Mikä voi olla?
Olen mies 27v. Olin pitkästä aikaa mukavan naisen kanssa ekoilla treffeillä. Sovittiin että tavattaisiin uudestaan ja kummallakin oli kivaa(kysyin asiasta). Nyt nainen kylmempi kuin aijemmin treffejä. Ehotan uutta tapaamista vastaa aiheen sivuun eikä et ois kiva tavata. Silti juttu luistaa WA. Kokeilin olla päivän puhumatta niin silti laitto viestii. Onko naiset vaan vaikeita vai onko tässä joku taustalla et pitäis antaa olla 🤔 T: nuorimies 27v ja ihastunut
Jälkeen ekojen treffien?
8
692
Vastaukset
- Anonyymi
olisit pannu. otti nokkiinsa kun vaan puhuit. nyt se kostaa vaan puhumalla
- Anonyymi
Varmaan testailee...yrittää selvittää että ootko oikeesti ihastunut, taitaa siis olla itsekin:) Jatka vaan! T:nainen
- Anonyymi
Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuollaista testailua. Joko on ihastumista ilmoilla ja haluaa olla toiseen yhteydessä ja näyttää että on mielessä tai sitten ei. T. Nainen2
- Anonyymi
Kiitoksia pienesä tuesta. Monta kertaa meinasin toivoni menettää jo tässä välissä. Pääsin tänään toisille treffeille ja olivat mahtavat. Puhuttiinkin asiasta ja haluaa vain edetä rauhassa. Ensisuudelmatkin sain😊
- Anonyymi
Ja sit seuraavassa käänteessä tulikin pakit. Eka halutaan suhdetta sit ei käykkään. Hemmetti naiset :'(
- Anonyymi
Ehdottomasti seuraaavaan viestiin kullinkuva, ota vaikka netistä, jos oma on kovin surkee, ja kerro, että tällä varsinkin on sua niin kova ikävä, että yksinään kyökkii vaaleeta litkua ympäriinsä..
- Anonyymi
Tämä, jos ei enää koskaan halua kuulla siitä naisesta mitään🤮
- Anonyymi
On varmaan just eronnut nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882