Ei tästä tule mitään

Anonyymi

Ei tästä vaan tule mitään. En saa tyttöystävää. Ei oo kavereita. Ei elämää. Töitä on vaan. Pyörin äitinkaa vaan ja ketään ei jaksa mua.. tänää piti olla treffit mut nainen kusetti.. oon varmaa ikisinkku

T. Allu

326

1214

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jep Allu kerää ittes, keskity muihin asioihin, kuin ikuiseen vonkaamkseen ja itkemiseen.. hanki harrastus ja tapaa vaikka sitä kautta joku.

    • No mitä teen en tiedä..mä nyt en vaa kelpaa naisille...aina mulle käy paskaa..

    • Tää elämä on nii paskaa yksin.. josko tappais ittensä vaa ku ei saa parisuhdetta ja normaalit saa

      • Anonyymi

        Juot liian vähän viinaa, ryyppymies saa aina seuraa.


    • Ajan rekan alle tapan itseni.. aina naiset kusettaa mua ei kato ees päälle... onko täs elämäs järkee.. äiti ei jaksa mua ja kukaa ei jaksa mua.

      T. Allu

    • Pitäskö ajaa rekan alle.. en jaksa enää??

      • Anonyymi

        Meidänkö pitäisi tuohon tietää vastaus... ei kiinnosta.


    • Selvä en jaksa enää..heido

    • Anonyymi

      Koska et juo viinaa niin et voi koskaan tavata ja saada naista.

      T viinamies

      • Mua ei kiinnosta juoda!!!!!!!


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta juoda!!!!!!!

        Sua ei siis oikeesti kiinnosta saada naista.

        Koita miestä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sua ei siis oikeesti kiinnosta saada naista.

        Koita miestä!

        ei kiinnosta miehet


    • Jos mä juon alkoholia huudan naisille musta tulee ihan sekopää..haukun naisia.. siis en halua enää juoda.. mulla on rahaaki ku en juo

      • Anonyymi

        Haukut näköjään vaikket viinaa joiskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haukut näköjään vaikket viinaa joiskaan.

        Niin haukunkin


      • Anonyymi

        Alkoholi tuo susta siis vielä vahvemmin sisäisen minäsi esille.

        Olet siis ihan sekopää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi tuo susta siis vielä vahvemmin sisäisen minäsi esille.

        Olet siis ihan sekopää!

        en todellakaan ole mikään sekopää.. en istu hullujenhuoneella


    • Mun parempi vaa käydä töissä.. urheilla.. olla yksinäinen ku en kelpaa naisille. Piste!!!

      • Anonyymi

        Sä mitään urheile. Ryhdy oikeasti urheilemaan niin laihdut ja voit saada naisenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä mitään urheile. Ryhdy oikeasti urheilemaan niin laihdut ja voit saada naisenkin.

        Miks mun pitäs laihduttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä mitään urheile. Ryhdy oikeasti urheilemaan niin laihdut ja voit saada naisenkin.

        Kyllä urheilen ja lenkkeilen.



    • Anonyymi

      Niin varmaan, olet vaan yksi lapsellinen itseään täynnä oleva riemuidiootti. Allukin on joku nero sinuun verrattuna.

      • Anonyymi

        Kyse on samasta henkilöstä. Allu mikä Allu.


    • Ei tuu mitään ei, paree käydä sänkyyn maate ja loimi ympärille. Huomenna on taas uusi ei tuu mitään päivä.

    • Tekis mieli ajaa 160 rekan alle?

      • No mitä se auttas?


      • J-a-n kirjoitti:

        No mitä se auttas?

        Tappais ittensä


      • Andee34 kirjoitti:

        Tappais ittensä

        No miks?


      • Anonyymi
        J-a-n kirjoitti:

        No miks?

        Koska ei saa naista ja en halua elää yksin aina


      • Anonyymi

        Emmä tiedä mitä mun elämästä tulee.. mulla ei oo kavereita ja voin pahoin en saa naista ja oon kokoajan yksin.. mitä teen??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmä tiedä mitä mun elämästä tulee.. mulla ei oo kavereita ja voin pahoin en saa naista ja oon kokoajan yksin.. mitä teen??

        Toivotaan että sä löydät kaverin itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ei saa naista ja en halua elää yksin aina

        Sinullahan on hyvin asiat käyt töissä harrastat ulkoilua ja varmasti on hyvä äitikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullahan on hyvin asiat käyt töissä harrastat ulkoilua ja varmasti on hyvä äitikin.

        Ei kuulemma ole kun mulla on kehityshäiriö


    • Mistä niitä aikusena löytää?on ollu jo kuukausia deittiprofiilit tai vuosia en vain kelpaa naisille... naiset ei ota ollenkaa muhun yhteyttä

      • Ei ketään ota yhteyttä.. mua ei ole olemassa edes ku en ketää kiinnosta.. taidan olla niitä jotka ei kelpaa tällä naamalla naisille


      • Nyt makaan sängyssä masentaa elämä.. olis kiva pitää naista kiinni ja olla vierekkäin


    • Tässä on uusin kuva musta..

    • Taidan vaan olla loppuelämäni yksin ku en kelpaa naisille.

    • No ainaski mulla on työpaikka ja rahaa tulee ja hieno asunto

    • Mul on kehityshäiriö ja ongelmia.. ei paljo auta mikään ku en vaa kelpaa tälläsenä

    • Anonyymi

      Mitä suurempi vauhti sitä suurempi pelko,.

    • Anonyymi

      Koska en sinua tunne teen johtopäätökseni kaikkien näitten lukemattoman monien postausten perusteella joita olet tänne liukuhihnalta tehtaillut.

      En tiedä onko pahin, mutta ainakin todella iso ongelma on tuo sinun riippuvaisuutesi ja ripustautumisesi. Pyrit liimautumaan toiseen, vaadit että toinen on jokin ruumiinosa sinulle jota ilman et voi elää. Se on hyvin varma tapa ajaa pois kenet tahansa.

      Heikkolahjaisuus ei välttämättä ole niin suuri este ja ongelma ainakaan jos se ei ole kovin arkielämässä pärjäämistä estävää. Muihin psyykkisiin ongelmiin on nykyään saatavana apua ja hyvin monet näistä ongelmista kärsivät pystyvät elämään parisuhteessa ja täyspainoista elämää kun saavat apua.

      Lapsellisuus tietysti on ongelmallista, mutta ehkä tarpeeksi määrätietoisen ja lujatahtoisen naisen kanssa joka ottaisi ohjat käsiinsä voisi menestyäkin.

      Mutta sinullahan on se psykoterapia? Keskity siihen, ota se tosissasi ja panosta siihen nyt kunnolla. Kaikki muu tulee sitten ajallaan. Tämä terapiamuoto vie ainakin sen vuoden, moni käy useammankin vuoden, riippuen siitä miten edistyy. Kuitenkin tällä on saatu hyviä tuloksia juuri tuohon epävakaan persoonallisuuden piirteisiin kunhan vain jaksaa ja haluaa työskennellä itsensä kanssa tosissaan.

      Turhaahan tämä jauhaminen on, tulipahan sanottua.

      • Anonyymi

        En voi mun heikkolahjaisuudelle mitää.. jos se on turn off ja se ei riitä naiselle.. niin en voi sille mitää


      • Anonyymi

        Kyllä myönnän.. naiset on pakkomielle.. puhun vaa naisista.. yritän naisia.. naiset ei vastaa.. naiset ei halua treffeille..naiset kusettaa mua..naiset ei ota yhteyttä..vituttaa...ennen nuorempana pääsin treffeille.. olen kai muuttunut pahempaa suuntaan itse ku en kelpaa 36 v enää..en halua lapsia..se vaikeuttaa paljon.. mulla on oppimisvaikeus.. masennus.. persoona ongelmia.. nyt sain työpaikan se hyvä vakituisen.. autoki on.. oon menny ylöspäin.. en juo alkoholia.. miksi en kelpaa? En halua olla mikään lapsi.


      • Heikkolahjaisuus ei ole este.. pärjään hyvin elämässä.. asun yksin,, hoidan laskut käyn normi palkkatöissä mis normaaleita ihmisiä.... haluan muuttua ja mennyä vieläki ylöspäin et saisin naisen.. eikö se helvetti riitä?.. lapsillisuus on muuttunut.. olen aikustunut ja en juo enää alkoholia ja huuda naisille


    • Anonyymi

      Jos ei kiinnosta juoda viinaa eikä käydä baareissa niin on turha valittaa ettei tapaa naisia. Vain viinaa juomalla tutustuu naisiin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Mäki pyörin vaan äitin kaa ja ei ole edes kavereita. Rumuus vaan lisääntyy kun käyttää päihteitä aina vapailla. Kukaan nainen ei halua rumaa miestä jolla ei ole kavereita.

    • Anonyymi

      Elämän muutos lähtee ihan itsestä. Jos täällä koko ajan vaan valittaa ei elämä muutu. Hanki harrastuksia, rupea liikkumaan, käy elokuvissa tee jotain muuta kuin ryvet itsesäälissä. Ehkä ihan hoitojakso jossain olisi paikallaan. Lääkkeet ei taida ihan olla riittäviä. Ja onhan noita auttavia puhelimia joihin voi soittaa jos maailma kaatuu. Teet itsestäsi pellen täällä ruikuttaessasi

      • Anonyymi

        hoitojakso on.. käyn terapiassa.. meen kohta ulkoileen.. käyn salilla.. mutta mä en ymmärrä miksi en kelpaa naisille.


      • Ei sitte saatana ruikuteta olkoot.


    • Anonyymi

      No ei tästä tuu mitää..pitäs vaa unohtaa naiset ja käydä töissä ja urheilla

    • Anonyymi

      Ei helvetti tästä vaa tuu mitää ku ei kelpaa tälläisenä naisille.. pitäs ihan kaikki unohtaa naiset ja käydä vaa töissä ja urheillaa.. menee vaa hermot.. uus alku elämälle

    • Anonyymi

      Emmä vaa vittu kelpaa omana itsenäni... vituttaahan se.. niin paljo kauniita naisia on.. ja oon laskenu rimaaki tavis naiseen.. mut en niillekkää kelpaa.. sanois suoraa missä vika

      • Anonyymi

        Sinulle on sanottu monta kertaa suoraan missä vika on. Se on siinä, että tavisnaisetkin ovat sinun yläpuolellasi.

        Sinun pitäisi laskea rima OMALLE tasollesi. Sinun tasolla olevista naisista löytäisit kyllä kumppanin, mutta kun olet niin nirso, että kurkottelet ”kuuta taivaalta”. Sinun kaltaisesi nirsoilijat joutuvat olemaan yksin.

        Uskomatonta realismin puutetta osoittaa, että olet aiemmin haaveillut jopa tavisnaisia tasokkaammista naisista. Vaikka ei kai heikkolahjaiselta voi odottaakaan realismintajua, pitkä huokaus….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on sanottu monta kertaa suoraan missä vika on. Se on siinä, että tavisnaisetkin ovat sinun yläpuolellasi.

        Sinun pitäisi laskea rima OMALLE tasollesi. Sinun tasolla olevista naisista löytäisit kyllä kumppanin, mutta kun olet niin nirso, että kurkottelet ”kuuta taivaalta”. Sinun kaltaisesi nirsoilijat joutuvat olemaan yksin.

        Uskomatonta realismin puutetta osoittaa, että olet aiemmin haaveillut jopa tavisnaisia tasokkaammista naisista. Vaikka ei kai heikkolahjaiselta voi odottaakaan realismintajua, pitkä huokaus….

        No silti käyn palkkatöissä ja en ole työtän.. lisäksi pitkä olen ja urheilen.. mulla on oppimisen puolella ongelmia.. suurin osa naisista normaaleita koulutettuja.. heikkolahjaisia naisia on vähän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on sanottu monta kertaa suoraan missä vika on. Se on siinä, että tavisnaisetkin ovat sinun yläpuolellasi.

        Sinun pitäisi laskea rima OMALLE tasollesi. Sinun tasolla olevista naisista löytäisit kyllä kumppanin, mutta kun olet niin nirso, että kurkottelet ”kuuta taivaalta”. Sinun kaltaisesi nirsoilijat joutuvat olemaan yksin.

        Uskomatonta realismin puutetta osoittaa, että olet aiemmin haaveillut jopa tavisnaisia tasokkaammista naisista. Vaikka ei kai heikkolahjaiselta voi odottaakaan realismintajua, pitkä huokaus….

        Sain muorempana tavis naisia ja kauniita.. olen 36 v ja en yhtäkkiä kelpaakkaa enää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on sanottu monta kertaa suoraan missä vika on. Se on siinä, että tavisnaisetkin ovat sinun yläpuolellasi.

        Sinun pitäisi laskea rima OMALLE tasollesi. Sinun tasolla olevista naisista löytäisit kyllä kumppanin, mutta kun olet niin nirso, että kurkottelet ”kuuta taivaalta”. Sinun kaltaisesi nirsoilijat joutuvat olemaan yksin.

        Uskomatonta realismin puutetta osoittaa, että olet aiemmin haaveillut jopa tavisnaisia tasokkaammista naisista. Vaikka ei kai heikkolahjaiselta voi odottaakaan realismintajua, pitkä huokaus….

        Olen laskenut rimaa lihavaan tavis naiseen.. sitäpaitsi en tykkää laihoista naisista.. en ole nirso.. mutta ei ne tavis lihavat musta kiinnostu. jotain mussa on etten kelpaa.. ulkonäkö ei pitäs olla este... vaatetyyli on hyvä... käyn töissä monta hyvää asiaa.. ei se näköjään riitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain muorempana tavis naisia ja kauniita.. olen 36 v ja en yhtäkkiä kelpaakkaa enää

        Mutta pitkäaikaista kumppania et saanut nuorempanakaan. Kun ne tavisnaiset huomasivat, että sinä et olekaan tavismies (kuten he aluksi luulivat), niin he jättivät sinut kerta toisensa jälkeen.

        Hienotunteisuuttaan varmaan keksivät jonkun tekosyyn jättämiselleen, mutta todellinen syy oli varmasti sinun heikkolahjaisuutesi.


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Olen laskenut rimaa lihavaan tavis naiseen.. sitäpaitsi en tykkää laihoista naisista.. en ole nirso.. mutta ei ne tavis lihavat musta kiinnostu. jotain mussa on etten kelpaa.. ulkonäkö ei pitäs olla este... vaatetyyli on hyvä... käyn töissä monta hyvää asiaa.. ei se näköjään riitä

        Niin kuin sinulle on monesti sanottu, eivät ne lihavatkaan tavisnaiset huoli itseään tyhmempää miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitkäaikaista kumppania et saanut nuorempanakaan. Kun ne tavisnaiset huomasivat, että sinä et olekaan tavismies (kuten he aluksi luulivat), niin he jättivät sinut kerta toisensa jälkeen.

        Hienotunteisuuttaan varmaan keksivät jonkun tekosyyn jättämiselleen, mutta todellinen syy oli varmasti sinun heikkolahjaisuutesi.

        Minä juoksisin ja kovaa. Tuollaisen tyyoin kun saa riesakseen siitä ei pääse ikinä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuin sinulle on monesti sanottu, eivät ne lihavatkaan tavisnaiset huoli itseään tyhmempää miestä.

        Sitten olen yksin.. mä en ole sentää työtön juoppo.. ahkeroin töissä ja hoidan asiani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitkäaikaista kumppania et saanut nuorempanakaan. Kun ne tavisnaiset huomasivat, että sinä et olekaan tavismies (kuten he aluksi luulivat), niin he jättivät sinut kerta toisensa jälkeen.

        Hienotunteisuuttaan varmaan keksivät jonkun tekosyyn jättämiselleen, mutta todellinen syy oli varmasti sinun heikkolahjaisuutesi.

        Sainpas.. olin suhteessa 3 v ja nainen rakastui muhun... mutta en halunnut senkaa lasta niin se jätti mut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle on sanottu monta kertaa suoraan missä vika on. Se on siinä, että tavisnaisetkin ovat sinun yläpuolellasi.

        Sinun pitäisi laskea rima OMALLE tasollesi. Sinun tasolla olevista naisista löytäisit kyllä kumppanin, mutta kun olet niin nirso, että kurkottelet ”kuuta taivaalta”. Sinun kaltaisesi nirsoilijat joutuvat olemaan yksin.

        Uskomatonta realismin puutetta osoittaa, että olet aiemmin haaveillut jopa tavisnaisia tasokkaammista naisista. Vaikka ei kai heikkolahjaiselta voi odottaakaan realismintajua, pitkä huokaus….

        heikkolahjaisia naisia on tosi vähän... ei niitä löydy mistään


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Sainpas.. olin suhteessa 3 v ja nainen rakastui muhun... mutta en halunnut senkaa lasta niin se jätti mut

        Eikös se suhde kestänyt vain pari kuukautta?

        Eikös se jättänyt sut siksi kun sulla ei ollut työtä?

        Jopas tää sun stoori taas muuttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se suhde kestänyt vain pari kuukautta?

        Eikös se jättänyt sut siksi kun sulla ei ollut työtä?

        Jopas tää sun stoori taas muuttu!

        Juu no kesti 5kk ja jätti.. sitä edellinen kesti 3vuotta.


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Sainpas.. olin suhteessa 3 v ja nainen rakastui muhun... mutta en halunnut senkaa lasta niin se jätti mut

        Tuo on yleistä suominaisissa!

        Itse olin 21v, tapasin naisen, seurusteltiin alle 2 kk, kun nainen ehdotti, että tehdään vauva, sanoin siihen "eikä tehdä", sillä seurauksella, että tämä nainen jätti minut.

        Olin nuorena aivan liian rehellinen, oikea tapa olisi tietysti ollut seuraava:

        Vastaat jotain tämäntapaista: "juu, tehdään vaan".

        Sitten (tämän naisen tietämättä tietenkin) etsit samalla parempaa tyttöystävää kun seurustelet tämän vauvakuumeisen kanssa (kannattaa varoa, ettet tee raskaaksi tätä vauvakuumeista).

        Jos löydät paremman naisen, niin siinä vaiheessa kun tämä parempi nainen suostuu seurustelemaan kanssasi, niin joko jätät sen vauvakuumeisen, tai väität sille olevasi steriili, niin se jättää sinut.

        En vain nuorempana ollut ymmärtänyt, että naisten kanssa rehellisyys johtaa aina miehen tappioon.

        Eli naisten suhteen: mitä enemmän pystyt uskottavasti valehtelemaan naisille, sitä paremmin sinulla menee.

        Ja feminististen suominaisten hyvinvoinnista on ihan turha kantaa huolta, miksi se asia sinua kiinnostaisi ?


    • Anonyymi

      No ei voi mitää..turha ruikuttaa..lähen lenkille...

      • Anonyymi

        Käytkö lenkkeilemässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö lenkkeilemässä.

        Käyn ja salilla koska kuulemma mun pitäs laihduttaa kun on kaljamaha ja en kelpaa naisille


    • Anonyymi

      On mussaki monta hyvää puolta... luulis pääsevän treffeille.. mut eihän noita kiinnosta.. parempi unohtaa naiset ja olla yksin

      • Anonyymi

        Luuletko että parisuhde tuo ikuista onnea? Että sinun elämäsi Onni on siitä kiinni. Siinä pitää huomioida toinen ja tehdä kompromisseja. Asioiden eteen on tehtävä töitä. Miten sinä voit tehdä mitään kenenkään eteen, kun oma jaksamisesi on jo tuota luokkaa? Mitä annettavaa sinulla olisi? Harhainen kuvitelma että elämä olisi silloin ruusuista. Miten sinä kestäisit riitoja, erimielisyyttä? Räjähtelet jo pienistä takapakeista etkä hahmota todellisuuden rajoja. Ajatuksesi pyörii samaa rataa päivästä toiseen. Hoida pääsi kuntoon ja huolehdi itsestäsi. Yritä löytää jonkun harrastuksen kautta joku kaveri. Se ei onnistu ihan helposti eikä varsinkaan nopeasti. Kärsivällisyyttä sinulla ei ole. Olet kuin lellitty pikku pentu joka ruikuttaja koko ajan,, "kaikki mulle heti,"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että parisuhde tuo ikuista onnea? Että sinun elämäsi Onni on siitä kiinni. Siinä pitää huomioida toinen ja tehdä kompromisseja. Asioiden eteen on tehtävä töitä. Miten sinä voit tehdä mitään kenenkään eteen, kun oma jaksamisesi on jo tuota luokkaa? Mitä annettavaa sinulla olisi? Harhainen kuvitelma että elämä olisi silloin ruusuista. Miten sinä kestäisit riitoja, erimielisyyttä? Räjähtelet jo pienistä takapakeista etkä hahmota todellisuuden rajoja. Ajatuksesi pyörii samaa rataa päivästä toiseen. Hoida pääsi kuntoon ja huolehdi itsestäsi. Yritä löytää jonkun harrastuksen kautta joku kaveri. Se ei onnistu ihan helposti eikä varsinkaan nopeasti. Kärsivällisyyttä sinulla ei ole. Olet kuin lellitty pikku pentu joka ruikuttaja koko ajan,, "kaikki mulle heti,"

        No mä oon sellainen.. siksi mulla on kehityshäiriö..ennen en kai ruikuttanut ja naiset kiinnostu musta ja lähti treffeille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että parisuhde tuo ikuista onnea? Että sinun elämäsi Onni on siitä kiinni. Siinä pitää huomioida toinen ja tehdä kompromisseja. Asioiden eteen on tehtävä töitä. Miten sinä voit tehdä mitään kenenkään eteen, kun oma jaksamisesi on jo tuota luokkaa? Mitä annettavaa sinulla olisi? Harhainen kuvitelma että elämä olisi silloin ruusuista. Miten sinä kestäisit riitoja, erimielisyyttä? Räjähtelet jo pienistä takapakeista etkä hahmota todellisuuden rajoja. Ajatuksesi pyörii samaa rataa päivästä toiseen. Hoida pääsi kuntoon ja huolehdi itsestäsi. Yritä löytää jonkun harrastuksen kautta joku kaveri. Se ei onnistu ihan helposti eikä varsinkaan nopeasti. Kärsivällisyyttä sinulla ei ole. Olet kuin lellitty pikku pentu joka ruikuttaja koko ajan,, "kaikki mulle heti,"

        En luule..kaikki mun vanhat tutut seurustelee ja mä en kelpaa kellekkää...kyllä se vituttaa.. nyt oon töissä ja en juo.. ei mitää vaikutusta..naiset ei ota yhteyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että parisuhde tuo ikuista onnea? Että sinun elämäsi Onni on siitä kiinni. Siinä pitää huomioida toinen ja tehdä kompromisseja. Asioiden eteen on tehtävä töitä. Miten sinä voit tehdä mitään kenenkään eteen, kun oma jaksamisesi on jo tuota luokkaa? Mitä annettavaa sinulla olisi? Harhainen kuvitelma että elämä olisi silloin ruusuista. Miten sinä kestäisit riitoja, erimielisyyttä? Räjähtelet jo pienistä takapakeista etkä hahmota todellisuuden rajoja. Ajatuksesi pyörii samaa rataa päivästä toiseen. Hoida pääsi kuntoon ja huolehdi itsestäsi. Yritä löytää jonkun harrastuksen kautta joku kaveri. Se ei onnistu ihan helposti eikä varsinkaan nopeasti. Kärsivällisyyttä sinulla ei ole. Olet kuin lellitty pikku pentu joka ruikuttaja koko ajan,, "kaikki mulle heti,"

        Siksi pääsin terapiaan


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No mä oon sellainen.. siksi mulla on kehityshäiriö..ennen en kai ruikuttanut ja naiset kiinnostu musta ja lähti treffeille

        Miksi et vastaa kysymyksiini? Etkö osaa vastata


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No mä oon sellainen.. siksi mulla on kehityshäiriö..ennen en kai ruikuttanut ja naiset kiinnostu musta ja lähti treffeille

        Miksi et vastaa kysymyksiini? Etkö osaa vastata


    • Anonyymi

      Tässä on mun uusin kuva.. kyllä tavis lihavalle mun pitäs helposti kelvata

      • Anonyymi

        Eivät naiset valitse pelkän kuvan perusteella. Korvien välissäkin pitäisi olla jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät naiset valitse pelkän kuvan perusteella. Korvien välissäkin pitäisi olla jotakin.

        Minä olen jo 3vkon palstalla olon jälkeen ahdistunut koko tyypistä. Ei mitään kykyä hahmottaa mitään asioita. Hulluksi tuo tyyppi tekee kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät naiset valitse pelkän kuvan perusteella. Korvien välissäkin pitäisi olla jotakin.

        "Eivät naiset valitse pelkän kuvan perusteella. Korvien välissäkin pitäisi olla jotakin"

        ÄLÄ usko tuota!


        Suominaiselle miehen älykkyystaso on yhdentekevä!
        Ihan sama vaikka olisit aivan idiootti, jos olet komea, niin kelpaat suominaisille, ikävä puoli on vain se, että jos olet naisen mielestä liian lyhyt tai liian laiha, olet automaattisesti ruma, vaikkei naamassasi mitään vikaa olisikaan !


    • No tässä mun kuva.. no naiset.. eikö tällä naamalla nyt perus tavis pyöreen naisen saisi? Oon tosi pitkä vielä.

      • Anonyymi

        Ei se ole naamasta kiinni ettet sinä naista saa.

        Kyllä sinä sen itsekin tiedät että vika on päässäsi eikä naamassasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole naamasta kiinni ettet sinä naista saa.

        Kyllä sinä sen itsekin tiedät että vika on päässäsi eikä naamassasi.

        No varmaan on päässä..en pysty muuttumaan.. naiset ei missää lähesty mua eikä ota yhteyttä.. mä en ymmärrä jos näytän hyvältä


      • Andee34 kirjoitti:

        No varmaan on päässä..en pysty muuttumaan.. naiset ei missää lähesty mua eikä ota yhteyttä.. mä en ymmärrä jos näytän hyvältä

        En vaa ymmärrä miksei niille tavis lihaville kelpaa tän näkönen mies


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No varmaan on päässä..en pysty muuttumaan.. naiset ei missää lähesty mua eikä ota yhteyttä.. mä en ymmärrä jos näytän hyvältä

        Juuri kun toteat itsekin että vika on päässäsi etkä pysty muuttumaan, niin samassa ihmettelet ettei noin komea mies saa naista. Vika on siellä pään sisäpuolella, ei ulkopuolella. Kyse ei ole ulkonäöstä. Aivot eivät toimi.

        Sun kehityshäiriö on niin paha ettet pysty parisuhteeseen koska olet mieleltäsi pikkulapsi etkä mies. Pikkulapsi tarvii äitiä, ja kaikkien tarpeiden nopeaa tyydyttäjää, ei sellaisia normaaliälyisiä naisia ole olemassakaan joka tollasta katselisis. Et näe muita ihmisiä empaattisesti tai vastavuoroisena huolenpidon kohteena. Kaikki muut ovat vain omien tarpeittesi tyydyttäjiä. Äiti hoivaa, kaverit pitäis olla sua varten, työkaverien pitäis olla sua varten, naisten pitäis olla valmiita seksiin ja pitämään sua vierihoidossa. Mitä itse pystyt antamaan, oletko miettinyt?

        Et voi olla mies ja tasavertainen kumppani normasliälyiselle naiselle koskaan. Jonkun kehityshäiriöisen naisen voit saada ystäväksi kun tuo sinun pakkomielle ja jankutus saadaan kuriin. Sinun pitää hyväksyä asia jota et pysty muuttamaan. Joku kemiallinen kastraatio olis ratkaisu ennen kuin rikoksia tapahtuu. Luin vanhasta ketjusta että tumputat useita kertoja päivässä eli toiminta pakkomielteistä ja sairasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kun toteat itsekin että vika on päässäsi etkä pysty muuttumaan, niin samassa ihmettelet ettei noin komea mies saa naista. Vika on siellä pään sisäpuolella, ei ulkopuolella. Kyse ei ole ulkonäöstä. Aivot eivät toimi.

        Sun kehityshäiriö on niin paha ettet pysty parisuhteeseen koska olet mieleltäsi pikkulapsi etkä mies. Pikkulapsi tarvii äitiä, ja kaikkien tarpeiden nopeaa tyydyttäjää, ei sellaisia normaaliälyisiä naisia ole olemassakaan joka tollasta katselisis. Et näe muita ihmisiä empaattisesti tai vastavuoroisena huolenpidon kohteena. Kaikki muut ovat vain omien tarpeittesi tyydyttäjiä. Äiti hoivaa, kaverit pitäis olla sua varten, työkaverien pitäis olla sua varten, naisten pitäis olla valmiita seksiin ja pitämään sua vierihoidossa. Mitä itse pystyt antamaan, oletko miettinyt?

        Et voi olla mies ja tasavertainen kumppani normasliälyiselle naiselle koskaan. Jonkun kehityshäiriöisen naisen voit saada ystäväksi kun tuo sinun pakkomielle ja jankutus saadaan kuriin. Sinun pitää hyväksyä asia jota et pysty muuttamaan. Joku kemiallinen kastraatio olis ratkaisu ennen kuin rikoksia tapahtuu. Luin vanhasta ketjusta että tumputat useita kertoja päivässä eli toiminta pakkomielteistä ja sairasta.

        Ihan sama.. unohdetaan sit naiset.. oli mulla ennen parisuhteita ja olin kai erilainen.. nyt käyn töissä ja terapiassa.. en kuuntele tollasta paskaa.. mä en ole vammainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kun toteat itsekin että vika on päässäsi etkä pysty muuttumaan, niin samassa ihmettelet ettei noin komea mies saa naista. Vika on siellä pään sisäpuolella, ei ulkopuolella. Kyse ei ole ulkonäöstä. Aivot eivät toimi.

        Sun kehityshäiriö on niin paha ettet pysty parisuhteeseen koska olet mieleltäsi pikkulapsi etkä mies. Pikkulapsi tarvii äitiä, ja kaikkien tarpeiden nopeaa tyydyttäjää, ei sellaisia normaaliälyisiä naisia ole olemassakaan joka tollasta katselisis. Et näe muita ihmisiä empaattisesti tai vastavuoroisena huolenpidon kohteena. Kaikki muut ovat vain omien tarpeittesi tyydyttäjiä. Äiti hoivaa, kaverit pitäis olla sua varten, työkaverien pitäis olla sua varten, naisten pitäis olla valmiita seksiin ja pitämään sua vierihoidossa. Mitä itse pystyt antamaan, oletko miettinyt?

        Et voi olla mies ja tasavertainen kumppani normasliälyiselle naiselle koskaan. Jonkun kehityshäiriöisen naisen voit saada ystäväksi kun tuo sinun pakkomielle ja jankutus saadaan kuriin. Sinun pitää hyväksyä asia jota et pysty muuttamaan. Joku kemiallinen kastraatio olis ratkaisu ennen kuin rikoksia tapahtuu. Luin vanhasta ketjusta että tumputat useita kertoja päivässä eli toiminta pakkomielteistä ja sairasta.

        En todellakaa hyväksy.. miten mä sit pärjään palkkatöissä ja olen hyvä työssäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaa hyväksy.. miten mä sit pärjään palkkatöissä ja olen hyvä työssäni?

        Koska se sun työ on niin yksinkertaista, että sinäkin siinä pärjäät. Missään vähänkään vaativammassa työssä et pärjäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se sun työ on niin yksinkertaista, että sinäkin siinä pärjäät. Missään vähänkään vaativammassa työssä et pärjäisi.

        Pärjäisin kyllä..sain ennenkin vakituisen työn 2 kertaa mut lopetin ne.


    • Anonyymi

      Tee nyt ennätys ja laita 1000 viestiä itsellesi viikossa ettet saa naista koskaan.

    • Kyllä vielä saan.. näytän hyvälle käyn töissä ja urheilen. Oikee asenne

      • Olis kiva päästä tavis lihavan pyöreen naisen kainaloon


    • Yritän jatkuvalla syötällä erilaisia naisia...ei niitä kiinnosta tippaakaan

    • Vaikka oon töis..urheilen..en polta..en juo.. tosi outoa.. mietin kokoaajan..ennen niitä naisia mulla oli.. nyt oon jumis yksin elämäs

    • No parempi olla hiljaa en jaksa ruikuttaa.. ei tästä mitään tule.

    • En näytä vain kelpaavan kellekään.. no mulla on työpaikka ja mussa on paljon hyvää ajattelen vain positiivista.. jos ei se riitä ei riitä.. ja heikkolahjaisuudelle en voi mitää jos mikää ei riitä niin mitä mä jaksan.. pysyn yksin ja käyn töissä.. rahaa on aina sopivasti.

    • Nyt en jaksa enää ruikuttaa ja jauhaa tätä samaa paskaa.. ollaan yksin.. huomenna töihin ja alkaa työviikko ja urheilen nyt enempi

      • Anonyymi

        Kun on lukenut yhden sinun kommentin on lukenut ne kaikki. Tajuatko itsekkään että sama levy soi päivästä toiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lukenut yhden sinun kommentin on lukenut ne kaikki. Tajuatko itsekkään että sama levy soi päivästä toiseen

        Tajuan.. mä oon tälläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on lukenut yhden sinun kommentin on lukenut ne kaikki. Tajuatko itsekkään että sama levy soi päivästä toiseen

        Ennen ei kai soinut kun tytöt halus tavata ja lähti treffeille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen ei kai soinut kun tytöt halus tavata ja lähti treffeille

        Milloin oli tämä "ennen"?

        Olet nyt ainakin reilut 3v ruikuttanut tätä samaa laulua näillä palstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin oli tämä "ennen"?

        Olet nyt ainakin reilut 3v ruikuttanut tätä samaa laulua näillä palstoilla.

        Olen sen myönnän.. mutta joskus ennen en ruikuttanut


    • Anonyymi

      "Tee nyt ennätys ja laita 1000 viestiä itsellesi viikossa ettet saa naista koskaan."

      No täytyyhän siitä itseään muistutella. Ettei pääse unohtumaan.

      • Anonyymi

        Ei mun tarvi paskaa kuunnella


      • Anonyymi

        mun ei tarvi hoitoon mennä... mä en voi sille mitää jos mulla on niissäkin ongelmia


    • Anonyymi

      Tuommoinen ihminen on ihan pakko laitoshoito kuntoinen. Ei se mitään mistään tajua. Kyllä pitäisi valkotakkiset soittaa paikalle. Toivottavasti kukaan ei joudu kärsimään tuollaisen kylähullun takia. Miten voidaan pitää vapaana näinkin sekavaa harhaista ihmistä?

      • Anonyymi

        Tuollaiset yleensä joutuu pakkohoitoon vankimielisairaalaan. Mutta täytyy tapahtua ensin jotain kamalaa. Hyvä tietty että on kuvansa laittanut niin tietää varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaiset yleensä joutuu pakkohoitoon vankimielisairaalaan. Mutta täytyy tapahtua ensin jotain kamalaa. Hyvä tietty että on kuvansa laittanut niin tietää varoa.

        Ei mun tarvi mihkää pakkohoitoon mennä lääkäri on mut tutkinut.


    • Anonyymi

      Olisi tuollainenkin joku tyttöjen saanonta kun itse leikkaa hiuksiaan niin jää jotain tupsuja päähän.

    • Anonyymi

      Jos kukaan ei enää vastaa näihin ruikutuksiin loppuisiko tämä hullun touhu.? Todennäköisesti kommentoisi yksin itsellensä

      • Anonyymi

        Joo on tuotakin testattu. Jaksoi se uikuttaa itsekseen, itselleen. Eli ihan sama vastaako kukaan näihin vai ei, sama kitinä jatkuu ikuisesti.


    • Anonyymi

      En näköjään saa kavereita. Olen yksinäinen.. en kelpaa kellekkää..vitun sama.. mulla on sentää vakityö ja asiat ihan ok nyt mitä oli ennen saatana

    • Anonyymi

      Mä en mun mielestä ole niin tyhmä..käyn töissä en ole missää kuntouttavassa.. en näytä vammaiselta.. hoidan asiani ja pystyn asuun yksin.. urheilen.. vittu en sit saa naista koskaa...ihan vitun sama.. ei kaikki miehet ja naiset saa kumppania.. vittu onneksi pääsin terapiaan

    • Anonyymi

      Mä en saatana voi sille mitää et oon tällänen.. en jaksa ajatella vittu mitää negatiivista paskaa..ei mulla kavereita ole ollut yli 2v.

    • Anonyymi

      If want to be strong learn how to fight alone. 👌💪 rauhoitu ja ole vahva 👏👏

    • Anonyymi

      Haluaisin kovasti muuttua et saisin naisen, joo nyt riitti tää paska taas.

      • Sä saat naisen silloin vaan kun et näytä heikkoutesi 👌


    • Anonyymi

      If want to be strong learn how to fight alone. 👌💪 rauhoitu ja ole vahva 👏👏

    • Anonyymi

      Käyn töissä..en käytä huumeita..en juo enää alkoholia.. vittu ajattelen positiivisia juttuja..en mitää paskaa..en voi sille mitää et synnyin tälläsenä

      • Anonyymi

        Voisit muuttua mieheksi vaikka synnyit tälläsenä👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit muuttua mieheksi vaikka synnyit tälläsenä👌

        Olen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies.

        Niin fyysisesti olet mies, mutta henkisesti olet lapsi.


    • Anonyymi

      Kovasti yritän mennä eteenpäin elämässä sit tulee tällästä vitun paskaa

      • Anonyymi

        Pysy kaukana negatiivista ja yritä olla vahva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy kaukana negatiivista ja yritä olla vahva.

        No jos mun diagnoosin takia en saa ketää niin huhuh.. ei voi olla siitä kiinni.. miten mä sit pärjään palkkatöissä jos olen vitun tyhmä ja kehari? en kyl pärjäis kun jossain vitun kuntouttavas 9 e päivä sit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos mun diagnoosin takia en saa ketää niin huhuh.. ei voi olla siitä kiinni.. miten mä sit pärjään palkkatöissä jos olen vitun tyhmä ja kehari? en kyl pärjäis kun jossain vitun kuntouttavas 9 e päivä sit?

        "No jos mun diagnoosin takia en saa ketää niin huhuh.. ei voi olla siitä kiinni.. miten mä sit pärjään palkkatöissä jos olen vitun tyhmä ja kehari? "

        Olet pelottava ahdistelija, ja olet tunnettu siitä että käyt naisten kimppuun. Et opi ollenkaan normaalisti, esim omista virheitäsi vaan toistat niitä vaikka se olisi pään hakkaamista seinään. Kipukaan ei opeta.

        Aloitat tutustumisen ahdistelemalla ja takertumalla. Se pelottaa kaikki ihmiset ja näyttää ettet ole ok.

        Yksinkertaisessa suorittavassa työssä voi joten kuten pärjätä kun joku käskee ja ohjaa yksityiskohtaisesti. Mitä luin sun ketjuja niin fudut olet saanu useamman kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "No jos mun diagnoosin takia en saa ketää niin huhuh.. ei voi olla siitä kiinni.. miten mä sit pärjään palkkatöissä jos olen vitun tyhmä ja kehari? "

        Olet pelottava ahdistelija, ja olet tunnettu siitä että käyt naisten kimppuun. Et opi ollenkaan normaalisti, esim omista virheitäsi vaan toistat niitä vaikka se olisi pään hakkaamista seinään. Kipukaan ei opeta.

        Aloitat tutustumisen ahdistelemalla ja takertumalla. Se pelottaa kaikki ihmiset ja näyttää ettet ole ok.

        Yksinkertaisessa suorittavassa työssä voi joten kuten pärjätä kun joku käskee ja ohjaa yksityiskohtaisesti. Mitä luin sun ketjuja niin fudut olet saanu useamman kerran.

        Joo ei kukaan ohjaa.. teen ihan yksin työni.. olen muuttunut.. enää en saa potkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei kukaan ohjaa.. teen ihan yksin työni.. olen muuttunut.. enää en saa potkuja.

        Kerro mitä sun työnkuvaan kuuluu. Miten teet työsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä sun työnkuvaan kuuluu. Miten teet työsi?

        Allulta menee joka ikisestä vastauksesta pointti täysin ohi. Nytkin takertui johonkin työn ohjaamiseen eikä mitään reaktiota siihen, että hän takertuu ja ahdistelee. Naiset VIHAAVAT sellaista lähestymistä, mutta ei Allu tajua. Onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Allulta menee joka ikisestä vastauksesta pointti täysin ohi. Nytkin takertui johonkin työn ohjaamiseen eikä mitään reaktiota siihen, että hän takertuu ja ahdistelee. Naiset VIHAAVAT sellaista lähestymistä, mutta ei Allu tajua. Onneksi.

        Niinpä. Jos olen ymmärtänyt oikein aikaisemmista Allun ketjuista, hänen työnkuvaan kuuluu yksinkertainen monotoninen homma, joka ei vaadi tekijältään juurikaan ajattelua. Kunhan tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Allulta menee joka ikisestä vastauksesta pointti täysin ohi. Nytkin takertui johonkin työn ohjaamiseen eikä mitään reaktiota siihen, että hän takertuu ja ahdistelee. Naiset VIHAAVAT sellaista lähestymistä, mutta ei Allu tajua. Onneksi.

        No siihen tulee muutosta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä sun työnkuvaan kuuluu. Miten teet työsi?

        En todellakaa jaksa kertoa.. saan hyvää palkkaa.. yövuorolisät ja kaikki ja oon hyvä työssäni


      • Anonyymi kirjoitti:

        "No jos mun diagnoosin takia en saa ketää niin huhuh.. ei voi olla siitä kiinni.. miten mä sit pärjään palkkatöissä jos olen vitun tyhmä ja kehari? "

        Olet pelottava ahdistelija, ja olet tunnettu siitä että käyt naisten kimppuun. Et opi ollenkaan normaalisti, esim omista virheitäsi vaan toistat niitä vaikka se olisi pään hakkaamista seinään. Kipukaan ei opeta.

        Aloitat tutustumisen ahdistelemalla ja takertumalla. Se pelottaa kaikki ihmiset ja näyttää ettet ole ok.

        Yksinkertaisessa suorittavassa työssä voi joten kuten pärjätä kun joku käskee ja ohjaa yksityiskohtaisesti. Mitä luin sun ketjuja niin fudut olet saanu useamman kerran.

        en käy naisten kimppuun en lyö naisia.. alkoholia join niin joskus tapahtu.. mutta lopetin alkoholin niin olen muuttunut parempaa suuntaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pysy kaukana negatiivista ja yritä olla vahva.

        todellaki.. täälä nyt jauhetaa miehistä aina paskaa.. jos 160 cm mies hakee naista ja se ei koskaa kelpaa naisille, koska hän on liian lyhyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Jos olen ymmärtänyt oikein aikaisemmista Allun ketjuista, hänen työnkuvaan kuuluu yksinkertainen monotoninen homma, joka ei vaadi tekijältään juurikaan ajattelua. Kunhan tekee.

        Mulla on sentää työpaikka


    • Anonyymi

      Toiset sanoo ku saat päätä kuntoo nii saat naisen ja toiset sanoo et saa koskaa..vittu mä jaksa enää.

      • Anonyymi

        Ketään ei oo selvännäkijä meistä, älä välitä mitä toiset sanoo, ole vaan vahva, nii kyllä sä saat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei oo selvännäkijä meistä, älä välitä mitä toiset sanoo, ole vaan vahva, nii kyllä sä saat .

        Kyllä saan.. en saa missiä.. en kaunista.. en koulutettua.. tiedän sen.. mutta hiljaista on naisrintamalla ei ne musta kiinnostu.. toki mun käytös ja lapsellisuus ja sun muut pitää saada kuntoo


      • Anonyymi

        "Toiset sanoo ku saat päätä kuntoo nii saat naisen ja toiset sanoo et saa koskaa..vittu mä jaksa enää."

        Pitkä laitoshoito ehkä auttaa . Sitä ennen on turha haaveilla. Sitten voi löytyä joku toinen kehityshäiriöinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toiset sanoo ku saat päätä kuntoo nii saat naisen ja toiset sanoo et saa koskaa..vittu mä jaksa enää."

        Pitkä laitoshoito ehkä auttaa . Sitä ennen on turha haaveilla. Sitten voi löytyä joku toinen kehityshäiriöinen.

        En todellakaa mee laitokseen enkä kuuntele tollasta paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaa mee laitokseen enkä kuuntele tollasta paskaa.

        Tämähän on ihan tosi asia. Hoitojakso voisi auttaa sinua. Sinä et näe ongelmia itsessäsi kaikki muut sen kyllä huomaa. Ei ole häpeä hakeutua hoitoon kun on noin sekaisin


      • Anonyymi

        Päätä ei saa kuntoon viikossa tai kahdessa, eikä edes vuosi tai kaksi siihen riitä. Se vaatii vuosien aktiivista työtä, ja halua tehdä asialle jotain. Sekä myös sitä, että pitää mielenterveydestään huolta sen jälkeen kun sen on kuntoon saanut. Jotta ei päästä asioita palaamaan entisen laiseksi. Se vaatii sitä koko lopun elämää. Jos siihen kovaan työhön ei ole valmis, silloin on turha edes aloittaa päänsä hoitamista. Tiedän mistä puhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on ihan tosi asia. Hoitojakso voisi auttaa sinua. Sinä et näe ongelmia itsessäsi kaikki muut sen kyllä huomaa. Ei ole häpeä hakeutua hoitoon kun on noin sekaisin

        Ei mun tarvi mennä hoitoon,, olen jo käynyt hoidot akuuttipsykiatrian polilla ja on vielä tutkittu epävakaan piirteitä ja niitä löytyy.. syön lääkkeitäki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on ihan tosi asia. Hoitojakso voisi auttaa sinua. Sinä et näe ongelmia itsessäsi kaikki muut sen kyllä huomaa. Ei ole häpeä hakeutua hoitoon kun on noin sekaisin

        Kyllä tiedän että on ongelmia.. psykoterapia on mulle hyvä.. ei mun tarvi pakkohoitoon mennä.. en hakkaa ihmisiä en lyö ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei oo selvännäkijä meistä, älä välitä mitä toiset sanoo, ole vaan vahva, nii kyllä sä saat .

        "ole vaan vahva, nii kyllä sä saat ."

        Jos betonista on jäänyt sementti tykkänään pois sekoitusvaiheessa niin eipä sitä voi hiekkaa ja vettä käskeä pysymään vahvana.


    • Anonyymi

      Mulla on kehityksellinen laaja alainen oppimisvaikeus.. en ole vammainen.. melko normaali

      • Anonyymi

        Ymmärrätkö mitä sinun diaknoosi tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrätkö mitä sinun diaknoosi tarkoittaa?

        Ymmärrän.. mutta mulla on ongelmia oppimisen puolella..puhun normaalisti en sönkötä tai ole mitää diagnooseja... mutta hommaan nyt vaa lisää apua


    • Anonyymi

      Ihme paskaa aina jauhetaan.. tiedän yhden naisen jolla on älyllinen vamma.. ihan normaalilta näyttää ja keskustelee hyvin.

      • Anonyymi

        "Ihme paskaa aina jauhetaan.. tiedän yhden naisen jolla on älyllinen vamma.. ihan normaalilta näyttää ja keskustelee hyvin."

        Niin tuossa sinä totesikin että tämä nainen keskustelee hyvin. Sinä et keskustele. Kun sinä ahdistelet, jankutat ja roikut vaatimuksines ihmisissä. Siinä se ero. Kehityshäiriöitä on monenlaisia. Ei kaikki ilmene käytöshäiriöinä, väkivaltaisuutena ja seksiaddiktiona. On ihan rauhallisiakin ihmisiä.

        On se tavallisesta ihmisestä ja varmaan toisesta käytöshäiriöisestäkin ahdistavaa ja sairasta että joku käy töissä, ostaa auton ja käy terapeutillakin saadakseen seksiä ja naisen eikä saadakseen itseään kuntoon ja ahdistustaan kuriin. Ja tumputtaa 4 kertaa päivässä. Plus nämä loputtomat ruikutusketjut.

        Sun pitää saada tosi pitkää hoitoa että tuo pakonomainen käytös vähenee. Ei se silti kehityshäiriötä poista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ihme paskaa aina jauhetaan.. tiedän yhden naisen jolla on älyllinen vamma.. ihan normaalilta näyttää ja keskustelee hyvin."

        Niin tuossa sinä totesikin että tämä nainen keskustelee hyvin. Sinä et keskustele. Kun sinä ahdistelet, jankutat ja roikut vaatimuksines ihmisissä. Siinä se ero. Kehityshäiriöitä on monenlaisia. Ei kaikki ilmene käytöshäiriöinä, väkivaltaisuutena ja seksiaddiktiona. On ihan rauhallisiakin ihmisiä.

        On se tavallisesta ihmisestä ja varmaan toisesta käytöshäiriöisestäkin ahdistavaa ja sairasta että joku käy töissä, ostaa auton ja käy terapeutillakin saadakseen seksiä ja naisen eikä saadakseen itseään kuntoon ja ahdistustaan kuriin. Ja tumputtaa 4 kertaa päivässä. Plus nämä loputtomat ruikutusketjut.

        Sun pitää saada tosi pitkää hoitoa että tuo pakonomainen käytös vähenee. Ei se silti kehityshäiriötä poista.

        No ihan sama teen silti työtä ja kokoajan meen parempaa suuntaa.. enkä tumputa 4 kertaa päivässä.. moni mies tekee sitä.. sori en ole ainut


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No ihan sama teen silti työtä ja kokoajan meen parempaa suuntaa.. enkä tumputa 4 kertaa päivässä.. moni mies tekee sitä.. sori en ole ainut

        Yhdessä ketjussa mainitsit että runkutit 4 kertaa. Siinä naisille räyhäämisen lomassa.

        Ei ihme että äitiskin on loppuun väsynyt. Ajattelisit joskus muidenkin ihmisten hyvinvointia ja muutakin kuin seksiä! Ei seksi ole välttämätöntä! Miten autat äitiäsi esimerkiksi?

        Minusta on oikeesti aika surkeaa kun jotkut äidit saa riesakseen aikuiset poikansa, joko sekopäitä tai rikollisia. Eivät koskaan pääse eroon omaan elämään viettämään helpompia päiviä kuten normaalien ja pärjäävien lasten äidit, jotka saa jo iloa ja huomiota lapsiltaan.

        Mulla yksi tuttu viiskymppinen mies joka edelleen vanhan äitinsä riesana. Tulee asumaan ja syömään kotiin kun sössii asiansa ja saa häätöjä. Kontrolloi äitiä ja haukkuu facebookissa äidin ystäviä. Kauhea riesa, psykoottinen ja harhainen ja ollut hoidossakin. Twitterissä kertoo olevansa FBI:n agentti ja Kennedyn jälkeläinen jne. Moni äiti varmaan ajattelee kuinka olis kiitollinen kun lapsi olis jäänyt syntymättä.


      • Anonyymi

        Onko sinun mielestä seuraava hyvää keskustelua?

        Mä en saa naista, mä en saa naista, mä en saa naista. Oon pitkä, oon komee, oon pitkä, oon komee. Käyn töissä, mulla on auto. Käyn töissä, mulla on auto.

        Ei mun tarvii tällasta paskaa kuunnella. Oon ihan hyvän näkönen, oon pitkä, käyn töissä jne.

        Kauanko luulet että kanssakeskustelija jaksaa kuunnella?

        Jos ei muuta ole sanottavaa, niin jos jostain syystä treffeille asti pääset, ne viidessä minuutissa ohi. Jos olisit nainen, jaksaisitko kuunnella jankkaajaa ja takertujaa?

        Ennen kuin teet mitään, kysy itseltäsi haluaisitko olla sellaisen kanssa tekemisissä, joka tekee noin kuin itse teet.


      • Anonyymi

        Hahahhaha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun mielestä seuraava hyvää keskustelua?

        Mä en saa naista, mä en saa naista, mä en saa naista. Oon pitkä, oon komee, oon pitkä, oon komee. Käyn töissä, mulla on auto. Käyn töissä, mulla on auto.

        Ei mun tarvii tällasta paskaa kuunnella. Oon ihan hyvän näkönen, oon pitkä, käyn töissä jne.

        Kauanko luulet että kanssakeskustelija jaksaa kuunnella?

        Jos ei muuta ole sanottavaa, niin jos jostain syystä treffeille asti pääset, ne viidessä minuutissa ohi. Jos olisit nainen, jaksaisitko kuunnella jankkaajaa ja takertujaa?

        Ennen kuin teet mitään, kysy itseltäsi haluaisitko olla sellaisen kanssa tekemisissä, joka tekee noin kuin itse teet.

        No en tiedå mikä mua vaivaa.. oon niin muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinun mielestä seuraava hyvää keskustelua?

        Mä en saa naista, mä en saa naista, mä en saa naista. Oon pitkä, oon komee, oon pitkä, oon komee. Käyn töissä, mulla on auto. Käyn töissä, mulla on auto.

        Ei mun tarvii tällasta paskaa kuunnella. Oon ihan hyvän näkönen, oon pitkä, käyn töissä jne.

        Kauanko luulet että kanssakeskustelija jaksaa kuunnella?

        Jos ei muuta ole sanottavaa, niin jos jostain syystä treffeille asti pääset, ne viidessä minuutissa ohi. Jos olisit nainen, jaksaisitko kuunnella jankkaajaa ja takertujaa?

        Ennen kuin teet mitään, kysy itseltäsi haluaisitko olla sellaisen kanssa tekemisissä, joka tekee noin kuin itse teet.

        Ei taida olla.. osaan keskustella niitä ja näitä.. en jankkaa kokoajan.. muttakun en pääse ollenkaa treffeille.


    • Anonyymi

      Todellaki oon menny parempaa suuntaan mitä ennen.. paskaa en kuuntele.

      • Anonyymi

        Ei oo menny.


    • Anonyymi

      En juo alkoholia.. käyn töissä.. pistin hullukaverit pois elämästä.. maksan velkaani

      • Anonyymi

        En jaksa mitään paskaa yhtään.. hyvä et menee paremmin.. ainahan täälä syytetää miestä et miehes vika ei saa naista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa mitään paskaa yhtään.. hyvä et menee paremmin.. ainahan täälä syytetää miestä et miehes vika ei saa naista

        Valitettavasti tällä kertaa se pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa mitään paskaa yhtään.. hyvä et menee paremmin.. ainahan täälä syytetää miestä et miehes vika ei saa naista

        Naistenko syytä sinusta on ettei heille kelpaa kehityshäiriöinen ahdistelija? 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti tällä kertaa se pitää paikkansa.

        No mutta ainaski olen mennyt silti silti parempaa suuntaa nyt


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naistenko syytä sinusta on ettei heille kelpaa kehityshäiriöinen ahdistelija? 🤭

        No en sanoisi olevan ahdistelija.


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No en sanoisi olevan ahdistelija.

        Oot kyl ahdistelija.


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        No mutta ainaski olen mennyt silti silti parempaa suuntaa nyt

        Ei kyl oo. Huonompaan on.


    • Anonyymi

      No mutta sullahan on asiat oikein hyvin. Mitä valitat? Ole onnellinen että on töitä ja siten asiat kunnossa. On äiti joka rinnalla aina tarvittaessa. Muistathan kiittää häntä siitä🙂Ei ole stessiä naisista,saat olla ihanasti itsekäs. Kaksi tervettä kättä.Mitä valittamista sinulla on.

      • Anonyymi

        Ps.Etsi elämästäsi hyviä asioita,älä takerru huonoihin🤩🥰


      • Noo ei nyt sillain valittamista.. mut olen kaivannut jo läheisyyttä pidemmän aikaa.. tuntuu pahalta ku ei kelpaa kellekkää


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Noo ei nyt sillain valittamista.. mut olen kaivannut jo läheisyyttä pidemmän aikaa.. tuntuu pahalta ku ei kelpaa kellekkää

        Tyydy osaasi ätmi.

        Hahahhahahhahahhahahahaaa!!!!!!!!!!! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyydy osaasi ätmi.

        Hahahhahahhahahhahahahaaa!!!!!!!!!!! :D

        En oo ätmi..en ole työtön luuseri


    • Anonyymi

      Kapea-alaisempia ja usein lieväasteisempia kehityksellisiä häiriöitä ovat kielelliset, näönvaraiset tai motoriset erityisvaikeudet, oppimisvaikeudet kuten lukivaikeus sekä aktiivisuuden ja tarkkaavuuden häiriö (ADHD).

      • Anonyymi

        Vaikeampi asteiset olis jo lähellä kehitysvammaa..


    • Anonyymi

      Tässä Allun valitusketjusta kommentti masennus-forumilta:

      "Kyllä kun tätä paskaa lukee niin hajoo vain pää.. kaikenmaailman hulluja keskustelu palstat täynnä ja heti on miehen vika että mies on todella tyhmä ja ruma ettei koskaa voi saada naista ja pitää maksaa naisesta.. hohhoijaa."

      Mua nauratti tämä. Sori. Mut joo hulluja on, siihen tulokseen minäkin tulin kun tätä ketjua tutkailin. Naisten vika on jos mies on tyhmä ja ruma eikä saa naista. 😂

    • Anonyymi

      Kävin lapsena puheterapiassa ja mukautetun ylä-asteen. Sain huonoja numeroita koulusta

    • Anonyymi

      Ihan sama unohtaa sit naiset ja pysyy yksin aina.. töitä ainaski teen!!!

    • Anonyymi

      "tänää piti olla treffit mut nainen kusetti"

      Ei treffien peruminen ole kusettamista. Etkös sanonut että lapsi tuli kipeäksi.

      • Anonyymi

        Kyllä..en vain luota naisiin.. mutta se siitä naisesta.


    • Anonyymi

      Nyt en saa mistää läheisyyttä enkä pääse koskemaan naista.

    • Anonyymi

      Voi Allu. Sinulla on elämä, työ, äiti. Nauti ja ole kiitollinen niistä, älä marise mene terapiaan. Ajattelusi on negatiivista ja jäykkää, siihen pitäisi laittaa enemmän svengiä. Ratkaisukeskeinen terapia olisi sinulle passeli.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Ole sellaisessa 2-3- kertaa käynyt.


      • Anonyymi

        Joo mutta mä kaipaan naista ja naisen kosketusta erittäin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sellaisessa 2-3- kertaa käynyt.

        Siis et muista oletko käynyt vain kaksi vai peräti kolme kertaa?

        Eipä pari käyntiä riitä vielä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis et muista oletko käynyt vain kaksi vai peräti kolme kertaa?

        Eipä pari käyntiä riitä vielä mihinkään.

        3 kertaa ja maksoin.nyt on eri terapeutti ja Kela tukee.


    • Anonyymi

      Kehityshäiriö ei ole sairaus eikä diagnoosi. Se ei myöskään ole sama kuin kehitysvammaisuus.
      Laaja-alaiset oppimisvaikeudet eivät ole niin suuria kuin älylliseen kehitysvammaisuuteen liittyvät, mutta ne vaikeuttavat merkittävästi muun muassa ihmisen kykyä suoriutua peruskoulun oppimäärästä, opiskella itselleen ammatti[ sekä suoriutua työelämän vaatimuksista Laaja-alaisiin oppimisvaikeuksiin liittyy usein myös jonkinasteisia ongelmia selviytyä arkielämän perusasioista, minkä vuoksi monet (mutta eivät kaikki) tarvitsisivat yksilöllistä ohjausta ja räätälöityjä tukipalveluita. Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista kärsivien älykkyysosamäärä on 70-85, mikä on enemmän kuin kehitysvammaisilla.
      Halusin vain tarkentaa näitä käsitteitä.

      Allulla on mainittu epäiltävän epävakaan persoonallisuuden piirteitä, ja se on diagnoosi. Tämä kyllä näkyy hyvin selkeästi näissä postauksissa ja Allun kuvauksista elämästään.
      Epävakaan persoonallisuuden omaavan kanssa on erittäin haastavaa elää ihmisen itse, sekä mahdollisen kumppanin. Se tuottaa paljon tuskaa ja ongelmia elämässä.

      Siksi olisikin tärkeää Allun keskittyä nyt todellakin siihen psykoterapiaan, sillä sen avulla on täysin mahdollista oppia tekniikoita elämään siedettävämpää elämää. Aikaa se vie, mutta suurin osa hyötyy terapiasta paljonkin.

      Oppimisvaikeuksiin taas ei auta terapia eikä mikään muukaan. On vain opittava elämään en kanssa kuten esim. hankkimalla työ johon kyvyt riittävät. Ja sellainenhan Allulla nyt sitten onkin. Oppimisvaikeudet eivät välttämättä vaikeuta ihmissuhteita eivätkä ole este parisuhteelle jos niihin ei liity psykiatrista diagnoosia,

    • Anonyymi

      Niinpä. Kyllä mä vielä kumppanin saan.

      • Anonyymi

        Et saa kyl.


    • Anonyymi

      Sehän nähään.. kyllä saan naisen.

      • Anonyymi

        Et saa, turha haave.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa, turha haave.

        Kyllä saan, koska nousen kokoajan parempaan suuntaan.


    • Anonyymi

      Mä en oo juoppo en käytä huumeita.käyn töissä

    • Anonyymi

      Nyt riitti taas tää paska. Aika monet on työttömiä korona aikaa.. ilman rahaa. Juovat sossurahansa. Toisilla ei oo varaa pitää ees autoa.. mullapas on töitä ja auto.

      • Anonyymi

        Mihin sä sitä autoa vantaalla tarvitset? Ihan turhaa rahanmenoa.

        Ja se on hienoa että on töitä! On upeaa että posti tukee kehityshäiriöisiä ja vaikeasti työllistettäviä mt-ongelmatapauksia ja ottaa teitä sinne tekemään joutavia hommia!


      • Anonyymi

        Ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä sitä autoa vantaalla tarvitset? Ihan turhaa rahanmenoa.

        Ja se on hienoa että on töitä! On upeaa että posti tukee kehityshäiriöisiä ja vaikeasti työllistettäviä mt-ongelmatapauksia ja ottaa teitä sinne tekemään joutavia hommia!

        Kato sä peiliin.. on sentää työpaikka.. toiset ei saa töitä koskaan tai vakituista paikkaa.. ei tarvi toisia haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä sitä autoa vantaalla tarvitset? Ihan turhaa rahanmenoa.

        Ja se on hienoa että on töitä! On upeaa että posti tukee kehityshäiriöisiä ja vaikeasti työllistettäviä mt-ongelmatapauksia ja ottaa teitä sinne tekemään joutavia hommia!

        Tarvin autoa ihan elämässä. En jaksa idiooteille selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä sitä autoa vantaalla tarvitset? Ihan turhaa rahanmenoa.

        Ja se on hienoa että on töitä! On upeaa että posti tukee kehityshäiriöisiä ja vaikeasti työllistettäviä mt-ongelmatapauksia ja ottaa teitä sinne tekemään joutavia hommia!

        No silti mieluiten teen töitä ku istun rahattomana kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvin autoa ihan elämässä. En jaksa idiooteille selittää.

        Mihin? Pääset töihin suojatyöpaikkaasi julkisilla eli ei tarvetta autolle. Kerrot ettei sulla ole kavereita etkä koskaan poistu pk-seudulta eli pysyt alueella, jossa julkiset kulkee.

        Asut yksin eli ei tarvitse koko perheelle raahata kaupasta ruokakasseja, siihen ei siis autoa tarvitse. Kerrot että käyt salilla ja lenkillä, kumpikaan ei vaadi isoa varustekassia eli siihen ei autoa tarvitse.

        Eli mihin tarvitset autoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin? Pääset töihin suojatyöpaikkaasi julkisilla eli ei tarvetta autolle. Kerrot ettei sulla ole kavereita etkä koskaan poistu pk-seudulta eli pysyt alueella, jossa julkiset kulkee.

        Asut yksin eli ei tarvitse koko perheelle raahata kaupasta ruokakasseja, siihen ei siis autoa tarvitse. Kerrot että käyt salilla ja lenkillä, kumpikaan ei vaadi isoa varustekassia eli siihen ei autoa tarvitse.

        Eli mihin tarvitset autoa?

        Tarvitsen autoa liikkumiseen. Ja mulla on hyvin rahaa pitää autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsen autoa liikkumiseen. Ja mulla on hyvin rahaa pitää autoa.

        Niin mutta mihin sinä liikut autolla, mihin et pääsisi julkisilla?
        Kun ethän sinä kertomasi mukaan käy oikein missään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta mihin sinä liikut autolla, mihin et pääsisi julkisilla?
        Kun ethän sinä kertomasi mukaan käy oikein missään?

        Käyn aika paljo jokapaikassa :D


    • Anonyymi

      "Ei tästä vaan tule mitään. En saa tyttöystävää. Ei oo kavereita. Ei elämää."

      Ei niin. Et saa. Ei niin oo. Ei elämääkään ei.

    • Anonyymi

      Eiköhän tää keskustelu ole tässä.. tätä paskaa lukee niin alkaa vain vituttamaan enempi tää saatanan elämä.. kerranki menee ihan hyvin ja sit lukea tätä paskaa. Et saa naista oot tyhmä.. hohhoijaa ei tää koskaa muutu.. aina tätä samaa.

      • Anonyymi

        Niin, oletko tosiaan yllättynyt, että saat samoihin itkuvirsiisi samat vastaukset. Tollo.


      • Anonyymi

        Sinun jatkuva vuosia kestänyt valitus saa vitutuksen kyllä kaikilla nousemaan


      • Anonyymi

        Jospa sitten lakkaisit valittamasta samoista asioista samoille palstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa sitten lakkaisit valittamasta samoista asioista samoille palstoille.

        Jep en jaksa enää.


    • Anonyymi

      Osa naisista joutuu olemaan koko elämän sinkkuna kun ei kelpaa miehille. Ja osa miehistä joutuu koko elämän olee sinkkuina ku ei kelpaa naisille.

      • Anonyymi

        "Osa naisista joutuu olemaan koko elämän sinkkuna kun ei kelpaa miehille. Ja osa miehistä joutuu koko elämän olee sinkkuina ku ei kelpaa naisille."

        Näin se vaan on. Se pitää vaan hyväksyä. Mullahan on tää periaate että jos en löydä rakkautta, jonka universumi minulle on päättänyt lähettää niin niin harrastan ainakin seksiä aina kun vaan sitä on tarjolla. Läheisyys ja lyhytkin tapaamissuhde on ihan kiva, ja monesti lyhytkin suhde on merkityksellinen.

        Jos ei universumi lähetä minulle ketään niin hyväksyn sen että oon vaan yksin lopun elämääni. Keksin jotain mukavaa tekemistä: melontaa, olen hyvä uimari, käyn lavatansseissa, samoilen luonnossa, juopottelen väliin, pidän hauskaa ja tapaan kavereita ja sukulaisia nyt kun koronat alkaa kohta helpottaa. Saan väliin myös hoitaa tuttavien kissaa jota rakastan. Elämässä on paljon ihania asioita, mitä tehdä. Olishan se rakkauskin ihana mutta ehkä kaikkien yhteenlaskettujen suhteideni määrä vastaa yhtä isoa ja pitkää ihmissuhdetta? 🤔😄 on vaan takana päin, mutta niihän monella on, on jo eletty se merkittävä ihmisuhde josta tajusi vasta jälkikäteen että se se oli.

        Seksiä ainakin on piisannut. Ehkä vielä edessäkin päin on. Kovasti kyllä kevättää.


    • Anonyymi

      No mä en saa edes seksiä.

      • Anonyymi

        Rahalla saa.


    • Anonyymi

      Se on aika raskasta kun ei saa edes seksiä. Nuorempana kelpas naisille seksiin.

      • Anonyymi

        Rahalla saa.


    • Anonyymi

      En halua käydä maksullisella, koska koen sen olevan typerää. Rahat menee ja saa jonkun taudin.

      • Anonyymi

        Sitten pitää olla ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten pitää olla ilman.

        Sitten ilman


    • Anonyymi

      Jos en saa mistään seksiä. Olkoot olen yksin. Toiset miehet ei vain naisia saa eikä pääse koskemaan naista. Ja toiset miehet panee naisia kokoajan.

      • Anonyymi

        Niin se vaan menee että elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa. Siihen on tyytyminen kaikilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se vaan menee että elämässä ei saa kaikkea mitä haluaa. Siihen on tyytyminen kaikilla.

        Jep naista ei saa ja koskea tiukkaa pyllyä


    • Anonyymi

      Helvetti mitä hulluja paikka täynnä. Että pitäs mennä hoitoon hoitolaitoksee pakkopaitaan.. aika sairaita ihmisiä on.

      • Anonyymi

        Saman huomannut erehdyin tänne 3vko sitten. Ja on kyllä niin pipi päistä porukkaa, että hullujen huonetta muistuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman huomannut erehdyin tänne 3vko sitten. Ja on kyllä niin pipi päistä porukkaa, että hullujen huonetta muistuttaa.

        Aloittaja on kyllä ihan laitospaikka kuntoinen. Ei järjen hiventä missään kommentissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kyllä ihan laitospaikka kuntoinen. Ei järjen hiventä missään kommentissa.

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        Laitospaikka tuleekin yleensä tuommoisilla diagnooseilla vankimielisairaalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        Aloittaja on kertonut käyneensä fyysisesti naisten kimppuun, kun eivät ole hänen aggressiivisille lähentelyilleen lämmenneet. Aloittaja on kertonut lyöneensä exäänsä. Aloittaja on kertonut heitelleensä juomia baarissa naisten niskaan. Aloittaja on kertonut vaanivansa teinityttöjä nuorison vaatekaupoissa ja kauppakeskuksissa.

        Kyllä tuossa on jo aihetta riittämiin lukita aloittaja pois kaduilta kuleksimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kyllä ihan laitospaikka kuntoinen. Ei järjen hiventä missään kommentissa.

        Huonot vibat koko ihmisestä. Jotain pahaa vielä jollekin lapselle, nuorelle, naiselle käy. Tuollainen pakko mielteinen p####n vonkaus milloin se lähtee lapasesta. Väkivalta taustaa ja raivo purkauksia, ei elämän hallintaa. Tikittävä aikapommi. Näistä on luettu lehdestä ennenkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonot vibat koko ihmisestä. Jotain pahaa vielä jollekin lapselle, nuorelle, naiselle käy. Tuollainen pakko mielteinen p####n vonkaus milloin se lähtee lapasesta. Väkivalta taustaa ja raivo purkauksia, ei elämän hallintaa. Tikittävä aikapommi. Näistä on luettu lehdestä ennenkin

        Palstalla edusti aikoinaan toinen samantyyppinen tapaus, 30v Teemu M. Teemu kertoi mm. avoimesti seurailevansa naisia pyörällä ympäri kyliä. Teemu myös vei replika-aseen kouluun aiheuttaen paniikkia.

        Palstalta on siis ennenkin ponnahdettu julkisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kertonut käyneensä fyysisesti naisten kimppuun, kun eivät ole hänen aggressiivisille lähentelyilleen lämmenneet. Aloittaja on kertonut lyöneensä exäänsä. Aloittaja on kertonut heitelleensä juomia baarissa naisten niskaan. Aloittaja on kertonut vaanivansa teinityttöjä nuorison vaatekaupoissa ja kauppakeskuksissa.

        Kyllä tuossa on jo aihetta riittämiin lukita aloittaja pois kaduilta kuleksimasta.

        En ole kertaakaan heittänyt naisten päälle juomaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kertonut käyneensä fyysisesti naisten kimppuun, kun eivät ole hänen aggressiivisille lähentelyilleen lämmenneet. Aloittaja on kertonut lyöneensä exäänsä. Aloittaja on kertonut heitelleensä juomia baarissa naisten niskaan. Aloittaja on kertonut vaanivansa teinityttöjä nuorison vaatekaupoissa ja kauppakeskuksissa.

        Kyllä tuossa on jo aihetta riittämiin lukita aloittaja pois kaduilta kuleksimasta.

        En katso teinityttöjä vaan ihan aikuisia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitospaikka tuleekin yleensä tuommoisilla diagnooseilla vankimielisairaalassa.

        En tarvitse laitospaikkaa. En ole niin hullu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        Vaikea on löytää parisuhde.. mutta asiat parantunut. En juo ja sain vakituisen työpaikan lisäksi käyn terapiassa haluan muuttua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kyllä ihan laitospaikka kuntoinen. Ei järjen hiventä missään kommentissa.

        Sinä voit mennä laitokseen haukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        Edelleen mulla on lieviå ongelmia.. tyhmemmän tavis naisen varmasti löydän.ei hienoa koulutettua prinsessaa en saa koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        No en paljoa puhu ihmisille.. mulla ei ole tuttuja ei ketään kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on kyllä ihan laitospaikka kuntoinen. Ei järjen hiventä missään kommentissa.

        En todellakaan mene koskaan laitokseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaan heittänyt naisten päälle juomaa

        Kaivellaanko vanhoja ketjuja esiin? Niissä kerrot moneen otteeseen heittäneesi kiukuspäissäsi kännissä naisten niskaan juomia baarissa, kun sait pakit. Niissä myös kerrot notkuvasi nuorison vaatekaupoissa kyttäämässä teinejä.

        Ihan itse olet nuo asiat palstalle kirjoittanut ja vielä useaan kertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaivellaanko vanhoja ketjuja esiin? Niissä kerrot moneen otteeseen heittäneesi kiukuspäissäsi kännissä naisten niskaan juomia baarissa, kun sait pakit. Niissä myös kerrot notkuvasi nuorison vaatekaupoissa kyttäämässä teinejä.

        Ihan itse olet nuo asiat palstalle kirjoittanut ja vielä useaan kertaan.

        Tuolla jossain luki myös että tekisi mieli hakata joku eli väkivaltaista käytöstä on ollut jo ennenkin. Eli kun pinna palaa ei tiedä mitä jollekin käy.. Hui 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minkähänlaista laitosta suosittelet?
        Ja millä perusteella?
        Silläkö, että aloittajalla on vaikeuksia ulosannissa ja ilmeisesti kuullun ja luetun ymmärtämisessä? Jos niin, niin kyllä sitten on kiire rakentaa paljon lisää laitoksia jotta kaikki ko. vaikeuksista kärsivät saadaan teljettyä neljän seinän sisään!
        Tätä kutsutaan kehitykselliseksi kielihäiriöksi,
        Noin seitsemällä prosentilla suomalaisista esiintyy tätä, ja se on yleisempi pojilla kuin tytöillä.

        Aloittaja on myös itse kertonut kärsivänsä epävakaan persoonallisuuden piirteistä, ja se on sosiaalista ja parisuhde-elämää vaikeuttava häiriö. Riippuen tietysti vaikeusasteesta.
        Aloittajalla nämä oireet näkyvät selkeästi.
        Hänellä on myös todettu laaja-alaiset oppimishäiriöt.

        Mikään näistä ei edellytä sairaala- tai laitoshoitoa.
        Aloittajalla on erittäin haastava tilanne, mutta jos jaksaa työskennellä psykoterapiassa ainakin epävakauden piirteitä voi oppia lievittämään ja pärjäämään niiden kanssa.

        Siihen mitkä mahdollisuudet hänellä on löytää parisuhde, en ota kantaa. Tietysti kaiken kaikkiaan haastavaa se tosin varmaan on, mutta tuskin täysin mahdotonta.

        Lue noita edellisiä keskusteluja. Hän uhkaa raiskauksilla, hakkaamisella, itsemurhalla jne. Väkivaltaista käytöstä jne.. Ainahan noita pään silittelijöitä löytyy jotka eivät tiedä kokonaisuutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan mene koskaan laitokseen.

        "En todellakaan mene koskaan laitokseen."

        Ei pakkohoitoon kysytä sinun mielipidettä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "En todellakaan mene koskaan laitokseen."

        Ei pakkohoitoon kysytä sinun mielipidettä.

        Ei mun tarvi tommosta paskaa lukea. Käyn töissä ja en ole niin sekasin että joutuisin pakkohoitoon


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaivellaanko vanhoja ketjuja esiin? Niissä kerrot moneen otteeseen heittäneesi kiukuspäissäsi kännissä naisten niskaan juomia baarissa, kun sait pakit. Niissä myös kerrot notkuvasi nuorison vaatekaupoissa kyttäämässä teinejä.

        Ihan itse olet nuo asiat palstalle kirjoittanut ja vielä useaan kertaan.

        Aha no en ole enää semmoinen, olen muuttunut mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue noita edellisiä keskusteluja. Hän uhkaa raiskauksilla, hakkaamisella, itsemurhalla jne. Väkivaltaista käytöstä jne.. Ainahan noita pään silittelijöitä löytyy jotka eivät tiedä kokonaisuutta..

        Joopa joo.. jauha ny vähä lisää paskaa.. mikä ei todellakaa ole totta.


      • Anonyymi
        Andee34 kirjoitti:

        Joopa joo.. jauha ny vähä lisää paskaa.. mikä ei todellakaa ole totta.

        Täällä tiedetään susta vain se, mitä itse kerrot.

        Ja varsin avoimesti olet itsestäsi ja toilailuistasi tänne kertoillut.

        Sitähän ei lukija tiedä että milloin valehtelet, liioittelet tai puhut totta, joten lukija olettaa että kertomuksesta väkivallasta, potkuista ja naisten ahdistelusta on totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä tiedetään susta vain se, mitä itse kerrot.

        Ja varsin avoimesti olet itsestäsi ja toilailuistasi tänne kertoillut.

        Sitähän ei lukija tiedä että milloin valehtelet, liioittelet tai puhut totta, joten lukija olettaa että kertomuksesta väkivallasta, potkuista ja naisten ahdistelusta on totta.

        No ei kaikki ei ole totta.. enää en ole tollainen enkä halua olla.. haluan kovasti muuttua.


    • Anonyymi

      No ei sitä naista vaan saa.. ei edes lihavaa tavis naista

    • Anonyymi

      Eipä niitä naisia töissäkään kiinnosta.. aina sama juttu

    • Anonyymi

      Ei tässä ole mitää mahdollisuuksia.. ajat on ohi.. nuorempana kelpas tavis lihavalle.

    • Anonyymi

      Ei pääse edes keskusteleen naisille missään.. kyllä tätä vitusta riittää.

    • Anonyymi

      Paljo nättejä seksikkäitä naisia.. täs tulee jo hulluksi kun ei saa naista ja seksiä.

      • Anonyymi

        Et saa seksiä. Et saa naista.


      • Anonyymi

        Olo sun keskustelut tällaisia naisten kans?:

        - Moi lähetkö hei reffeille, täällä Miiia Tsanika, 25 vee.
        - Joo lähen täällä A. Ootatko tapaamista?
        - Joo ootan moi nähään sitten lauantaina
        ring ring!!
        3 min kuluttua:
        - Ootatko tapaamista, tuutko varmasti? Haluun naista. En saa tavisnaista, kuulostanko normaalilta. En saa missejä, läski ja ruma kelpaa
        - Hm joo, mitä tykkäät noin niinku harrastaa?
        - Käyn töissä ja ajelen autolla ja runkkaan ja katon pornoa.
        5 min kuluttua:
        - Täälä A, ootatko tapaamista lauantaina, en vaan saa naista, vaikka oon alentanut rimaa teihin läskeihin ja rumiin. Kai tuut varmasti kun haluun naista ja oon vetänyt tumppuun jo neljä kertaa, tarvii naista.
        - Joo....
        7 min kuluttua
        - Täällä A, tuutko varmasti, enkö oo komea, mulla on työpaikka ja haluan naisen, ruma ja läskikin kelpaa, just r-unkkasin ja tumputin ja katoin pornoo.
        10 min kuluttua:
        - Tuutko varmasti etkä kuseta? Oot aika ruma ja ihmettelen jos en sulle kelpaa kun mulla on hyvä palkka ja oon söpä ja äitikin sanoin niin ettei tieä miks en saa naista.
        ....
        tuut tuut! (puhelin)

        ....
        tuut tuut! (puhelin)

        - Vastaa perkele!
        - Nyt on niin että mulle tuli muuta menoa että peruttaisko nyt nää treffit?
        - Ei saatana, kusetit mua tarvin naista ja tarvin seksiä oon vetäny käteen jo kuus kertaa ja sulle pitäis kelvata näin komea mies. SAATANAN SAATANAN ON KUMMA KUN EI KELPAA!! VTTTTTUUUU!!!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et saa seksiä. Et saa naista.

        En näytä saatana..hulluksi tulee kun kauniita naisia ja ei kelpaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olo sun keskustelut tällaisia naisten kans?:

        - Moi lähetkö hei reffeille, täällä Miiia Tsanika, 25 vee.
        - Joo lähen täällä A. Ootatko tapaamista?
        - Joo ootan moi nähään sitten lauantaina
        ring ring!!
        3 min kuluttua:
        - Ootatko tapaamista, tuutko varmasti? Haluun naista. En saa tavisnaista, kuulostanko normaalilta. En saa missejä, läski ja ruma kelpaa
        - Hm joo, mitä tykkäät noin niinku harrastaa?
        - Käyn töissä ja ajelen autolla ja runkkaan ja katon pornoa.
        5 min kuluttua:
        - Täälä A, ootatko tapaamista lauantaina, en vaan saa naista, vaikka oon alentanut rimaa teihin läskeihin ja rumiin. Kai tuut varmasti kun haluun naista ja oon vetänyt tumppuun jo neljä kertaa, tarvii naista.
        - Joo....
        7 min kuluttua
        - Täällä A, tuutko varmasti, enkö oo komea, mulla on työpaikka ja haluan naisen, ruma ja läskikin kelpaa, just r-unkkasin ja tumputin ja katoin pornoo.
        10 min kuluttua:
        - Tuutko varmasti etkä kuseta? Oot aika ruma ja ihmettelen jos en sulle kelpaa kun mulla on hyvä palkka ja oon söpä ja äitikin sanoin niin ettei tieä miks en saa naista.
        ....
        tuut tuut! (puhelin)

        ....
        tuut tuut! (puhelin)

        - Vastaa perkele!
        - Nyt on niin että mulle tuli muuta menoa että peruttaisko nyt nää treffit?
        - Ei saatana, kusetit mua tarvin naista ja tarvin seksiä oon vetäny käteen jo kuus kertaa ja sulle pitäis kelvata näin komea mies. SAATANAN SAATANAN ON KUMMA KUN EI KELPAA!! VTTTTTUUUU!!!"

        Ei todellakaa oo keskustelut tommosta paskaa..


    • Anonyymi

      Ei todellakaa ole keskustelut tollasia.. ihme paskanjauhantaa.. paljo puhutaan paskaa.. hulluja sekopäitä paikka täynnä

    • Anonyymi

      Joopa joo miehes vika ei saa naista.. on ruma.. liia vanha. Mt vikaa kaikenlaista.. aina tätä samaa paskaa.. juu ei saa naista.

      • Anonyymi

        Et nii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et nii.

        No ei saa naista joo ei. Ihan sama.


    • Anonyymi

      Olet ikisinkku koska valitat täällä koko ajan etkä juo viinaa baareissa jossa naisiin voi tutustua. En tiedä helpompaa paikkaa missä naisiin voi heti tutustua. Aikasi menee valittamiseen vaikka sun pitäisi juoda viinaa ja käydä baareissa. Tunnen kyllä muitakin tosi elämässä jotka valittaa kotona mutta eivät tee sen eteen mitään että tutustuisivat naisiin. Ulos pitää lähteä eikä valittaa kotona.

      t viinamies

      • Anonyymi

        Joskus on vaan parempi olla juomatta. Kaikille ei se viina vaan käy. Juominen on sinun tapasi, mutta ei näytä tuottavan tulosta. Samaa rankutusta päivästä toiseen. Tyhjäntoimittaja olet, tuskin sinua kukaan baarissa jaksaa. Aika lahjattomalta ja yksinkertaiselta vaikutat. Allu on viisas kun ei juo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vaan parempi olla juomatta. Kaikille ei se viina vaan käy. Juominen on sinun tapasi, mutta ei näytä tuottavan tulosta. Samaa rankutusta päivästä toiseen. Tyhjäntoimittaja olet, tuskin sinua kukaan baarissa jaksaa. Aika lahjattomalta ja yksinkertaiselta vaikutat. Allu on viisas kun ei juo.

        Sun on paras olla ilman naista sitten.
        T viinamies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun on paras olla ilman naista sitten.
        T viinamies

        En todellakaa halua olla ilman naista aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vaan parempi olla juomatta. Kaikille ei se viina vaan käy. Juominen on sinun tapasi, mutta ei näytä tuottavan tulosta. Samaa rankutusta päivästä toiseen. Tyhjäntoimittaja olet, tuskin sinua kukaan baarissa jaksaa. Aika lahjattomalta ja yksinkertaiselta vaikutat. Allu on viisas kun ei juo.

        Jep ja käyn töissä.. mutta ei ne naiset vain musta kiinnostu.


      • Ei kiinnosta lähtee ulos kymmeniä kertoja samaa paskaa sä jauhat.. ei kiinnosta baarit ja nirppanokat naiset teinit sielä huutamassa.. mieluite olen juomatta ja istun yksin kotona


      • Ei huvita juoda.. tajua nyt se jo vihdoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on vaan parempi olla juomatta. Kaikille ei se viina vaan käy. Juominen on sinun tapasi, mutta ei näytä tuottavan tulosta. Samaa rankutusta päivästä toiseen. Tyhjäntoimittaja olet, tuskin sinua kukaan baarissa jaksaa. Aika lahjattomalta ja yksinkertaiselta vaikutat. Allu on viisas kun ei juo.

        Ei huvita juoda.. ennen sentää sai naista.


    • Anonyymi

      Ei se haittaa. Kaikkien elämästä tulee lopulta horsmanlannoitetta.

    • Anonyymi

      Tää ei liity tähän, mutta en oo ikinä saanu naista. Ja en oikeestaan halua sitä ekaa kertaa, kun sitten tulee toinen, kolmas ym. Tulee vaan jokapäivänen asia vähän kuin joku tiskaaminen. Nyt on hyviä fantasoita siitä, mitä se vois olla ja jos nyt tulis eka kerta niin ne kyllä lässähtää. Tietenkin me ollaan erilaisia ja jos joku siitä tiskaamisesta saa tyydytystä niin siitä vaan. Mutta mulla näin.

      T: JeroMatias

      • Anonyymi

        Voi Jero. Seksi ei ole tiskaamiseen verrattavaa ollenkaan eikä jokapäiväistäkään aina. Se on kuin nälkä ja jano, eikä mikään ikävä kotityö. :DD Se on elämän voima. Se on jokaisen kanssa lisäksi erilaista. Sitä kohtaa toisen kehon ja mielen niin eri tasoilla ja on omat rajoitukset ja edut jne mitkä määrittää sitä seksielämää.

        Iän myötä seksi vaan paranee. Toivotaan että saat seksiä niin tiedät sitten, ettei se nälkä häviä. Mulla oli eka kerta 17-vuotiaana ja nyt olen 50 nainen eikä seksistä ole saanut tarpeekseen ja miehiä on riittänyt. Ekat kerrat oli huonoja, kun kumppani oli yhtä kokematon kuin minä. Mutta vasta tuossa parikymppisenä alkoi homma kunnolla sujua kun sai vähän lisäkokemusta. Tiskaamista en siedä edelleenkään. :DD

        Mut kiva lukea vaihteeksi tämmöinen kommentti, Kaikkea Hyvää Sulle! ;-)


    • Kattokaa pellet mun puolesta peiliin kun tollee haukutte,, ihminen ei voi diagnooseille mitää ja sairaudelle.. sentää en istu työkyvyttömyyseläkkeellä kotona ja käyn töissä ja elän ihan normi elämää, naista nyt en taida vaan saada.

    • Jos mä oon niin paska ihminen ja heikkolahjainen niin sille en sit voi mitään.. enkä saa koskaan naista.. ei voi vaan mitään. ainaski mulla on työpaikka ja olen hyvä siinä.

    • Että painukaa mun puolesta ihan helvettiin.. ei mua kiinnosta tää paska enää joka on aina tätä samaa kk toiseen vuodesta toiseen.

      • Anonyymi

        Sitten ei varmaan kannata vuodesta toiseen käydä joka kk tänne uikuttamassa samoja valituksia. Parempi pysyä pois palstalta kokonaan, ellei keskustelu miellytä. On niitä muitakin palstoja minne voit mennä kertoilemaan satujasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei varmaan kannata vuodesta toiseen käydä joka kk tänne uikuttamassa samoja valituksia. Parempi pysyä pois palstalta kokonaan, ellei keskustelu miellytä. On niitä muitakin palstoja minne voit mennä kertoilemaan satujasi.

        Juu ei todellakaa jaksa enää.. jaksa ihmisiä ollenkaa


    • Anonyymi

      Ei naista vaan saa mistään.. ei niinku mistään..naiset ei kiinnostu.. ei ota yhteyttä deittipalstoilla.. ei ees koskaa juttele missään..aika tylsää tää elämä..ei mitää läheisyyttä ja naisen kosketusta saa..no vittu mä jaksa enää.

    • Anonyymi

      Ei kyl ymmärrä ku ei ees tavis lihavalle kelpaa.

      • Anonyymi

        Ne tavis lihavat yrittää timmejä urheilullisia miehiä.
        Naiset nettideittipalveluissa ovat aina hypergamisia eli yrittävät itseään parempitasoisempia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tavis lihavat yrittää timmejä urheilullisia miehiä.
        Naiset nettideittipalveluissa ovat aina hypergamisia eli yrittävät itseään parempitasoisempia.

        Sitten antaa olla.. niin typerää touhua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne tavis lihavat yrittää timmejä urheilullisia miehiä.
        Naiset nettideittipalveluissa ovat aina hypergamisia eli yrittävät itseään parempitasoisempia.

        Sitten ei mullekkaa kelpaa ne kauheimmat yli 100 kg naiset.


    • Ei ees ymmärrä miten vaikeeta tää on... naisille ollenkaa tavis lihavallekkaa ei kelpaa.. sitten parempi luovuttaa ja olla vaan töissä kun ei kelpaa.. en ymmärrä mitä neki ajattelee ja osa kai viihtyy sinkkuna eikä koskaa halua miestä. Minä en viihdy kaipaan naista en vain seksiä.. vaan parisuhdetta olla vierekkäin sun muuta.

    • Missään ei oo mitää järkee ku ei saa parisuhdetta, käy vaa töissä ja sit on yksin.. takas töihin ja sit yksin.. ei saa mitää läheisyyttä ja naista ja helvetti.. vois lähtee kohta toiseen maahan.. suominaisia ei koskaa kiinnosta.

    • Ei ne halua ees keskustella.. korkeintaa joskus moikkaa töissä. Ei noita naisia vaa kiinnosta mikää nykyää. Pitäs suoraa unohtaa kaikki ja olla yksin. Onneks en oo ruma mut en vaa kelpaa.

    • Niinku mä en ymmärrä miten tää tällästä.. kai ne naiset saa vain unohtaa ikuisesti... käydä töissä urheilla lisää ja keksiä jotain muuta elämään ku parisuhdetta ei saa.

    • Nyt ei vaa niinku enää jaksa.. kesä menee yksin, onneks on töitä ja rahaaki,, keksiä muita juttuja sit vaan.

    • Anonyymi

      Pitäs varmaa unohtaa naiset vaan.. ei täs kelpaa kellekkään..

    • Anonyymi

      Nyt saa niin olla..10 naisia lähestyny osalta kysyny mitä vikaa mussa on..kukaa ei vastaa.. mitä järkee elämässä on.. pelkkää töitä.ei ole edes kavereita..ei kukaa mulle puhu koskaan missää..ei edes töissä..ei tätä paskaa kauaa jaksa..en vaa kelpaa tälläsenä kellekkää..nii ihan sama.. toivo menetetty oon jo 36.. nuorempana naisia riitti.. nykyää ei naiset missää vastaa ja ota missää yhteyttä...saa vuosia pitää deittiprofiilia ja ketää ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Mene jollekin kurssille missä harjoitellaan sitä miten tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jollekin kurssille missä harjoitellaan sitä miten tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

        No ei naiset tutustua muhun.. monta uutta iha hyvää kuvaa on. Vakityö.. kaikki kunnos.. kuukausia ollut jo profiilit.. ei naisia vaa vittu kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei naiset tutustua muhun.. monta uutta iha hyvää kuvaa on. Vakityö.. kaikki kunnos.. kuukausia ollut jo profiilit.. ei naisia vaa vittu kiinnosta.

        Tää ikä tekee ja en halua lapsia.. päälle 30 v pääsin jatkuvasti treffeille ja naista koskemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää ikä tekee ja en halua lapsia.. päälle 30 v pääsin jatkuvasti treffeille ja naista koskemaan.

        Mulla on profiilitekstit kuvia jne. Ei kukaa kiinnostu ei ole kuukausiin.. oon niin masentunut tähä elämään yksin.. toiset vaa saa naisen tai on parisuhteissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene jollekin kurssille missä harjoitellaan sitä miten tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

        Varmaa ennen en ruikuttanu ku sain nuorempana naisia.. yhtäkkiä 36 v ja aivan niinku 0 kaikki.. elämä parantunut hyvää suuntaa ja urheilen vielä. Ei naisia yhtää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaa ennen en ruikuttanu ku sain nuorempana naisia.. yhtäkkiä 36 v ja aivan niinku 0 kaikki.. elämä parantunut hyvää suuntaa ja urheilen vielä. Ei naisia yhtää kiinnosta.

        Ihan samanlainen olin ennen ja jopa työtön ja nuorempi. Naiset kyllä kiinnostui vielä ja lähti treffeille.. nykyään ei ees vastata ja sit tietää jo heti ettei kiinnosta.. kyllä se tuntuu pahalta. Nyt duunis ollu jo kauan.. harrastanu liikuntaa.. ei vaa yhtää mitään!!!! Masentaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samanlainen olin ennen ja jopa työtön ja nuorempi. Naiset kyllä kiinnostui vielä ja lähti treffeille.. nykyään ei ees vastata ja sit tietää jo heti ettei kiinnosta.. kyllä se tuntuu pahalta. Nyt duunis ollu jo kauan.. harrastanu liikuntaa.. ei vaa yhtää mitään!!!! Masentaa!

        Mussa on hyviä puolia mut ei vaa millää naisia kiinnosta.. aina se mun puolelta lähtee kiinnostus siihen naiseen.. mutta ei toista tippaakaan.. ei halua yhtäkään kysymystä kysyä.. mitä vittua täs pitää.. varmaa sit maksullisiin saatana vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussa on hyviä puolia mut ei vaa millää naisia kiinnosta.. aina se mun puolelta lähtee kiinnostus siihen naiseen.. mutta ei toista tippaakaan.. ei halua yhtäkään kysymystä kysyä.. mitä vittua täs pitää.. varmaa sit maksullisiin saatana vaa

        En ole kunnolla harrastanu yli 2v ex eron jälkee seksiäkää.. kun ei naisia kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mussa on hyviä puolia mut ei vaa millää naisia kiinnosta.. aina se mun puolelta lähtee kiinnostus siihen naiseen.. mutta ei toista tippaakaan.. ei halua yhtäkään kysymystä kysyä.. mitä vittua täs pitää.. varmaa sit maksullisiin saatana vaa

        Jotkut naiset sanonu oon söpö ja pituus . Mutta ei niitä siltikään ole kiinnostanut.. en mä jaksa saatana


    • Anonyymi

      Kaipaisin iha erilaista elämää..parisuhteen ja naisen.. ehkä vaa joku päivä ajan rekan alle.

    • Anonyymi

      Täytyy varmaa varata aika jollekki psykiat sairaanhoitajalle aika

    • Anonyymi

      Olen vaan vanhentunut enkä kelpaa enää kellekkää.ei oo kavereita. Olen yksinäinen.. töistä en saa kavereita ja koen aina ulkopuoliseks itsenki.ujo. huonot sosiaaliset taidot.. välil tuntuu miks oon ees olemassa.kaipais niin hitosti parisuhdettaki

    • Anonyymi

      Omasta mielestä oon ihan kivan näkönen ja pitkä. Pukeudun ihan hyvin ja käytän tuoksuja. En juo kun joskus vaan.ei vaa kelpaa kellekkään. Olen kyllä aika ujo varsinkin ryhmissä, mutta toisen kans jos kahestaa kyllä puhun.. ilmeisesti mus on vaa vikaa.

    • Anonyymi

      Mitä mun pitäs tehdä.. odottaa vuosia ja olla masentunut ku saatana ei kelpas kellekkää.

      • Anonyymi

        Ottaa se terapia tosissaan mitä sulle tarjotaan, se sun pitäis tehdä. Mutta pystytkö sinä siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaa se terapia tosissaan mitä sulle tarjotaan, se sun pitäis tehdä. Mutta pystytkö sinä siihen?

        Kyllä.vuosi on nyt psykoterapiaa. Ja olen jo muuttunut parempaa suuntaa. Pidän työpaikkani en saa potkuja. En juo.. ei auta mitää.


    • Anonyymi

      Ehkä oon toivoton tapaus naiset ei hslua ees jutella.

    • Anonyymi

      Ihan vitun sama mä jaksa enää. Ketää ei itse kiinnostu.. vittu aina aina aina minä.

    • Anonyymi

      Mutsiki ihmettelee ku ei naiset ollenkaa kiinnostu ja kaikkee. Roikun vaa mutsis joka vloppu.. ei se jaksa enää mua.

      • Anonyymi

        Ei oo kavereita ei ketään.. välil tuntuu et puhun seinille!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo kavereita ei ketään.. välil tuntuu et puhun seinille!!!

        Vittu ihan sama.. ketää ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        Töissäli aina yksin nurkassa.. ei naiset halua koskaa mulle jutella.


      • Anonyymi

        Taidan lopettaa työt erakoitua kotiin ja tappaa itseni


    • Anonyymi

      Vittuako enää väliä ku ei kelpaa ees 120 kg rumalle naiselle.. missää oo enää mitää järkee.

    • Anonyymi

      Kymmeniltä naisilta suoraa kysyny Badoossa mitä vikää mussa on ja ketään ei vastaa... emmä enää koskaa saa ketään..oon kai vammainen läski ja ruma. Työpaikka on vakituinen

    • Anonyymi

      Pistetään 10000 naista riviin.. ei ketää kiinnostu musta. Ja mä kiinnostuisin varmaa erittäin monesta.. vittu mä saa ketään.. turha ees enää käydä töissä lopetan ja ajan rekan alle.

      • Anonyymi

        Äläpäs nyt höpsi siinä. Se kuva mikä susta täällä jokin aika sitten oli niin olit siinä ihan söpö.
        Sellainen nallukkamainen monet naiset tykkäävät tuollaisen oloisesta et vain ole löytänyt oikeaa tai sopivaa itsellesi.


    • Anonyymi

      Vittu miks mun elämä tällästä.. yksin aina.. kukaa halua olla missää tekemisis. Ei edes töissä

    • Anonyymi

      Kai sitä pakko vaan alkaa elää loppuelämä ikisinkkuna masentuneena yksinäisenä

    • Anonyymi

      Joo o taas vloppu yksin.ei oo naista.. taidan erakoitua kotiin..niin vituttaa tää elämä

    • Anonyymi

      Ei kukaan kirjota mitään.

    • Anonyymi

      moi Allu mis kaupungis asut ja minkä ikäne oot

      T.yks tyttö

      • Anonyymi

        Hän on 36v ja asuu Vantaalla.


    • Anonyymi

      joo no ei paljo kiinnosta.. parempi unohtaa koko vitun palsta.. pysyä yksin.

    • Anonyymi

      Oon homo hyvin löytyy parisuhdetta. Jos tulee bänksit niin muutama kuukausi ja taas löyty mukava mies joskus suhde kestää muutaman viikon joskus vuosiakin.

    • Anonyymi

      Et saa tyttöystävää, koska suominaiset ovat feminismin pilaamia.

      Ratkaisu: Lähde Filippiineille (heti kun koronarajoitukset sen verran löystyvät, että pääset matkustamaan), ja etsi filippiinonainen vaimoksesi.

      Minäkin olen suominaisten mielestä liian ruma (lue: lyhyt ja laiha) etten kelpaa suominaiselle aviomieheksi. Mutta Filippiineillä useampi kuin yksi nainen sanoi minua komeaksi, harmi vain, että suurin osa ei silti halunnut tulla vaimokseni, vaan sen vaimon löytäminen osoittautui sielläkin vaikeaksi. Mutta ainakaan eivät pidä minua rumana, toisin kuin naiset Suomessa !

      Suominainenhan haluaa pitkän, kookkaan ja lihaksikkaan miehen, ja osa naisista lisää tuohon vaatimuslistaan vielä rikkaan/hyvätuloisen. Mutta: älykkyysvaatimuksia suominaisella ei miehelle ole, vaan jos mies on pitkä, kookas ja lihaksikas (ja joidenkin naisten osalta myös varakas), niin idioottimieskin kelpaa suominaiselle aviomieheksi, eli älykkyysvaatimuksia suominaisella ei yleensä ole (poikkeuksia voi olla, mutta asia on tilastollisesti merkityksetön, koska näitä poikkeuksia on alle 1% naisista).

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      3377
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      1333
    3. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1293
    4. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      316
      1287
    5. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      14
      1178
    6. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      35
      1001
    7. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      991
    8. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      41
      978
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      69
      916
    10. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

      Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      106
      873
    Aihe