Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mieheen kyllästynyt ja väsynyt

Anonyymi

Olemme olleet naimisissa 6 vuotta, vuoden seurustelun jälkeen ostimme talon ja olemme asuneet yhdessä 10 vuotta. Molemmilla on lapsia edellisestä suhteesta, tällä hetkellä he ovat jo aikuisia ja ovat muuttaneet kotoa eli asumme kahdestaan.
Vuosia olen ollut yksinäinen tässä liitossa ja nyt kun viimeinenkin lapseni muutti pois, tuntuu että minunkin on lähdettävä.
Mieheni kanssa meillä ei ole mitään yhteistä, paitsi talo. Olemme niin eriluonteisia, sen huomasin jo alussa ja liian nopeasti ostimme yhteisen talon. Lapsiemme takia olen ollut tässä liitossa, mutta nyt on aika tehdä ratkaisu. Olemme molemmat 50 vuotiaita ja tälläista elämää en halua elää loppu elämä. Ja mistä sitten kiikastaa, mieheni on kiltti luonteeltaan, mutta patalaiska. Tuntuu, että hänellä ei ole kotona muuta elämää kuin tietokone, televisio ja kännykkä, joitten parissa kuluu kaikki ajat ja minä yksin sooloinen kotona. Hänellä ei ole mitään harrastuksia. Töissä hän sentään käy, mutta muuten istuu aina vaan kotona. Itse oon "taloudenhoitaja ja talonmies" tässä talossa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun some vie suurimman osan toisen ajastaan? Niin paljon, että sen takia erotaan.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Some meni ainakin meillä ennen eroa överiksi. Ei mitään yhteistä ja entinen puoliso lihoi, löhösi sohvalla ja kirjoitti someen kullalla kuorrutettua tarinaa elämästään.

      Ei mitään aitoa, eikä mitään motivaatiota mihinkään.

      Päätin erota ja en kadu yhtään.

      Minusta some on oire, ei syy. Ihminen hakeutuu siinä sellaiseen haavemaailmaan, jossa ei tarvitse olla tekemisissä oikean elämän kanssa.

    • Anonyymi

      Joko on uusi mulkku näköpiirissä?

    • Anonyymi

      2 kertaa epäonnistunut, eikä näe vieläkään missä vika on?
      Toi uhriutumisesi ihan parasta.

      Jatka samaan malliin
      Tsempit miehellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe