Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miten nopeasti esitellä uusi kumppani lapsille eron jälkeen

Anonyymi

Miten nopeasti olette esitelleet uuden kumppaninne lapsillenne eron jälkeen? Omasta erosta on puoli vuotta. Olen tuntenut naisen kolme kuukautta, joista kaksi kuukautta ollaan tapailtu ja nyt haluan esitellä hänet lapsilleni.

73

6580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommentoin tähän vielä lisää, että tuleva ex-vaimoni muutti siis pois yhteisestä kodistamme puoli vuotta sitten, mutta meidän avioero ei ole vielä virallinen.

    • Anonyymi

      Minä tuskin esittelen lapsilleni uutta rakastani ollenkaan. Hän ei ole esittelyesine.
      erosta aikaa 3 vuotta. Yhdessä ollaan oltu 2 vuotta.

      En myöskään anna lapsilleni vastuutonta aikuisen mallia.

      • Anonyymi

        Minusta sinä vaikutat epäkunnioittavalta uutta rakastaisi kohtaan, etkä näytä uskovan suhteeseenne. Olette kuitenkin kolme vuotta olleet jo yhdessä.


    • Anonyymi

      Riippuu vähän lasten iästä ja tietty lapsista itsestään. Ei ole olemassa mitään oikeaa ajankohtaa ja itse sinun luulisi parhaiten tuntevan omat lapsesi. Toisille lapsille tuo on isompi juttu ja toisille pienempi. Itse en esittelisi ketään omalleni, ennen kun itse olen varma missä mennään. Oma lapseni on hyvin avoin tyyppi ja kiintyy helposti joten haluan ehdottomasti suojella häntä kaikilta "kokeiluilta". Suht aikaisessa vaiheessa hänet voisi tavata osana isompaa porukkaa, mutta en mä hänelle kovin nopeasti ketään mitenkään erikseen esittelisi.

    • No vuoden odottaisin vähintään vuoden, mutta ei silloinkaan ole välttämättä vielä oikea aika.

      Minusta sinunkaan ei olisi vielä pitänyt ruveta vakavasti seurustelemaan

      • Anonyymi

        AP: Miksi ei, kun meidän olisi ollut hyvä erota jo vuosia sitten. En haikaile enää exän perään ja haluan itselleni elämänkumppanin. Tämä tapailemani nainen asuu toisella paikkakunnalla, joten siitäkin syystä on vähän "pakko" esitellä hänet lapsille, jos haluan häntä tavata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP: Miksi ei, kun meidän olisi ollut hyvä erota jo vuosia sitten. En haikaile enää exän perään ja haluan itselleni elämänkumppanin. Tämä tapailemani nainen asuu toisella paikkakunnalla, joten siitäkin syystä on vähän "pakko" esitellä hänet lapsille, jos haluan häntä tavata.

        En ymmärrä, miksi heti uuteen ”hirteen” etkö mitään oppinut edellisestä suhteesta.
        Eikö vapaus ja sinkkuus ollenkaan kivaa...pitäisit nyt hauskaa muutaman vuoden.


      • Anonyymi

        Hmm...Mieluimmin heti kun ovi on edellisen perästä sulkeutunut ettei lapsien hoitosuhteeseen tule pitempiä katkosia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, miksi heti uuteen ”hirteen” etkö mitään oppinut edellisestä suhteesta.
        Eikö vapaus ja sinkkuus ollenkaan kivaa...pitäisit nyt hauskaa muutaman vuoden.

        Miksi nähdä suhde hirtenä? Eiköhän ne pieleen menneet asiat saaneet suhteen loppumaan. Voisiko niistä ottaa opiksi. Itselle ainakin tietyt merkit miehessä olis jo selvä juttu, ei suhdetta. Pelkkä rakkaus ei oo kyllä mikään suhteen onnistumisen tae ja suurempaa rakkautta harvat kokee useasti. Kaikki sinkut ei välttämättä oo niin nauttimishaluisia, jos tuolla nyt viitataan baareilua, bailaamista, irtosuhteita ym. Suhteita on monenlaisia tapailusta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nähdä suhde hirtenä? Eiköhän ne pieleen menneet asiat saaneet suhteen loppumaan. Voisiko niistä ottaa opiksi. Itselle ainakin tietyt merkit miehessä olis jo selvä juttu, ei suhdetta. Pelkkä rakkaus ei oo kyllä mikään suhteen onnistumisen tae ja suurempaa rakkautta harvat kokee useasti. Kaikki sinkut ei välttämättä oo niin nauttimishaluisia, jos tuolla nyt viitataan baareilua, bailaamista, irtosuhteita ym. Suhteita on monenlaisia tapailusta lähtien.

        Uusperheet ihan perseestä.


    • Anonyymi

      Saman tien vaan.

      Lapset huomaavat, että kannatti vaihtaa ja homma menee mainiosti.

      Lapset ovat fiksuja ja huomaavat heti asian.

      • Anonyymi

        Just uusi äiti on rikkaus.


      • Anonyymi

        Kusista hommaa nuo uusioperheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kusista hommaa nuo uusioperheet.

        Osuvasti sanoit...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just uusi äiti on rikkaus.

        Niin ja uusi isä.


    • Anonyymi

      Lapset saattavat kokea uuden aikuisen uhkana “isämme ei huomioi meitä”. Tuo on viimeinen asia mitä he tarvisevat. Sinä aikana jonka jaat lastesi kanssa, keskittäydy vain heihin. Ohjaa, tue, kouluta, näytä omalla esimerkilläsi että te perheenä kuulutte yhteen, ilmanulkopuolisia huomion viejiä. Sinun osasi lastesi itsetunnon kehittäjänä on nyt tärkeämpää kuin koskaan.

      • Anonyymi

        Ei koe, minä kun läysin miehen niin jo samana iltana mentiin khänen lapsiaan katsomaan ja minä esittäydyin uutena äitipuolena. Ne kattoi kun h moilaset... ongelmat näkyvät heti ja sanoinkin miehelle, että sun lapset tarvii psykologia kun eivät kohtele minua äitinään.

        Eksä tuli sitten sinne ja huusi ja karjui mitä teen siellä. Sanoin että olen lapsiesi uusi äiti ja tulin katsomaan heidän kotiolojaan ja miten alan heitä kasvattamaan. Ongelmia oli miehen eksälläkin suhtautua minuun aikuismaisesti vaan alkoi heti räyhäämään.
        Kun lähdimme pois lapset huusi ett meille et tule enää koskaan. Noin ongelmaisia voi lapset olla kun saavat uuden äitipuolen joka aina ajattelee vain lasten prasta. Saas nähdä miten jatkossa, joko ovat hyväksyneet mut uudeksi äidiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koe, minä kun läysin miehen niin jo samana iltana mentiin khänen lapsiaan katsomaan ja minä esittäydyin uutena äitipuolena. Ne kattoi kun h moilaset... ongelmat näkyvät heti ja sanoinkin miehelle, että sun lapset tarvii psykologia kun eivät kohtele minua äitinään.

        Eksä tuli sitten sinne ja huusi ja karjui mitä teen siellä. Sanoin että olen lapsiesi uusi äiti ja tulin katsomaan heidän kotiolojaan ja miten alan heitä kasvattamaan. Ongelmia oli miehen eksälläkin suhtautua minuun aikuismaisesti vaan alkoi heti räyhäämään.
        Kun lähdimme pois lapset huusi ett meille et tule enää koskaan. Noin ongelmaisia voi lapset olla kun saavat uuden äitipuolen joka aina ajattelee vain lasten prasta. Saas nähdä miten jatkossa, joko ovat hyväksyneet mut uudeksi äidiksi.

        Et ole mikään äiti heille, ihan typerä ajatuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koe, minä kun läysin miehen niin jo samana iltana mentiin khänen lapsiaan katsomaan ja minä esittäydyin uutena äitipuolena. Ne kattoi kun h moilaset... ongelmat näkyvät heti ja sanoinkin miehelle, että sun lapset tarvii psykologia kun eivät kohtele minua äitinään.

        Eksä tuli sitten sinne ja huusi ja karjui mitä teen siellä. Sanoin että olen lapsiesi uusi äiti ja tulin katsomaan heidän kotiolojaan ja miten alan heitä kasvattamaan. Ongelmia oli miehen eksälläkin suhtautua minuun aikuismaisesti vaan alkoi heti räyhäämään.
        Kun lähdimme pois lapset huusi ett meille et tule enää koskaan. Noin ongelmaisia voi lapset olla kun saavat uuden äitipuolen joka aina ajattelee vain lasten prasta. Saas nähdä miten jatkossa, joko ovat hyväksyneet mut uudeksi äidiksi.

        Et ole heille äiti, etkä kasvata heitä. Se on isän homma ja tietysti oikean äidinkin. Itse sinä tarvitset psykologia.


    • Anonyymi

      HÄH?????? Mihin lapset tarvii ihmistä joka rikkoi heidän perheensä ja vei isän???? Mieti kuuleppas, miten kehtaisit mennä exän ja lasten eteen?
      Niin no eihän tuommonen ihminen tunee mitään häpöeetä eikä ongelmaa kun röykeesti vaan rikotaan toisten pehreet.

      Haluatko pilata lasten elämän kokonaan menemällä tunkeutumalla heidän elämään?

      Häpee jos ostaat,

      Viisa isä pitää sutturansa pois lastensa elämästä, jos ei ole viisa ei ole lapsiaan ansainnutkaan. Ihan kylmää kun ajattelee että menisit tukeutumaan lasten kotiin!!!! Miksi kehtaat
      Eikä riittänyt ettär ikoit heidän perheen, pitää vielä rikkoa lisää. Kyllä se mies unohtaa omat lapset nopeasti kun odotat rauhassa, tai riippuu kuin nopeesti työstät sitä että meis lapensa unohtaa.

      • Anonyymi

        Vei?? Olipa lapsellinen ajattelutapa. Ketään ei viedä, hehän ovat vain rakastuneet. Ajattele ihminen laajemmin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vei?? Olipa lapsellinen ajattelutapa. Ketään ei viedä, hehän ovat vain rakastuneet. Ajattele ihminen laajemmin :D

        Höpsis, ei ole, mies vaan etsii sulostuttajaa kun elämä kolhii. Nainen tietysti luulee että mies on rakastunut häneen, muttei ole. Ja ythtyy tuhlaamaan miehen rahoja ja sotkemaan kaikki perhe ja sukukuviot. Näin se aina menee. Lapsia eukko ei sääli senkun kiusataan ja haukutaan jos mies tuo lapset näytille kuin lehmät.

        Toivottavasti ei tuo, lapset ei travi sutturoita elämäänsä, jos mies on isä hän suojelee lapsensa sutturoiltaan, jos tuo sutturoiden haukuttavaksi silloin ei ole isä vaan mies jonka sietää jättääkin elämästään.


      • Anonyymi

        HÄH?????? Mihin lapset tarvii ihmistä joka rikkoi heidän perheensä ja vei äidin??Mieti kuuleppas, miten kehtaisit mennä exän ja lasten eteen?
        Niin no eihän tuommonen ihminen tunee mitään häpöeetä eikä ongelmaa kun röykeesti vaan rikotaan toisten pehreet.

        Haluatko pilata lasten elämän kokonaan menemällä tunkeutumalla heidän elämään?

        Häpee jos ostaat,

        Viisa äiti pitää häntähessunsa pois lastensa elämästä, jos ei ole viisa ei ole lapsiaan ansainnutkaan. Ihan kylmää kun ajattelee että menisit tukeutumaan lasten kotiin!!!! Miksi kehtaat
        Eikä riittänyt ettär rikoit heidän perheen, pitää vielä rikkoa lisää. Kyllä se nainen unohtaa omat lapset nopeasti kun odotat rauhassa, tai riippuu kuin nopeesti työstät sitä että nainen lapensa unohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, ei ole, mies vaan etsii sulostuttajaa kun elämä kolhii. Nainen tietysti luulee että mies on rakastunut häneen, muttei ole. Ja ythtyy tuhlaamaan miehen rahoja ja sotkemaan kaikki perhe ja sukukuviot. Näin se aina menee. Lapsia eukko ei sääli senkun kiusataan ja haukutaan jos mies tuo lapset näytille kuin lehmät.

        Toivottavasti ei tuo, lapset ei travi sutturoita elämäänsä, jos mies on isä hän suojelee lapsensa sutturoiltaan, jos tuo sutturoiden haukuttavaksi silloin ei ole isä vaan mies jonka sietää jättääkin elämästään.

        Höpsis, ei ole, nainen vaan etsii rakastajaa, kun elämä kolhii. Nainen tietysti luulee että mies on rakastunut häneen, muttei ole. Ja ryhtyy tuhlaamaan naisen rahoja ja sotkemaan kaikki perhe ja sukukuviot. Näin se aina menee. Lapsia ukko ei sääli senkun kiusataan ja haukutaan jos nainen tuo lapset näytille kuin lehmät.

        Toivottavasti ei tuo, lapset ei tarvi häntäheikkejä elämäänsä, jos nainen on äiti hän suojelee lapsensa miekkosiltaan , jos tuo häntäheikit haukuttavaksi silloin ei ole äiti vaan nainen on jonka sietää jättääkin elämästään.


      • Anonyymi

        Sulla on lääkitys nyt vähän pielessä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, ei ole, mies vaan etsii sulostuttajaa kun elämä kolhii. Nainen tietysti luulee että mies on rakastunut häneen, muttei ole. Ja ythtyy tuhlaamaan miehen rahoja ja sotkemaan kaikki perhe ja sukukuviot. Näin se aina menee. Lapsia eukko ei sääli senkun kiusataan ja haukutaan jos mies tuo lapset näytille kuin lehmät.

        Toivottavasti ei tuo, lapset ei travi sutturoita elämäänsä, jos mies on isä hän suojelee lapsensa sutturoiltaan, jos tuo sutturoiden haukuttavaksi silloin ei ole isä vaan mies jonka sietää jättääkin elämästään.

        Höpsis, ei ole, nainen vaan etsii rahastajaa, kun elämä kolhii. Mies tietysti luulee että nainen on rakastunut häneen, muttei ole. Ja ryhtyy tuhlaamaan naisen rahoja ja sotkemaan kaikki perhe ja sukukuviot. Näin se aina menee. Lapsia ukko ei sääli senkun kiusataan ja haukutaan jos nainen tuo lapset näytille kuin kissat.

        Toivottavasti ei tuo, lapset ei tarvi häntäheikkejä elämäänsä, jos nainen on äiti hän suojelee lapsensa häntähessulta, jos tuo miekkoset haukuttavaksi silloin ei ole äiti vaan nainen jonka sietää jättääkin elämästään.


    • Anonyymi

      Puoli vuotta erosta ja esitellä uusi seurustelukumppani on aika lyhyt aika. 3kk tapailu on myös, sinuna odottelisin vielä, Ylipäätään katso vakavoituuko uusi suhde. Mutta tämä on minun mielipiteeni, sinä teet miltä lopulta sinusta parhaalta tuntuu. Mutta kiirehdit turhaan minusta.

    • Anonyymi

      No musta vaan tuntuu että tässä jutussa on sitä jotain. Ja ei me oikein välimatkan takia voida muuten tutustua kuin että kutsun hänet kotiini ja esittelen lapsilleni. Olen syvästi ihastunut tähän naiseen.

      Ap

      • Anonyymi

        Ei Jestas, pidä nyt lapset erossa naisesta, et voi vielä tietää mitään hänen oikeasta luonteestaan. Järki ei toimi jos on ihastunut, anna ajan kulua hyvä mies.


      • Anonyymi

        Sinusta saattaa tuntua aivan miltä vain. Se on normaalia.
        Pidä nyt järki kädessä. Alapäällä ajattelu ei ole kaikista älykkäintä tässä vaiheessa.

        Jos uusi ystäväsi on ajattelevainen ja täysijärkinen nainen, hän ei hyväksyisi kutsuasi kotiisi kuitenkaan. Hän tietää että hän ei kenties voisi/haluaisi/kykenisi toimimaan tarpeeksi hyvänä esikuvana lapsillesi. Tuokin on täysin normaalia ja hyväksyttävää.

        Jos nyt hätikoit ja raahaat naisen lastesi tavattavaksi, he aivan varmasti tuntevat olonsa uhatuiksi. Varsinkin jos tuo nainen viettää aikaansa kodissanne yli päivän / pari.

        Jäitä hatuun , hyvä mies.
        Huomaat toimivasi oikein laittaessasi lapset ( niin kauan kuin he laillisesti ovat sinusta riippuvaisia) kaiken muun edelle.

        Miksi vääntäisit rautalangasta aivan tarpeetonta epäsopua ja harmia perheeseesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta saattaa tuntua aivan miltä vain. Se on normaalia.
        Pidä nyt järki kädessä. Alapäällä ajattelu ei ole kaikista älykkäintä tässä vaiheessa.

        Jos uusi ystäväsi on ajattelevainen ja täysijärkinen nainen, hän ei hyväksyisi kutsuasi kotiisi kuitenkaan. Hän tietää että hän ei kenties voisi/haluaisi/kykenisi toimimaan tarpeeksi hyvänä esikuvana lapsillesi. Tuokin on täysin normaalia ja hyväksyttävää.

        Jos nyt hätikoit ja raahaat naisen lastesi tavattavaksi, he aivan varmasti tuntevat olonsa uhatuiksi. Varsinkin jos tuo nainen viettää aikaansa kodissanne yli päivän / pari.

        Jäitä hatuun , hyvä mies.
        Huomaat toimivasi oikein laittaessasi lapset ( niin kauan kuin he laillisesti ovat sinusta riippuvaisia) kaiken muun edelle.

        Miksi vääntäisit rautalangasta aivan tarpeetonta epäsopua ja harmia perheeseesi?

        Ajatellaan kyllä tästä asiasta samalla tavalla eli nainenkin haluaa tulla mun kotiin ja nähdä lapset. Tosin taidan esitellä naisen ensin vanhemmille lapsille eli yläkoulu ja amis ikäisille. Sitä nuoremmille en vielä esittelisi. Ei näitä juttuja voi järjellä ajatella, en ainakaan itse pysty siihen. Ihastus on niin vahva ja tunne siitä, että tämä on se juttu ja nainen.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatellaan kyllä tästä asiasta samalla tavalla eli nainenkin haluaa tulla mun kotiin ja nähdä lapset. Tosin taidan esitellä naisen ensin vanhemmille lapsille eli yläkoulu ja amis ikäisille. Sitä nuoremmille en vielä esittelisi. Ei näitä juttuja voi järjellä ajatella, en ainakaan itse pysty siihen. Ihastus on niin vahva ja tunne siitä, että tämä on se juttu ja nainen.

        Ap

        Oisko sellanen mitään, että pienemmille lapsille tulisi käymään isän ystävänä? Isommille varmasti ihan ok. Voihan sitä sanoa, että tässä tutustutaan ja otetaan rauhassa. Itse olen aikanaan eronnut 4 lapsen isästä, ja lapsia ei toki kannata ihan kehen vaan tutustuttaa, mut ensin voi ehkä tosiaan pienempien kohdalla mennä sillee, et nainen kuvioihin isän ystävänä.. sit kun alkaa näkemään, mihin suuntaan menee ja miten kaikki tulevat toimeen, niin voisi sitten kertoa, että taidettiin tässä ihastua ja olla yhdessä :)


      • Anonyymi

        Minä esittelin tulevan vainoni lapsille 6kk erosta ja sitten käytännössä muutettiin yhteen. Olin siis yh-isä.

        Etäisyys oli myös syy, että olisi ollut hankalaa panttailla. Tiedän tilanteen.

        Täällä meni hyvin ja ollaan asuttu vuosia yhdessä mukuloiden kanssa ja päädyttiin naimisiin.


    • Anonyymi

      En pitäisi asian suhteen mitään kiirettä.

      Ex-vaimoni lähti toisen miehen matkaan ja jätti lapset minulle. Puolen vuoden kuluttua aloitin suhteen, mutta alusta alkaen minulle oli selvää, etten esittelisi uutta kumppania sellaisena ennen kuin suhde olisi vakaa ja koeteltu (ja olisin itsekin varma, ettei kyse ollut laastarista). Aikaraja, jota ajattelin oli 6-12 kk. Tämä osoittautui hyväksi ajatukseksi, kun kuvio kävi toimimattomaksi neljän kuukauden kohdalla. (Hän mm. suhtautui lapsiin hairahduksenani, eikä osannut edes moikata heitä tavatessaan vaan katseli seinille.)

    • Anonyymi

      Lapsia ei pidä sotkea sutturoiden elämään. Lapsille on julma järkytys jo kun suttura vei heidän isän ja aiheutti sen että isä vihaa lapsiaan.

      Miksi suttura haluaa kiusata toisia? Onko isketty mies hänen ensimäinen mies, ja nyt haluaa ett mies istuu sisällä aamusta ilmaan eikä näe ketään?
      Sutturat rikkoo peheitä ja sitten kiusaavat miehen lapsia jaeksää ja pakottavat miehenkin elämään erakkona kotona.

      Miski tälläinen salitaan?

      • Anonyymi

        Lapsia ei pidä sotkea häntäheikkien elämään. Lapsille on julma järkytys jo kun häntähessu vei heidän äitin ja aiheutti sen että äiti vihaa lapsiaan.

        Miksi häntähessu haluaa kiusata toisia? Onko isketty nainen hänen ensimäinen nainen , ja nyt haluaa että nainen istuu sisällä aamusta ilmaan eikä näe ketään?
        Häntäheikit rikkoo peheitä ja sitten kiusaavat naisen lapsia jaeksää ja pakottavat naisenkin elämään erakkona kotona.

        Miski tälläinen sallitaan?


    • Anonyymi

      Mies usein katuu katkerasti kun mitätöi vaimoaan ja etsii ns.paremman. Katumus tulee myöhemmin, kun arki palaa uuteenkin suhteeseen. Alkaa v....ttaa todella!

    • Anonyymi

      Vasemmistolainen vaalikarja uskoo johtajiaan jotka tarjoavat heille leipää ja sirkushuveja. Kulttuurimarxismi on myös heidän keksintönsä kuten myös järjetön feminismi.
      itkevät miehet ovat kulttuurimarxistien keksintö. Neuvostoliiton piti pehmittää kovat Suomalaiset taistelijat ja Suomeen ja muualle maailmaan tuotiin ajatusmaailmaa itkevistä miehistä...siis nössöistä joista ei ole aseisiin. Paljon muutakin hapatusta on tuotu Vasemmiston kautta ja tuodaan edelleen Kommunistisen vallankumoumuksen edistämiseksi. Vasemmisto hommaa vaikka puolison jyrymiehelle pehmittämään tämän käytöksellään ja huumeiden avulla. Kun partneri on saanut miehestä itkevän kotipiian hän jättää ja suhteen aikana käy panettamassa itseään jonkun jyrymiehen kanssa jonka kanssa tähtää samaan lopputulokseen kuin aiemman miehen kanssa. Näin koetetaan saada lujamieliset miehet kaadettua Suomessakin. Kun ja, jos Venäjä hyökkää moderni mies itkee sitten vain tiskiharja kädessä keittiössään ja miettii, että ei voi lähteä. Ehkä hurjimmillaan ajattelee ottaisiko muija kiväärin käteensä. Tällaiseksi mies koetetaan heidän taholtaan muutta mikäli tämä ei suostu lähtemään kommunsitiseen liikkeeseen. Varokaa vasurinaisia heisät ei tule muutakuin sanomista.

      Toinen keino on pakkolääkitys. THL organisaation sisällä on vanhoja Taistolaisia päättämässä psyykelääkitys määäräyksistä näille inisijöiksi ja psykoosiin ajetuille kansalaisille jotta heidät saadaan pidettyä itkevinä rätteinä.

      • Anonyymi

        Sinulla näkyy unohtuneen se lääkitys kokonaan...


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. 3 vuotta sitten erottu, en ole viitsinyt ketään siinä roolissa esitellä kun tiedä onko se rooli pysyvä.

      Hiukan myötähäpeällä kuuntelen milloin minkäkin isäpuoliehdokkaan nimen toisaalta 🙈

      Älä hätäile asian kanssa.

      • Anonyymi

        Toisaalta kyllä haluan perään jatkaa että älä myöskään himmaa mimmin kanssa. Jo on vaikea yhtälö, mutta elämä on.


    • Anonyymi

      Esittely ekan vaakamambon jälkeen.

    • Anonyymi

      Ei voi olla totta . Et tunne friidua syvemmin ja ajatteilit kersasi tuoda esille .

    • Anonyymi

      Jos lapset jo aikuisia ja asuvat omillaan, niin vaikka heti.

      Pienet lapset ja koululaiset eivät toivu erosta muutamassa kuukaudessa eivätkä ole valmiita tutustumaan äidin tai isän uuteen.

      Vähintään vuosi, ehkä pari menee, että lapsi on halukas ja valmis jakamaan vanhemman ventovieraan ihmisen kanssa.

      Vanhemmat kuvittelevat, että kun ovat itse valmiita, niin lapsetkin ovat. Eivät ole, lapsen koko maailma on mullistunut, ilman omaa syytä, joten vanhemnat huolehtikoot ensisijaisesti lapsen tarpeista!

    • Anonyymi

      Se pitää esitellä heti aamulla kun olet sen yöllä baarista kotiin rahjannut ja jos pärjää muksujen kanssa ja hakkaa sinua niin olet löytänyt jotain IHANAA!!

    • Anonyymi

      Voi hauskuutta😘parasta on, kun muksut ovat aikuisia ja omillaan. Eipä tarvitse kenenkään siunauksia aikuisten suhteelle👌

    • Anonyymi

      Tämä ei ole suora vastaus, mutta liittyy asiaan. Näin ikä- ja leskimiehenä löysin suhteen eronneen naisen kanssa. Nuorena miehenä yritin tehdä hyvän vaikutuksen naisystävän vanhempiin. Nykyään yritän tehdä hyvän vaikutuksen naisystävän lapsiin.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, että älä unta näe. Mitä se nainenkin kuvittelee?

    • Anonyymi

      8v meni

    • Anonyymi

      Martina Aitolehti on esitellyt jo kolme uutta "rakasta" (taulurosvo, palopoika, lätkäjätkä) lapsilleen reilu vuosi sitten tapahtuneen avoeronsa jälkeen ja ollut lapset mukana uuden "rakkaan" (2 kpl) kera ilmaislomalla Järvi-Sydämen mökilläkin. Tämä leijonaemo... 😝

      • Anonyymi

        Taas se alako! Lopeta jo!


    • Anonyymi

      Aikaisintaan vuoden jälkeen. En sotkisi lapsien päätä heti,3kk on hirveän lyhyt aika jolloin ei vielä tunne toista yhtään.

    • Anonyymi

      Kumpa ajattelisit lapsiasi, vaikka kuinka tuntuisi hyvältä uusi kumppani /tapailutyyppi niin pidä järki päässä,3kk on tosi lyhyt aika. Ihan oikeasti. Mieti miltä lapsista tuntuu ja jos tämä suhde ei toimi niin sitten tulee taas uusi ja lapset taas sekaisin. Kun esittelet uuden 3kk jälkeen. Myöskin liian lyhyt aika muutenkin eron jälkeen,mutta ei kaikki osaa olla yksin,harmi. Varsinkaan jos ero ei ole astunut voimaan. Miksi on niin vaikea olla yksin ? Eihän tuossa ajassa ole mitään asioita ehtinyt käsitellä.

    • Anonyymi

      Mahdollisimman äkkiä ettei tule avioeroahdistusta lapsille ja oppivat mikä on aviokumppani.

    • Anonyymi

      ...nooh, ex-rouva esitteli lapsilleen uuden miehen jo 2kk ennen eroa😅🤣😂

    • Anonyymi

      Kyllä minusta viikonlopun yli kannattaa odottaa jos vaikka perjantaina eroa niin ei ennen maanantaita joku häpy sentään..

      • Anonyymi

        Minä esittelin rakkaani jo ennen eroa lapsilleni jotka sillon teini-ikäisiä, toinen poikani suuttui mulle, ja meni äitinsä puolelle, toinen hyväksyi heti uuden naiseni.
        Eroa en ehtinyt hakemaan vaan exä kuuli mitä olin tehnyt ja haki heti eron.


    • Anonyymi

      Minun erosta ( pitkä 25 v. avioliitto ) pian kuusi vuotta josta noin 4 vuotta olen seurustellut uuden naisen kanssa. Aikuiset lapset nähneet hänet kahdesti eivätkä ole erityisemmin ihastuneet häneen. Tapasivat ensimmäisen kerran, kun olimme olleet yhdessä noin 1,5 vuotta. Jokainen toimii omalla tavallaan.

    • Anonyymi

      Faija lähti 90-luvun alussa enkä tiedä olisinko vielä valmis ottamaan uutta isäpuolta.

    • Anonyymi

      Oletpa saanut käsittämättömän tympeitä vastauksia koko ketjun täydeltä. Kävi mielessä johtuisiko siitä, että olet ilmeisesti mies, ja uuden naisen esittelemässä. Ja naisethan näihin vastaavat (itsekin olen).

      Mielestäni jo se, että pohdit asiaa, kertoo kyllä sinun ajattelevan lastesi kannalta. Kukaan ulkopuolinen sinua ja lapsiasi tuntematta ei voi todeta, milloin olisi sopivin aika. Itse tiedät varmasti paremmin. Oletko jo kertonut lapsillesi uudesta naisystävästä? Onko heillä (kenties salaisia) toiveita sinun ja äidin yhteenpalaamisesta? Voisitteko keskustella lasten kanssa alustavasti siitä, mitä he ajattelevat asiasta. Osaisitko lempeästi kertoa, että ette tule enää äidin kanssa palaamaan yhteen, vaan esimerkiksi olette jatkossa ystäviä (tässä voi tarvittaessa vähän huijata :)). Lapsilta voisi iästä riippuen myös suoraan kysyä, miltä ajatus heistä tuntuu, ja keskustelun perusteella kuulostella, ovatko valmiita tapaamaan. Yksi saattaa hyvinkin olla, toinen välttämättä ei.
      Itse kysyisin myös lasten äidin mielipidettä asiaan.
      Ja tapaamiset alussa hyvä tehdä lasten ehdoilla hitaasti aloittaen ja edeten, lapsia kuulostellen. Kaikenlaisiin tunteisiin kannattaa varautua ja antaa niiden ajan kanssa tulla. Hyvin se menee!

    • Anonyymi

      Kannattaa nainen sit pestä ja meikata, ennen ko sen vie näytettäväksi.

    • Anonyymi

      Pitää olla koko ajan kaksi vaimoa, niin toisen lähtö ei tunnu lapsista miltään.

    • Anonyymi

      Panttasin uuden naisen esittelyä aikuisille lapsille pitkään, koska uusi suhde on ollut epävakaa on / off suhde. Vihdoin kuin esittelin, arvosteli tämä uusi naiseni lapsiani kovin sanoin. Lapset käyttäytyivät kyllä fiksusti ja hyvän etiketin mukaan. Lapseni saavat olla minulla elämässä, mutta parempi kun eivät näy näin tulkitsen häntä rivien välistä. Omia lapsiaan uusi naiseni palvoo kyllä minkä ehtii. Hieman miettinyt lopettavani suhteen, kun ei toimi ja mikäli ei lapsiani hyväksy niin ei sekään hyvältä tunnu.

    • Anonyymi

      Jokaisen erotilanne on erilainen. Itse kun aikoinaaan erosin lapsieni äidistä niin uudella naisystävälläni ei ollut omia lapsia. Olisin halunnut lapset esitellä jo aikaisemmin naiselleni mutta hän koko ajan piti jarrua päällä ja sanoi ettei halua tulla väliin sotkemaan kun lapsilla on jo äiti. Kerroin kyllä lapsille pian eron jälkeen että isällä on nyt uusi ystävä ja isä on onnellinen. Asuimme silloin vielä omissa asunnoissamme. Vanhempi lapsista sitten kysyi kerran että voisiko hän nähdä sinun uuden ystävän ? Huomasin, että tilanne jännitti kaikkia osapuolia mutta kaikki meni ihan hyvin. Tuosta ensikohtaamisesta meni vielä pitkä aika ennenkuin saman katon alle päädyttiin kaikki asumaan ja naimisiin mentiin.

    • Anonyymi

      Okei, erosin ja lötýsin nopeasti uuden, tosin hommasta ei tullut mitään, nainen nukkui koiransa kanssa samassa sängyssä ja koira kuulemma saa olla viressään ja jos ei sovi niin se siitä.
      se on nyky aikaa..

    • Anonyymi

      Meidän teinit reagoivat hyvin pahasti, kun teinit olivat nähneet minut uuden mieheni kanssa reilu kk erosta. Asia kävi ilmo vasta parin vuoden päästä , kun kertoivat etteivät voi antaa sitä anteeksi. Tapahtumasta aikaa jo 10v. Tiedä sitten johtuuko tästä, mutta kummatkin vaihtavat kumppaneitaan nykyään kuin sukkiaan 🙄

    • Anonyymi

      Mitä tapahtui sille fraasille "kunnes kuolema meidät erottaa"? Iskikö "minä-minä"-asenne? Mitä varten suomalaiset ylipäätään menevät naimisiin, kun lähes kaikki liitot kuitenkin päättyvät eroon aiheuttaen surua ja mielipahaa lapsille?
      Mutta asiaan. Eikö ne parisuhteet ole aikuisten asioita? Lapsilta ei tarvitse kysyä lupaa. Itse en missään tapauksessa kysyisi. Kyllä sitten aikanaan näkevät, että tuommoisen kanssako se nyt luuhaa. Ja eroonhan se uusikin suhde kuitenkin johtaa ennemmin tai myöhemmin.

      • Anonyymi

        Aina on joku joka mielensä pahoittaa. Aina eikä pettymyksiltä voi välttyä eikä siihen tulisi pyrkiäkkään. Siihen voikin sitten itse vaikuttaa miten mielipahansa käsittelee ja jos riittää ymmärrystä käsitellä se rakentavasti niin selviää voittajana mennen tullen.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Miksi syöksyä heti uuteen suhteeseen? Eikö olisi hyvä tasata tilejä?
      Tyhmä se nainenkin on kun heti hyppää eronneen miehen matkaan. Pelkäät vaan olla yksin ja jos vaikka et kelpaisikkaan kellekkään?
      Oletko niitä Tinderin kiiltokuvapoikia?

      • Anonyymi

        Eksyin tänne keskustelupalstoille ja huomasin, että vanhaan ketjuuni oli vastattu. Emme siis ole enää tuon naisen kanssa yhdessä, erosimme nyt toukokuussa. Ei ehkä olisi kannattanut syöksyä uuteen suhteeseen liian nopeasti, vaikka suhde ei siihen kaatunutkaan. Olimme liian erilaisia luonteiltamme ja välimatkaakin oli. Sen myönnän, että en osaa olla yksin. Mulla on nyt jo uusi nainen, jonka tapasin pari viikkoa eron jälkeen. Siitä asti ollaan seurusteltu tiiviisti.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyin tänne keskustelupalstoille ja huomasin, että vanhaan ketjuuni oli vastattu. Emme siis ole enää tuon naisen kanssa yhdessä, erosimme nyt toukokuussa. Ei ehkä olisi kannattanut syöksyä uuteen suhteeseen liian nopeasti, vaikka suhde ei siihen kaatunutkaan. Olimme liian erilaisia luonteiltamme ja välimatkaakin oli. Sen myönnän, että en osaa olla yksin. Mulla on nyt jo uusi nainen, jonka tapasin pari viikkoa eron jälkeen. Siitä asti ollaan seurusteltu tiiviisti.

        AP

        Tulee vaan mieleen se, että kun et osaa olla yksin niin heti otetaan ensimmäinen vastaantulija joka on vähänkin mukava ja jolta saa s*ksiä. Sen kummemmin miettimättä että onkohan tästä pidempiaikaiseen suhteeseen. Ja sitten taas vuoden päästä erotaan... tiiätköhän itsekään, millaisen naisen haluat ja millaisen parisuhteen? Kannattais kuitenkin rauhassa katella ja tapailla naisia eikä heti syöksyä uuteen suhteeseen kun vaan vähänkin sopiva osuu kohdalle.


    • Anonyymi

      Kannattas vetää lapaan ensin jotakin pari vuotta, ja sitten mennä mummotunneliin kokeileen josko homma rokkaa.

    • Anonyymi

      Ei ketään kiinnosta sun muikkelit.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2228
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1926
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      74
      1625
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1492
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1393
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1311
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe