Minulla on luonnostaan hyvin punertava, tummahko kasvojen iho. Meikkivoiteista on hyvin vaikea löytää tarpeeksi punertavaa ja tummaa voidetta. Joe Blascolla on punertavia sävyjä, mutta kesää kohti mennessä ne ovat liian vaaleita. Rimmelillä oli ennen oikein sopiva punertava beige, mutta tämä sävy poistui ja tilalle tullut beige on järkyttävän keltainen.
Vinkkejä siis kaivataa. Niin markettimeikeistä kuin kalleimmista.
Punapigmenttinen meikkivoide
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuperäinen täällä. Tässä lopputulema kyselemistäni voiteista (tummahko, punasävyinen meikkivoide):
Clinique Even Better sävy N 74 (kevyt) 39e
Joe Blasco Special Lite Olive sävy 3, 4 , 5 (Suomessa kaupoissa vain sävyä 3, ulkomaisista nettikaupoista ehkä noita tummempia) (peittävä) 59e mutta usein Stockalla kanta-asiakasalennuksessa esim nyt syyskuussa 47e
Mac NW 39 (kevyt) 40 e
La Mer joku beige (keskipeittävä) 80e
Halpissarjoista en löytänyt yhtään mitään. - Anonyymi
Sinänsä erikoista, kun itselläni päinvastainen ongelma. Lähes kaikki meikkivoiteet ovat lopulta punapohjaisia, eivätkä sovi minulle, kun on todella kelta/oliviipohjainen iho. Esim. it-cosmetics cc-voiteet, jota saa kicksiltä, ovat minulle punaisia. Myös esim. estee lauderin meikkivoiteet ovat mielestäni suurin osa punapohjaisia. Ainoa oliivi/keltapohjainen mitä estee lauderilta löytyy, on minulle liian vaalea.
Blascostakin löytyy ainoastaa yksi värisarja, joka ei ole punapohjainen millään tapaa, golden olive sarja. Joten kumma ettei blascoltakaan löydy aloittajalle oikeaa väriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943