Hei.
Olen pitänyt viime vuodet melko lyhyttä hiusmallit, jonka naiseni on koneella aina kotona hoidellut.
Nyt olen alkanut kasvattamaan pitkiä hiuksia, mutta totta kai on käytävä projektin aikana välillä kampaamossa siistittävänä, koska muistutan lähinnä hullua tiedemiestä ja hiukset ovat epäsiistit. No kampaamossa siis aloin käymään 20 vuoden jälkeen ja hyvin pian muistui mieleen miksi...Eikö todellakaan ole minkäänlaista koulutusta tai ammattitaitoa luonnonkiharoiden hiusten leikkaukseen ja käsittelyyn! Eikö asiaa käsitellä esim ammattikoulussa? Olen nyt käynyt puolen vuoden aikana kolmessa kampaamossa kokeeksi, nyt pitänee alkaa antamaan tarkempia ohjeistuksia itse. Kampaamot 3/3 ovat kammanneet hiuksiani normaalilla tiheällä kammalla ja surutta samalla föönanneet tuulenpesäksi joka ikisen hiuksen erilleen ja kampaus aina edestä taaksepäin. Hiukset kärsivät, vaurioituvat ja kuivuvat moisesta käsittelystä todella rajusti ja palautuminen voi viedä parikin kuukautta.
Miesten luonnonkiharat ja kampaamojen ammattitaito
Anonyymi
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068