Hyvät rintasyöpäpotilaat joilla on 5v vuosikontrollit!
On aivan järkyttävää laiminlyöntiä tapahtumassa koko ajan! Kontrollikäyntejä ei toteuteta ajallaan (vuoden välein), vaan klinikalla ollaan hätää kärsimässä. Pahinta on, että monen sairaus kenties etenee ja kuolema aiheutuu tsi aiikaistuu.
Todella ikävää on, ettei välitetä edes kertoa potilaille, että määräaikaiskontrolli viivästyy osalla 3-4kk!! Tätä on jatkunut ainakin 5kk jp! Ei oteta ollenkaan yhteyttä rintasyöpäseurannassa olevaan henkilöön, vaan annetaan potilaan luulla, että sieltä se kutsu tulee! Täysin törkeätä ja ala-arvoista toimintaa! Ei voi uskoa todeksi.
Rahalla saa palvelua muualta. Mutta entä ne jotka eivät ymmärrä siirtyä muualle ajoissa? Entä ne, joilla ei ole varaa maksaa muutamaa satasta yksityispalvelusta?
Toimittajat, tehkää juttu lehteen!! Poliitikot, huomatkaa!! Siis Hyks Meilahti rintasyöpä avo-osasto 4.
Hyks Meilahti rintasyöpähoito salaa ja laiminlyö!
Anonyymi
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aikoinaan jonottanut erääseen leikkaukseen. Kun jonotusaika täyttyi, soitin jononhoitajalle ja hän tarkisti paperit todeten että kas vaan, on jäänyt unohduksiin että otetaanpa heti hoitoneuvotteluun. Leikkaus tuli sitten van pari kuukautta myöhässä.
Tässäkin tapauksessa kannattaisi olla yhteydessä hoitotahoon kun vuositarkastuksen aika alkaisi olla. Kyllähän sen tietää että vastauksena on korona, mutta jos saisi edes jonkin ennusteen milloin tutkimusaika olisi tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024732Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852959- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021294- 161019
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40951Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj105926