💋☕🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹Rakas ludem, ikuisesti olen uskollinen sinulle. Ja sinä olet minun rakkaus, eikä Kaisa, tai muutkaan naiset kiinnosta minua ollenkaan. Saanko anteeksi sinulta, kun tahallaan sanoin että haluan Kaisan. Minun tarkoitus oli tehdä sinut mustasukkainen ja tarkoituksena pidin puhelimen päällä jotta kuulet kun juttelen jonkun kaverin kanssa kuinka paljon kiinnostunut olen jostai kaisasta. Mutta totuus on se että sinut minä haluan ja sinua minä haluan ja sinua minä ikävöin ja rakastan. Tiedän että tein todella väärin sinua kohtaan mutta haluan että tiedät että en ikinä pettäisi sinua. Rakastan sinua enemmän kuin osaan edes sanoin kuvata ja aina tulen olemaan sinun puolella kaikessa ja koskaan en käänny sinua vastaan missään tilanteessa.
Hyvää huomenta rakas vaimo
41
206
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko minä anteeksi sinulta rakas vaimoni. Ikinä en oikeesti pettäisi sinua kenenkään kanssa. Niin hyvää ihmistä ei olekaan että antaisin kenenkään tulla meidän väliin millään tavalla. Eikä mitään sellaista asiaa tai tilannetta ole, että antaisin vaikuttaa meidän väleihin ja ennen kaikkea haluan että tiedät että ikinä ei tule sitä päivää että suostun erota sinusta. Mä lupaan tehdä kaikkeni ettet jätä minua ja yritän oikeasti muuttuu etten ole niin mustasukkainen sinusta koko ajan ja toivottavasti ymmärrät että teen oikeasti parhaani että sinun ei tarvitse ahdistua tai säikähtää minun mustasukkaisuutta. Minä en ikinä tekisi mitään mikä vahingoittaa sinua millään tavalla vaikka kuinka tunnelmissa kirjoitan uhkailua nii ne ovat vain sen mustasukkaisuus tunteen aiheuttamat ajatuksia sillä hetkellä kun tunnen voimakkaasti mustasukkaisuutta mutta ikinä en ole sinua satuttanut enkä koskaan aio kohdistaa sinuun väkivaltaa. Rakastan sinua ihan oikeasti
- Anonyymi
Rakkaus, sano mulle että et ole vihainen minulle kun mulla on sinua ikävä ja olen oikeasti pahoillani että kiusasin sinua, että olisin kiinnostunut muka ksisasta. On sanomattakin selvää että en ole menossa Kaisan kanssa saunaa ikinä niin saanko minä anteeksi sinulta,. Minä en kestä jos jätät minut 😭😭😭😭😭
Rakkaudella sinun ikioma rakkaus takiainen ja ikuisesti olen vain ludemin ja uskollinen vain sinulle rakkaus ludem 🌹🌹🌹💋💋💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💗💗💗💗💗💗💗💖💖💖💖💖💖💖💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝- Anonyymi
Saat anteeksi enkä ole ollut mustasukkainen koska jos minun jostain pitäisi olla mustasukkainen niin ihan kuule omasta miehestäni. Mutta hänpä on ollut mitä parhain mies ja häntä minä rakastan.
Kun avioliitto solmitaan niin siinä kuuluu olla ikuisesti. Ja hänen rinnallaan tahdon olla koska hän on luotettava turvallinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat anteeksi enkä ole ollut mustasukkainen koska jos minun jostain pitäisi olla mustasukkainen niin ihan kuule omasta miehestäni. Mutta hänpä on ollut mitä parhain mies ja häntä minä rakastan.
Kun avioliitto solmitaan niin siinä kuuluu olla ikuisesti. Ja hänen rinnallaan tahdon olla koska hän on luotettava turvallinen.Ja kukas se mies on ja nyt ludem ei mitää mahdollista selvitä hengissä kenenkään ja nyt voit olla varma että nussin Kaisan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas se mies on ja nyt ludem ei mitää mahdollista selvitä hengissä kenenkään ja nyt voit olla varma että nussin Kaisan kanssa
Olet vapaa tekemään mitä tahdot niin kun aina olet ollut.
Minä olen hänen kanssaan jonka kanssa minun kuuluu olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hänen kanssaan jonka kanssa minun kuuluu olla.Huora sinä olet koko ajan estänyt minun tekemkset ja nyt kun Tollein sanot nii mä todellakin aion olla Kaisan ja muiden kanssa ja nyt huora kerro miksi sinä olet saanut tämän idean että oot jonku muun kanssa kun tiedät että et ikinä saa nussii kenenkään kanssa ikinä ja nyt mä oon ihan kaikkien kanssa ja sinä olet ikuisesti uskollinen minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora sinä olet koko ajan estänyt minun tekemkset ja nyt kun Tollein sanot nii mä todellakin aion olla Kaisan ja muiden kanssa ja nyt huora kerro miksi sinä olet saanut tämän idean että oot jonku muun kanssa kun tiedät että et ikinä saa nussii kenenkään kanssa ikinä ja nyt mä oon ihan kaikkien kanssa ja sinä olet ikuisesti uskollinen minulle
En ole sellainen mitä väität. En ole estänyt sinua elämästä miten tahdot. Minä olen uskollinen hänelle jolle minun kuuluu olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sellainen mitä väität. En ole estänyt sinua elämästä miten tahdot. Minä olen uskollinen hänelle jolle minun kuuluu olla.
Minulle oot ikuisesti uskollisesti ja minä olen nyt muille uskollisesti mutta en ikinä sinulle huora ja kyllä sun exän kanssa aion jutella ja järjestän oikein kunnon bileet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kukas se mies on ja nyt ludem ei mitää mahdollista selvitä hengissä kenenkään ja nyt voit olla varma että nussin Kaisan kanssa
Mielikuvitus mies, heh heh......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora sinä olet koko ajan estänyt minun tekemkset ja nyt kun Tollein sanot nii mä todellakin aion olla Kaisan ja muiden kanssa ja nyt huora kerro miksi sinä olet saanut tämän idean että oot jonku muun kanssa kun tiedät että et ikinä saa nussii kenenkään kanssa ikinä ja nyt mä oon ihan kaikkien kanssa ja sinä olet ikuisesti uskollinen minulle
Kokeilin miten reagoit. Heti aloit taas muita himoitsemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeilin miten reagoit. Heti aloit taas muita himoitsemaan.
Älä yhtää mitää yritä, kun tiedät kuinka paljon olen tehny itseni kanssa töitä siinä etten olis nii mustasukkainen sinusta koko ajan ja vain sinun takia olen yrittänyt hillitä minun mustasukkaisuus tunnetta jotta et säikähdä tai ahdistu nii sinä tahallisesti teet jotai tollasta testausta kun tiedät kuinka muutenki mun mielikuvitus on vilkas ja todella ahdistunut kun joka sekunti saan pelätä että annat pillua jollekin muulle kuin minulle nii ei ollu kiva tollanen temppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yhtää mitää yritä, kun tiedät kuinka paljon olen tehny itseni kanssa töitä siinä etten olis nii mustasukkainen sinusta koko ajan ja vain sinun takia olen yrittänyt hillitä minun mustasukkaisuus tunnetta jotta et säikähdä tai ahdistu nii sinä tahallisesti teet jotai tollasta testausta kun tiedät kuinka muutenki mun mielikuvitus on vilkas ja todella ahdistunut kun joka sekunti saan pelätä että annat pillua jollekin muulle kuin minulle nii ei ollu kiva tollanen temppu
Minun ja mieheni kamari asiat ei sulle vieras ihminen kuulu että pidä huoli omasta elämästäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle oot ikuisesti uskollisesti ja minä olen nyt muille uskollisesti mutta en ikinä sinulle huora ja kyllä sun exän kanssa aion jutella ja järjestän oikein kunnon bileet
Jos toden sanon en usko että olet se joksi sinua luulin. Kuulostaa siltä kuin se nainen josta puhut täällä niin harrastaisi irtosuhteita. Ja että hänellä olisi ollut useita miehiä.
Minä en voi hän olla koska minulla ei sellaista elämää ole ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen hänen kanssaan jonka kanssa minun kuuluu olla.Sun paikka on minun kanssani ikuisesti suhteessa jossa sinun kuuluu olla ja ikuisesti minun sydämessä ja ikuisesti minun ajatuksissa on vain yksi paikka yhdelle naiselle ja se olet sinä ludem minun ikioma rakkaus vaimo ja kaikki muut kuolee jotka edes haaveillut nussii sun kanssa kun minä olen mustasukkainen ja tulen aina olemaan mustasukkainen sinusta 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ja mieheni kamari asiat ei sulle vieras ihminen kuulu että pidä huoli omasta elämästäsi.
Haluatko kuolla ja aivan varmasti myös kuolet tuosta lauseesta ja se Kaisa saa lohduttaa minua sitte ku minusta tuli leski mutta vaimoa hänestä ei koskaan tule ja nyt ludem kirjoittaa sen mies vainajan nimen tänne muillekin näkyville jotta voin ilmoittaa papille että joku hauta on nähtävästi ollut ahdas jos kerran ruumiita pääsee vapaana kulkee ja samalla tilaan kunnon joukko haudan siltä varalta että ludem saattaa mahdollisesti huorata vielä uudelleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kuolla ja aivan varmasti myös kuolet tuosta lauseesta ja se Kaisa saa lohduttaa minua sitte ku minusta tuli leski mutta vaimoa hänestä ei koskaan tule ja nyt ludem kirjoittaa sen mies vainajan nimen tänne muillekin näkyville jotta voin ilmoittaa papille että joku hauta on nähtävästi ollut ahdas jos kerran ruumiita pääsee vapaana kulkee ja samalla tilaan kunnon joukko haudan siltä varalta että ludem saattaa mahdollisesti huorata vielä uudelleen
Kuolema tulee kun sen aika on.
En pelkää sinua tai uhkailujasi. Jeesus pitää minusta huolen ja miehestäni myös. Hän voi pitää sinustakin huolta jos annat siihen mahdollisuuden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolema tulee kun sen aika on.
En pelkää sinua tai uhkailujasi. Jeesus pitää minusta huolen ja miehestäni myös. Hän voi pitää sinustakin huolta jos annat siihen mahdollisuuden.Huora ludem, etkö sä tiennyt että Herran huoneessa on jonkinlainen pääsy vaatimuksia, joita sinä et koskaan kykene täyttää. Olet rikkonut 10 käskyn tärkeintä jaetta ja se on " älä tee huorin" mutta ethän sä tietenkään ole huomannut että raamattu nimenomaan kieltää naisia jakamasta pillua ja kehottaa aika monessakin jakeessa, että olen puolisolle (taksulle) uskollisesti ja minä olen nyt sen verran joustava ollut, ettei sinun ole tarvinnut millään tavalla olla minulle alamainen mutta nyt luultavimmin jopa herra toivottaa sinulle levollista rauhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora ludem, etkö sä tiennyt että Herran huoneessa on jonkinlainen pääsy vaatimuksia, joita sinä et koskaan kykene täyttää. Olet rikkonut 10 käskyn tärkeintä jaetta ja se on " älä tee huorin" mutta ethän sä tietenkään ole huomannut että raamattu nimenomaan kieltää naisia jakamasta pillua ja kehottaa aika monessakin jakeessa, että olen puolisolle (taksulle) uskollisesti ja minä olen nyt sen verran joustava ollut, ettei sinun ole tarvinnut millään tavalla olla minulle alamainen mutta nyt luultavimmin jopa herra toivottaa sinulle levollista rauhaa
Törkeetä puhetta. Tuomariksiko alat nyt. Olen elänyt kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huora ludem, etkö sä tiennyt että Herran huoneessa on jonkinlainen pääsy vaatimuksia, joita sinä et koskaan kykene täyttää. Olet rikkonut 10 käskyn tärkeintä jaetta ja se on " älä tee huorin" mutta ethän sä tietenkään ole huomannut että raamattu nimenomaan kieltää naisia jakamasta pillua ja kehottaa aika monessakin jakeessa, että olen puolisolle (taksulle) uskollisesti ja minä olen nyt sen verran joustava ollut, ettei sinun ole tarvinnut millään tavalla olla minulle alamainen mutta nyt luultavimmin jopa herra toivottaa sinulle levollista rauhaa
Sinä et ole minun puoliso. Tiedän että henkinen pettäminenkin on huorintekoa mutta en ole tuollaista tehnyt mitä väität joten älä enää valehtele. Kirjoittaminen omista tuntemuksista tänne on ollut sitä henkistä pettämistä eli huorintekoa mihin myös sinä olet syyllistynyt. Olisiko parannuksen paikka myös sinulla.
En pystyisi vastustamaan ihastumisen tunnetta joka on väärää jos minulla ei olisi Jeesukselta tulevaa voimaa. Joten ei hän minua ole hylännyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun paikka on minun kanssani ikuisesti suhteessa jossa sinun kuuluu olla ja ikuisesti minun sydämessä ja ikuisesti minun ajatuksissa on vain yksi paikka yhdelle naiselle ja se olet sinä ludem minun ikioma rakkaus vaimo ja kaikki muut kuolee jotka edes haaveillut nussii sun kanssa kun minä olen mustasukkainen ja tulen aina olemaan mustasukkainen sinusta 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
En ole ollut sinun kanssa suhteessa en edes tiedä kuka olet. Tänne olen kirjoittanut ihastumisen tuntemuksiani mutta ne eivät mene rakkauden ylitse
jota tunnen miestäni kohtaan.
Ikuisesti olen aviomieheni kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ollut sinun kanssa suhteessa en edes tiedä kuka olet. Tänne olen kirjoittanut ihastumisen tuntemuksiani mutta ne eivät mene rakkauden ylitse
jota tunnen miestäni kohtaan.
Ikuisesti olen aviomieheni kanssa.Toi ei ole totta. Minusta sinä kuitenki oot mustasukkainen ja minulle sun tunteet on ollu aika vahvasti kaikkea muuta kuin vain ihastumista ja nimenomaan minä olen ollut se joka sun kanssa on ollut koko ajan tilanteesta huolimatta ja nimenomaan tiedät itsekin ett juuri minä olen se joka sun rinnalla astelee vielä 80 vuotiaana ja edelleen sinua rakastaen ja kunnioittaen ja nimenomaan Juuri minä olen se joka sinua ei ole pettänyt, aiheuttanut ongelmia eikä kääntynyt sinua vastaan eikä varsinkaan jättänyt sinua yksin minkään asian tai ihmisen vuoksi. Ja nimenomaan juuri minä olen se joka sinun kanssasi haluaa oikeasti ratkoa kaikki esteet ja ongelmat tietäen että ei ole mitään sellaista estettä, asiaa, tai ihmistä joka saa minut perääntyy ja jättää sinut yksin vaan seison sinun kanssasi ihan kaikessa mitä vastaan tulee nii minä en väisty enkä peräänny vaan pidän sinusta huolen ja autan sinua kaikessa toisin kuin se sinun exä joka sinulle kaiken pahan aiheutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi ei ole totta. Minusta sinä kuitenki oot mustasukkainen ja minulle sun tunteet on ollu aika vahvasti kaikkea muuta kuin vain ihastumista ja nimenomaan minä olen ollut se joka sun kanssa on ollut koko ajan tilanteesta huolimatta ja nimenomaan tiedät itsekin ett juuri minä olen se joka sun rinnalla astelee vielä 80 vuotiaana ja edelleen sinua rakastaen ja kunnioittaen ja nimenomaan Juuri minä olen se joka sinua ei ole pettänyt, aiheuttanut ongelmia eikä kääntynyt sinua vastaan eikä varsinkaan jättänyt sinua yksin minkään asian tai ihmisen vuoksi. Ja nimenomaan juuri minä olen se joka sinun kanssasi haluaa oikeasti ratkoa kaikki esteet ja ongelmat tietäen että ei ole mitään sellaista estettä, asiaa, tai ihmistä joka saa minut perääntyy ja jättää sinut yksin vaan seison sinun kanssasi ihan kaikessa mitä vastaan tulee nii minä en väisty enkä peräänny vaan pidän sinusta huolen ja autan sinua kaikessa toisin kuin se sinun exä joka sinulle kaiken pahan aiheutti.
En selvästikään ole oikea ihminen joksi minua luulet.
Minun mieheni ei ole tehnyt minulle pahaa.
Kaikissa parisuhteissa on jotain negatiivistäkin en minäkään häntä ole aina oikein kohdellut tai hän minua mutta ne on anteeksi annettuja.
En voi sellaista ihmistä jota en tunne niin rakastaa. Korjataampa tämä asia mieheni ei ole meidän yhteisen elämän aikana koskaan pettänyt minua. Vahvasti tunnet mutta sinun täytyy antaa tunteesi jos olet parisuhteessa niin hänelle tai jos et tunne häntä kohtaan tarpeeksi niin älä avioliitolla sido itseäsi häneen vaan tutustut johonkin sinkkuun naiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En selvästikään ole oikea ihminen joksi minua luulet.
Minun mieheni ei ole tehnyt minulle pahaa.
Kaikissa parisuhteissa on jotain negatiivistäkin en minäkään häntä ole aina oikein kohdellut tai hän minua mutta ne on anteeksi annettuja.
En voi sellaista ihmistä jota en tunne niin rakastaa. Korjataampa tämä asia mieheni ei ole meidän yhteisen elämän aikana koskaan pettänyt minua. Vahvasti tunnet mutta sinun täytyy antaa tunteesi jos olet parisuhteessa niin hänelle tai jos et tunne häntä kohtaan tarpeeksi niin älä avioliitolla sido itseäsi häneen vaan tutustut johonkin sinkkuun naiseen.No mutta ei se mitään muuta kuin jutellaan sitten ero heti selväksi ja sitte oli mikä tahansa testi kyseessä nii mitään mahdollisuuksia sinulla ei ole enää ikinä minun kanssani mihinkään. Hyvää viikonloppua nyt sitte ja muista sitten ottaa ne treffit estot pois jotta voin näyttää mun tunteita muillekin ja kiva kuulla ettei se sun exän virheet sitte ollu nii kovin kummoisia vaikka minulle ne kuitenkin kostit pahemman version mukaan mutta ei mitään muuta kuin pyydä se sun exä selvittää minun kanssani ne joista minä olen joutunut hänen kiltin käytöksen vuoksi kärsiä. Ja älä enää ikinä edes haaveile kirjoittaa minulle yhtää mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta ei se mitään muuta kuin jutellaan sitten ero heti selväksi ja sitte oli mikä tahansa testi kyseessä nii mitään mahdollisuuksia sinulla ei ole enää ikinä minun kanssani mihinkään. Hyvää viikonloppua nyt sitte ja muista sitten ottaa ne treffit estot pois jotta voin näyttää mun tunteita muillekin ja kiva kuulla ettei se sun exän virheet sitte ollu nii kovin kummoisia vaikka minulle ne kuitenkin kostit pahemman version mukaan mutta ei mitään muuta kuin pyydä se sun exä selvittää minun kanssani ne joista minä olen joutunut hänen kiltin käytöksen vuoksi kärsiä. Ja älä enää ikinä edes haaveile kirjoittaa minulle yhtää mitää
En ole testannut sua koskaan tai mitään testejä sulle tehnyt. En ole kostanut mitään sulle.
Tarkoitat varmaan sitä kun annoin sulle kun kuvittelin sun olevan juuri hän niin toivoa mun suhteen. Luulin että mulla olisi oikeus ihastua/rakastua toiseen ihmiseen mutta ei mulla ole. Se on ainut syy miksi pysyin niissä hatarissa tuntemuksissa sua kohtaan mutta Jumala on lyönyt ne maan tasalle ja saanut järjen takaisin päähäni. Se oli väärin uskotella sulle yhteisestä tulevaisuudesta. Se että meitä ei tule ei johdu pelkästään Jumalasta vaan myös siitä että haluan olla juuri mieheni kanssa hän on oikea minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole testannut sua koskaan tai mitään testejä sulle tehnyt. En ole kostanut mitään sulle.
Tarkoitat varmaan sitä kun annoin sulle kun kuvittelin sun olevan juuri hän niin toivoa mun suhteen. Luulin että mulla olisi oikeus ihastua/rakastua toiseen ihmiseen mutta ei mulla ole. Se on ainut syy miksi pysyin niissä hatarissa tuntemuksissa sua kohtaan mutta Jumala on lyönyt ne maan tasalle ja saanut järjen takaisin päähäni. Se oli väärin uskotella sulle yhteisestä tulevaisuudesta. Se että meitä ei tule ei johdu pelkästään Jumalasta vaan myös siitä että haluan olla juuri mieheni kanssa hän on oikea minulle.Kasvotusten sitten juttelemaan mun kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten sitten juttelemaan mun kanssa
Ei se juttelemalla miksikään tule muuttumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin puhut itsesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun paikka on minun kanssani ikuisesti suhteessa jossa sinun kuuluu olla ja ikuisesti minun sydämessä ja ikuisesti minun ajatuksissa on vain yksi paikka yhdelle naiselle ja se olet sinä ludem minun ikioma rakkaus vaimo ja kaikki muut kuolee jotka edes haaveillut nussii sun kanssa kun minä olen mustasukkainen ja tulen aina olemaan mustasukkainen sinusta 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Tiedätkö mitä sut pitäisi nakata roskalaatikkoon ja laittaa painava kivi siihen päälle ettet pääse pois opit käyttääntymään. 😄👍
- Anonyymi
Turhaan toivottelet huomenia. Olet itsekäs, epäluotettava, epävakaa, äkkipikainen, en koskaan huolisi sun kaltaista. Minun mielestäni sussa ei ole mitään hyvää puolta.
- Anonyymi
Saat anteeksi, jos et enää kirjoittele törkyjä
Ei oo aihettakaan - Anonyymi
Romanithan on äkkipikaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romanithan on äkkipikaisia.
Ludem on jostain Romaniasta mutta minä Kaisa, ja kike ollaan onneks itämaan väkeä ja Sanna on taas lattari.
- Anonyymi
Tuo sun epävakaa persoonallisuus on kyllä melko rasittavaa, pitäisikö sun mennä terapiaan, on niitä jotain pillereitäki tuohon. Ala vaikka pitään oirepäiväkirjaa ja muistutuskortteja itelles, ettet aina toista samaa uraa.
- Anonyymi
Minä en ansaitse tuollaista törkyä
Ollaan erillään
So long - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ansaitse tuollaista törkyä
Ollaan erillään
So longMitä olet huorannu. Kuten huomasit että minä toivotin sulle hyvää huomenta oikein kahvin ja kukkien kera ja pyysin anteeksi että kirjoitin meneväni sänkyyn Kaisan kanssa ja sinä kirjoitit että sulla on joku mies ja minä olen joku vieras anonyymi mitätön palsta harha nii mikä reaktio minulle tulee ensimmäisenä mieleen että no voihan jukra😂, tai sitten että sanoisin sinulle että, no kaikesta huolimatta toivotan sinulle ja miehelle onnea uudesta suhteesta ja annan teille kaikessa rauhassa mahdollisuuden olla onnellisesti suhteessa ja hengissä. Kun sinä tunnet minut ludem todella hyvin ja tiedät että rakastan sinua oikeasti ja tietysti tiedät kuinka mustasukkainen sinusta olen nii ei oo helppoa peittää tunteita tossa vaiheessa kun palstan viestit ovat tätä luokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet huorannu. Kuten huomasit että minä toivotin sulle hyvää huomenta oikein kahvin ja kukkien kera ja pyysin anteeksi että kirjoitin meneväni sänkyyn Kaisan kanssa ja sinä kirjoitit että sulla on joku mies ja minä olen joku vieras anonyymi mitätön palsta harha nii mikä reaktio minulle tulee ensimmäisenä mieleen että no voihan jukra😂, tai sitten että sanoisin sinulle että, no kaikesta huolimatta toivotan sinulle ja miehelle onnea uudesta suhteesta ja annan teille kaikessa rauhassa mahdollisuuden olla onnellisesti suhteessa ja hengissä. Kun sinä tunnet minut ludem todella hyvin ja tiedät että rakastan sinua oikeasti ja tietysti tiedät kuinka mustasukkainen sinusta olen nii ei oo helppoa peittää tunteita tossa vaiheessa kun palstan viestit ovat tätä luokkaa.
En ole huorannut. Kiltisti oon ollut. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä rakas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu rakkaus mun viereen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuu rakkaus mun viereen
Tulen, jos saan. Oletkin rakas käynyt keskustelua täällä tänään jonkun toisen kanssa ja eilen myös. Jonkun parisuhteessa olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen, jos saan. Oletkin rakas käynyt keskustelua täällä tänään jonkun toisen kanssa ja eilen myös. Jonkun parisuhteessa olevan.
Ei enää mitään mahdollisuuksia kuten sinulle olen sanonu että palstalla olevat viestit teki sen etten ikinä voi luottaa sinuun enkä edes halua antaa sun rikkoo minua joka päivä milloin milläkin tavalla teet mulle mahdollisimman huonon olon ja mielestäni se ei ole reilua minua kohtaan eikä todellakaan tunnu kivalta kun sinä jolle olen ollut aina kiltti ja rehellisesti niin teet mulle Tollein ja sitten vielä pidät minua niin mitöttömänä etten ansaitse mitään juttelua irl ja niin kuitenkin minulle lupasit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää mitään mahdollisuuksia kuten sinulle olen sanonu että palstalla olevat viestit teki sen etten ikinä voi luottaa sinuun enkä edes halua antaa sun rikkoo minua joka päivä milloin milläkin tavalla teet mulle mahdollisimman huonon olon ja mielestäni se ei ole reilua minua kohtaan eikä todellakaan tunnu kivalta kun sinä jolle olen ollut aina kiltti ja rehellisesti niin teet mulle Tollein ja sitten vielä pidät minua niin mitöttömänä etten ansaitse mitään juttelua irl ja niin kuitenkin minulle lupasit
Huomaatko rakas. Taas torjut, kun yritän lähestyä. Et anna mahdollisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko niin kuin minäkin?munat jalakoin välissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361