Mitä auto kertoo miehestä, mihin asioihin te naiset kiinnitätte näissä huomiota?

Anonyymi

Tuli tuosta rikas mies -keskustelusta mieleen tällainen kysymys. Onko jotain tosi hyviä ja huonoja kokemuksia jaettavaksi? Onko mielikuva autosta pilannut mielikuvan miehestä tai jopa päinvastoin?

17

577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Farmari autolla ajelevat perheen isukit, jotka ovat 'pienen hauskanpidon' tarpeessa - ei jatkoon

• Anonyymi

Perheautoriippuvuus on röökiä pahempi, röökaamisen kun voi vaan lopettaa =)
        Viimeksi 15v sitten ollut itsellä jotain muuta kuin suurta ja käytännöllistä. Fiksumpi olisi hankkinut halvempia rutkuja ja yhden 2-paikkaisen odottamaan koska tarve voi tulla nopeasti mutta rahaa ei koskaan ole sopivasti

• Anonyymi

Mies jolla on käyttötarkoitukseen sopiva auto on paras. Jos ajaa metsäteitä, kunnon maasturi. Jos ajaa vain kaupungissa, turvallinen tavis perheauto. Tietyntyyppisissä harrasteissa ja työssä pakettiauto. Pakettiautomiehelke mulla olis käyttöä.

• kyllä semmoinen paku löytyy

• Anonyymi
        veeti68 kirjoitti:

kyllä semmoinen paku löytyy

Mistä päin? Mitä olis tarjolla?

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin? Mitä olis tarjolla?

pohjoisen mies pitkää esi pesuu ja sit vähän pientä kuritteluu lopuksi kunnolla sisään missähän päin olisit T aarne

• Anonyymi
        veeti68 kirjoitti:

pohjoisen mies pitkää esi pesuu ja sit vähän pientä kuritteluu lopuksi kunnolla sisään missähän päin olisit T aarne

Kuulostaa auton huollolta. No kyllä mun auto kunnon pesua kaipaisikin. Mitähän tuo pieni kurittelu mahtaa pitää sisällään? Vai ajattelitko naisen hoitaa samalla kaavalla kuin auton huollon?

• Anonyymi

Autot ei kiinnosta naisia väriä enempää.

• Anonyymi

P*aska puhetta ! Olen nainen ja vannoutunut autoharrastaja jo vuosia !
        Keväiset terkut maantieltä T: V8 💋

• Anonyymi

Kyllä kiinnostaa ja se auton väri on sitte se ja sama. Hevosvoima, ohjattavuus jne kiinnostaa enempi.

• Anonyymi

Empiriinen tutkimus: mies joka juoksee aina kiiltävän ja uuden auton perässä sekä ajaa huippuhienolla k*llinjatkeella, usein myös pyrkii updatettamaan puolisonsa usein. Eli kyllästyy helposti. 😆

• Anonyymi

Totta.

• Anonyymi

Voi myös pyörittää useita naisia samaan aikaan.

• Anonyymi

Ei mitään.

• Anonyymi

Tiedän yhden hienolla autolla ajavan miehen joka on niin itseänsä täynnä että oikein pahaa tekee

• Anonyymi

Mulla on iso BMW ja naisia jokaiselle sormelle, kyllä päät kääntyy yh mammoilta kun parkkeeraan lähiön lidlin pihaan.

• Anonyymi

Mulla on pieni Ford Fiesta 1.0. Ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      42
      4477
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      253
      3511
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      263
      3309
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      276
      2559
    5. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      31
      2148
    6. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      140
      1782
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      251
      1642
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      20
      1353
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1145
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      20
      1139
    Aihe