin se on Danny.
      Vanha setä joka roikkuu epätoivoisesti kynsin hampani kiinni kuvitellussa "nuoruudessaan" ja todennäköisesti potee alitajuista kuolemanpelkoa koska ei kykene sopeutumaan siihen että ihmisen aika on rajallinen ja vanhuus tulee vääjäämättä. Teiki sitten mitä tahansa.
      Tuota naista en tunne en tiedä kuka on, Dannyn muistan siltä ajalta kun vielä asuin Suomessa, liki 30 vuotta sitten. Nainen kuitenkin on todennäköisesti laskelmoiva ja on löyutänyt itselleen tikapuut joilla pääsee kiipeämään ylöspäin, rahallisesti sekä julkisuuden valokeilassa.
      Noilla keinoin hankittu julkisuus jää ikävä kyllä yleensä lyhytaikaiseksi ja hataraksi. Saapahan kuitenkin nauttia siitä niin kauan kun sitä kestää.
      Viisas nuori nainen hankkisi itselleen lujan jalansijan muulla tavalla. Omilla ansioillaan ja kauaskantoisen. Mutta enhän häntä tunne enkä tiedä mitä hänen päässään liikkuu. Tuossa kyllä hyöty jää vähäpätöiseksi ja varsin vaatimattomaksi.
      En tuomitse mutta en omalle tyttärelleni missään nimessä soisi. Olen kannustanut molempia opiskeluun ja niin pitkälle saa kouluttautua kuin rahkeet riittää.
      Se on sitä oikeaa ja kestävää pääomaa.

• Anonyymi

Eräässä työhommassa olin niin työkaveri kertoi että siskonsa oli kampaamassa Dannyn hiuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      290
      5479
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      5056
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4156
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3840
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      42
      3483
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      88
      3126
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      71
      2998
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      41
      2178
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2116
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2078
    Aihe