Mieheen kyllästynyt ja väsynyt

Anonyymi

Olemme olleet naimisissa 6 vuotta, vuoden seurustelun jälkeen ostimme talon ja olemme asuneet yhdessä 10 vuotta. Molemmilla on lapsia edellisestä suhteesta, tällä hetkellä he ovat jo aikuisia ja ovat muuttaneet kotoa eli asumme kahdestaan.
Vuosia olen ollut yksinäinen tässä liitossa ja nyt kun viimeinenkin lapseni muutti pois, tuntuu että minunkin on lähdettävä.
Mieheni kanssa meillä ei ole mitään yhteistä, paitsi talo. Olemme niin eriluonteisia, sen huomasin jo alussa ja liian nopeasti ostimme yhteisen talon. Lapsiemme takia olen ollut tässä liitossa, mutta nyt on aika tehdä ratkaisu. Olemme molemmat 50 vuotiaita ja tälläista elämää en halua elää loppu elämä. Ja mistä sitten kiikastaa, mieheni on kiltti luonteeltaan, mutta patalaiska. Tuntuu, että hänellä ei ole kotona muuta elämää kuin tietokone, televisio ja kännykkä, joitten parissa kuluu kaikki ajat ja minä yksin sooloinen kotona. Hänellä ei ole mitään harrastuksia. Töissä hän sentään käy, mutta muuten istuu aina vaan kotona. Itse oon "taloudenhoitaja ja talonmies" tässä talossa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun some vie suurimman osan toisen ajastaan? Niin paljon, että sen takia erotaan.

3

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Some meni ainakin meillä ennen eroa överiksi. Ei mitään yhteistä ja entinen puoliso lihoi, löhösi sohvalla ja kirjoitti someen kullalla kuorrutettua tarinaa elämästään.

Ei mitään aitoa, eikä mitään motivaatiota mihinkään.

Päätin erota ja en kadu yhtään.

Minusta some on oire, ei syy. Ihminen hakeutuu siinä sellaiseen haavemaailmaan, jossa ei tarvitse olla tekemisissä oikean elämän kanssa.

• Anonyymi

Joko on uusi mulkku näköpiirissä?

• Anonyymi

2 kertaa epäonnistunut, eikä näe vieläkään missä vika on?
      Toi uhriutumisesi ihan parasta.

Jatka samaan malliin
      Tsempit miehellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe