Onko elämässä tärkeämpiä asioita

Anonyymi

Kuin että on jonkun kanssa?

38

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On. Kaikki mikä liittyy itseen. Oma terveys, oma elämä....

• Anonyymi

Mä oon eri mieltä. Jos mulla ei tulevaisuudessa oo naista, ei oo mitään muutakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä oon eri mieltä. Jos mulla ei tulevaisuudessa oo naista, ei oo mitään muutakaan.

No ehkä et näe mitään muuta elämässäsi tavoiteltavana. Lopulta muut asiat kuitenkin pitää olla kunnossa, että voisit ”nauttia” naisesta...

Mutta kaipa sekin tarvitsee itse kenenkin hiffata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos onnistut löytämään jonkun ihmisen vierellesi.
        Voit menettää tämän ihmisen samantien, jos sinun muut henkilökohtaiset asiat ovat huonolla tolalla. Ei kannata laittaa noin suurta, painoarvoa ihmissuhteelle elämässä.
        Yksinkin voi elää, ja voida jopa kohtuullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama jos ei ole naista niin mitä sitä terveydelläkään tekee, sama juoda vaikka itsensä hengiltä?

KilttiMies89

• On, terveys, hyvinvointi ylipäänsä, talous kunnossa ja näin vanhempana omat lapset on kaikista ihmisistä tärkeimmät. Nyt ja ikuisesti. Menee puolisonkin ohi heittämällä.

• Anonyymi

Kyllä on. Vanhan hipin sanoin: "Elämässä tärkeintä on hyvät orgasmit."

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Terveys.

• Anonyymi

On. Itsenäisyys ja henkilökohtaisen vapauden säilyttäminen.
      Terveys ja omat asiat.
      Kenenkään ei atrvitse ottaa, elämäänsä ihmistä jonka kanssa ei ole mitään yhteyttä, tarvetta olla jakaa mitään.

• On. Kieltämättä mun elämässä on aina ollut asioita, jotka ovat tärkeämpiä, kuin seurustelu tai parisuhde.
      Ihmisistä tärkeimmät ovat aina omat lapset, toivottavasti myös lasteni isä ajattelee näin.
      Myös se, että säilyy oma itsenäisyys ja vapaus tehdä itselle tärkeitä asioita, on tärkeää. Lasten takia tai vaikka sairastavan puolison takia sen ajan voin suostua luovuttamaan tai siitä tinkimään, mutta en tasavertaisessa parisuhteessa.

Näin korona-aikaan, kun perhettä näkee vähän liikaakin, etätöiden ja -opiskelujen takia, täytyy todeta Irinan sanoin:

https://www.youtube.com/watch?v=uU8YSeq3HhA

• Anonyymi

Tärkein suhde se on

Ehdottomasti

• Anonyymi

Niin, mistähän ne lapset ovat tulleet. Varmaan kaulushaikara on ne tuonut. Vähän joskus ärsyttää nämä lapsia omaavien ihmisten jeesustelut.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, mistähän ne lapset ovat tulleet. Varmaan kaulushaikara on ne tuonut. Vähän joskus ärsyttää nämä lapsia omaavien ihmisten jeesustelut.

Niin, mistä? Yleensä seksistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mitä sitten? Mitä jeesustelua siinä on? Lapseton ei ehkä sitä tajua, mutta suurin kiintymys ihmiselle vaan muodostuu omaan lapseen. Se on luonnon määräämä juttu. Poikkeuksia tietty on. Mutta onneksi ei liikaa.

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Niin, mistä? Yleensä seksistä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mitä sitten? Mitä jeesustelua siinä on? Lapseton ei ehkä sitä tajua, mutta suurin kiintymys ihmiselle vaan muodostuu omaan lapseen. Se on luonnon määräämä juttu. Poikkeuksia tietty on. Mutta onneksi ei liikaa.

Yleensä "lapselliset" ihmiset kehuskelevat kuinka eivät kaipaa ketään ja että oma lapsi on elämän valo ja onni. No, lienee jotain tarvetta ollut siittiöillekin.

• Anonyymi kirjoitti:

Yleensä "lapselliset" ihmiset kehuskelevat kuinka eivät kaipaa ketään ja että oma lapsi on elämän valo ja onni. No, lienee jotain tarvetta ollut siittiöillekin.

Mitä kehumista siinä on? Munasolu ja siittiö on ne, josta uusi ihminen muodostuu, mutta ei se ihmisen arvoa nosta. Spermaa ja munasoluja saa "pankistakin". Jos vanhempi ei rakasta lastaan, siitä on ikäviä seurauksia. Siksi on hyvä, että äitiys- ja isyys- hormonit toimii.

• Anonyymi

Mitä kehumista siinä on? Munasolu ja siittiö on ne, josta uusi ihminen muodostuu, mutta ei se ihmisen arvoa nosta. Spermaa ja munasoluja saa "pankistakin". Jos vanhempi ei rakasta lastaan, siitä on ikäviä seurauksia. Siksi on hyvä, että äitiys- ja isyys- hormonit toimii.

En ymmärrä edes kysymystäsi "Mitä kehumista siinä on?". En minä tiedä mitä kehumista siinä on että on saanut lapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä edes kysymystäsi "Mitä kehumista siinä on?". En minä tiedä mitä kehumista siinä on että on saanut lapsia.

Niin, en minäkään. En ole sillä kehunut. Kunhan kerroin, että niin se vain menee, kun saa lapsen, siitä tulee elämän tärkein henkilö. Kuten tietysti vanhempikin on pitkään lapselle elämän tärkein.

• Anonyymi

Niin, en minäkään. En ole sillä kehunut. Kunhan kerroin, että niin se vain menee, kun saa lapsen, siitä tulee elämän tärkein henkilö. Kuten tietysti vanhempikin on pitkään lapselle elämän tärkein.

Niin, kehuskelit että et tarvitse ketään. Paitsi omia lapsiasi. Lapsiinkin olet tarvinnut toisen ihmisen. Eli voisiko tuota ylimielisyyttä hieman lieventää?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, kehuskelit että et tarvitse ketään. Paitsi omia lapsiasi. Lapsiinkin olet tarvinnut toisen ihmisen. Eli voisiko tuota ylimielisyyttä hieman lieventää?

Whaaaat:D
        En ole sanonut missään, etten tarvitse ketään.
        Vai oikein ylimielinen:) Noo, ymmärrän, lauantai-iltana moni palstailee pienessä kännissä..
        Mut nyt meen nukkumaan, niiden lapsosten (teinien) isän viereen. Suosittelen sullekin: 😴

• Anonyymi

Whaaaat:D
        En ole sanonut missään, etten tarvitse ketään.
        Vai oikein ylimielinen:) Noo, ymmärrän, lauantai-iltana moni palstailee pienessä kännissä..
        Mut nyt meen nukkumaan, niiden lapsosten (teinien) isän viereen. Suosittelen sullekin: 😴

"On. Kieltämättä mun elämässä on aina ollut asioita, jotka ovat tärkeämpiä, kuin seurustelu tai parisuhde.
        Ihmisistä tärkeimmät ovat aina omat lapset, toivottavasti myös lasteni isä ajattelee näin."

Et siis näe tässä mitään ristiriiitaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulle yksinäisenä naisena lapsi on tärkeä, mutta kyllä se mieskin olisi tärkeä, jos hyvä sellainen löytyisi . Mitään petoa en elämääni kuitenkaan kaipaa.

• yksinkertainen.blondi
        Anonyymi kirjoitti:

"On. Kieltämättä mun elämässä on aina ollut asioita, jotka ovat tärkeämpiä, kuin seurustelu tai parisuhde.
        Ihmisistä tärkeimmät ovat aina omat lapset, toivottavasti myös lasteni isä ajattelee näin."

Et siis näe tässä mitään ristiriiitaa?

En näe. Lapsi/lapset on tärkeämpi kuin kumppani. Se ei silti tarkoita, etteikö kumppanikin olisi tärkeä. Toivon ja uskon myös, että kumppanilleni lapsi on tärkeämpi kuin minä. Niin sen pitää olla, että elämä jatkuu. Nuorempi polvi on vanhaa tärkeämpi, koska heillä on elämä edessä.

• Anonyymi

En näe. Lapsi/lapset on tärkeämpi kuin kumppani. Se ei silti tarkoita, etteikö kumppanikin olisi tärkeä. Toivon ja uskon myös, että kumppanilleni lapsi on tärkeämpi kuin minä. Niin sen pitää olla, että elämä jatkuu. Nuorempi polvi on vanhaa tärkeämpi, koska heillä on elämä edessä.

Olet oikeassa, jos naisen tulisi valita lapsensa ja miehensä väliltä niin ukko lähtisi eikä tarvita edes pitkää harkintaa. Monesti myös oma isä, äiti ja perhe ovat tärkeimpiä mitä oma puoliso.
        Tämä tulee jokaisen ymmärtää tai sitten on vähän tyhmä.
        Miehenä on hyvä tuntea paikkansa, ei tule yllätyksiä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa, jos naisen tulisi valita lapsensa ja miehensä väliltä niin ukko lähtisi eikä tarvita edes pitkää harkintaa. Monesti myös oma isä, äiti ja perhe ovat tärkeimpiä mitä oma puoliso.
        Tämä tulee jokaisen ymmärtää tai sitten on vähän tyhmä.
        Miehenä on hyvä tuntea paikkansa, ei tule yllätyksiä.

AsianVierestä

Ollaan joskus miehen kanssa puhuttu, että jos pitäisi valita pelastaako uppoavasta laivasta jompi kumpi lapsista tai kumppani, niin kyllä molemmat valitsisivat sen lapsen. Se valinta tulee jo ihan luonnostaan, ilman miettimistä. Koska lapsella on kaikki vielä edessä ja keski-ikäisellä jo paljon elämää nähtynä.

• Anonyymi

Ollaan joskus miehen kanssa puhuttu, että jos pitäisi valita pelastaako uppoavasta laivasta jompi kumpi lapsista tai kumppani, niin kyllä molemmat valitsisivat sen lapsen. Se valinta tulee jo ihan luonnostaan, ilman miettimistä. Koska lapsella on kaikki vielä edessä ja keski-ikäisellä jo paljon elämää nähtynä.

Viisaasti ajateltu, emme ole ikuisia.
        Näen nykyisen elämäni tärkeimmäksi tehtäväksi pienimmän lapsen elämysten kartoittamisen, kokemuksien luomisen ja kehittymisen vahvaksi iloiseksi elämänmyönteiseksi ihmiseksi.
        Elämän jana on aika lyhyt, ihmisillä ei ole paljon aikaa kun saa olla "vapaana" elämän haasteista. Mikä on siis tärkeintä jos tulee niitä pienokaisia?

Tulee mieleeni kappale.
        https://www.youtube.com/watch?v=1vCXxIpFeao

AsianVierestä

• Anonyymi

Taikasana jonkun kanssa. Sormet ei kohta riitä enää sinkkuvuosien laskemiseen.

• Anonyymi

Elämässä on huomattavan paljon tärkeämpiä asioita kuin joku parisuhde / tyttöystävän mainostaminen. Tärkeitä asioita ovat: terveys, työ ( silloin kun työpaikka on mielekäs), kiva asuinpaikkakunta, kiva koti, harrastukset jne.
      Terveisin: Puolireuho

• Anonyymi

Olisiko niin että tyttöystävän mainostaminen on merkki heikosta itsetunnosta ja samanaikaisesti pätemisen tarpeesta..
        arvelee Jari

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Kun nuo asiat ovat kunnossa on noiden asioiden lisäksi plussaa, jos löytää itselleen sopivan puolikkaan parisuhteeseen.

• Anonyymi

"On. Itsenäisyys ja henkilökohtaisen vapauden säilyttäminen.
      Terveys ja omat asiat.
      Kenenkään ei atrvitse ottaa, elämäänsä ihmistä jonka kanssa ei ole mitään yhteyttä, tarvetta olla jakaa mitään."
      Näin juuri.
      Lisään vielä, että suhde omaan itseen on kaikkein tärkein. Jos ei ole hyvä oman itsensä kanssa, vaikka yksinkin, ei ole hyvä riippuvaisuus-suhteessa johonkin toiseenkaan.
      Sillä riippuvaisuuttahan se on, jos aikuinen ihminen ei pysty eikä uskalla elää oman itsensä kanssa. Pakko ripustautua toiseen. Määrittää itsensä toisen kautta.
      Surullisen yleistä kuitenkin.

• Anonyymi

Kiitoksia mielipiteestä.
        Näinhän se on, että pelkurit eivät uskalla elää itsensä kanssa itsenäisesti elämää.
        Vaan on suuri tarve, ripustautua toiseen ihmiseen. Sama se, että kuka tämä ihminen on - kunhan vain joku huolisi ristikseen.

• Pelikaverini juuri laittoi peliporuksn ryhmään hätääntyneen viesti tyttönsä (alle 2v) tappavasta verisyövästä. Toivoi varsinkin nuorten miesten osallisistumista johonkin verenluovutukseen...

Mä raspin maata haravalla takapihalla ja näin tämän viestin...

Onko tärkeämpää saada se toinen ihminen täyttämään elämäändä? Miten olisi se oma eläminen?

Voisiko tämän ketjun aloittaja miettiä asiaa vähän toiselta kanttia? Herätä ja miettiä uudelleen tätä mitä korjoitti?

• Anonyymi

Toisesta ihmisestä se tyttökin on syntynyt tähän maailmaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Toisesta ihmisestä se tyttökin on syntynyt tähän maailmaan.

Niin sinäkin, kahdesta. Ei se ole mikään itsestäänselvyys. Palstatotuus, tai mikään muu kuin ainutlaatunen lahja... arvosta sitä. Elä!

• Anonyymi

Jos sinulta puuttuu terveys ja vapaus, mitä jää jäljelle? lohtu ja toivottavasti(?) rikas mielikuvitus? Mitä muuta kuin ajatusleikkiä? - cu- *olutta*

• Anonyymi

En minä kyllä enää jaksaisi olla kenenkään kanssa, elämä on niin paljon helpompaa kun saa olla yksin ja mennä ja tehdä niin kuin itse haluaa

Parisuhteet ovat kyllä ihan perseestä

• Anonyymi

Tärkeää on olla vain sellaisen kanssa kenet haluaa . Ei kuka vaan tule kyseeseen .

• Terveys, itsensä hyväksyminen vikoineen päivineen, perhe ja lähiomaiset. Jos ei itsensä kanssa ole sujut, ja hyväksy sitä kuka on ja miksi on kuin on, niin miten sitä pystyy toisen hyväksymään vikoineen ja erilaisine tapoineen. Terveyttä ei osaa arvostaa, ennen kuin se menee. Sitä kuvittelee mm. liikkumiskyvyn olevan loputon, mutta kun sitä ei ole, tai tai sairaus vie voimat, ei vaihtoehtoja juurikaan ole.

Liikkukaa, ja nauttikaa liikkumisesta säässä kuin säässä, sillä yksi kaunis päivä se että pääsee lähtemään jonnekin yks kaks ex tempore, voi olla mahdotonta, tai liian vaikea toteuttaa, kun ei enää yksin pysty liikkumaan. Se tilanne voi tulla kenelle tahansa ja koska tahansa, jos loukkaantuu onnettomuudessa tai saa sairaskohtauksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe