Olisi siis hakusessa ruskea ja vedenkestävä ripsari. Olen löytänyt vedenkestäviä vain mustana, mutta kai nyt jotakin vedenkestävää ripsaria luulisi löytyvän ruskeanakin? Itselläni ei vain ole sellaista osunut silmiin.
Vedenkestävä, ruskea ripsiväri?
4
954
Vastaukset
- Lucille
Käytän itse nimenomaan ruskeaa vedenkestävää ripsiväriä, koska musta näyttää helposti liian kovalta. Ihan joka sarjasta sellaista ei löydy, mutta Max Factorilla on ainakin kaksi erilaista ruskeaa vedenkestävää ripsaria. Lisäksi ainakin Lorealilla olen nähnyt ruskean valikoimissa. Paljon riippuu myös liikkeen valikoimasta. Kaikki kaupat eivät myy harvinaisempia sävyjä, vaikka sitä valmistettaisiin.
- bronwyn
Kävin tänään kaupassa katselemassa ripsivärejä, ja silmiin osui Nivean Lash Designer, siitä löytyi vedenkestävä ruskea ripsari. Päätin ostaa sen, en kyllä yhtään tiedä, että millaista on, mutta kokeilemallahan sen sitten tietää.
- bronwyn
Tuli karmiva kirjoitusvirhe! Piti siis kirjoittaa tuohon otsikkoon "Löytyi".
- ploplop
itse tykkään tuosta lorealin longitude-ripsiväristä.sekä vedenkestävänä että tavallisena, mustana ja ruskeana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791