Hei miehet!
Osaatteko kertoa, mistä erottaa miehen, joka a. haluaa olla kaveri, b. haluaa vain flirttailla c. haluaa pelkkää seksiä d. on ihastunut?
Onko ainoat keinot varmistua tästä vain katsoa ja katua tai kysyä suoraan?
Mistä tietää, mistä on kyse?
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Laita viestii mun profiilissa niin kerron
- Anonyymi
A. Kaveri on sellainen, joka kuuntelee ja kertoo näkemyksen.
B. Flirttailee, eikä etene eteenpäin.
C. Heittää seksististä läppää kokoajan..
D. Kertoo, kuinka haluaisi tutustua ja viettää aikaa kanssasi, ei ajattele sinusta pahaa, ei puhu sinusta pahaa.. no kyllä se ihastunut on...- Anonyymi
D) Ihailee, puhuu kauniisti, pysyy pitkään sinussa vaihtamatta toisiin
- Anonyymi
Tunnetasosta?
Peluri nappaa semi-kylmällä eli melkein suden katseella kissan kuin kissan ja sama pätee panon hakijoihin,
ihastunut taas yrittää ehkä olla viileä vaikka sisällä myllertää ja flirttailija on flirttailja joka on vain piristämässä kummankin osapuolen päivää hyväntuulisuudella minkä tarkoitus on virkistää arkipäivää,
kavereita tuskin monikaan hakee arkipäivisistä kohtaamisista joita ei tapaa säännöllisesti esimerkiksi päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532162
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61389- 151379
- 191364
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein151332Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131331Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351285