Oon kyllä sitä mieltä

Anonyymi

Että danny on sygar daddy ja helmi on säälittävä nainen joka on sen miehen kanssa rahan takia.

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä oon sitä mieltä taas, että Dannyon säälittävä ja sitä ja sen kuuluisuutta käytetään hyväksi surutta. Lakaisee itsellään lattiaa ja uskoo johonkin mitä ei enää ole.

    • Anonyymi

      Mikko Alatalokin alkaa kohta olla siinä iässä, että aika kattella joku helmi vierelle.

    • Anonyymi

      Dannyn viereltä on aika moni tähti syttynyt.

    • Anonyymi

      Ketähän aloittajanaisen mielipiteet tässä asiassa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Aamun tv:ssä oli huumekuskeista, no sen tietää että kannabis tekee höperöksi, amfetamiini vikkiksi kokaiini vaaralliseksi.

      Mutta niin mitä itse teen niin pitkiäkin, ei yhtään pysty sitten humalassa tai mitenkään ajelemaan, pitää olla terävänä sitten ja pyörä kunnossa.

    • Anonyymi

      Ja aamun uutisissa huvittaa katsoa maailman säät että mitä on Houstonissa, koska jotain tuttuja sieltä päin amerikasta, Tony ja Tiffany niin.

    • Anonyymi

      Jos joku tuossa säälittää niin se on Danny.
      Vanha setä joka roikkuu epätoivoisesti kynsin hampani kiinni kuvitellussa "nuoruudessaan" ja todennäköisesti potee alitajuista kuolemanpelkoa koska ei kykene sopeutumaan siihen että ihmisen aika on rajallinen ja vanhuus tulee vääjäämättä. Teiki sitten mitä tahansa.
      Tuota naista en tunne en tiedä kuka on, Dannyn muistan siltä ajalta kun vielä asuin Suomessa, liki 30 vuotta sitten. Nainen kuitenkin on todennäköisesti laskelmoiva ja on löyutänyt itselleen tikapuut joilla pääsee kiipeämään ylöspäin, rahallisesti sekä julkisuuden valokeilassa.
      Noilla keinoin hankittu julkisuus jää ikävä kyllä yleensä lyhytaikaiseksi ja hataraksi. Saapahan kuitenkin nauttia siitä niin kauan kun sitä kestää.
      Viisas nuori nainen hankkisi itselleen lujan jalansijan muulla tavalla. Omilla ansioillaan ja kauaskantoisen. Mutta enhän häntä tunne enkä tiedä mitä hänen päässään liikkuu. Tuossa kyllä hyöty jää vähäpätöiseksi ja varsin vaatimattomaksi.
      En tuomitse mutta en omalle tyttärelleni missään nimessä soisi. Olen kannustanut molempia opiskeluun ja niin pitkälle saa kouluttautua kuin rahkeet riittää.
      Se on sitä oikeaa ja kestävää pääomaa.

    • Anonyymi

      Eräässä työhommassa olin niin työkaveri kertoi että siskonsa oli kampaamassa Dannyn hiuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe