Kun nainen halusi ekan kerran seksiä kanssasi?
Mitä mietit sillon
35
<50
Vastaukset
Järkytyin. Läksin pakoon.
- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
"Juoksitkarkuun, niinkö." Vellikellosta, poistettu viesti.
-Joo. Juoksin karkuun.Juoksisitko vielä?
Anonyymi kirjoitti:
Juoksisitko vielä?
No näin varattuna olisi pakko pakittaa, vaikka olisi mieluinenkin lähestyjä.
Sinkkuna taas en juoksis karkuun, ellei lähestyjä ole epämiellyttävä. Ja en mä kyllä ventovierastakaan iholleni suin päin päästäis. Pitäis ensin vähän tutustua ja todeta mielenkiintoiseksi.
- Anonyymi
Olin täysin yllättynyt.
- Anonyymi
Juu, en ajatellut ihmeitä, mutta olin yllättynyt miten yhteen kaIkki toimi.
n-n- Anonyymi
Kalkki on hyvä liima.
- Anonyymi
Kyllä se oli luonnollista, eteni hitaasti ja kiusallisesti aika pysähtyi. Se oli hieno kokemus, voiko sitä ikinä kokea uudestaan samalla tavalla...
- Anonyymi
Mietin, että ok. Hoidetaan tää homma. :) Ja hoidettiinkin. Aika nopeasti. :D
- Anonyymi
Ja sitten opit runkkaamaan kustannustehokkaammin?
:) - Anonyymi
Ja sitten opit runkkaamaan kustannustehokkaammin?
Ja sitten opit run*kaamaan kustannustehokkaammin?
Anonyymi kirjoitti:
:)Wow!
- Anonyymi
Mietin että mahtavaa, tämä nainen on tosiaan kiinnostunut minusta kokonaisvaltaisesti eikä vaan kaverina tai tuttavuutena.
- Anonyymi
Tilanne vain ajautui, eikä nainen erityisesti haluamalla halunnut itselleen, vaan oltiin jakamassa keskenämme.
- Anonyymi
Jos nasiet pelottavat niin hirviömäisesti että pitää kipitellä jo sitten kipitellä seuraavaan galaksiin karkuun kuin musngiin tai dodge challegirn omistaja
- Anonyymi
Tuollainen on joo vähän hassua jos mietin jotain tyttöjen asioita, mutta ehkä olrn bähän huoliddsni hrifdän hybinboinnidyssn.
Mietin että kunpa tää olisi äkkiä ohi, ja pääsisi kotiin koneelle rehvastelemaan asiasta sinkkupalstalle. No joo, ei sentään ekalla kerralla ihan noin, vaikkakin joidenkin naisten kanssa myöhemmin kyllä 😂
No koko tilannehan tuli täysin puskista, eli ei siinä paljoa ehtinyt miettimään. Ilman muuta olin imarreltu ja tunsin itseni jotenkin miehekkääksi, mutta ei siinä oikein muuta tullut ajateltua kuin tilannetta itsessään ja naista kenen kanssa olin. Tilannehan ymmärrettävästi jännitti jonkin verran, mutta varmaan jonkinlainen helpotuksentunne on lähimpänä kuvaamaan sitä mitä ajattelin, mutta sekin iski tajuntaan vasta myöhemmin.
Oikeastaan taisi olla mun kannalta hyväkin asia, että tilanne tuli täytenä yllätyksenä, niin eipähän ehtinyt etukäteen stressaamaan asiaa ja kasaamaan suorituspaineita, eikä miettimään asiaa siltä kannalta mitähän palsta-alter egoni "periaatteen mies" tekisi.
Kun lähti ABC:lle kahville englantia puhuvan, yliopistossa opiskelevan muslimitytön kanssa, niin aika lailla rennosti ja paineettomasti sai ottaa. Ja kun hän oli asunut Suomessa vasta reilun kuukauden, niin ajattelin ettei hän välttämättä pidä mua samanlaisena outolintuna kuin monet suomalaiset naiset, kun ei kuitenkaan tuossa ajassa ole täysin ehtinyt sisäistämään kulttuuria. Ja luulisin, että mun asperger-piirteet kävi vähemmän ilmi puhetyylistäni kun puhuin englantia. Oikeastaan tyttö naureskelikin, että olenko mäkään edes suomalainen kun tukkani ja partani ovat aika tummanruskeat, ja kuulemma kuulostin britiltä kun puhuin englantia hänen kanssaan 😁
Eka kerta on aina eka kerta, ja se toki jää mieleen, meni se sitten miten hyvänsä ja kenen kanssa hyvänsä. Mutta toi poikuudenmenetys lähes 27-ikäisenä, itseäni nuoremman aasialaistytön kanssa, on varmaan loppuelämäni ajan jonkinlainen kruununjalokivi naisasioissani ja ehdottomasti paras yksittäinen (kolminkertainen) onnistuminen, vaikka pidemmän päälle siitä ei mitään tullutkaan. Kääntöpuolena tietty se, että kun aloittaa "huipulta" niin sen jälkeen koko homma on tuntunut monen kanssa vähän leimiltä 🙄Että voi jollain käydä tollanen munkki! Vaikka ei tässä mitään hätää sillä on mullakin vielä monta vuotta aikaa hankkiutua eroom poikuudesta ilman että welhoksi aletaan kutsua. Muutenkin mun ikäisellä miehellä ja vielä sunkin ikäsellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruuus vuoden vielä edessä päin.
Mut et arvaakkaan kuinka monen mimmin kanssa oon nähnyt vähän samalla tavalla että ensitreffit on huoltoaseman kahvilassa ja oon ihan normi kuteissa tullut paikalle tolla mun Carinalla mut eipä nämä pinnaliset tindernaiset tunnu kiinnostuvan tavallisesta hiukan alle 180cm pitkästä työmiehestä. Eiks sulla muuten ollut tohon aikaan vielä se järkyttävä Viton romu missä haisi käry sisällä niiden vuotavien suutin tiivisteiden takia? Meinaan että oo peris tyytyväinen että tää mimmi ja sun muutkin nais ystävät oli kiinnostuneita just susta just sillä hetkellä eikä välittäneet millä ajelet.pääskyvuoren_jere kirjoitti:
Että voi jollain käydä tollanen munkki! Vaikka ei tässä mitään hätää sillä on mullakin vielä monta vuotta aikaa hankkiutua eroom poikuudesta ilman että welhoksi aletaan kutsua. Muutenkin mun ikäisellä miehellä ja vielä sunkin ikäsellä on ne kaikkein parhaimmat nuoruuus vuoden vielä edessä päin.
Mut et arvaakkaan kuinka monen mimmin kanssa oon nähnyt vähän samalla tavalla että ensitreffit on huoltoaseman kahvilassa ja oon ihan normi kuteissa tullut paikalle tolla mun Carinalla mut eipä nämä pinnaliset tindernaiset tunnu kiinnostuvan tavallisesta hiukan alle 180cm pitkästä työmiehestä. Eiks sulla muuten ollut tohon aikaan vielä se järkyttävä Viton romu missä haisi käry sisällä niiden vuotavien suutin tiivisteiden takia? Meinaan että oo peris tyytyväinen että tää mimmi ja sun muutkin nais ystävät oli kiinnostuneita just susta just sillä hetkellä eikä välittäneet millä ajelet.Joo älä hei Jere ressaa, kyllä se onni sullakin vielä kääntyy, usko pois 👍 Mähän sen olen moneen kertaan todistanut, että ensitreffeille voi lampsia jopa työvaatteissa, tai jos ne on sovittu ennalta vaikkapa juurikin kahvilaan, niin ihan normaalit HM:n tai Lidlin vaatteet mullakin on ollut. Ja voin sanoa, että lähestulkoon kaikki autoni sen poikuuden menettämisen jälkeen ovat olleet jonkinlaisia anti-statussymboleja, eli olen kyllä tehnyt vaikutuksen naisiin niistä huolimatta, en niiden ansiosta 😂 Eli ilmainen vinkki, älä ala keulimaan (heh) tai siis elvistelemään liikaa autolla, eipä ne munkaan C-sarjan Mersut eikä Jaguar S-Type mitään edesauttaneet naistensaannissa.
Mut jos nyt mietitään, niin onhan sulla vakituinen hyväpalkkainen duuni, et ole isäsi tapaan ainakaan vielä ton ikäisenä kärsinyt hiustenlähdöstä, voit terveytesi puolesta vetäistä vaikka pari kaljaa nopsaan alas ennen treffejä jne. niin eiköhän se siitä kun kesäkin tulee ja koronarajoitukset lievittynee. 👍
- Anonyymi
Järkyttävä hirvä joku klanin ihminen yli komentaja huolissaan tyttösistä, hassu jutttu muyys muista ajaa partasi sekä viikset vaahdolla kunnolla, jotta olet mies.
- Anonyymi
Häkellyin, enkä osannut toimia, kun tilanne tuli yllättäin. Kuivui kasaan kahdesti. Kolmatta tilaisuutta ei ole tullut kenenkään muunkaan toimesta. Ehkä mussa ei ole potentiaalia (usko puuttuu), en ole riittävän vastaanottavainen, kun en usko sitä todeksi?
- Anonyymi
En miettinyt mitään, nautin katseella kosketukseen vastanneesta värähtelevästä kehosta. Oli vissiin tunteet pinnassa kun tuli molemmille älytön hiki ja kokemus oli hyvä koska sitä harrastettiin muutaman kerran saman yön aikana.
AsianVierestä - Anonyymi
Ei siinä pystynyt miettimään mitään kun aivoista oli kaikki veri pakkautunut m*lkun varteen.
-palstahessu Aina varsinkin eka kerta on jännittävä, kun ei tiedä mitä tapahtuu.
Alaston vartalo on aina täynnä jänniä yksityiskohtia. Kosketukseen vastaa jokainen eri tavalla.
Mutta kyllä tunnetta voi kuvata parhaiten sillä, että on kuin pikkulapsi, joka pääsee kylpylään. Tekisi mieli juosta vaikka minne. 😁Semmostako se on naisen kanssa?
"tunnetta voi kuvata parhaiten sillä, että on kuin pikkulapsi, joka pääsee kylpylään"
Heh, niin mä kans luulen. :)J-a-n kirjoitti:
Semmostako se on naisen kanssa?
"tunnetta voi kuvata parhaiten sillä, että on kuin pikkulapsi, joka pääsee kylpylään"
Heh, niin mä kans luulen. :)Hitto kun ei toimi vellikello. 🤨
Mutta joo. Siis en tiedä millaista naisena on miehen kanssa olla, mutta kyllähän sitä huomaa naisenkin olevan ”kiluissaan” mitä kaikkea sitä onkaan tulossa.
Monesti eka kerralla myös vähän koitetaan peitellä itseään, kun saattaa nolottaa vielä. Tosin siitä huomaa usein, miten sujut on itsensä kanssa. 😄interlocutrice kirjoitti:
Hitto kun ei toimi vellikello. 🤨
Mutta joo. Siis en tiedä millaista naisena on miehen kanssa olla, mutta kyllähän sitä huomaa naisenkin olevan ”kiluissaan” mitä kaikkea sitä onkaan tulossa.
Monesti eka kerralla myös vähän koitetaan peitellä itseään, kun saattaa nolottaa vielä. Tosin siitä huomaa usein, miten sujut on itsensä kanssa. 😄"Mutta joo. Siis en tiedä millaista naisena on miehen kanssa olla, mutta kyllähän sitä huomaa naisenkin olevan ”kiluissaan” mitä kaikkea sitä onkaan tulossa."
-Ja multa tuota ei kannata kysyä, kun en edusta sitä ryhmää joka olis ollut "kiluissaan" miehistä muun kuin kivan luonteen takia. :)
Nojoo, eka kerta ujostuttaa. Mutta en nyt tiedä sitten ekaa kerta aikuisena, jos ei ole eka kerta muuten kuin toisen sukupuolen kanssa. Ehkei se niin ujostuta.
Mutta voi se silti olla hyvinkin kuin lapsi kylpylässä tai karkkikaupassa reaktio.
- Anonyymi
En muista mitä sanoin mutta mälli lensi naisen vatsalle parissa minuutissa.
Tää se on keljua, kun miekkonen ei muista mitään muuta kun että mälli lensi.
Eikö jää mieleen miltä toinen näytti, miltä tuntui, iho ja ilmeet, tuoksu ja äänet. Miten hän kosketti sinua ja tunnelma?
- Anonyymi
Eipä ole tähän ikään mennessä tullut vastaan tilannetta, jossa nainen olisi halunnut seksiä kanssani.
- Anonyymi
Mitähän sitä siinä miettis, en muista koska siitä on 31 vuotta aikaa.
- Anonyymi
Ei siinä ehtinyt mitään miettimään kun nainen alko riisumaan ja minunkin sitten piti ja piti vaan naida.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2297053Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442917- 452380
- 1032300
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382071Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321560- 951558
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151423Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81372Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3921359