Yhtyä naiseen. Niin olettekos jo saaneet yhtyä naisen kanssa ja miltä se tuntui?
Miltäs se tuntuu
17
58
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaisista asioista ei puhuta.. mutta ei se reikä, vaan ne reunat. Ni
- Anonyymi
No vi*tun hyvältä tietenki, joskus, oikean kanssa. Tai täysin yhdentekevältä hinkkaukselta, jonka haluaa vain olevan ohi.
- Anonyymi
Melkein yhtä hyvältä kuin keinovagina.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Aikoinaan avioliitossa yhdyin naiseen. Pakkohan se oli. Se oli aviovelvollisuus.
- Anonyymi
No miltä se tuntui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miltä se tuntui?
Pakko, mikä pakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko, mikä pakko.
Eli sinulle se oli vastenmielistä.
Miksi alunperin rupesit koko hommaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulle se oli vastenmielistä.
Miksi alunperin rupesit koko hommaan?Koska en Laestadiuksena kehtaa olla homoseksuaali.
No jaa... sanotaan, että ihan tyydyttävää. 🤣
- Anonyymi
Laita kätesi lihapiirakan väliin niin tiedät miltä nainen tuntuu.
Kokeile ite äläkä muilta utele.
- Anonyymi
Sinäkään et muuten sitä tiedä :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et muuten sitä tiedä :)
-keinovaginamies-En mä väittänytkään että tiedän.
- Anonyymi
Sain kerran halata naista. Kai se lasketaan yhtymiseksi.
- Anonyymi
Kyllä lasketaan ja omenapiirakka lasketaan keinovaginaksi.
- Anonyymi
Tunteet ja nautinto ovat henkilökohtaisia, kukin kokee omalla tavallaan.
Rakkaus tunteista voimakkain ja siitä kumpuavat ihanat asiat.
Kaksi onnellista alla auringon.
Paljon on pariskuntia kun oltu yhdessä 50-60 vuotta. Siltä se tuntuu. Eos, pitää joskus kokeilla jotenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1217055Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam554787Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743734Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272824Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni332489Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221936Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2071462Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191254Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on421065Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162911