Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies ei kohtele arvostavasti

Anonyymi

Suhteemme alussa mies oli tosi hurmaava, kohtelias ja huomaavainen. Puhui kauniisti, kehui jne. Mies on kyllä alusta asti ollut melko jyrkkä mielipiteissään ja sanomisissaan, mutta kun olemme tutustuneet nyt paremmin, niin tuntuu että nämä piirteet vain hänessä korostuvat. Tuntuu, että hänen mielipiteensä ovat vain oikeat ja kaikki muut ovat väärässä tai asiat pitäisi tehdä vain hänen näkemällään tavalla. Tuntuu, ettei hän arvosta sitä, jos teen asiat tai asioita eri tavalla kuin mitä hän.

Jos olen tehnyt meille ruokaa, niin hän ei halua sitä syödä verukkeella, en viitsi syödä sinun eväitäsi. Joskus tuo jopa omat eväät mukana. Aikaisemmin sanonut, ettei hän lautaselleen huonoa ruokaa laita. Mies on yhden kerran syönyt laittamaani ruokaa, johon totesi vain, että kyllä susta ihan hyvän kokin saa pienellä kehityksellä. Tuosta tulkitsin, ettei hän pitänyt tekemästäni ruuasta, koska sen jälkeen ei ole ruokiini koskenut. Mies kyllä itse kokkaa ja olen ehdottanutkin, että kokataanko yhdessä mutta en ole saanut siihen vastakaikua.

Sitten mies ei tunnu arvostavan minua lainkaan. Ei pyytele anteeksi tai osoita minkäälaista katumusta, jos kerron hänelle että hän on loukannut minua jossain asiassa. Esimerkiksi heittänyt muutaman kerran oharit tapaamisillemme eikä ole ilmoittanut kuin vasta tuntien päästä, että sori en pääsekään ja nyt pääsisin tulemaan. Sitten kuvioon on myös tullut v*ittuileminen. Sitä hän tosin tekee kavereilleen sekä lapsilleenkin. Sitä olen tässä vain miettinyt, että onko mies oikeasti luonteeltaan loppujen lopuksi s*ika vai käyttäytyykö noin huonosti minua kohtaan, koska ei välitä. Minusta ei kuitenkaan tarvitsisi loukata ihmistä vain sen perusteella, jos toinen ei satukaan olemaan sulle mieluinen. Eli epäilen, että miehellä voisi olla toinen nainen mukana kuvioissa. Vai voiko olla, että kohtelee kaikkia naisia samalla tavalla, jos ei mene oman mielen mukaan.

19

1101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti. Pysy kaukana siitä!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Pakene!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Pakene!

        Tätä oon itsekin miettinyt, että oisko kyseessä narsisti. Kun kuitenkin alussa "markkinoi" itseään keskivertoa parempana miehenä. Niin missä suhteessa? Ja kun oon huomauttanut hänen käyttäytymisestään, niin vastaus on ollut että enkö muka ole ollut huomaavainen. Pelkkä oven avaaminen tai tuolin vetäminen toiselle ei minusta kyllä riitä tekemään hänestä huomaavaista kaiken tuon muun kohtelun rinnalla. Lisäksi haukkuu yhtä kaveriaan narsistiksi, mut taitaa ollakin itse.

        Lisäksi hän on esimies asemassa. Näytti mulle kyselyn, jossa alaiset oli antaneet hänelle tosi surkeat arvostelut. Pelkkää negatiivista. Tuli sellainen kuva, et hän on maailman veemäisin esimies. Kysyin, et samalla tavallako kohtelet ja toimit parisuhteessakin. Ei osannut sanoa mitään, mut nytpähän tuo on karvansa näyttänyt.


    • Anonyymi

      Joo, eri suuntiin vaan. Ei se tuosta muutu, älä tuhlaa aikaasi.

    • Anonyymi

      Katso peiliin ja mieti oletko niin tyhmä että haluat olla sellaisen miehen kanssa kun nyt olet eli ei arvosta sinua ollenkaan. Enkä ymmärrä miksi edes mietit suhdetta sen miehen kanssa. Etkö uskalla vaatia että sinua kohdellaan hyvin ja vai haluatko oikeasti että narsisti sika miehesi kohtelee sinua noin huonosti. Todella ison mietinnan paikka. Ihmettelen vaan että miksi edes kirjoitat tänne palstalle ja kysyt mitä pitää tehdä. Etkö tosiaan osaa itse tehdä päätöksiä elämässäsi että mikä sulle on parasta vai haluatko sellaisen miehen joka kohtelee sua todella huonosti.

      • Anonyymi

        En ole niin tyhmä, että haluaisin tuollaisen miehen. Olen vain miettinyt sitä, että miksi hän kohtelee minua noin ja onko kohdellut myös exäänsä joskus samalla tavalla. Että onko hän oikeasti noin s*ika vai tuonko hänessä vain huonot puolet esiin. No, ainakin hän on mulle sanonut, että voi olla mun seurassa oma itsensä, niin kaitpa hän pohjimmiltaan tuollainen on. Osaan tehdä päätöksiä kyllä elämässäni, mutta ehkäpä tätä kautta halusin vain omille ajatuksilleni tukea. En siis todellakaan aio kyseisen miehen kanssa jatkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole niin tyhmä, että haluaisin tuollaisen miehen. Olen vain miettinyt sitä, että miksi hän kohtelee minua noin ja onko kohdellut myös exäänsä joskus samalla tavalla. Että onko hän oikeasti noin s*ika vai tuonko hänessä vain huonot puolet esiin. No, ainakin hän on mulle sanonut, että voi olla mun seurassa oma itsensä, niin kaitpa hän pohjimmiltaan tuollainen on. Osaan tehdä päätöksiä kyllä elämässäni, mutta ehkäpä tätä kautta halusin vain omille ajatuksilleni tukea. En siis todellakaan aio kyseisen miehen kanssa jatkaa.

        Onko hän kertonut että hänen exä/exät ovat k*sipäitä, ja että exässä oli syy sille miksi he erosivat?

        Jos vastaus on kyllä, hän todellakin on narsisti, joka yrittää vain saada näyttämään itsensä viattomalta, vaikka todellisuudessa on itse ollut syypää eroon, jonka exä/exät ovat alulle panneet.

        Oma exäni oli samanlainen, ja aluksi hurmasi ja auttoi, sekä kohteli kuin kukkaa kämmenellä. Lopulta yhteiselo kahden vuoden jälkeen päättyi siihen, että hän käytti niin taloudellisesti kuin henkisesti minua hyväkseen, kunnes en enää jaksanut tehdä yksin parisuhteen eteen työtä, sen ohella että olin koko suhteen ajan ollut fyysisesti sairas. Seksiä piti harrastaa aina kun hän halusi, ja jos en antanut, alkoi sellainen valitus että kaikista helpointa oli vain levittää jalat, vaikkei itse olisi haluttanut.

        Eron jälkeen alkoi kiukuttelu, ja kaiken mitä hän vain pystyi tekemään kiusakseni, hän myös teki. Maksatti asunnon kaikki kulut minulla, olihan vuokrasopimus yksin minun nimissä, vaikka molemmat olimme kirjoilla asunnossa. Minä asuin sen kevään -tammikuussa erottiin, ja toukokuun lopulla pystyin vasta vaihtamaan virallisesti paikkakuntaa keskeneräisten hoitojen takia- muutaman sadan kilometrin päässä, koska en voinut asua mieslapsen -tai siltä se kiukuttelu tuntui- kanssa pienessä kaksiossa, kun taas hän asui ilmaiseksi asunnossani. Vuokrakuluja oli häneltä turha vaatia, sillä niitä en olisi kuitenkaan saanut.

        Lähde suhteesta, sillä siitä et saa muuta kuin tuskaa. Ei se mies muutu, koska narsistina näyttää tällä hetkellä sen todellisen luonteensa. Aluksi hän esitti hyvää, jotta sai sinut hurmattua ja koukkuun, ja kun sai alkoi todellinen luonne paljastua.


      • Lauruska kirjoitti:

        Onko hän kertonut että hänen exä/exät ovat k*sipäitä, ja että exässä oli syy sille miksi he erosivat?

        Jos vastaus on kyllä, hän todellakin on narsisti, joka yrittää vain saada näyttämään itsensä viattomalta, vaikka todellisuudessa on itse ollut syypää eroon, jonka exä/exät ovat alulle panneet.

        Oma exäni oli samanlainen, ja aluksi hurmasi ja auttoi, sekä kohteli kuin kukkaa kämmenellä. Lopulta yhteiselo kahden vuoden jälkeen päättyi siihen, että hän käytti niin taloudellisesti kuin henkisesti minua hyväkseen, kunnes en enää jaksanut tehdä yksin parisuhteen eteen työtä, sen ohella että olin koko suhteen ajan ollut fyysisesti sairas. Seksiä piti harrastaa aina kun hän halusi, ja jos en antanut, alkoi sellainen valitus että kaikista helpointa oli vain levittää jalat, vaikkei itse olisi haluttanut.

        Eron jälkeen alkoi kiukuttelu, ja kaiken mitä hän vain pystyi tekemään kiusakseni, hän myös teki. Maksatti asunnon kaikki kulut minulla, olihan vuokrasopimus yksin minun nimissä, vaikka molemmat olimme kirjoilla asunnossa. Minä asuin sen kevään -tammikuussa erottiin, ja toukokuun lopulla pystyin vasta vaihtamaan virallisesti paikkakuntaa keskeneräisten hoitojen takia- muutaman sadan kilometrin päässä, koska en voinut asua mieslapsen -tai siltä se kiukuttelu tuntui- kanssa pienessä kaksiossa, kun taas hän asui ilmaiseksi asunnossani. Vuokrakuluja oli häneltä turha vaatia, sillä niitä en olisi kuitenkaan saanut.

        Lähde suhteesta, sillä siitä et saa muuta kuin tuskaa. Ei se mies muutu, koska narsistina näyttää tällä hetkellä sen todellisen luonteensa. Aluksi hän esitti hyvää, jotta sai sinut hurmattua ja koukkuun, ja kun sai alkoi todellinen luonne paljastua.

        Unohtui sanoa, että tuo kaikki mitä kerroin suhteesta, tapahtui yli vuosikymmen sitten, enkä ole sen jälkeen seurustellut, juuri sen exäni takia. Ei ollut kiinnostusta tai haluja edes yrittää, ja omat seksuaaliset halut olivat vuosia poissa. Vasta menneet pari vuotta ovat antaneet tuntoa siitä, että olisin valmis taas seurustelemaan, ja halutkin ovat palanneet.

        Mulla kesti 8-9 vuotta päästä siihen pisteeseen, että miehet ylipäätään alkoivat kiinnostaa...tai no yksi mies. Sen verran verisesti hän loukkasi, ja satutti minua. Ei fyysisesti satuttanut, mutta psyykkisesti, enkä herännyt tarpeeksi ajoissa ymmärtämään millaisen miehen kanssa olen tekemisissä.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Unohtui sanoa, että tuo kaikki mitä kerroin suhteesta, tapahtui yli vuosikymmen sitten, enkä ole sen jälkeen seurustellut, juuri sen exäni takia. Ei ollut kiinnostusta tai haluja edes yrittää, ja omat seksuaaliset halut olivat vuosia poissa. Vasta menneet pari vuotta ovat antaneet tuntoa siitä, että olisin valmis taas seurustelemaan, ja halutkin ovat palanneet.

        Mulla kesti 8-9 vuotta päästä siihen pisteeseen, että miehet ylipäätään alkoivat kiinnostaa...tai no yksi mies. Sen verran verisesti hän loukkasi, ja satutti minua. Ei fyysisesti satuttanut, mutta psyykkisesti, enkä herännyt tarpeeksi ajoissa ymmärtämään millaisen miehen kanssa olen tekemisissä.

        Hänen viimeisimmällä eksällään oli kuulemma ollu mielenterveysongelmia. Häntä oli suututtanut, kun koti oli ollut epäsiisti jne kun toinen ei ollut jaksanut huolehtia kodista, lapsista jne. Nainen oli lopulta ottanut ja lähtenyt. Mies ei ole sanallakaan maininnut, että hänessä tai hänen tekemisissään olisi ollut osuutta eroon, lähinnä syytti exän mielenterveysongelmia eron syyksi.

        Niin olen tässä kyllä miettinyt paljon sitä, miten olen ajautunut tähän suhteeseen. Varmaan tuon miehen alun "hurmaavuuden" vuoksi ja sen, että sain häneltä huomiota. Ja ajatus siitä, että ehkä tämä on liian hyvää ollakseen totta, olisi voinut jo silloin alussa soittaa hälytyskelloja. Olemme tapailleet nyt muutamia kuukausia.

        Tuohon seksiinkin liittyen olen saanut mieheltä välillä kuulla v*ittuilua. Välillä olen halunnut nähdä ilman seksiäkin, mutta tämä ei ilmeisesti miehelle käy, koska hän sitten kuittailee seuraavalla tapaamisella siitä, kun ei viimeksi saanut. Nyt näen tässä jopa hänen osaltaan jotain manipulointia, koska on ollut sitten taas hurmaava, tuonut suklaata, kehunut ulkonäköä, pitänyt kädestä kiinni, tuijotellut syvälle silmiin ja sanonut miettineensä mua ja meitä. Ja seuraavassa hetkessä yrittänyt sänkyyn.

        Todellakin aion lähteä tästä jutusta, enkä kattella enää yhtään pidempään.


    • Anonyymi

      Vika ei ole sinussa. Narsku yrittää syytöntä syyllistää. Kääntää kaiken nurinperin. Hyvä että olet päättänyt hänet jättää ennenkuin tuhoaa itsetuntosi ja rampaannuttaa henkisesti. Nm. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Miehesi luonne ei parane jos täällä kerrot siitä. Olet valinnut sellaisen miehen joka sinua haukkuu eikä se miehen luonne parane puhumalla. Sen on sellainen kuin on., voit itse valita millaista käytöstä siedät parisuhteessa. Itse ainakin olisin jo eronnut.

    • Anonyymi

      Mies ei ole hyvää seuraa pidemmällä tähtäimellä.
      Voit, ja sinun täytyisikin, luoda piiiiiiiiiiiiiiiiiitkä hajurako tuohon ihmiseen. Hän ei kuulosta partnerilta tai ystävältä jonka tuskin kukaan nainen haluaisi.
      Et sinäkään.
      Laita nyt jo viimeinkin stoppi teidän ystävyyteen/ suhteeseen tai mikä tahaansa teillä onkin menossa.

    • Anonyymi

      En kertakaikkiaan voi ymmärtää ihmisiä, jotka ovat parisuhteessa, jossa puoliso ei arvosta ja itse asiassa halveeraa toista jatkuvasti. Mikä ihmeen marttyyri-ilmiö tämä on.

      Jos minulle mies sanoisi tekemästäni ruuasta noin kuin sinulle, en todennäköisesti koskaan enää tekisi hänelle ruokaa ja tuskin edes saman katon alla olisimmekaan.

      Minulla puoliso on se rakkain ja tärkein ihminen maailmassa ja oletan, että niin toimivassa parisuhteessa tulee ollakin!

      Jos rakastaa tai edes välittää toisesta, ei todellakaan kohtele toista noin inhottavasti kuin AP kuvailee.

      • Anonyymi

        Joskus ihminen ihastuneena on vain sokea. Sitä olenkin miettinyt, että mies ei taida musta oikeasti edes välittää, koska kohtelee noin inhottavasti. Tai sitten hän kohtelee/on kohdellut kaikkia naisia samalla tavalla entisissä suhteissaan. Mene ja tiedä...

        No onneksi ei olla tapailtu kuin muutamia kuukausia ja tämä miehen luonne paljastui jo tässä vaiheessa. Kyllä itsekin haluan parisuhteen, jossa mua arvostetaan ja kunnioitetaan ja että olen toiselle se rakkain ja tärkein ihminen maailmassa. Paljon kertoo miehen arvomaailmasta ja ajattelusta sekin, että ensin tulee lapset, sitten hän ja vasta sitten hän ajattelee muita ihmisiä. Eli olisin hänen "listallaan" vasta nro 3.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ihminen ihastuneena on vain sokea. Sitä olenkin miettinyt, että mies ei taida musta oikeasti edes välittää, koska kohtelee noin inhottavasti. Tai sitten hän kohtelee/on kohdellut kaikkia naisia samalla tavalla entisissä suhteissaan. Mene ja tiedä...

        No onneksi ei olla tapailtu kuin muutamia kuukausia ja tämä miehen luonne paljastui jo tässä vaiheessa. Kyllä itsekin haluan parisuhteen, jossa mua arvostetaan ja kunnioitetaan ja että olen toiselle se rakkain ja tärkein ihminen maailmassa. Paljon kertoo miehen arvomaailmasta ja ajattelusta sekin, että ensin tulee lapset, sitten hän ja vasta sitten hän ajattelee muita ihmisiä. Eli olisin hänen "listallaan" vasta nro 3.

        ap

        Ymmärrettävää on, että lapset ovat numero yksi niin kauan kuin he isäänsä tarvitsevät. Mutta tuollainen tarkoituksellinen loukkaaminen ja mitätöinti on sellainen ominaisuus, jota ei toivoisi kenenkään puolisolle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrettävää on, että lapset ovat numero yksi niin kauan kuin he isäänsä tarvitsevät. Mutta tuollainen tarkoituksellinen loukkaaminen ja mitätöinti on sellainen ominaisuus, jota ei toivoisi kenenkään puolisolle

        Ymmärrän sen, että lapset tulee ykkösenä ja niin pitää ollakin. Mutta kyllä sen jälkeen sen puolison pitäisi olla edes samalla "tasolla" omien tarpeiden ym kanssa. Tuo tarkoituksellinen loukkaaminen lähinnä viittaa siihen, että mies ei välitä. Kuulemma kohtaloa, et ollaan tavattu ja kyselee, olenko jo kertonut vanhemmilleni meistä. Kaikki vaan silmän lumetta...


    • Anonyymi

      Itsekäs/ narsistisia piirteitä. Ansaitset parempaa.

    • Anonyymi

      Ei kannata jatkaa koska hän ei tule muuttumaan. On kokemusta.

    • Anonyymi

      Tuskin on toista naista. Hankala arvostaa toisen älykkyyttä, jos ei tiedä esim. mitä on vokaalit ja konsonantit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe