Mitä auto kertoo miehestä, mihin asioihin te naiset kiinnitätte näissä huomiota?

Anonyymi

Tuli tuosta rikas mies -keskustelusta mieleen tällainen kysymys. Onko jotain tosi hyviä ja huonoja kokemuksia jaettavaksi? Onko mielikuva autosta pilannut mielikuvan miehestä tai jopa päinvastoin?

17

200

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Farmari autolla ajelevat perheen isukit, jotka ovat 'pienen hauskanpidon' tarpeessa - ei jatkoon

      • Anonyymi

        Perheautoriippuvuus on röökiä pahempi, röökaamisen kun voi vaan lopettaa =)
        Viimeksi 15v sitten ollut itsellä jotain muuta kuin suurta ja käytännöllistä. Fiksumpi olisi hankkinut halvempia rutkuja ja yhden 2-paikkaisen odottamaan koska tarve voi tulla nopeasti mutta rahaa ei koskaan ole sopivasti


    • Anonyymi

      Mies jolla on käyttötarkoitukseen sopiva auto on paras. Jos ajaa metsäteitä, kunnon maasturi. Jos ajaa vain kaupungissa, turvallinen tavis perheauto. Tietyntyyppisissä harrasteissa ja työssä pakettiauto. Pakettiautomiehelke mulla olis käyttöä.

      • kyllä semmoinen paku löytyy


      • Anonyymi
        veeti68 kirjoitti:

        kyllä semmoinen paku löytyy

        Mistä päin? Mitä olis tarjolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päin? Mitä olis tarjolla?

        pohjoisen mies pitkää esi pesuu ja sit vähän pientä kuritteluu lopuksi kunnolla sisään missähän päin olisit T aarne


      • Anonyymi
        veeti68 kirjoitti:

        pohjoisen mies pitkää esi pesuu ja sit vähän pientä kuritteluu lopuksi kunnolla sisään missähän päin olisit T aarne

        Kuulostaa auton huollolta. No kyllä mun auto kunnon pesua kaipaisikin. Mitähän tuo pieni kurittelu mahtaa pitää sisällään? Vai ajattelitko naisen hoitaa samalla kaavalla kuin auton huollon?


    • Anonyymi

      Autot ei kiinnosta naisia väriä enempää.

      • Anonyymi

        P*aska puhetta ! Olen nainen ja vannoutunut autoharrastaja jo vuosia !
        Keväiset terkut maantieltä T: V8 💋


      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa ja se auton väri on sitte se ja sama. Hevosvoima, ohjattavuus jne kiinnostaa enempi.


    • Anonyymi

      Empiriinen tutkimus: mies joka juoksee aina kiiltävän ja uuden auton perässä sekä ajaa huippuhienolla k*llinjatkeella, usein myös pyrkii updatettamaan puolisonsa usein. Eli kyllästyy helposti. 😆

      • Anonyymi

        Totta.


      • Anonyymi

        Voi myös pyörittää useita naisia samaan aikaan.


    • Anonyymi

      Ei mitään.

    • Anonyymi

      Tiedän yhden hienolla autolla ajavan miehen joka on niin itseänsä täynnä että oikein pahaa tekee

    • Anonyymi

      Mulla on iso BMW ja naisia jokaiselle sormelle, kyllä päät kääntyy yh mammoilta kun parkkeeraan lähiön lidlin pihaan.

    • Anonyymi

      Mulla on pieni Ford Fiesta 1.0. Ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe