Bill ja Melinda Gates eroavat. Seurauksena Melindasta tulee maailman toiseksi rikkain nainen!
Ilta- Sanomat otsikoi erosta, että ” Mitä HEIDÄN rahoilleen tapahtuu”. Miltä kuulostaa otsikko? 😉
Kyllä kannattaa olla vaimo!
8
155
Vastaukset
- Anonyymi
Bill teki yksin omaisuutensa, mutta Melinda saa puolet, koska on ansioitunut vaimona.
Mitä ansiota voi olla kenellekään siitä, että menee naimisiin rakastamansa henkilön kanssa? - Anonyymi
Bill on nerokas liikemies, mutta ei niin nerokas muissa talousasioissa.
Vaikka hän ei ollut vielä rikas naimisiin mennessään, niin eikö voi tehdä avioehtoa myöhemminkin?
Tosin en ole varma siitä asiasta. Tarvitaanko siihen molempien suostumus vai onko kaikki jo liian myöhäistä? - Anonyymi
Puolet omaisuudesta ja kuukausirahat ja kaikenlaista muuta tukea .
- Anonyymi
Rahaa Suomeen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16921476/suomi-ei-tarvitse-natoa- - Anonyymi
Varmin ja melkein ainoa tapa naisen tulla todella rikkaaksi on mennä naimisiin menestyvän miehen kanssa.
Vain viihdealalla olevat naiset voivat olla rikkaita. Vai oletteko kuulleet muista? Ehkä heitäkin joku löytyy, vaikka en tiedä yhtäkään.- Anonyymi
Jos näin mielestäsi on, eikö tämä jo todista että feminismiä tarvitaan?
Jos naisen menestyäkseen on alettava käytännössä prostituoiduksi sekä täisissä että läntisissä kulttuureissa, mitä se kertoo sukupuolten välisestä tasa- arvosta? - Anonyymi
Myös urheilun kautta voi nainen itse tulla rikkaaksi. Etenkin tenniksessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin mielestäsi on, eikö tämä jo todista että feminismiä tarvitaan?
Jos naisen menestyäkseen on alettava käytännössä prostituoiduksi sekä täisissä että läntisissä kulttuureissa, mitä se kertoo sukupuolten välisestä tasa- arvosta?Niin?
Miten feminismi voisi auttaa naisia tulemaan yhtä päteviksi kuin miehet?
Ei mikään julistaminen ja vaatiminen pätevöitä ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321