Herkkä, hiljainen, tunteva, huomaavainen, kiltti. Ahkerakin olet mutta se ei niin paljon paina kuin se että olet vastuuntuntoisuuttasi ahkera - teet kun muut eivät jaksa tai ehdi. Mä rakastan sun herkkyyttäsi, sulla tuntuu lisäksi olevan silmät selässäsikin. Mikään ei jää sulta huomaamatta. Olet hyvä ihmistuntija - ketä patistaa ja ketä kannustaa. Olet täydellinen, vaikket sitä tuo hiljaisen ulkokuoresi alla niin kovin ilmi. Olet lisäksi haluttava, hekumoittava, lähes salaisesti kutsuva. Minä rakastan sinua, unelmanaiseni.
Olisit mun ihannenainen
18
879
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat jollekin ihmiselle.
- Anonyymi
Kerrothan hänelle myöskin kauniit sanasi.
- Anonyymi
Uuu... Kerro toki lisää. 😊 Tuntomerkkejä, millaiset silmät, millainen tukka tms? Kirjain? Miksi et kerro tunteistasi?
- Anonyymi
Taas joku hölmö uskoo tämänkin vedätyksen
- Anonyymi
Iloa elämään ja kauniita sanoja. Hetken haaveilua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloa elämään ja kauniita sanoja. Hetken haaveilua.
Ei kai täällä olevista sanoista kukaan onnea ja iloa saa. Elämä on muualla kuin täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai täällä olevista sanoista kukaan onnea ja iloa saa. Elämä on muualla kuin täällä
Kyllä jossakin elämäntilanteessa saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jossakin elämäntilanteessa saa
Ei todellakaan, oli tilanne mikä tahansa. Jos ei pysty palstan ulkopuolella normaaliin kanssakäymiseen muiden kanssa, niin pahasti joku vialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan, oli tilanne mikä tahansa. Jos ei pysty palstan ulkopuolella normaaliin kanssakäymiseen muiden kanssa, niin pahasti joku vialla
No ihmisellä voi olla kaikenlaista rajoitetta ja sairautta tilapäistäkin. Kyllä silloin palsta voi tuoda iloa tilapäisesti elämään.
- Anonyymi
Näihin ei lähdetä.
- Anonyymi
Saahan sitä maalailla vaikka millasia unelmia jostain hissukasta.
- Anonyymi
Joku nainen on kirjoittanut itselleen aloituksen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ei taida oikeasti kehuja eikä ihailua saada 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Hän ei ole olemassa vaan pään sisäinen haavekuva?
- Anonyymi
Voisin melkein itseni tunnistaa, mutta en halua ottaa tuota itseeni. En ole mikään täydellinen, jos vain yhtään tuntisit minua.
- Anonyymi
Mt ongelmia?
- Anonyymi
Kaunista. Voiko tuon kertoa suoraan hänelle?
- Anonyymi
Rölli on pannut parastaan! Hyvä vedätys 💯
- Anonyymi
Jep jep
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157