Mies ilmoittaa laittavansa smokin ensitreffeille, mitä teet?

Huhhuh, on täällä niin kova meno että oli pakko rekisteröityä! Siis voi perse miten paljon täällä on kaikkea kaikesta! Ja perseestä kyse tässäkin:

Pukeudun aina siististi ja menneisyydessä on käynyt flaksi nuhjuisellakin olemuksella kalja kourassa mutta nyt ovat toiset ajat... On kuitenkin vain loppuelämästä kyse ei sen suuremmasta, siispä keksin yhden tavan erottua valtaosasta piereskelijöitä:
Mitä naisena ajattelet siitä että kun aletaan sopia ensitreffejä, mies sanoo haluavansa pukeutua smokkiin, hot or not? Ajattelisitko ehkä että Tämä mies on Se mies joka jaksaa nähdä vaivaa takiasi ja alkaisit suunnitella jotain kivaa puettavaa? Vai olisiko tällainen yllättäen pyytämättä vähän outoa ja epätavallista, vähän liikaa? Meitä on tietty moneen junaan mutta mä tykkään puvuista ja naisista (helvetti vieköön iltapuvuissa) enkä tarvitse kuin sen yhden joka minua varten laittautuu.

1

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse itselleni vastaten: Kun kirjoittaa asioita ylös ja aikaa kuluu 24-48h, vastaus tulee kuin itsestään. Ajan tuhlausta on kaikki mikä ei varmuudella edistä tavoitteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8983
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6830
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      66
      6595
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5531
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5133
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3561
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3395
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3152
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2936
    Aihe