Mikä voi olla?
Olen mies 27v. Olin pitkästä aikaa mukavan naisen kanssa ekoilla treffeillä. Sovittiin että tavattaisiin uudestaan ja kummallakin oli kivaa(kysyin asiasta). Nyt nainen kylmempi kuin aijemmin treffejä. Ehotan uutta tapaamista vastaa aiheen sivuun eikä et ois kiva tavata. Silti juttu luistaa WA. Kokeilin olla päivän puhumatta niin silti laitto viestii. Onko naiset vaan vaikeita vai onko tässä joku taustalla et pitäis antaa olla 🤔 T: nuorimies 27v ja ihastunut
Jälkeen ekojen treffien?
8
792
Vastaukset 8
- Anonyymi
olisit pannu. otti nokkiinsa kun vaan puhuit. nyt se kostaa vaan puhumalla
- Anonyymi
Varmaan testailee...yrittää selvittää että ootko oikeesti ihastunut, taitaa siis olla itsekin:) Jatka vaan! T:nainen
- Anonyymi
Minä en ole ikinä ymmärtänyt tuollaista testailua. Joko on ihastumista ilmoilla ja haluaa olla toiseen yhteydessä ja näyttää että on mielessä tai sitten ei. T. Nainen2
- Anonyymi
Kiitoksia pienesä tuesta. Monta kertaa meinasin toivoni menettää jo tässä välissä. Pääsin tänään toisille treffeille ja olivat mahtavat. Puhuttiinkin asiasta ja haluaa vain edetä rauhassa. Ensisuudelmatkin sain😊
- Anonyymi
Ja sit seuraavassa käänteessä tulikin pakit. Eka halutaan suhdetta sit ei käykkään. Hemmetti naiset :'(
- Anonyymi
Ehdottomasti seuraaavaan viestiin kullinkuva, ota vaikka netistä, jos oma on kovin surkee, ja kerro, että tällä varsinkin on sua niin kova ikävä, että yksinään kyökkii vaaleeta litkua ympäriinsä..
- Anonyymi
Tämä, jos ei enää koskaan halua kuulla siitä naisesta mitään🤮
- Anonyymi
On varmaan just eronnut nainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587