Miten naisia saa?

Anonyymi

Niin olettekos keksineet miten naisen saa iskettyä?

38

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuollainen ei kyllä tunnu kivalle lihamurtumat, on kokemusta.

    • Anonyymi

      Nuijalla?

      • Anonyymi

        Kyllä tarvii olla tosinuija


    • Ei ainakaan Allun tyylillä. Tai Väliksen.

      • Heh, ei saisi nauraa mutta purskahti mehut nenästä. :D


      • J-a-n kirjoitti:

        Heh, ei saisi nauraa mutta purskahti mehut nenästä. :D

        Juu ei sais, eikä mulla ole kumpaakaan herraa vastaan mitään, ihan jees tyyppejä kumpikin, jopa Allu on inhimillinen ongelmistaan huolimatta, mutta tyyli on vähän väärä. Mutta tulivat ensimmäisenä mieleen sen suhteen mitä ei kannata tehdä. Ainakaan jatkuvasti.

        Itse asiassa olen aika varma, et jos Allu saa hoidettua päänsä kuntoon, niin se voi jopa saada ihan hyvänkin naisen itselleen, ja sen kaipaamaan parisuhteen.

        Mä olin vähän samanlainen takertuja kusipää mitä hänkin on/on ollut, ja kun sain pääni kuntoon -tosin se vaati helvetin rankan opetuksen ja kokemuksen elämänmuutoksineen, tuli mustakin ihan järkevä -kait.

        Tai ainakin sen ansiosta aikuistuin, ja otin oppia virheistäni yrittäen olla tekemättä samoja virheitä uudelleen, sekä kantamaan vastuun teoistani, niin itseäni kuin muita ihmisiä kohtaan.

        Mä en ole yhdenkään exän kanssa väleissä. Satutin yhtä mun tuoreimman exän kanssa, ja kun lopulta tajusin mikä kusipää olin ollut häntä kohtaan, sain kuulla että hän oli paria vuotta aiemmin menehtynyt. Hänen kanssaan seurustelin heti hypyn jälkeen vuoden, ja hän oli apuna siinä, että jaksoin kuntouttaa itseäni takasin "elävien kirjoihin". En voinut koskaan pyytää tekojani ja sanojani häneltä anteeksi.

        Vain yhden eron olen tehnyt itseni takia, ja aika lailla ainoa ero jota en sössinyt oli tää uusin 11 vuoden takaa. Kaikki muut sössin itse. Joten joo.. Jos Allu vaan jaksaa hitaasti etenevän terapian käydä kyllästymättä läpi, ja oikeasti panostaa siihen, on hänellä kaikki mahdollisuudet muuttua heikkolahjaisuutta lukuunottamatta paremmaksi kuin on ollut ja on toistaiseksi tällä hetkellä.

        Väliksen psyykeessä ei ainakaan mun mielestä ole mitään sellaista vikaa, mikä tekisi hänestä muita huonomman, kunhan malttaa olla jatkuvasti puhumatta seksistä ja siihen liittyvistä asioista. Hänellä on ollut ihan hyviä ja mielenkiintoisia seksiin liittymättömiä aloituksia. Ja on ollut välillä mukava keskustella ihan muistakin asioista hänen kanssaan.


      • Lauruska kirjoitti:

        Juu ei sais, eikä mulla ole kumpaakaan herraa vastaan mitään, ihan jees tyyppejä kumpikin, jopa Allu on inhimillinen ongelmistaan huolimatta, mutta tyyli on vähän väärä. Mutta tulivat ensimmäisenä mieleen sen suhteen mitä ei kannata tehdä. Ainakaan jatkuvasti.

        Itse asiassa olen aika varma, et jos Allu saa hoidettua päänsä kuntoon, niin se voi jopa saada ihan hyvänkin naisen itselleen, ja sen kaipaamaan parisuhteen.

        Mä olin vähän samanlainen takertuja kusipää mitä hänkin on/on ollut, ja kun sain pääni kuntoon -tosin se vaati helvetin rankan opetuksen ja kokemuksen elämänmuutoksineen, tuli mustakin ihan järkevä -kait.

        Tai ainakin sen ansiosta aikuistuin, ja otin oppia virheistäni yrittäen olla tekemättä samoja virheitä uudelleen, sekä kantamaan vastuun teoistani, niin itseäni kuin muita ihmisiä kohtaan.

        Mä en ole yhdenkään exän kanssa väleissä. Satutin yhtä mun tuoreimman exän kanssa, ja kun lopulta tajusin mikä kusipää olin ollut häntä kohtaan, sain kuulla että hän oli paria vuotta aiemmin menehtynyt. Hänen kanssaan seurustelin heti hypyn jälkeen vuoden, ja hän oli apuna siinä, että jaksoin kuntouttaa itseäni takasin "elävien kirjoihin". En voinut koskaan pyytää tekojani ja sanojani häneltä anteeksi.

        Vain yhden eron olen tehnyt itseni takia, ja aika lailla ainoa ero jota en sössinyt oli tää uusin 11 vuoden takaa. Kaikki muut sössin itse. Joten joo.. Jos Allu vaan jaksaa hitaasti etenevän terapian käydä kyllästymättä läpi, ja oikeasti panostaa siihen, on hänellä kaikki mahdollisuudet muuttua heikkolahjaisuutta lukuunottamatta paremmaksi kuin on ollut ja on toistaiseksi tällä hetkellä.

        Väliksen psyykeessä ei ainakaan mun mielestä ole mitään sellaista vikaa, mikä tekisi hänestä muita huonomman, kunhan malttaa olla jatkuvasti puhumatta seksistä ja siihen liittyvistä asioista. Hänellä on ollut ihan hyviä ja mielenkiintoisia seksiin liittymättömiä aloituksia. Ja on ollut välillä mukava keskustella ihan muistakin asioista hänen kanssaan.

        Joo muttakun en saa päätäni kuntoon... mä en vain kelpaa naisille.

        T. Allu


    • Anonyymi

      Rahalla. Kun on massia naisten ulkonäkö kriteerit unohtuu. Ei haittaa vaikka olisi kuinka ruma

      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


    • Anonyymi

      Ikinä ei ole tarvinnut naista "iskeä".

      Ihan olemalla oma itseni naiset ovat kiinnostuneet pitämään seuraa. Nykyinen muija jo toistakymmentä vuotta.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Varmaan pitäisi kehittää jokin ihme aate tai hurahtaa täysin johonkin harrastukseen. Sitten hankkisi kaikki mahdolliset vermeet ja eläisi ja hengittäisi sitä yhtä asiaa. Yleismies kun ei naisia saa. Jos olisi täydellinen jooga-asu ja menisi jooga-kurssille ulkoisesti moitteettomana niin varmaan joku nainen voisi innostua että "tuossa on tämän ryhmän komein mies!".

      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


    • Anonyymi

      Menemällä juttelemaan naiselle. Sii ihan yksinkertainen asia että naiselle pitää jutella ja siitä homma lähtee liikkeelle. Oletteko ihan vajaa älyisiä koska että juttele naisille ja sitten ihmettelette kun ei kukaan nainen koskaan kiinnostu. Miehen pitää näyttää kiinnostuneelta ensin ja nainenkin sitten kiinnostuu.

      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden ammu- nimistä kipaletta.


      • Anonyymi

        XX Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden ammu- nimistä kipaletta.


      • Anonyymi

        XX Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


      • Anonyymi

        Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
        Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.


    • Pitääkö niitä olla paljonkin? 😁

    • Anonyymi

      Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat.

    • Anonyymi

      Tuollainen ahdistelu on väärin, joten kohteliaasti jätän rauhaan ja olen yksinäni.

    • Anonyymi

      Lähdette luontoretkelle eväiden kanssa. Teltta ja makuupussi mukaan. Paikkana on saari, jonne menette veneellä. Kun olette perillä, potkaset veneen yksinään vesille ja jäätte naisesi kanssa viettämään rakkauden kukoitusta. Kyllä joku sitten seuraavana tai sitä seuraavana tulee hakee teidät pois, kun kännyllä soitat. Sitten voitte laulaa Rakkauden aamu- nimistä kipaletta.
      Sellainen laulukipale on myös, että Pyssyllä et miestä. Kyllä näitä saationgelmia on ollut näköjään muillakin, koska lauluja väsätty.

      • Anonyymi

        Joo joo, uskotaan vähemmälläkin että olisi hyvä idea.


      • Anonyymi

        Joo joo, uskotaan vähemmälläkin että olisi hyvä idea.


    • Anonyymi

      Eikä naiset voisi vain tehdä alotteita rumille miehille.

    • Anonyymi

      Varmaan säätämällä wounderbaumin tuoksun pienemmälle ja avaamalla auton oven?

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Pukeutumalla hyvin. Juomalla kohtuullisesti alkoholia. Tanssitaidoilla. Ystävällisyydellä, kukkasilla, kehumalla naista. Siinäpä sitä.

    • Anonyymi

      Suomi mies o tunari naisten iskemisessä. Ne tarvii alkoholia että uskaltavat jutella naisille. Sitten on ujot miehet jotka ei uskalla lainkaan jutella naisille edes alkoholin kanssa.

    • En keksi miten saada naista.. pukeudun siististi en juo alkoholia käyn töissä

    • Anonyymi

      Ja minä naisena ihmettelen, miten miehen saa iskettyä 🤔

      • Anonyymi

        Nainen saa miehen parhaiten tekemällä itse aloitteen. Olen huomannut että suurin osa naisista odottaa vaan et mies aloittaa.
        Jos nainen tekee aloitteen tai edes vastaa miehen aloitteeseen esim treffipalstalla saamaansa viestiin tai jos sai vain flirtin kun miehen viestit sattui olemaan lopussa niin mahdollisuudet kasvavat.
        Tiedän toki että naisille tulee paljon kaikenlaisia viestejä , Usein kuulemma törkeitäkin mut itse pyrin lähestymään kohteliaasti. Se toimii jollain tasolla.
        Testimielessä kokeilin muutaman viikon ajan eri profiililla tuota monien miesten käyttämää
        taktiikkaa eli lähetin ns törkyviestejä. Useimmat blokkasi.
        Siisteillä viesteillä olen tullut blokatuksi 3 kertaa puolen vuoden aikana.
        Vastauksia niihin on tullut noin 15% verran.
        Siis nainen. Tee aloite itse. Laita viestiä sen mukaan millaiseksi koet miehen profiilikuvauksen


      • Anonyymi

        Nainen saa miehen parhaiten tekemällä itse aloitteen. Olen huomannut että suurin osa naisista odottaa vaan et mies aloittaa.
        Jos nainen tekee aloitteen tai edes vastaa miehen aloitteeseen esim treffipalstalla saamaansa viestiin tai jos sai vain flirtin kun miehen viestit sattui olemaan lopussa niin mahdollisuudet kasvavat.
        Tiedän toki että naisille tulee paljon kaikenlaisia viestejä , Usein kuulemma törkeitäkin mut itse pyrin lähestymään kohteliaasti. Se toimii jollain tasolla.
        Testimielessä kokeilin muutaman viikon ajan eri profiililla tuota monien miesten käyttämää
        taktiikkaa eli lähetin ns törkyviestejä. Useimmat blokkasi.
        Siisteillä viesteillä olen tullut blokatuksi 3 kertaa puolen vuoden aikana.
        Vastauksia niihin on tullut noin 15% verran.
        Siis nainen. Tee aloite itse. Laita viestiä sen mukaan millaiseksi koet miehen profiilikuvauksen


      • Anonyymi

        Nainen saa miehen parhaiten tekemällä itse aloitteen. Olen huomannut että suurin osa naisista odottaa vaan et mies aloittaa.
        Jos nainen tekee aloitteen tai edes vastaa miehen aloitteeseen esim treffipalstalla saamaansa viestiin tai jos sai vain flirtin kun miehen viestit sattui olemaan lopussa niin mahdollisuudet kasvavat.
        Tiedän toki että naisille tulee paljon kaikenlaisia viestejä , Usein kuulemma törkeitäkin mut itse pyrin lähestymään kohteliaasti. Se toimii jollain tasolla.
        Testimielessä kokeilin muutaman viikon ajan eri profiililla tuota monien miesten käyttämää
        taktiikkaa eli lähetin ns törkyviestejä. Useimmat blokkasi.
        Siisteillä viesteillä olen tullut blokatuksi 3 kertaa puolen vuoden aikana.
        Vastauksia niihin on tullut noin 15% verran.
        Siis nainen. Tee aloite itse. Laita viestiä sen mukaan millaiseksi koet miehen profiilikuvauksen


    • Anonyymi

      Nainen saa miehen parhaiten tekemällä itse aloitteen. Olen huomannut että suurin osa naisista odottaa vaan et mies aloittaa.
      Jos nainen tekee aloitteen tai edes vastaa miehen aloitteeseen esim treffipalstalla saamaansa viestiin tai jos sai vain flirtin kun miehen viestit sattui olemaan lopussa niin mahdollisuudet kasvavat.
      Tiedän toki että naisille tulee paljon kaikenlaisia viestejä , Usein kuulemma törkeitäkin mut itse pyrin lähestymään kohteliaasti. Se toimii jollain tasolla.
      Testimielessä kokeilin muutaman viikon ajan eri profiililla tuota monien miesten käyttämää
      taktiikkaa eli lähetin ns törkyviestejä. Useimmat blokkasi.
      Siisteillä viesteillä olen tullut blokatuksi 3 kertaa puolen vuoden aikana.
      Vastauksia niihin on tullut noin 15% verran.
      Siis nainen. Tee aloite itse. Laita viestiä sen mukaan millaiseksi koet miehen profiilikuvauksen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      24
      1784
    2. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      130
      1097
    3. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

      Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      115
      1084
    4. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

      Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      823
    5. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

      Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      7
      792
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

      Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      753
    7. Mukava nainen on

      Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      710
    8. Lauantai aaumua

      Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      706
    9. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

      Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      697
    10. Yleisesti mikä

      Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä
      38
      669
    Aihe