Punapigmenttinen meikkivoide

Anonyymi

Minulla on luonnostaan hyvin punertava, tummahko kasvojen iho. Meikkivoiteista on hyvin vaikea löytää tarpeeksi punertavaa ja tummaa voidetta. Joe Blascolla on punertavia sävyjä, mutta kesää kohti mennessä ne ovat liian vaaleita. Rimmelillä oli ennen oikein sopiva punertava beige, mutta tämä sävy poistui ja tilalle tullut beige on järkyttävän keltainen.

Vinkkejä siis kaivataa. Niin markettimeikeistä kuin kalleimmista.

2

216

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkuperäinen täällä. Tässä lopputulema kyselemistäni voiteista (tummahko, punasävyinen meikkivoide):

Clinique Even Better sävy N 74 (kevyt) 39e
      Joe Blasco Special Lite Olive sävy 3, 4 , 5 (Suomessa kaupoissa vain sävyä 3, ulkomaisista nettikaupoista ehkä noita tummempia) (peittävä) 59e mutta usein Stockalla kanta-asiakasalennuksessa esim nyt syyskuussa 47e
      Mac NW 39 (kevyt) 40 e
      La Mer joku beige (keskipeittävä) 80e

Halpissarjoista en löytänyt yhtään mitään.

• Anonyymi

Sinänsä erikoista, kun itselläni päinvastainen ongelma. Lähes kaikki meikkivoiteet ovat lopulta punapohjaisia, eivätkä sovi minulle, kun on todella kelta/oliviipohjainen iho. Esim. it-cosmetics cc-voiteet, jota saa kicksiltä, ovat minulle punaisia. Myös esim. estee lauderin meikkivoiteet ovat mielestäni suurin osa punapohjaisia. Ainoa oliivi/keltapohjainen mitä estee lauderilta löytyy, on minulle liian vaalea.
      Blascostakin löytyy ainoastaa yksi värisarja, joka ei ole punapohjainen millään tapaa, golden olive sarja. Joten kumma ettei blascoltakaan löydy aloittajalle oikeaa väriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe