Olen suosittu kaveri...

Anonyymi

mutta yksikään tuttu ei ota minuun yhteyttä. Minun täytyy soitella heille ym. Sama pätee suhderintamalla. Tiedän että jotkin naiset ovat kiinnostuneet minusta, mutta he eivät tee elettäkään minun suhteeni. No ihan sama, olen jo niin vanha ettei mua enää kiinnosta.

10

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et ole suosittu tai sinut unohdetaan helposti.. ystävyys kuten parisuhteetkin vaatii työtä. Toimivinta ja aitoa se on kun toimii molemminpuolin.

• Anonyymi

Minusta tuntuu että kavereiden elämä on niin tylsää, että heillä ei ole minulle mitään kerrottavaa. Minä sen sijaan olen mielenkiintoinen tapaus. Minun elämässä tapahtuu.
      Mutta voisivathan he kysyä kuulumisia, ei niin että minä soitan heille.

• Anonyymi

Nyt syy löytyi miksi sinuun ei oteta yhteyttä.

Taidat aina olla suuna ja päänä asioistaan? Jos ns. ystävilläsi ei ole asiat kovin hyvin, he eivät jaksa kuunnella kun lesotat "hyvästä elämästäsi".

Joskus on parempi olla vain kaveri, jonka kanssa tehdään asioita, jotka sopivat kummankin tyyliin ja kukkarolle.

• Kokeile seuraavan kerran kun olet kehenkään kaveriksi yhteydessä, otit sinä yhteyttä tai hän, et kysyt ensimmäisenä mitä hänelle kuuluu. Sen kysymyksen jälkeen pidät suusi kiinni ja kuuntelet mitä hän kertoo. Heittämättä mitään omia juttujasi sekaan tai väliin. Korkeintaan kysyen tarkentavaa tai yksityiskohtaisempaa tietoa koskien sitä mitä kaverisi kertoo.

Toista tämä useamman kaverin kanssa useaan kertaan, niin ehkä tilanne muuttuu, ja sinuun otetaan yhteyttä eikä toisin päin.

Jaksatko itse kuunnella kuinka pitkään sellaista kaveria, joka puhuu jatkuvasti minä sitä, minä tätä, minä tuota, minä olen paras kukaan muu ei ole mitään?

• Lisään vielä tämän. Miksi kaverisi kertoisivat asioitansa sinulle, kun sinusta saa sen käsityksen ettei sinua kiinnosta heidän asiansa ja elämänsä. Että sinua kiinnostaa vain oma elämäsi, ja sillä brassailu.

• Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

Kokeile seuraavan kerran kun olet kehenkään kaveriksi yhteydessä, otit sinä yhteyttä tai hän, et kysyt ensimmäisenä mitä hänelle kuuluu. Sen kysymyksen jälkeen pidät suusi kiinni ja kuuntelet mitä hän kertoo. Heittämättä mitään omia juttujasi sekaan tai väliin. Korkeintaan kysyen tarkentavaa tai yksityiskohtaisempaa tietoa koskien sitä mitä kaverisi kertoo.

Toista tämä useamman kaverin kanssa useaan kertaan, niin ehkä tilanne muuttuu, ja sinuun otetaan yhteyttä eikä toisin päin.

Jaksatko itse kuunnella kuinka pitkään sellaista kaveria, joka puhuu jatkuvasti minä sitä, minä tätä, minä tuota, minä olen paras kukaan muu ei ole mitään?

Joutuisi laittaa luurin pois aika pian, kun vastaus on ei mitään ja sit on hiljaisuutta.

• Anonyymi

Miksi esimerkiksi FBssä jotkut mun tutut tykkäävät kaverieni jutuista, muttei mun?
      nimimerkki, syrjäytynyt.

• Anonyymi

Olen sinkku, aina ollut ja olen. Miks kaverit eristää mut ulkopuolelle?
      Pitääkö olla perhe että saa hyväksynnän?

• Anonyymi

Taisin iskeä juurikin siihen mihin pitikin, kun ei tule vastauksia. Eli miksi perheelliset eristävät sinkut pois?

• Anonyymi

No jos sut tiedetään aktiiviseksi, niin voidaan aatella et sulle yhteydenotto ei ongelma, et teet niin mielelläs. Totta seki, että jos ei anna mitään itsestään, on silloinki huono kaveri. Ja sitte taas jotku puhuu vaan itsestään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe