kaipaan sitä jotakin

kaipaan ihmistä joka sanoisi minut hymyilemään ärhetnelen ja olen liian masentunut en vaan saa itseäni hymyilemään

17

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No kukapa nyt ei silloin tällöin tarvitsi jotakuta piristämään, itselle nauraminen tietenkin yksi vaihtoehto.

    • Anonyymi

      Jotkut on vähän vakavia luonteeltaan.

      Voi siinä hyviäkin puolia olla, kuten että ottavat ihmissuhteetkin vakavissaan, ilman pelejä tai kusetuksia.

      • Nuo nyt ei liity mitenkään toisiinsa, Minäkään en ole yhtään vakava juuri missään asiassa, jollen halua olla. Kuitenkin otan parisuhteet hyvinkin vakavasti, vaikka leikkimielisenä suhteessa peuhaankin ja huumorilla kevennän ainakin omaa taakkaani harmaina päivinä.


      • J-a-n kirjoitti:

        Nuo nyt ei liity mitenkään toisiinsa, Minäkään en ole yhtään vakava juuri missään asiassa, jollen halua olla. Kuitenkin otan parisuhteet hyvinkin vakavasti, vaikka leikkimielisenä suhteessa peuhaankin ja huumorilla kevennän ainakin omaa taakkaani harmaina päivinä.

        Korjaus ihmissuhteet eikä vain parisuhteet. Joskin olen enemmän orientoitunut parisuhteeseen, kuin ystäväsuhteisiin. Sinkkuna sitten toisin, mutta parisuhteessa pari ja parisuhde on ennen muita ihmisiä ja suhteita. Lapset nyt tiestysti ykkösinä aina, tuskin tarvitsee edes lisätä.


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Korjaus ihmissuhteet eikä vain parisuhteet. Joskin olen enemmän orientoitunut parisuhteeseen, kuin ystäväsuhteisiin. Sinkkuna sitten toisin, mutta parisuhteessa pari ja parisuhde on ennen muita ihmisiä ja suhteita. Lapset nyt tiestysti ykkösinä aina, tuskin tarvitsee edes lisätä.

        Olen samaa mieltä tuosta.

        Mutta on tosiasia, että joillekkin suhteet ovat vakava asia ja jotkut on niiden suhteen enemmän ns. kevytmielisiä.

        Halusin vaan lohduttaa papaijaiirakkaa..

        Olen itse varsinainen mix ja erittäin hankala luonne😝


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tuosta.

        Mutta on tosiasia, että joillekkin suhteet ovat vakava asia ja jotkut on niiden suhteen enemmän ns. kevytmielisiä.

        Halusin vaan lohduttaa papaijaiirakkaa..

        Olen itse varsinainen mix ja erittäin hankala luonne😝

        Nojoo, ihmiset on erilaisia ja pitää eri asioita arvossaan ja tärkeinä. Tottakai, kyllä minä sen ymmärrän ja olen aina ymmärtänyt. Ja tulen aina ymmärtämään.

        Juu, se on hyvä että joku edes yrittää lohduttaa. Minä tulin pilaamaan senkin. Sori. :(

        Vai hankala, hah. :D

        No mäpä olenkin helppo luonne, oikeassa seurassa, väärässä seurassa varsin hankala. :D


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Nojoo, ihmiset on erilaisia ja pitää eri asioita arvossaan ja tärkeinä. Tottakai, kyllä minä sen ymmärrän ja olen aina ymmärtänyt. Ja tulen aina ymmärtämään.

        Juu, se on hyvä että joku edes yrittää lohduttaa. Minä tulin pilaamaan senkin. Sori. :(

        Vai hankala, hah. :D

        No mäpä olenkin helppo luonne, oikeassa seurassa, väärässä seurassa varsin hankala. :D

        Et nyt mitään pilannut, mut vaikutat vähän kärttyisältä, jo aikaisemmin katoin???

        Hyvä, että sentään oikeassa seurassa olet helppo. Ite olen oikeassakin seurassa hankala ja väliin ihan mahdoton, näen pelon jopa oman lemmikkinikin silmistä, vaikken sitä tietenkään mitenkään huonosti kohtele, mut se tuntee mut..hehheh

        Ainoa, missä olen hyvä, niin kynä kädessä.

        Moneen junaan juu😝😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et nyt mitään pilannut, mut vaikutat vähän kärttyisältä, jo aikaisemmin katoin???

        Hyvä, että sentään oikeassa seurassa olet helppo. Ite olen oikeassakin seurassa hankala ja väliin ihan mahdoton, näen pelon jopa oman lemmikkinikin silmistä, vaikken sitä tietenkään mitenkään huonosti kohtele, mut se tuntee mut..hehheh

        Ainoa, missä olen hyvä, niin kynä kädessä.

        Moneen junaan juu😝😂😂😂

        Vaikutan tarkoituksella kärttyisältä. En kuitenkaan tunne oloani yhtään kärttyisäksi, päinvastoin olen nauraa hekotellut tässä kirjoitellessa samalla. Tämä kärttyisyys on huumoria sekin, mulla on omituinen huumori. Mutta huomaan, että se joskus auttaa, kun hiukan "kärttyilee". :)

        Ikään kuin menisi paremmin sanoma perille.

        No, mitäs sä nyt sillain olet mahdoton ja hankala? Miten se ilmenee? Herätit uteliaisuuteni. Vähän haastavat ihmiset vetää puoleensa, johtuu mun suuruudenhulluudesta tai itsesuojeluvaiston puutteesta. :D

        Onhan sitten hyvä, että joku keksi aikoinaan kynän. ;)


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        Vaikutan tarkoituksella kärttyisältä. En kuitenkaan tunne oloani yhtään kärttyisäksi, päinvastoin olen nauraa hekotellut tässä kirjoitellessa samalla. Tämä kärttyisyys on huumoria sekin, mulla on omituinen huumori. Mutta huomaan, että se joskus auttaa, kun hiukan "kärttyilee". :)

        Ikään kuin menisi paremmin sanoma perille.

        No, mitäs sä nyt sillain olet mahdoton ja hankala? Miten se ilmenee? Herätit uteliaisuuteni. Vähän haastavat ihmiset vetää puoleensa, johtuu mun suuruudenhulluudesta tai itsesuojeluvaiston puutteesta. :D

        Onhan sitten hyvä, että joku keksi aikoinaan kynän. ;)

        No hyvä ettei ole huono fiilis ja naurattaa, mikäs sen hauskempaa😊👍 Onko sullekkin joskus kysytty, et ootko kännissä, kun olet omissa fiiliksissäsi?😅😅🤕

        En osaa sanoa..irl kukaan ei ikinä lähesty, vaikka kiinnostus on kova. Jos ite lähestyn, niin se kyllä otetaan vastaan ihan positiivisesti ja kiinnostus jatkuu, muttei silti lähestytä, en oikein tajua tätä ite.

        Ehkä vaikutan arvaamattomalta ja se onkin totta. Joskus vedän hc-kilarit ja sekunnin päästä annan pusun. Energiaa riittää ja joskus se on synkkää ja raskasta.

        Lemmikki on kuuro, joten sen täytyy vaan aavistaa totuus emännästään...😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä ettei ole huono fiilis ja naurattaa, mikäs sen hauskempaa😊👍 Onko sullekkin joskus kysytty, et ootko kännissä, kun olet omissa fiiliksissäsi?😅😅🤕

        En osaa sanoa..irl kukaan ei ikinä lähesty, vaikka kiinnostus on kova. Jos ite lähestyn, niin se kyllä otetaan vastaan ihan positiivisesti ja kiinnostus jatkuu, muttei silti lähestytä, en oikein tajua tätä ite.

        Ehkä vaikutan arvaamattomalta ja se onkin totta. Joskus vedän hc-kilarit ja sekunnin päästä annan pusun. Energiaa riittää ja joskus se on synkkää ja raskasta.

        Lemmikki on kuuro, joten sen täytyy vaan aavistaa totuus emännästään...😀

        On kysytty, ei ole edes montaa päivää taaksepäin, kun kysyttiin. Ihan kun ei vois olla omalaatuinen selvinpäinkin. :P

        Et kai sä ole pelottavan näköinen? >:O

        Mistä nämä kilarit tulee? Ärtyvyys herkkä? :D

        Twiuh, kuurous saattaa siis olla jopa hyväksi. ;D


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        On kysytty, ei ole edes montaa päivää taaksepäin, kun kysyttiin. Ihan kun ei vois olla omalaatuinen selvinpäinkin. :P

        Et kai sä ole pelottavan näköinen? >:O

        Mistä nämä kilarit tulee? Ärtyvyys herkkä? :D

        Twiuh, kuurous saattaa siis olla jopa hyväksi. ;D

        Lol..mulla kans paras ystävä kysyi taisi olla viime viikolla...ei ees uskalla arvailla mitä vieraammat kelaa..se on kumma, miten kapea tajunta joillain on.

        En kai oo, joskus korkeintaan työvaatteissa epäsiistin näköinen, kaupoissakin joskus seuraillaan. Pitäis varmaan laittaa joku keltainen työliivi päälle, että tollot tajuaa mistä on kyse kun kesken päivää tai ennen iltapesua käy kaupassa. Muuten aika laitettu ja kalliimmat vetimet.

        Ja mistä kilarit?..jaa-a...☝

        Yleensä oon hiljaa tai hyvällä tuulella. 99,9%


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lol..mulla kans paras ystävä kysyi taisi olla viime viikolla...ei ees uskalla arvailla mitä vieraammat kelaa..se on kumma, miten kapea tajunta joillain on.

        En kai oo, joskus korkeintaan työvaatteissa epäsiistin näköinen, kaupoissakin joskus seuraillaan. Pitäis varmaan laittaa joku keltainen työliivi päälle, että tollot tajuaa mistä on kyse kun kesken päivää tai ennen iltapesua käy kaupassa. Muuten aika laitettu ja kalliimmat vetimet.

        Ja mistä kilarit?..jaa-a...☝

        Yleensä oon hiljaa tai hyvällä tuulella. 99,9%

        Säähän hauskalta persoonalta vaikutat, naurattaa ihan lukiessa. :D

        Näää, mitäpä väliä kun kuitenkin vaatteet päällä on. En ymmärrä mitä haittaa epäsiisteistä vaatteista kellekkään olis. Työvaatteet viellä, niin aika luonnollista että jotain sotkua on. Ei niistä pidä välittää, töllätköön. Mäkin vedän mennä kaikenlaisissa rytkyissä tukka pystyssä pitkin kyliä. Evvk jos jotakin häiritsee.

        Hiljaa kuulostaa hyvältä, kai sä kuitenkin puhua osaat? ;>


    • Anonyymi

      Tee huulipunalla sellainen tekohymy itselle, kuin Batman-elokuvien Jokerilla.

      • Anonyymi

        Tää oli paras👻


    • Anonyymi

      Toivon sinulle kaikkea hyvää, ja, anteeksi kaikki. 😞 en ole viisas tai fiksu, olen, uhri, elämän, väkinäisen, vain ja toivon sinulle hyvää ja mukavaa, muuta en osaa sanoa, tai toivoisin sanojani, sanovan, 😞

    • Anonyymi

      No iske vaikka joku viinamies niin sitten olet iloinen ja hymyilevä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2978
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1890
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1562
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1350
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1218
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      262
      1162
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      961
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      821
    Aihe